PSV heeft Strootman, Gini, Jetro, Zanka, Matavz, Narsingh, Depay en Locadia..quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dat was het als hij naar Ajax ging.

Ik luister echt wel. Maar wat moet ik zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga morgen op tijd slapen, niemand luistert mijn muziek.
boehoe.

Happel liet z'n emoties wel eens spreken als Feyenoord niet gewonnen had ja.quote:

Was jij nou die Matavz lover of was dat Buitendam?quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft Strootman, Gini, Jetro, Zanka, Matavz, Narsingh, Depay en Locadia..
Zegt nu niks maar over 8 jaar fapt iedereen erop![]()

Gewoon het Ajax topic dichtgooien voor een week en alle topics waar de letter x in voorkomt verwijderen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, als dat gebeurt ben ik ff weg van fok

quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik luister echt wel. Maar wat moet ik zeggen.
Elke keeris ook overdreven. Heb genoeg commentaar gehad over dat soort reacties.

Depay vind ik zelf echt een baas, maar nu doet hij weer een rap nummer. Dat irriteert mij echt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:47 schreef Doublepain het volgende:
Nee grapje, maar over Depay klopt wel

Dat was ik, ben ook de enige nu die hem beschermt in het PSV topic. De rest is allemaal van mening veranderdquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was jij nou die Matavz lover of was dat Buitendam?Volgens mij jij..

Heb me genoeg gestoord aan jequote:Op woensdag 18 juli 2012 04:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was ik, ben ook de enige nu die hem beschermt in het PSV topic. De rest is allemaal van mening veranderd![]()
Lijers ook

Als hij maar geen Greg 2.0 gaat worden en dus met andere dingen bezig houden dan voetbalquote:Op woensdag 18 juli 2012 04:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Depay vind ik zelf echt een baas, maar nu doet hij weer een rap nummer. Dat irriteert mij echt.

In PN wordt je gebanned als je daar positief bent over Matavz.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was ik, ben ook de enige nu die hem beschermt in het PSV topic. De rest is allemaal van mening veranderd![]()
Lijers ook
Stapje voor stapje.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is zich echt aan het verbeteren

Hoort erbij man. Ik ben volgens mij de enige die geen opvolger voor Vertonghen wil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lijers ook

quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef GGMM het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Matavz het best een goed kan doen als hij een kans krijgt dit seizoen

Ik hoop van niet, maar denk van wel. Elia doet dat nu ook en dat is zogenaamd zijn voorbeeld.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als hij maar geen Greg 2.0 gaat worden en dus met andere dingen bezig houden dan voetbal

Goals maken wel ja. Maar dat is ook het enige wat hij kan en zou moeten doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef GGMM het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Matavz het best een goed kan doen als hij een kans krijgt dit seizoen

Mwa, hier hetzelfde.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoort erbij man. Ik ben volgens mij de enige die geen opvolger voor Vertonghen wil.

Met Narsingh heb ik er ook vertrouwen in, maar zonder hem had ik dat echt niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 04:49 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |