SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dat betreft zou jij best een goede moeder zijn voor vele kinderen/jongerenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben nu heel even gestopt, ik wacht op GuildwarsWoW heb ik even gezien nu.
dwz: ze zullen blij met jou zijn, andersom is natuurlijk een tweede
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2012 23:05:32 ]![]()
Nou je kinderen de hele tijd laten gamen... is niet echt goed ouderschap volgens mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou jij best een goede moeder zijn voor vele kinderen/jongeren![]()
![]()
Moraalridder is het en ondertussen maar ontkennen dat ie zelf ook uit de verkeerde potjes gesnoept heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:
Danny zou gewoon snitchen heb ik het idee.![]()
![]()
Ach laat gaan joh, is toch heerlijk manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je kinderen de hele tijd laten gamen... is niet echt goed ouderschap volgens mij![]()
Tegenwoordig normaal aan het worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je kinderen de hele tijd laten gamen... is niet echt goed ouderschap volgens mijMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
De hele dag binnen zitten is natuurlijk niet zo goed voor een kind he?
En weg gaan weer helemaal off topic![]()
![]()
Ik had toch verwacht dat Karina's standpunt omtrent kinderen een TT op zou leveren
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Mensen die hun kinderen elke avond naar Gertje laten kijken daarentegen..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je kinderen de hele tijd laten gamen... is niet echt goed ouderschap volgens mij![]()
![]()
Hehe zo weinig ben ik er nou mee bezigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef Khaleesi het volgende:
Ik had toch verwacht dat Karina's standpunt omtrent kinderen een TT op zou leveren![]()
![]()
Bestond het toen überhaupt al?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:07 schreef Type-R het volgende:
Was EPO al illegaal toen Gert het gebruikte?![]()
Trouwens die Danny praat net alsof hij verschrikkelijk deskundig is en harde teksten uitslaatDat toontje dat hij dan opzet...
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Doet net of ie nergens vanaf weet. Simpel figuur.Hij weet heus wel hoe het zit
![]()
![]()
zijn naam is haasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Doet net of ie nergens vanaf weet. Simpel figuur.There are only 151 Pokémon.![]()
Bossie koekt het er wel uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Doet net of ie nergens vanaf weet. Simpel figuur.![]()
Ik blijf het bizar vinden dat hij het klote vind dat hij de titel van LBL is afgepakt. Hij heeft toch gewoon doping gebruikt? Doe dat gewoon niet?! En dan het jammer vinden dat je je titel is afgepakt?![]()
![]()
Kan iemand vrijwillige euthenasie plegen op Gert Jakobs ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
ja maar dat kan ie toch niet aan tafel zeggenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef Alcatranz. het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat hij het klote vind dat hij de titel van LBL is afgepakt. Hij heeft toch gewoon doping gebruikt? Doe dat gewoon niet?! En dan het jammer vinden dat je je titel is afgepakt?
There are only 151 Pokémon.![]()
goeiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:13 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand vrijwillige euthenasie plegen op Gert Jakobs ?![]()
Hij kijkt naar pagina 3 of wat is het.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Djokotron het volgende:
Gert kan helemaal niet lezen man, kerel is zo analfabeet als maar kan![]()
ik volg syrië ook niet meer tbh![]()
tis treurig wat er allemaal gebeurt maar ik kijk er zowat niet van meer van op..
Die moet je meegemaakt hebben zouden sommigen hier minder denigrerend over hem spreken.quote:
Zonder hem zou Joop nooit de Tour hebben gewonnen.
En de legendarische sneeuw-etappe in de Giro.
Hij is intellectueel misschien een beetje simpel, maar wat een fabelachtige coureur was het.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Goeie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Poeh zon rekje zou ik niet met blote handen durven uitschuiven![]()
Gert is zowaar schattig hoe die nou doet. Echt een reuzenbaby
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Gert Jakobs heeft 'savonds geen filosofische gesprekken.
Joh
Gert zou precies iemand kunnen zijn in groenvoorzieningstenue waar je het liefst met een grote boog omheen zou gaan...![]()
Dit is toch geweldig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Djokotron het volgende:
Gert lijkt wel zwakzinnig als je zo naar hem kijkt![]()
![]()
![]()
![]()
Hij komt altijd 1 letter tekort..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
Krijgt Gert 5 letter Lingo niet voor elkaar?![]()
![]()
Ik zou hem graag in de nationale IQ-test zien. De broertjes van der Kerkhof waren ook net niet zwakzinnig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Djokotron het volgende:
Gert lijkt wel zwakzinnig als je zo naar hem kijkt
Komt ie een letter te kortquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
Krijgt Gert 5 letter Lingo niet voor elkaar?
Als ik een vent had die dat deed, dan kon hij ook meteen vertrekken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:17 schreef Djokotron het volgende:
Schop ik haar zo de deur uit.
Gertje en ik begrijpen elkaar![]()
Ik zou wel eens in de mailbox van Gert willen kijken
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Nee, van het vreten van Ben moet je vanzelf wel pissen en schijten. Geen pillen voor nodig
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ben van Beurten is een IBH'tje."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bolletjesoven. Is toch mooi man."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Erik stelt alle vragen
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
Erik neemt het woord van 1000 journalisten![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
Erik neemt het woord van 1000 journalisten![]()
![]()
![]()
Lekker recht door zee-vraagjes."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
erik
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
het ging wel over een diareticumquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef JesseOzil het volgende:
Die gozer kijkt alsof erik strond praat![]()
![]()
Lachen. Als je zo NOS kijkt hoor je dus misschien Diekstra op de achtergrond. Of ze pakken alleen de antwoorden, maar wij weten door wie de vragen zijn gesteld
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
De voetbalwereld is pas naief Wilfriet."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hardop lacht.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iedereen lult. Maar die gozer luistert alleen naar Diekstra
Dat is pas een held kale debiel
Straks herhaling bekijken van NOSOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ca va?
Hier ook moet eigenlijk vroeg op maar wil het niet missen.quote:
Dit moet ik straks zien ik zit mee te lachen alleen door jullie posts
Diekstra uber-baasOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Helemaal niet naar huis. DAdelijk net als met studentje wietsel, maar dan niet in scene gezet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:26 schreef Alcatranz. het volgende:
Zo, Erik gaat vanavond niet alleen naar huis toe![]()
4000 kopjes.
ik ben een Italiaan![]()
Alleen vandaag?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:28 schreef Paxcon het volgende:
Wytse vandaag een beetje voor jan lul erbij..![]()
Story of his life.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:28 schreef Paxcon het volgende:
Wytse vandaag een beetje voor jan lul erbij..![]()
Genee moet Harm Kuipers gewoon uitnodigen. De onwetendheid."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zelfde geslikt als Frank?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Komt er geen reclame vandaag? Ik moet naar de wc![]()
En ik heb hongerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
![]()
Ik zweer op alle FOK! users dat dit niet is gebeurd!!!!!!!!11!!!!111quote:And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Gert moet eerst nog de kas in.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Die act begint vervelend te worden idd. Boogerd 2.0quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:30 schreef Specularium het volgende:
Danny weet niet hoe het zit.
Begin steeds meer een hekel te krijgen aan die schijnheilige kop.![]()
heb je een plaspil genomenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Komt er geen reclame vandaag? Ik moet naar de wcWere making, were making!
Radio Soulwax!![]()
boogerd showt gewoon zn tandpastasmile is toch niets mis mee ?:dquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Die act begint vervelend te worden idd. Boogerd 2.0![]()
Danny is echt het braafste jongetje van de klas. Het type waar iedereen een hekel aan heeft omdat hij de leraar aan vergeten huiswerk herinnert.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
Danny is echt het braafste jongetje van de klas. Het type waar iedereen een hekel aan heeft omdat hij de leraar aan vergeten huiswerk herinnert.![]()
![]()
![]()
Jakobs was niet zoveel aan het nadenken.
GVD hij steelt heel de uitzending. Stop die man.
Alsjeblief jongens. Help hem uit zijn en mijn lijden
Wie is danni
Is toch heerlijk man, zo'n dorpsidiootquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
Alsjeblief jongens. Help hem uit zijn en mijn lijden![]()
Echt zo´n nsb´er die Dannie. Schijnheilige kwal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
Normaal gesproken werden die na schooltijd in de fietsenstalling gekoekt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
wel heel stoer met zn epoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
Alsjeblief jongens. Help hem uit zijn en mijn lijden![]()
tittytwisterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Normaal gesproken werden die na schooltijd in de fietsenstalling gekoekt.![]()
![]()
Aan de kapstok opgehangen. Maar dat kon toen al niet bij hem.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Normaal gesproken werden die na schooltijd in de fietsenstalling gekoekt.![]()
Er is trouwens maar één Dannie:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
hij heeft al gebruiktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef Alcatranz. het volgende:
The Jensie zal nooit doping gebruiken.
En de vrouw van Cruijff.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef marcodej het volgende:
Er is trouwens maar één Dannie:
[ afbeelding ]![]()
Dan ga ik hier wel naar het stadscafé. Daar zit gekke Fritsie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, zo'n dorpsidioot
Hier hebben we Hansje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ga ik hier wel naar het stadscafé. Daar zit gekke Fritsie.![]()
![]()
Een wielerfan heeft al lang geaccepteerd dat het onderdeel is van de sport. De overige sportfans moeten dat nu ook gaan beseffen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wil geen open deur intrappen, maar potjandorie wat heeft die Danny tietjes!"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
beetje spannign met die politie erbijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Deze heksenjachten houden de sport toch juist leuk?
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Het ergste nog na het feit dat ie denkt leuk te zijn.quote:
Genee trollOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Daar zegt Gertje nee tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef Khaleesi het volgende:
Wil geen open deur intrappen, maar potjandorie wat heeft die Danny tietjes!![]()
Als je zou zeggen dat hij een getroubleerde intellectueel is met een voorliefde voor rode wijn zou ik het ook geloven. Vind hem een beetje vreemd overkomen. Niet zo vreemd als die mongloide Gert Jakobs met zijn speed-ogen, maar toch..quote:
Waar is Johan eigenlijk? Humorloze bedoening vanavond..![]()
vrijdag kan die lekker Derksen dissen met zijn mooiboisquote:Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Dadelijk uit kasje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er geen ''Bergie op, Bergie af''?![]()
zeker een te grotequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:45 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Pispil van matige kwaliteit wellicht.![]()
Ben jij 66 ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
PreciesEn elke dag vroeg op en laat naar bed, dat trekt dit ouwe lijf niet meer.
![]()
58?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo oud nou ook weer niet he? Dan zou ik ook niet vroeg ophoeven![]()
Kuttiming altijd, die fietsers."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Commerciele verplichtingenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Djokotron het volgende:
Wilfred interesseert het weer geen reet hoor.![]()
HahahahagaOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
huppellll-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Ik vind helemaal mooiOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: