hij is voor MVV hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet niet, het is een PSV'er. Edgar ofzo.
David ga jij naar meets?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké. Op de volgende meet waar we beide zijn dan.
Yes, Brian heeft een relatie met dat slimme blondjequote:Op woensdag 18 juli 2012 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
Family Guy erop? Even aanzetten, zal ik vast al 100x gezien hebben maar toch.
That 70 showquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
Family Guy erop? Even aanzetten, zal ik vast al 100x gezien hebben maar toch.
Hij zit in een rolstoel die mensen zijn gewoon sadistisch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven waarom daagt iedereen jou uit voor een gevecht? Ik weet dat je een slap mannetje ben maar er moeten toch mensen zijn die wel een waardig tegenstander zoeken?
Oke Archibaldquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:59 schreef DonRaja het volgende:
Erwin, die jongen heet Erwin. En nou kappen met die flauwe grap.
kom danquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven waarom daagt iedereen jou uit voor een gevecht? Ik weet dat je een slap mannetje bent maar er moeten toch mensen zijn die wel een waardig tegenstander zoeken?
Bjorn.quote:
Wel sterke armen anders en waarschijnlijk nog wandelstokken beschikbaar ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij zit in een rolstoel die mensen zijn gewoon sadistisch.
Enkel als ik achterop de fiets bij Yvonne magquote:
Steven heeft wel hooligan Wesley het veld opgeholpen tegen AZ hé. Daarom moet je ook geen fanatiekelingen om de gehandicaptenplaatsen zetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel sterke armen anders en waarschijnlijk nog wandelstokken beschikbaar ook.
Je hebt nog geen ervaring?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als ik achterop de fiets bij Yvonne mag
typisch heet anders manquote:
echte suri naam dat tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is gewoon eng... Hoe weet jij mijn naam?
Geen idee ik doelde eigenlijk op haar echte fiets richting Steven maar we zien het onderweg wel.quote:
Oh ik dacht dat je het op een oude fiets wilde leren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik doelde eigenlijk op haar echte fiets richting Steven maar we zien het onderweg wel.
Dat begrijp ik maar ik zie het onderweg wel het is een aardig stukje dus wie weetquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het op een oude fiets wilde leren.
of Archiquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, wij heten allemaal Kenneth of Humphrey.
Maar blijft leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:02 schreef j0rdiiii. het volgende:
[..]
Al te vaak gezien, ze herhalen het nu voor de 80e keer.
goede zei ze tochquote:
Ja ik ben de uitzondering net zoals dat jij de enige Ier bent die Friedriech heet.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik ben de uitzondering net zoals dat jij de enige Ier bent die Friedriech heet.
huilenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Tyron zijn parental computer lock is geactiveerd? Hij is zo stil
WWUWAAHWAHHAWHHHHHHHHH GRRURHUHRUHRGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Kappen met dat gezeur tegen hem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Tyron zijn parental computer lock is geactiveerd? Hij is zo stil
Ik zie ook wel een 'Dew' achter jou.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, wij heten allemaal Kenneth of Humphrey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |