Waarom zou ik? Steven is een toffe user. Steven is vice-president van de SC.quote:
Ach, de Media zal altijd wel een kamp gekozen hebben. Telegraaf Ajaxkamp, AD Feyenoordkamp, etc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja of niet, media hier willen jou dat laten geloven.
Als mijn mening jou niet intresseert waarom blijf jij je zo focussen op mij en mijn posts dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Steven is een toffe user. Steven is vice-president van de SC.
Omdat ik het triest vind, dat jij lelijk tegen Steven doetquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als mijn mening jou niet intresseert waarom blijf jij je zo focussen op mij en mijn posts dan?
Sowieso is het een ver van ons bed gebeuren die hele verkiezingen daar, ook al heeft het voor Nederland ook gevolgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Steven is een toffe user. Steven is vice-president van de SC.
[..]
Ach, de Media zal altijd wel een kamp gekozen hebben. Telegraaf Ajaxkamp, AD Feyenoordkamp, etc.
Ik een inkoppertje maar laat hem liggen op de lijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had al wat leuke foto's klaar liggen
Tyron je haat nu op iedereen je bent de nieuwe Davy,quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als mijn mening jou niet intresseert waarom blijf jij je zo focussen op mij en mijn posts dan?
Ik haat niet op iedereen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tyron je haat nu op iedereen je bent de nieuwe Davy,
Zeker. Heb ook laatst een reportage gezien bij zo'n programma op Nederland 1. Daar doen ze alsof Obama het kankergezwel (sorry stevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowieso is het een ver van ons bed gebeuren die hele verkiezingen daar, ook al heeft het voor Nederland ook gevolgen.
Shiiitquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Witte haai vogelvrij na dodelijke aanval Australië![]()
Zullen we dan maar met z'n allen daar gaan posten.
Ik haat niemand hier hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tyron je haat nu op iedereen je bent de nieuwe Davy,
Sowieso Democraten boven Republikeinen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Heb ook laatst een reportage gezien bij zo'n programma op Nederland 1. Daar doen ze alsof Obama het kankergezwel (sorry steven) is van Amerika. En Romney de heilige jezus
Moet de witte haai worden gedood?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Witte haai vogelvrij na dodelijke aanval Australië![]()
Zullen we dan maar met z'n allen daar gaan posten.
Davy begint juist een stijgende lijn in zijn posts te krijgen. Ik ben daar tevreden mee. Misschien heeft mijn wijze moment in topic 501 geholpen.quote:
ja en rtl deed vandaag alsof Romney de nagezant is van Judas en de duivel in eenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Heb ook laatst een reportage gezien bij zo'n programma op Nederland 1. Daar doen ze alsof Obama het kankergezwel (sorry steven) is van Amerika. En Romney de heilige jezus
Ik ga geen kant kiezen. Ze zijn even corruptquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sowieso Democraten boven Republikeinen.
Ik ben gewoon serieus aan het postenquote:
Romney en Obama zitten allemaal goede woordjes te doen bij andere partijen uit pure wanhoop, terwijl ze weten dat hun land gewoon een baggerland is, Maar toch hebben ze de grootste invloed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja en rtl deed vandaag alsof Romney de nagezant is van Judas en de duivel in een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |