echte suri naam dat tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is gewoon eng... Hoe weet jij mijn naam?
Geen idee ik doelde eigenlijk op haar echte fiets richting Steven maar we zien het onderweg wel.quote:
Oh ik dacht dat je het op een oude fiets wilde leren.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee ik doelde eigenlijk op haar echte fiets richting Steven maar we zien het onderweg wel.
Dat begrijp ik maar ik zie het onderweg wel het is een aardig stukje dus wie weetquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het op een oude fiets wilde leren.
of Archiquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, wij heten allemaal Kenneth of Humphrey.
Maar blijft leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:02 schreef j0rdiiii. het volgende:
[..]
Al te vaak gezien, ze herhalen het nu voor de 80e keer.
goede zei ze tochquote:
Ja ik ben de uitzondering net zoals dat jij de enige Ier bent die Friedriech heet.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik ben de uitzondering net zoals dat jij de enige Ier bent die Friedriech heet.
huilenquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Tyron zijn parental computer lock is geactiveerd? Hij is zo stil
WWUWAAHWAHHAWHHHHHHHHH GRRURHUHRUHRGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Kappen met dat gezeur tegen hem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
Tyron zijn parental computer lock is geactiveerd? Hij is zo stil
Ik zie ook wel een 'Dew' achter jou.quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, wij heten allemaal Kenneth of Humphrey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |