PSV heeft Strootman, Gini, Jetro, Zanka, Matavz, Narsingh, Depay en Locadia..quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dat was het als hij naar Ajax ging.

Ik luister echt wel. Maar wat moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga morgen op tijd slapen, niemand luistert mijn muziek.
boehoe.

Happel liet z'n emoties wel eens spreken als Feyenoord niet gewonnen had ja.quote:

Was jij nou die Matavz lover of was dat Buitendam?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft Strootman, Gini, Jetro, Zanka, Matavz, Narsingh, Depay en Locadia..
Zegt nu niks maar over 8 jaar fapt iedereen erop![]()

Gewoon het Ajax topic dichtgooien voor een week en alle topics waar de letter x in voorkomt verwijderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, als dat gebeurt ben ik ff weg van fok

quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik luister echt wel. Maar wat moet ik zeggen.
Elke keeris ook overdreven. Heb genoeg commentaar gehad over dat soort reacties.

Depay vind ik zelf echt een baas, maar nu doet hij weer een rap nummer. Dat irriteert mij echt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:47 schreef Doublepain het volgende:
Nee grapje, maar over Depay klopt wel

Dat was ik, ben ook de enige nu die hem beschermt in het PSV topic. De rest is allemaal van mening veranderdquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was jij nou die Matavz lover of was dat Buitendam?Volgens mij jij..

Heb me genoeg gestoord aan jequote:Op woensdag 18 juli 2012 04:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was ik, ben ook de enige nu die hem beschermt in het PSV topic. De rest is allemaal van mening veranderd![]()
Lijers ook

Als hij maar geen Greg 2.0 gaat worden en dus met andere dingen bezig houden dan voetbalquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Depay vind ik zelf echt een baas, maar nu doet hij weer een rap nummer. Dat irriteert mij echt.

In PN wordt je gebanned als je daar positief bent over Matavz.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was ik, ben ook de enige nu die hem beschermt in het PSV topic. De rest is allemaal van mening veranderd![]()
Lijers ook
Stapje voor stapje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is zich echt aan het verbeteren

Hoort erbij man. Ik ben volgens mij de enige die geen opvolger voor Vertonghen wil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lijers ook

quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef GGMM het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Matavz het best een goed kan doen als hij een kans krijgt dit seizoen

Ik hoop van niet, maar denk van wel. Elia doet dat nu ook en dat is zogenaamd zijn voorbeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij maar geen Greg 2.0 gaat worden en dus met andere dingen bezig houden dan voetbal

Goals maken wel ja. Maar dat is ook het enige wat hij kan en zou moeten doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef GGMM het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Matavz het best een goed kan doen als hij een kans krijgt dit seizoen

Mwa, hier hetzelfde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoort erbij man. Ik ben volgens mij de enige die geen opvolger voor Vertonghen wil.

Met Narsingh heb ik er ook vertrouwen in, maar zonder hem had ik dat echt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef GGMM het volgende:

Heb ook altijd gezegd dat het systeem niet goed is of de ego's aan de zijkanten, maar de rest wat hij liet zien was ook zwak.quote:

Hier hetzelfde. HIj kreeg geen enkele voorzet,d at zal nu anders zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Narsingh heb ik er ook vertrouwen in, maar zonder hem had ik dat echt niet.

Inderdaad. Plus, Chivu leidde Hetinga op, Heitinga Vermaelen, Vermaelen Vertonghen, Vertonghen Toby dus het zou gewoon mooi zijn als Boilesen/Denswil gewoon lekker centraal komt te staan. Ik hou van traditie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, hier hetzelfde.
Toen we zoveel problemen hadden hebben we in 3 jaar tijd weet ik veel hoeveel CV's aantetrokken die stuk voor stuk faalde.

Lens was alleen goed met ruimte maken. Eigenlijk soort Zeefuik 2.0. Ze kunnen helemaal niets, maar om ruimte te maken zijn ze wel één van de beste.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. HIj kreeg geen enkele voorzet,d at zal nu anders zijn.
Lens daarentegen zie ik compleet falen in de spits.

Hij liet al zien dat hij gewoon de beste van alle andere spitsen in de Ere is in afmaken. Die man moet gewoon ballen krijgen. Ik dacht echt dat Lens de juiste man wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ook altijd gezegd dat het systeem niet goed is of de ego's aan de zijkanten, maar de rest wat hij liet zien was ook zwak.

Muniesa mag wel komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoort erbij man. Ik ben volgens mij de enige die geen opvolger voor Vertonghen wil.

Hij liet zien dat hij motorisch zwak begaafd is, dat hij traag start, dat hij zich makkelijk van de bal laat zetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij liet al zien dat hij gewoon de beste van alle andere spitsen in de Ere is in afmaken. Die man moet gewoon ballen krijgen. Ik dacht echt dat Lens de juiste man was![]()
Nu moet het wel goedkomen

Ik heb nog een DM van je over Katequote:Op woensdag 18 juli 2012 04:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt net alsof ze maar 1 voortand heeft![]()

Die heb ik hier nog liggen volgnes mij.. speelde ik ooit wel eens met mijn neef.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zit te twijfelen om die Age Of Empires 3 Complete Collection voor 9 euro te kopen.
What do you guys think?
[ afbeelding ]

Goed?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog liggen volgnes mij.. speelde ik ooit wel eens met mijn neef.

Ja, en jij geloofde mij niet. Upton is overratedquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nog een DM van je over Kate![]()
een 5![]()
5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
etc.

Kate is echt overrated. Heel dumpert geilt erop maar ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en jij geloofde mij niet. Upton is overratedmet der vieze hangjuin.

AZquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij liet zien dat hij motorisch zwak begaafd is, dat hij traag start, dat hij zich makkelijk van de bal laat zetten.

Die gaan later hangen iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en jij geloofde mij niet. Upton is overratedmet der vieze hangjuin.

He-he.. eindelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kate is echt overrated. Heel dumpert geilt erop maar ik vind het wel meevallen.

Zij is wel geilquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaan later hangen idd![]()
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nu ook echt slapen
Wou al gaan slapen net voordat die discussie lostbarste, maar dat vond ik te interessant om te laten gaan, en nu gewoon nog steeds wakker
Als ik nu niet ga zit ik straks weer over Lens & de CV van Ajax te lullen tot 6:00.
Welterusten

Niet zo overdrijven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
AZ![]()
NEC![]()
FC Twente![]()
Dat zijn goals die Dost of Luukinho niet kunnen maken hoor![]()
Hij kan het wel, maar als je 70 minuten lang heen en weer rent en dan ineens een bal krijgt. Dan is hij het even kwijt, best logisch. Net als bij keepers die 80 minuten niks doen en dan een schot tegen krijgen die erin gaat
Haar tumblr.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaan later hangen idd![]()
[ afbeelding ]

Zekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zij is wel geilnaam kwijt maar die is

Slaaplekker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nu ook echt slapen
Wou al gaan slapen net voordat die discussie lostbarste, maar dat vond ik te interessant om te laten gaan, en nu gewoon nog steeds wakker
Als ik nu niet ga zit ik straks weer over Lens & de CV van Ajax te lullen tot 6:00.
Welterusten

Geen idee of hij goed is. Heb je hem weleens zien spelen? En weet je toevallig ook wat over die Boccara? Jij bent altijd fucking goed op de hoogte van de jeugd enzoquote:

Doe maar nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:58 schreef mrstylo het volgende:
Haar tumblr zit naakt. Mag ik dat denk je posten? Gewoon de link.

Ik ook hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:58 schreef RensAjacied het volgende:
Noem het wijven muziek maar hiervan kan ik lekker slapen.

Lekker headbangen op Nirvanaquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:58 schreef RensAjacied het volgende:
Noem het wijven muziek maar hiervan kan ik lekker slapen.

Welterusten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga maar eens dromen over onze mooie fap fap selectie
Oh oke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:59 schreef Monopoly het volgende:
Mono hier. Die jood zit in de buurt van jood city

De geit is gemolken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:59 schreef Monopoly het volgende:

Codetaal alles.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:59 schreef Monopoly het volgende:

Beide heb ik niet zien spelen, niemand kent die Boccara verder. Muniesa noemde ik, omdat mij dat wel de beste optie lijkt voor nu. Hij is pas 20 jaar maar heeft wel al 70 keer voor Barcelona B gespeeld, ervaring heeft ie dus wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee of hij goed is. Heb je hem weleens zien spelen? En weet je toevallig ook wat over die Boccara? Jij bent altijd fucking goed op de hoogte van de jeugd enzo

Nee man, de sfeer is hier super slechtquote:Op woensdag 18 juli 2012 05:01 schreef RensAjacied het volgende:
Topics gaan afgelopen 24 uur echt kanker hard

Wij gaan hard..quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:01 schreef RensAjacied het volgende:
Topics gaan afgelopen 24 uur echt kanker hard

Hij is nog veelste jong.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide heb ik niet zien spelen, niemand kent die Boccara verder. Muniesa noemde ik, omdat mij dat wel de beste optie lijkt voor nu. Hij is pas 20 jaar maar heeft wel al 70 keer voor Barcelona B gespeeld, ervaring heeft ie dus wel.
Kan Denswil het volgend seizoen mooi overnemen.

Waarom moet/ga je met die homo's praten dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik maak me ook een beetje druk, ik moet binnenkort spreken voor een aantal belangrijke mensen van de politiek. Zit me al een beetje op te fucken over wat ik ga zeggen en vooral hoe ik het ga zeggen

Wat goed is komt snel he.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is nog veelste jong.
[ afbeelding ]

Ligt eraan of het linkse, christelijk of rechtse politica zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik maak me ook een beetje druk, ik moet binnenkort spreken voor een aantal belangrijke mensen van de politiek. Zit me al een beetje op te fucken over wat ik ga zeggen en vooral hoe ik het ga zeggen

Jullie hebben goede verdedigers in de jeugd lopen. Ook al Van Rhijn. Wij hebben alleen middenvelders en aanvallers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat goed is komt snel he. [ afbeelding ]

Wish that was what she would say..quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat goed is komt snel he. [ afbeelding ]

Luister dan Frank Ocean. Dat is pas rustige muziek. The Weeknd mag ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 05:04 schreef RensAjacied het volgende:
Word echt laat, geniet nu gewoon van Chris Brown, hoe later het word hoe rustiger de muziek word bij mij. Begin de dag met Hardcore, dan Hardstyle. Vanavond alleen maar rap, nu R&B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |