Heb ook altijd gezegd dat het systeem niet goed is of de ego's aan de zijkanten, maar de rest wat hij liet zien was ook zwak.quote:

Hier hetzelfde. HIj kreeg geen enkele voorzet,d at zal nu anders zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Narsingh heb ik er ook vertrouwen in, maar zonder hem had ik dat echt niet.

Inderdaad. Plus, Chivu leidde Hetinga op, Heitinga Vermaelen, Vermaelen Vertonghen, Vertonghen Toby dus het zou gewoon mooi zijn als Boilesen/Denswil gewoon lekker centraal komt te staan. Ik hou van traditie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, hier hetzelfde.
Toen we zoveel problemen hadden hebben we in 3 jaar tijd weet ik veel hoeveel CV's aantetrokken die stuk voor stuk faalde.

Lens was alleen goed met ruimte maken. Eigenlijk soort Zeefuik 2.0. Ze kunnen helemaal niets, maar om ruimte te maken zijn ze wel één van de beste.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. HIj kreeg geen enkele voorzet,d at zal nu anders zijn.
Lens daarentegen zie ik compleet falen in de spits.

Hij liet al zien dat hij gewoon de beste van alle andere spitsen in de Ere is in afmaken. Die man moet gewoon ballen krijgen. Ik dacht echt dat Lens de juiste man wasquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ook altijd gezegd dat het systeem niet goed is of de ego's aan de zijkanten, maar de rest wat hij liet zien was ook zwak.

Muniesa mag wel komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoort erbij man. Ik ben volgens mij de enige die geen opvolger voor Vertonghen wil.

Hij liet zien dat hij motorisch zwak begaafd is, dat hij traag start, dat hij zich makkelijk van de bal laat zetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij liet al zien dat hij gewoon de beste van alle andere spitsen in de Ere is in afmaken. Die man moet gewoon ballen krijgen. Ik dacht echt dat Lens de juiste man was![]()
Nu moet het wel goedkomen

Ik heb nog een DM van je over Katequote:Op woensdag 18 juli 2012 04:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt net alsof ze maar 1 voortand heeft![]()

Die heb ik hier nog liggen volgnes mij.. speelde ik ooit wel eens met mijn neef.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zit te twijfelen om die Age Of Empires 3 Complete Collection voor 9 euro te kopen.
What do you guys think?
[ afbeelding ]

Goed?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog liggen volgnes mij.. speelde ik ooit wel eens met mijn neef.

Ja, en jij geloofde mij niet. Upton is overratedquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nog een DM van je over Kate![]()
een 5![]()
5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
etc.

Kate is echt overrated. Heel dumpert geilt erop maar ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en jij geloofde mij niet. Upton is overratedmet der vieze hangjuin.

AZquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij liet zien dat hij motorisch zwak begaafd is, dat hij traag start, dat hij zich makkelijk van de bal laat zetten.

Die gaan later hangen iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en jij geloofde mij niet. Upton is overratedmet der vieze hangjuin.

He-he.. eindelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kate is echt overrated. Heel dumpert geilt erop maar ik vind het wel meevallen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |