huilen en lachen met de joden jij hequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
En DP ik ben daar weggegaan omdat het een kut topic is met blinde users en vol kut trolls, ik was daar klaar mee. Sowieso vind ik het erg triest dat ik constant belachelijk word gemaakt of uitgemaakt word voor pessimist of wat dan ook terwijl ik vaak gewoon zeg waar het op staat, soms is het een mening soms is het gewoon de waarheid. Ook heb ik een hele boel correct voorspelt maar daar hoor je ze nooit wat over, nee lekker terug vallen op zinnetjes als ga een andere club zoeken, moet je niet met de joden omgaan, moet je niet naar het ajax topic.. Omdat ik wel normaal kan chatten met 'de joden' ?
Dat is mijn reden.
ach je doet tegenwoordig aardig mee.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ook
En alsnog 361 notes
Sommige zijn echt om te huilen
Nap4 kan meepraten erover
Die positievequote:Op woensdag 18 juli 2012 02:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach je doet tegenwoordig aardig mee.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
En DP ik ben daar weggegaan omdat het een kut topic is met blinde users en vol kut trolls, ik was daar klaar mee. Sowieso vind ik het erg triest dat ik constant belachelijk word gemaakt of uitgemaakt word voor pessimist of wat dan ook terwijl ik vaak gewoon zeg waar het op staat, soms is het een mening soms is het gewoon de waarheid. Ook heb ik een hele boel correct voorspelt maar daar hoor je ze nooit wat over, nee lekker terug vallen op zinnetjes als ga een andere club zoeken, moet je niet met de joden omgaan, moet je niet naar het ajax topic.. Omdat ik wel normaal kan chatten met 'de joden' ?
Dat is mijn reden.
quote:
lolwut? InZanity heeft zichzelf volledig belachelijk gemaakt. Niet eens tegen mij maar voornamelijk tegenover andere users met vreselijk rare en wereldvreemde standpunten. Jij was daar bij, je weet hoe het ging en raar dat je dit aan mij probeert toe te schrijven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt je altijd geopperd als iemand die hier wel even de kutusers weghaalt. De_kromme, inzanity, pizzageit. En altijd op een aparte manier, zeker tegen Pizzageit. Die deed raar ja, maar die is 14. Had eerder een bemiddelende rol verwacht van iemand als jou, maar je bleef ook maar op hem ingaan en tegen hem te keer gaan. Gewoon raar.
Nooit opgevallenquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is mijn reden.
Ze kotsen Grrr nu ook uit, terwijl hij gelijk heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:13 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is mijn reden.
Echt he. Hypocriet dat ik een ander z'n onzin moet slikken en moet negeren en jullie blijkbaar er wel mee zitten als ik er een mening over heb.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:11 schreef napoleonfour het volgende:
slechte tt, Kapi vertelt ons gewoon wat hem dwars zit, niks ruzie.
viespeukquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, je neemt me te serieus. Die post moest je anders opvatten.
[..]
lolwut? InZanity heeft zichzelf volledig belachelijk gemaakt. Niet eens tegen mij maar voornamelijk tegenover andere users met vreselijk rare en wereldvreemde standpunten. Jij was daar bij, je weet hoe het ging en raar dat je dit aan mij probeert toe te schrijven.
De_kromme is gewoon een mongool. Elke Feyenoord-user heeft een hekel aan 'm. Ik kan 'm niet uitstaan en weet dat 't een grote troll is. Echter, hij heeft keer op keer opzettelijk discussies lopen ontwrichten in ons clubtopic door keihard te lopen liegen en met valse beweringen aan te komen. Redelijk funest voor een goede discussie en daarom heeft hij gewoon alle krediet bij ons verloren. Redelijk logisch lijkt me. (Staat dus ook volledig los van wat hij hier in de SC post)
PizzaGeit ging zelf los tegen mij en stelde zich vreselijk betwetering op als 14-jarig mannetje. Geen probleem, ik heb juist een zwak voor jonge users zoals je kunt zien aan mijn houding t.o.v. Ajacied422 en RensAjacied. Heb er nooit gekloot mee, vind 't toffe kereltjes. Je moet jezelf alleen niet als een debiel gaan gedragen.
En wederom: heel de SC keerde zich tegen hem. Heel vreemd dat je dit weer aan mij probeert toe te schrijven GGMM.
link?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja wat zitten we ook te zeiken ik heb mijn naamtopic in ONZ gekregen
Anders neem je een tt serieusquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Hypocriet dat ik een ander z'n onzin moet slikken en moet negeren en jullie blijkbaar er wel mee zitten als ik er een mening over heb.
Is die Grrr dan een PSV'er?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kotsen Grrr nu ook uit, terwijl hij gelijk heeft.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolwut? InZanity heeft zichzelf volledig belachelijk gemaakt. Niet eens tegen mij maar voornamelijk tegenover andere users met vreselijk rare en wereldvreemde standpunten. Jij was daar bij, je weet hoe het ging en raar dat je dit aan mij probeert toe te schrijven.
De_kromme is gewoon een mongool. Elke Feyenoord-user heeft een hekel aan 'm. Ik kan 'm niet uitstaan en weet dat 't een grote troll is. Echter, hij heeft keer op keer opzettelijk discussies lopen ontwrichten in ons clubtopic door keihard te lopen liegen en met valse beweringen aan te komen. Redelijk funest voor een goede discussie en daarom heeft hij gewoon alle krediet bij ons verloren. Redelijk logisch lijkt me. (Staat dus ook volledig los van wat hij hier in de SC post)
PizzaGeit ging zelf los tegen mij en stelde zich vreselijk betwetering op als 14-jarig mannetje. Geen probleem, ik heb juist een zwak voor jonge users zoals je kunt zien aan mijn houding t.o.v. Ajacied422 en RensAjacied. Heb er nooit gekloot mee, vind 't toffe kereltjes. Je moet jezelf alleen niet als een debiel gaan gedragen.
En wederom: heel de SC keerde zich tegen hem. Heel vreemd dat je dit weer aan mij probeert toe te schrijven GGMM.
ik heb al 3x moeten huilen om een tt/quote:
Wie is ze dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kotsen Grrr nu ook uit, terwijl hij gelijk heeft.
Hier heb je wel gelijk ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De_kromme is gewoon een geniale trollquote:Op woensdag 18 juli 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind De_Kromme wel een geniale userEen heel topic zo op de kast jagen met 2 leugentjes je moet het maar kunnen en volhouden
Het was alleen wat minder toen hij tattoo's van mijn neef in 'jullie' topic ging plaatsen
Dus De_kromme is HMF bij Feyenoorders.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |