kut muziekquote:
heb je ons nieuwe aanwist al gezien? Hij heet erwin of edwin.quote:
Ik heb werkelijk géén idee wat je probeert te zeggen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel een handtekening dan he Bjorn toffe voetballer vond ik je altijd ondanks je psv verleden.
Nu welquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit heb ik helemaal niet hier gepost
Edward of Erik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je ons nieuwe aanwist al gezien? Hij heet erwin of edwin.
Veel plezier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Fak it, kheb Entourage s02 gedownload. K ga eens bekijken.
Kom danquote:
Heee Ewout.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk géén idee wat je probeert te zeggen.
Ik moet op de fiets man, duurt wel ff.quote:
Wie?!quote:
Neem je wel ff mijn fles drank mee die ik gewonnen hebquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet op de fiets man, duurt wel ff.
Dat ik graag een handtekening van je wil.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk géén idee wat je probeert te zeggen.
Oké. Op de volgende meet waar we beide zijn dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ik graag een handtekening van je wil.
Sympathieke spelers vind ik tof.
Edo toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet niet, het is een PSV'er. Edgar ofzo.
hij is voor MVV hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet niet, het is een PSV'er. Edgar ofzo.
David ga jij naar meets?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké. Op de volgende meet waar we beide zijn dan.
Yes, Brian heeft een relatie met dat slimme blondjequote:Op woensdag 18 juli 2012 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
Family Guy erop? Even aanzetten, zal ik vast al 100x gezien hebben maar toch.
That 70 showquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:58 schreef RensAjacied het volgende:
Family Guy erop? Even aanzetten, zal ik vast al 100x gezien hebben maar toch.
Hij zit in een rolstoel die mensen zijn gewoon sadistisch.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven waarom daagt iedereen jou uit voor een gevecht? Ik weet dat je een slap mannetje ben maar er moeten toch mensen zijn die wel een waardig tegenstander zoeken?
Oke Archibaldquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:59 schreef DonRaja het volgende:
Erwin, die jongen heet Erwin. En nou kappen met die flauwe grap.
kom danquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven waarom daagt iedereen jou uit voor een gevecht? Ik weet dat je een slap mannetje bent maar er moeten toch mensen zijn die wel een waardig tegenstander zoeken?
Bjorn.quote:
Wel sterke armen anders en waarschijnlijk nog wandelstokken beschikbaar ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij zit in een rolstoel die mensen zijn gewoon sadistisch.
Enkel als ik achterop de fiets bij Yvonne magquote:
Steven heeft wel hooligan Wesley het veld opgeholpen tegen AZ hé. Daarom moet je ook geen fanatiekelingen om de gehandicaptenplaatsen zetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel sterke armen anders en waarschijnlijk nog wandelstokken beschikbaar ook.
Je hebt nog geen ervaring?quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als ik achterop de fiets bij Yvonne mag
typisch heet anders manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |