quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:51 schreef Tyron het volgende:
Nieuwe batman film schijnt enorm bat te zijn.Nee leg eens uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:51 schreef Tyron het volgende:
Nieuwe batman film schijnt enorm bat te zijn.Moet je morgen niet om 05.00 op om stoeptegels te leggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi tochquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga niet de eerste dag.. of week, dan is het kenser druk in de bios
WAT duurt The Dark Knight Rises 2 uur en 45minuten???????quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrijdag 2 uur 45 minutenJe weet gewoon dat het epic gaat worden. Christopher Nolan never disappoint.
Had wel verwacht dat jij met je IQ dit niet zou begrijpen.quote:
Nee hoezo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je morgen niet om 05.00 op om stoeptegels te leggen?
Ja de vorige was ook 2,5 uur. Maar dat is met credits natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WAT duurt The Dark Knight Rises 2 uur en 45minuten???????
Heerlijk toch. Brute filmquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WAT duurt The Dark Knight Rises 2 uur en 45minuten???????
Godskolere weer zo tering lang, TDK was 12min korter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja de vorige was ook 2,5 uur. Maar dat is met credits natuurlijk.
Bedankt voor het zoeken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan het schema niet vinden, ik denk dat het nog gepubliceerd moet worden, Mikey
Nee, alles kut 2 uur.. vroeger jonge ander half uur, dat was goed.. dit duurt me allemaal zo langquote:
En mij haat je ook ineensquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Jeeej, na pizzageit die eerst normaal deed en daarna als een mongool hebben we dit ook met tyron
Zijn die jochies ongesteld ofzo
Gedicht voor jou stevenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Jeeej, na pizzageit die eerst normaal deed en daarna als een mongool hebben we dit ook met tyron
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat jij met je IQ dit niet zou begrijpen.
Inderdaad. Maar Tyron is nog wel wat erger dan PizzaGeit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Omdat ik je irritant vind haat ik jequote:
Vakantie periode man, dan komen ze allemaal gezellig langs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja snatz, maar tegenwoordig met die Imax end. is zoiets zieksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, alles kut 2 uur.. vroeger jonge ander half uur, dat was goed.. dit duurt me allemaal zo lang
Het was te proberenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens, ik moet zeggen, dat trollen met linkjes zoals ''You're an idiot''. Het is niet meer grappig.
Vriend ik trol je. Je had nog best potentie maar je doet een beetje gek heeft je vrouwtje je verlaten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Ik zou hem op die dikke haakneus van je stampen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Ik heb net mijn werk gedaan, j0rdiiiiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vakantie periode man, dan komen ze allemaal gezellig langs.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg het niet graag. En het klinkt hypocriet van mijn kant. Gebruik de editknop. Daarvoor is hij gemaakt.
Doe niet zo triest manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik je irritant vind haat ik je![]()
Blijf er vooral op doorgaan en dan komt het vanzelf wel ja
Tot wanneer was je ban eigenlijk, die uiteindelijk is verkort?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vakantie periode man, dan komen ze allemaal gezellig langs.
Goed bezig man, ga zo door.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net mijn werk gedaan, j0rdiiii
[..]
En dat zeg jijquote:
Beetje snats en je houdt het wel vol ja..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja snatz, maar tegenwoordig met die Imax end. is zoiets zieks.
Oké oké is goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik je irritant vind haat ik je![]()
Blijf er vooral op doorgaan en dan komt het vanzelf wel ja
Eind augustus, 28 augustus volgens mij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tot wanneer was je ban eigenlijk, die uiteindelijk is verkort?
Je hebt geluk dat het is ingekort. Best wel erg 28 aug.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eind augustus, 28 augustus volgens mij.
Mod ambities?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samen op weg naar een beter FOK!eenheid in VBL
En dan moet ik normaal doen? Jij reageert op een reactie die niet eens bedoelt is voor jou.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou hem op die dikke haakneus van je stampen.
Word je helemaal leip daar yequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje snats en je houdt het wel vol ja..
Ik dacht eerst dat je zo'n trollink met You're an idiot had gepost. Maar hier kan ik om lachen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Witte haai vogelvrij na dodelijke aanval Australië
Ik troll een nieuwstopic
Nee, Ik wil het zo prettig mogelijk maken voor anderen hier. Ik ben vaak irritant. En dat stoort anderen. Dus ik ga me aanpassen aan anderen om het te verbeteren hier.quote:
Hoezoquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan moet ik normaal doen? Jij reageert op een reactie die niet eens bedoelt is voor jou.
karpervanger3000 oid vond ik matig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo
Je moet dat beginpost van mij snappen waar die chick op reageert met dwaas
Dat andere zich ermee bemoeien kan ik niks aan doen
de 2000 flapdrolquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
karpervanger3000 oid vond ik matig.
Geen idee my friend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar is dit fragmentje van? Dit doet me denken aan een spannende Soap voor tieners zoals GTST
Wat wil je doen? Ingaan op Tong80?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
Ontevreden klant steelt vibrator uit seksshop. ik moet mij gewoon inhouden.
flippquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Ingaan op Tong80?
Wie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, er wordt door de hele wereld gedaan alsof Frank Schleck eerder overleden is, dan dat hij doping heeft gebruikt.
Stoort dit jullie ook?
Nee want ik care niet om wielrennen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, er wordt door de hele wereld gedaan alsof Frank Schleck eerder overleden is, dan dat hij doping heeft gebruikt.
Stoort dit jullie ook?
ik erger mij meer aan de obama propaganda hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Stoort dit jullie ook?
Jouw mening kan me voorlopig niet interesseren. Beetje stoer doen tegen Steven, het valt me allemaal tegen van je.quote:
Die Romney is nog corrupter dan Obamaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik erger mij meer aan de obama propaganda hier
Ik ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
Ontevreden klant steelt vibrator uit seksshop. ik moet mij gewoon inhouden.
Hou je bek dan ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening kan me voorlopig niet interesseren. Beetje stoer doen tegen Steven, het valt me allemaal tegen van je..
ja of niet, media hier willen jou dat laten gelovenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening kan me voorlopig niet interesseren. Beetje stoer doen tegen Steven, het valt me allemaal tegen van je..
[..]
Die Romney is nog corrupter dan Obama
Amerikaquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Die Romney is nog corrupter dan Obama
Waarom zou ik? Steven is een toffe user. Steven is vice-president van de SC.quote:
Ach, de Media zal altijd wel een kamp gekozen hebben. Telegraaf Ajaxkamp, AD Feyenoordkamp, etc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja of niet, media hier willen jou dat laten geloven.
Als mijn mening jou niet intresseert waarom blijf jij je zo focussen op mij en mijn posts dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Steven is een toffe user. Steven is vice-president van de SC.
Omdat ik het triest vind, dat jij lelijk tegen Steven doetquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als mijn mening jou niet intresseert waarom blijf jij je zo focussen op mij en mijn posts dan?
Sowieso is het een ver van ons bed gebeuren die hele verkiezingen daar, ook al heeft het voor Nederland ook gevolgen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Steven is een toffe user. Steven is vice-president van de SC.
[..]
Ach, de Media zal altijd wel een kamp gekozen hebben. Telegraaf Ajaxkamp, AD Feyenoordkamp, etc.
Ik een inkoppertje maar laat hem liggen op de lijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Had al wat leuke foto's klaar liggen
Tyron je haat nu op iedereen je bent de nieuwe Davy,quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als mijn mening jou niet intresseert waarom blijf jij je zo focussen op mij en mijn posts dan?
Ik haat niet op iedereen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tyron je haat nu op iedereen je bent de nieuwe Davy,
Zeker. Heb ook laatst een reportage gezien bij zo'n programma op Nederland 1. Daar doen ze alsof Obama het kankergezwel (sorry stevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowieso is het een ver van ons bed gebeuren die hele verkiezingen daar, ook al heeft het voor Nederland ook gevolgen.
Shiiitquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Witte haai vogelvrij na dodelijke aanval Australië![]()
Zullen we dan maar met z'n allen daar gaan posten.
Ik haat niemand hier hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tyron je haat nu op iedereen je bent de nieuwe Davy,
Sowieso Democraten boven Republikeinen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Heb ook laatst een reportage gezien bij zo'n programma op Nederland 1. Daar doen ze alsof Obama het kankergezwel (sorry steven) is van Amerika. En Romney de heilige jezus
Moet de witte haai worden gedood?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Witte haai vogelvrij na dodelijke aanval Australië![]()
Zullen we dan maar met z'n allen daar gaan posten.
Davy begint juist een stijgende lijn in zijn posts te krijgen. Ik ben daar tevreden mee. Misschien heeft mijn wijze moment in topic 501 geholpen.quote:
ja en rtl deed vandaag alsof Romney de nagezant is van Judas en de duivel in eenquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Heb ook laatst een reportage gezien bij zo'n programma op Nederland 1. Daar doen ze alsof Obama het kankergezwel (sorry steven) is van Amerika. En Romney de heilige jezus
Ik ga geen kant kiezen. Ze zijn even corruptquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sowieso Democraten boven Republikeinen.
Ik ben gewoon serieus aan het postenquote:
Romney en Obama zitten allemaal goede woordjes te doen bij andere partijen uit pure wanhoop, terwijl ze weten dat hun land gewoon een baggerland is, Maar toch hebben ze de grootste invloed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja en rtl deed vandaag alsof Romney de nagezant is van Judas en de duivel in een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |