heb je een plaspil genomenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef Karina het volgende:
Komt er geen reclame vandaag? Ik moet naar de wc
boogerd showt gewoon zn tandpastasmile is toch niets mis mee ?:dquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:31 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Die act begint vervelend te worden idd. Boogerd 2.0
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
Danny is echt het braafste jongetje van de klas. Het type waar iedereen een hekel aan heeft omdat hij de leraar aan vergeten huiswerk herinnert.
Is toch heerlijk man, zo'n dorpsidiootquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
Jakobs was niet zoveel aan het nadenken.
GVD hij steelt heel de uitzending. Stop die man.
Alsjeblief jongens. Help hem uit zijn en mijn lijden
Echt zo´n nsb´er die Dannie. Schijnheilige kwal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
Danny is echt het braafste jongetje van de klas. Het type waar iedereen een hekel aan heeft omdat hij de leraar aan vergeten huiswerk herinnert.
Normaal gesproken werden die na schooltijd in de fietsenstalling gekoekt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
wel heel stoer met zn epoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
Jakobs was niet zoveel aan het nadenken.
GVD hij steelt heel de uitzending. Stop die man.
Alsjeblief jongens. Help hem uit zijn en mijn lijden
tittytwisterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Normaal gesproken werden die na schooltijd in de fietsenstalling gekoekt.
Aan de kapstok opgehangen. Maar dat kon toen al niet bij hem.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Normaal gesproken werden die na schooltijd in de fietsenstalling gekoekt.
hij heeft al gebruiktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef Alcatranz. het volgende:
The Jensie zal nooit doping gebruiken.
En de vrouw van Cruijff.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:35 schreef marcodej het volgende:
Er is trouwens maar één Dannie:
[ afbeelding ]
Dan ga ik hier wel naar het stadscafé. Daar zit gekke Fritsie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, zo'n dorpsidioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |