abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114338626
quote:
The UCI on Tuesday announced that it had informed Fränk Schleck (RadioShack-Nissan) of an Adverse Analytical Finding for the diuretic Xipamide in a sample taken on July 14.

Schleck can request to have his B Sample tested.

The UCI Anti-Doping Rules do not provide for a provisional suspension given the nature of the substance, which is a specified substance, read the UCIs release.

However, the UCI is confident that his team will take the necessary steps to enable the Tour de France to continue in serenity and to ensure that their rider has the opportunity to properly prepare his defense in particular within the legal timeline, which allows four days for him to have his B sample analyzed.

Under the World Anti-Doping Code and the UCI Anti-Doping Rules, the UCI is unable to provide any additional information at this time.
Hier weer verder.
Neil LOVES Carrots!
pi_114338738
Frank Schleck zegt dus dat hij het product niet kent, er nog nooit van gehoord heeft. Het product kan alleen je lichaam in door het opzettelijk te slikken, geen natuurlijke manieren mogelijk.

Dus ofwel hij liegt, ofwel hij heeft een random pilletje geslikt dat hij voorgeschreven kreeg waar dit spul toevallig inzat.
pi_114338771
Ze kunnen radioshack er niet uitgooien, zou ook te debiel voor woorden zijn. Kans is natuurlijk wel aanwezig, het is natuurlijk wel Frankrijk en als je ziet dat de gemiddelde kindermoordenaar nog menselijker en met minder politie opgepakt wordt 8)7
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:50:12 #4
11102 knep
Mountainfreak
pi_114338822
Is een soort Clentadortje dit alleen dan met een ander middel en een grotere hoeveelheid :P.
pi_114338849
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef Panthera. het volgende:
Frank Schleck zegt dus dat hij het product niet kent, er nog nooit van gehoord heeft. Het product kan alleen je lichaam in door het opzettelijk te slikken, geen natuurlijke manieren mogelijk.

Dus ofwel hij liegt, ofwel hij heeft een random pilletje geslikt dat hij voorgeschreven kreeg waar dit spul toevallig inzat.
Ja en het spul maskeert maar ondertussen word je er heel moe van. Heeft het wel nut?
pi_114338851
Deel 2? Wat hebben jullie allemaal gezegd in die twee uur tijd? :')
pi_114338885
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef Nober het volgende:
Ik moet ook even bijlezen, maar verdomme zeg -O-
  Redactie Sport dinsdag 17 juli 2012 @ 22:51:30 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_114338897
quote:
Dat Frenk Slak dat middel in zijn lichaam heeft gestopt. En alles eromheen. En alle sensatie. Het is net een soort livetopic. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:51:46 #9
11102 knep
Mountainfreak
pi_114338914
En al die opgetrommelde politie also het een seriemoordenaar betreft, er staat nog net geen SWAT :').
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:52:52 #10
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_114338986
Schakel ook net in. Dit en zijn 'trainingsadvies' van fuentes, hup eruit ermee.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_114338997
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef knep het volgende:
En al die opgetrommelde politie also het een seriemoordenaar betreft, er staat nog net geen SWAT :').
Idd. Gaat allemaal veel te ver. Alsof Frank zou vluchten.
★★★
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:53:19 #12
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114339008
Dat ze Frank nog niet de bak hebben ingegooid zeg. Al zou dat wel heel overdreven zijn.
pi_114339031
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja en het spul maskeert maar ondertussen word je er heel moe van. Heeft het wel nut?
Dat weet ik niet. Kans van 1/10 dat je er negatieve effecten van ondervindt heb ik begrepen. Mocht alles opzettelijk gepland zijn, dan kan je ervan uitgaan dat hij een heel programma aan middeltjes, maskeringen en dergelijke slikt/spuit/whatever met gedegen begeleiding en zullen de negatieve gevolgen waarschijnlijk wel uitgesloten worden.

Een andere mogelijkheid is nog dat hij op de één of andere manier wist dat hij bij een test positief bevonden zou worden op iets anders en dit in paniek heeft geslikt om dat te maskeren, aangezien dit middel wellicht makkelijker te verdedigen is. Maar nu ga ik erg speculeren.
pi_114339055
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:51 schreef knep het volgende:
Het mooie was dat het juist effect leek te hebben. Het waren paardenmiddelen die heksenjacht maar de trend was in de goede richting. Ik las vandaag nog dat de tijden van de klimmers zich te leken normaliseren naar een doping-vrij niveau. Jammer dat je dan dit soort dingen weer hoort.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:54:39 #15
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_114339068
quote:
20.000x ''maarishetweldopingneemaarhetkangebruiktwordenomdopingtemaskeren"
pi_114339149
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Het mooie was dat het juist effect leek te hebben. Het waren paardenmiddelen die heksenjacht maar de trend was in de goede richting. Ik las vandaag nog dat de tijden van de klimmers zich te leken normaliseren naar een doping-vrij niveau. Jammer dat je dan dit soort dingen weer hoort.
Dat van die klimtijden klopt. Excessief EPO gebruiken is vrijwel onmogelijk tegenwoordig. Maar hoe minder dat mogelijk is, hoe minder dat ook mogelijk is voor je concurrenten. In dat opzicht is er niks verandert, hoewel je minder zou kunnen dopen, kan dat beetje nog steeds net genoeg zijn omdat je concurrenten in hetzelfde schuitje zitten.
pi_114339430
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat van die klimtijden klopt. Excessief EPO gebruiken is vrijwel onmogelijk tegenwoordig. Maar hoe minder dat mogelijk is, hoe minder dat ook mogelijk is voor je concurrenten. In dat opzicht is er niks verandert, hoewel je minder zou kunnen dopen, kan dat beetje nog steeds net genoeg zijn omdat je concurrenten in hetzelfde schuitje zitten.
Ja dat verklaart ook waarom die heksenjacht - en terecht blijkt maar weer - nog steeds doorgaat. In die zin moeten we dit als positief nieuws opvatten... in de goede zin van het woord. Want de marges en daarmee ook de risico's die renners durven aan te gaan worden steeds kleiner. Het is een stap in de goede richting, maar het blijft natuurlijk vervelend nieuws dit. Zeker van een renner die ik hoog had zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2012 23:02:33 ]
pi_114339550
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wie zijn ze?
Ik denk dat alle renners om de zoveel tijd getest worden. Niet zo gek natuurlijk. En dan compleet willekeurig.

Zijn er hier überhaupt mensen die wel eens een dopingtest meegemaakt hebben?
Alle renners (sporters) worden ooit gecontroleerd compleet willekeurig. Dat kan tijdens de tour zijn of ergens in november. Daarvoor zijn de whereabouts, je geeft 6 maanden van tevoren op waar je bent en houdt dat constant bij zodat er altijd een dopingcontroleur voor je neus kan staan. Die blijft bij je tot je geplast hebt.

Tijdens grote wedstrijden worden de winnen sporters over het algemeen wel vaker getest maar worden onder andere deelnemers ook steekproeven gehouden.

Elke (olympishce en paralympsche) topsporter zit vast aan de whereabouts.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:03:02 #19
357984 JavaForumsNL
OndertitelException
pi_114339591
Hoop dat dit niet Schleckt afloopt.
www.Diablolivestream.com | DiabloLiveStream | The Diablo live stream community
www.javaforums.nl/community/stats | JavaForums.nl voor studenten en beginnende ontwikkelaars! Heeft u Java gerelateerde vragen?
pi_114339738
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja dat verklaart ook waarom die heksenjacht - en terecht blijkt maar weer - nog steeds doorgaat. In die zin moeten we dit als positief nieuws opvatten... in de goede zin van het woord. Want de marges en daarmee ook de risico's die renners durven aan te gaan worden steeds kleiner. Het is een stap in de goede richting, maar het blijft natuurlijk vervelend nieuws dit. Zeker van een renner die ik hoog had zitten.
Tsja, hoog had zitten... Ze hadden tot voor kort een redelijke aaibaarheidsfactor, al is dat de laatste 2/3 jaar wel achteruitgegaan. Maar Frank Schleck heeft ook betaling aan ene mr Fuentes op zijn rekening staan...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:07:10 #21
11102 knep
Mountainfreak
pi_114339841
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Nou nou, alleen wegens sportieve en commerciële fraude? Ik ken heel wat schurken die minder hard worden aangepakt. Mijns inziens overdreven. De sport instanties moeten juist harde maatregelen nemen maar nee, zie de Spaanse bond de doofpot eens openen en sluiten.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:07:38 #22
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_114339876
Zo langzamerhand ben ik op het punt gekomen dat ik claims van dopinggebruik minder geloofwaardig vindt dan degenen waarvan men zegt dat ze doping gebruiken (en die het vervolgens ontkennen). Omdat er zo enorm jacht wordt gemaakt op dopinggebruikers moet je toch wel goed gek zijn om er aan te beginnen. :{
pi_114340070
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:07 schreef knep het volgende:

[..]

Nou nou, alleen wegens sportieve en commerciële fraude? Ik ken heel wat schurken die minder hard worden aangepakt. Mijns inziens overdreven. De sport instanties moeten juist harde maatregelen nemen maar nee, zie de Spaanse bond de doofpot eens openen en sluiten.
Om te beginnen in hij uit de Tour en dit verhaal zal ongetwijfeld een flinke staart krijgen. Hoeveel harder wil je de maatregelen hebben dan?

Commerciële fraude kan me wat, maar om het dan toch maar even de aaibaarheidsfactor te noemen vind ik het van zulke renners toch een grotere teleurstelling.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2012 23:12:03 ]
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 23:11:35 #24
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114340119
Het is wel een nieuwe trend. Renners worden niet meer op EPO betrapt maar op maskeermiddelen (Contador, Schleck, Kolobnev).
pi_114340193
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Het is wel een nieuwe trend. Renners worden niet meer op EPO betrapt maar op maskeermiddelen (Contador, Schleck, Kolobnev).
Mja, toen ik net begon met roken poetste ik ook vier keer per dag m'n tanden. En m'n moeder maar denken dat ik de mondhygiëne zo serieus nam.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2012 23:14:32 ]
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:14:30 #26
14505 OProg
A Life in Music
pi_114340286
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Mja, toen ik net begon met roken poetste ik ook vier keer per dag m'n tanden. En m'n moeder maar denken dat ik zo fris rook...
Haha. Of dat je na een pepermuntje dacht dat je niet naar bier rook. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_114340303
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef OProg het volgende:

[..]

Haha. Of dat je na een pepermuntje dacht dat je niet naar bier rook. :P
ninja-edit :P

ja dat dus ;)
pi_114340347
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Schleck niet geschorst wordt en na de Tour gewoon verder kan gaan met wielrennen.
pi_114340475
Hij heeft een diuretica (plaspil) gebruikt..
Dat is opzich geen doping, in de zin van dat je er beter gaat van presteren.

vaag
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:18:13 #30
11102 knep
Mountainfreak
pi_114340513
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:10 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Om te beginnen in hij uit de Tour en dit verhaal zal ongetwijfeld een flinke staart krijgen. Hoeveel harder wil je de maatregelen hebben dan?

Commerciële fraude kan me wat, maar om het dan toch maar even de aaibaarheidsfactor te noemen vind ik het van zulke renners toch een grotere teleurstelling.
Nationale bonden, UCI en WADA die samenwerken ipv elkaar tegenwerken om maar eens te beginnen :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')