Welke andere partijen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Romney en Obama zitten allemaal goede woordjes te doen bij andere partijen uit pure wanhoop, terwijl ze weten dat hun land gewoon een baggerland is, Maar toch hebben ze de grootste invloed.
Tering wat kan jij veranderen van inzicht binnen 1 avondquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
TS, Ik ben een meester der lapo's afpakken, maar als jij topics kaapt. Dan komt er altijd bagger in de TT. Dit vind ik echt jammer. Sorry.
Selena Gomezquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajacied, wat vind je van haar..
[ afbeelding ]
Het grote LittleRabbit adoratie-topic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe is mijn naamtopic gelopen? toch enkel positieve geluiden mag ik hopen?
Hij was binnen 1 dag van Narsingh lover naar Narsingh hater getransformeerd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tering wat kan jij veranderen van inzicht binnen 1 avond.
Tijd dat ik me ook ga aanpassen![]()
42 graden is teveel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb nu al zin in mijn vakantie daar
Die is toch lesbisch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Selena Gomez. Zit iedere dag standaard dat programma op disneychannel te kijken waarin zij acteert
Ze zitten allemaal bij verschillende kranten te slijmen dat er een groots loflied in de krant komt, in de hoop dat ze weer extra stemmen krijgen.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het grote LittleRabbit adoratie-topic.
Alsjeblieft.
Al 5 posts man, niet zo bescheiden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik denk niet dat er veel gepost zal worden maar ik heb diep respect voor het gebaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |