Er doen sowieso al rare geruchten de ronde over banden met Scientologyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
eehh, de Schleckjes wilde net zelf weg toch? Zij spanden die procedure aan vanwege achterstallig loon en zij willen toch heel graag in de op te richten ploeg Alpecin?
Hij wilde wel weg, maar niet met een dikke schorsing wegens dopinggebruik aan zijn broek lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
eehh, de Schleckjes wilde net zelf weg toch? Zij spanden die procedure aan vanwege achterstallig loon en zij willen toch heel graag in de op te richten ploeg Alpecin?
Daar heb ik een keer, vrij lang geleden, iets over gelezen. Iets met Tom Cruise, die wel eens in de tour op bezoek is geweest bij Armstrong en Bruyneel geloof ik. Wat daar verder achter zit weet ik niet, maar dit zaakje stinkt aan alle kanten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er doen sowieso al rare geruchten de ronde over banden met Scientology
Was inderdaad nog in de US Postal tijd, maar van Tom Cruise heb ik niks meegekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer, vrij lang geleden, iets over gelezen. Iets met Tom Cruise, die wel eens in de tour op bezoek is geweest bij Armstrong en Bruyneel geloof ik. Wat daar verder achter zit weet ik niet, maar dit zaakje stinkt aan alle kanten.
is dat niet de reden dat Katie eruit stapt?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was inderdaad nog in de US Postal tijd, maar van Tom Cruise heb ik niks meegekregen.
Hij is zeker in de Tour geweest:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was inderdaad nog in de US Postal tijd, maar van Tom Cruise heb ik niks meegekregen.
Ja jongens, kom op. Ik heb wel eens een Jehova's getuigen te woord gestaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:36 schreef vanBoeschoten het volgende:
Wat zijn die banden/geruchten met/over Scientology dan?
Ben je er ook bij betrokken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja jongens, kom op. Ik heb wel eens een Jehova's getuigen te woord gestaan.
Nee, ik kom nooit buiten. Anders was de kans groot geweest.quote:
De grote tong heef me gequote alleen snap ik het niet maar dat is normaal toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja jongens, kom op. Ik heb wel eens een Jehova's getuigen te woord gestaan.
Nee is van Doe Maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:32 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
De grote tong heef me gequote alleen snap ik het niet maar dat is normaal toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |