tittytwisterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Normaal gesproken werden die na schooltijd in de fietsenstalling gekoekt.
Aan de kapstok opgehangen. Maar dat kon toen al niet bij hem.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Normaal gesproken werden die na schooltijd in de fietsenstalling gekoekt.
hij heeft al gebruiktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef Alcatranz. het volgende:
The Jensie zal nooit doping gebruiken.
En de vrouw van Cruijff.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef marcodej het volgende:
Er is trouwens maar één Dannie:
[ afbeelding ]
Dan ga ik hier wel naar het stadscafé. Daar zit gekke Fritsie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, zo'n dorpsidioot
Hier hebben we Hansje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ga ik hier wel naar het stadscafé. Daar zit gekke Fritsie.
beetje spannign met die politie erbijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Deze heksenjachten houden de sport toch juist leuk?
Het ergste nog na het feit dat ie denkt leuk te zijn.quote:
Daar zegt Gertje nee tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef Khaleesi het volgende:
Wil geen open deur intrappen, maar potjandorie wat heeft die Danny tietjes!
Als je zou zeggen dat hij een getroubleerde intellectueel is met een voorliefde voor rode wijn zou ik het ook geloven. Vind hem een beetje vreemd overkomen. Niet zo vreemd als die mongloide Gert Jakobs met zijn speed-ogen, maar toch..quote:
vrijdag kan die lekker Derksen dissen met zijn mooiboisquote:
Dadelijk uit kasje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er geen ''Bergie op, Bergie af''?
zeker een te grotequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:45 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Pispil van matige kwaliteit wellicht.
Ben jij 66 ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
PreciesEn elke dag vroeg op en laat naar bed, dat trekt dit ouwe lijf niet meer.
58?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo oud nou ook weer niet he? Dan zou ik ook niet vroeg ophoeven
Commerciele verplichtingenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef Djokotron het volgende:
Wilfred interesseert het weer geen reet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |