abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114338855
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Ik kon daar in eerste instantie niet echt iets uithalen, maar het is wel erg gedetailleerd en erg lang.
Niet? Ik moet zeggen, no offence, dat ik het verhaal nogal vlak en saai vind.

Misschien dat je houding gewoon niet goed is en dat je niet boeiend overkomt.
Who motivates the motivator?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:51:02 #32
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114338869
When you stop searching, you'll find her. :Y

Daarom ben ik een groot tegenstander van datingsites. :{w
pi_114338974
Ik heb via dating sites ook nog nooit een enkel succes gehad, nog niet eens een date aan over gehouden.

Stond in totaal denk ik een half jaar ingeschreven en heb meer dan 100 vrouwen aangesproken.

Wat voor mij wel werkte en tot meerdere contacten heeft geleid, waren penvrienden sites en forums zoals deze. Onder het mom van gezelligheid en gewoon vriendschappelijk elkaar leren kennen.. wat dan dus uiteindelijk toch tot meer heeft geleid.

Maar een vleeskeuring zoals op een dating site overleef ik simpelweg niet. Ik ben niet fotogeniek, ik ben verder ook niet knap ofzo. Wat echter wel gebeurt, is dat er weleens chemie is tussen mij en vrouwen die ik leer kennen in het echt. Er is dan simpelweg een klik.

Mijn zusje zei ook al een keer tegen mij: "zo'n site is niks voor jou, jij moet ze in het echt tegen komen en dan lukt het echt wel".

Nu heb ik inmiddels wel genoeg ervaring (relatie van ruim 9 jaar), maar ik vertel je dit omdat je zeker niet de enige bent die geen succes heeft op een dating site.

Het betekent echter niet meteen dat je kansloos bent. Ze zijn (net niet) op 1 hand te tellen, maar er hebben meerdere vrouwen interesse in mij getoond.

Moest ze toch even tellen.. 2 op de middelbare school, 1 vlak voordat ik mijn vriendin leerde kennen, mijn vriendin, 1 tijdens mijn relatie, en nog een toen het een tijdje uit was. 6 dus in totaal. En geen enkele daarvan was via een dating site. De helft ervan ontstond door mijn eigen initiatief. De rest kwam ik gewoon tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tangledup op 17-07-2012 23:13:58 ]
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:53:08 #34
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_114339000
gewoon puur uit nieuwsgierigheid, na 10 jaar ervaring, moet je toch wel een dusdanig goed profiel in elkaar kunnen zetten dat het toch anders gaat lopen?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_114339006
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Niet? Ik moet zeggen, no offence, dat ik het verhaal nogal vlak en saai vind.

Misschien dat je houding gewoon niet goed is en dat je niet boeiend overkomt.
Er zijn ook heel veel saaie vrouwen ;)

en volgens mij zijn die zeker niet ondervertegenwoordigd op bepaalde datingsites
Alleen moeten die wel net even voorbij dat eerste bericht komen.
pi_114339180
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Het is weer uit hetzelfde laken een pak; standaard gezeur over dat het niet lukt met meisjes.
Ik dacht een mooi verhaal te lezen over 10 jaar date ervaring maar het is alleen een slachtoffer jank verhaal. Erg teleurstellend en niks indrukwekkends aan.
En dat spreekt boekdelen over hoe hij contact met meisjes aangegaan zou zijn.
Sorry hoor, maar dat is echt een flutreactie. Ik kom hier alleen maar mijn verhaal vertellen om te weten te komen of er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Ook zoek ik naar tips die me eventueel wat kunnen bij brengen.Ik ben hier niet gekomen om de grond ingestampt en afgekraakt te worden Ik wens het je daarom ook graag toe dat jij zelf op je 33e ook nog alleen bent terwijl al je vrienden lang en breed getrouwd zijn met kinderen.

FYI: ik leg in het dagelijks leven best makkelijk contact met vrouwen. Op verjaardagen en feestjes praat ik makkelijk met vreemde vrouwen en het is altijd gezellig en lachen. Dat heeft enkele keren tot zeer goede en hechte vriendschappen geleid, maar het einde was steeds hetzelfde: bij haar waren er nooit gevoelens. Ik ben namelijk geen stille muis maar ik laat mijzelf graag horen en laat de rest graag eens goed lachen. Ik doe graag sociale dingen, houd van stappen en ben zeker geen muurplakker. In mijn eerste berichten (die altijd kort en bondig zijn!) op datingsites reageer ik op leuke dingen die ik gezien heb op haar profiel, hetzij een leuke foto of een leuke hobby/interessante baan. Dat zijn altijd respectvolle reacties met gemeende interesse. Als het kan voeg ik een flinke dosis humor toe en nodig haar dan uit om mijn profiel te komen bezoeken.

Daar is toch niks mis mee?
pi_114339230
de verhouding man/vrouw in de maatschappij is toch echt 50/50
dus voor elke vrijgezelle man is er ook een vrijgezelle vrouw

je moet idd niet 'aardig' overkomen. Dan beland je meteen in de friendzone.
Ik denk dat dat de crux is.
Kom volwassen, zelfverzekerd over en daag die vrouwen een beetje uit. Zonder spanning kan er uberhaupt niets ontstaan want dan heeft zij ook niets om naar uit te kijken.
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 22:59:54 #38
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114339391
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat is echt een flutreactie. Ik kom hier alleen maar mijn verhaal vertellen om te weten te komen of er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Ook zoek ik naar tips die me eventueel wat kunnen bij brengen.Ik ben hier niet gekomen om de grond ingestampt en afgekraakt te worden Ik wens het je daarom ook graag toe dat jij zelf op je 33e ook nog alleen bent terwijl al je vrienden lang en breed getrouwd zijn met kinderen.

FYI: ik leg in het dagelijks leven best makkelijk contact met vrouwen. Op verjaardagen en feestjes praat ik makkelijk met vreemde vrouwen en het is altijd gezellig en lachen. Dat heeft enkele keren tot zeer goede en hechte vriendschappen geleid, maar het einde was steeds hetzelfde: bij haar waren er nooit gevoelens. Ik ben namelijk geen stille muis maar ik laat mijzelf graag horen en laat de rest graag eens goed lachen. Ik doe graag sociale dingen, houd van stappen en ben zeker geen muurplakker. In mijn eerste berichten (die altijd kort en bondig zijn!) op datingsites reageer ik op leuke dingen die ik gezien heb op haar profiel, hetzij een leuke foto of een leuke hobby/interessante baan. Dat zijn altijd respectvolle reacties met gemeende interesse. Als het kan voeg ik een flinke dosis humor toe en nodig haar dan uit om mijn profiel te komen bezoeken.

Maak er dan geen 10 jaar dating ervaring topic van.
En je raakt nogal van streek van mijn reactie, zo gevoelig zijn helpt ook niet bij de vrouwtjes.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:02:05 #39
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_114339523
Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven? Wat voor werk/opleiding doe je? Welke hobbies heb je?

[ Bericht 28% gewijzigd door Re op 18-07-2012 16:41:33 (-nee- niet om vragen) ]
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:11:18 #40
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114340101
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef Coco98 het volgende:
Geen enkele vrouw is duizenden euro's waard
get lost!
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 23:14:08 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114340264
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

get lost!
Alleen symbolisch
pi_114340289
Ik moet morgen om half 5 er weer uit dus ik kap er ff mee voor vanavond haha. Iig bedankt voor alle vriendelijke reacties tot nu toe. Ben morgenavond weer terug!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:16:57 #43
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_114340446
quote:

[..]

FYI: ik leg in het dagelijks leven best makkelijk contact met vrouwen. .... einde was steeds hetzelfde: bij haar waren er nooit gevoelens.
....
Jij bent gewoon aardig. Maar voor de rest ben je niet interessant. Vat ik het zo goed samen?

Wat jij moet doen, is eens lekker de stad in gaan met iemand die wel weet hoe je vrouwen moet versieren. Dat steekt ietsje anders in elkaar dan dat simpelweg kletsen.

Edit: hier is een aardig topic:
Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (beginners tot gevorderden) (19)

Maar de sleutel is: de stad in met een vriend die weet hoe hij een grappig, leuk en onderhoudend gesprek kan voeren. Of in mannentaal: die ze in bed lult.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:29:02 #44
4507 Kwamo
Het is mij
pi_114341156
Hoe krijg je het voor elkaar. Tien jaar en niemand weten te scoren. Dan ben je of graflelijk of je spelt als een dyslectische.
pi_114341588
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef Kwamo het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar. Tien jaar en niemand weten te scoren. Dan ben je of graflelijk of je spelt als een dyslectische.
Hoe hard het ook klinkt...that must be the case!
  Moderator dinsdag 17 juli 2012 @ 23:44:39 #46
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114341930
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef Kwamo het volgende:
Shhh hij is al door mij overstuur.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:54:16 #47
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114342372
We zouden TS moeten aanmelden voor de Love Clinic van Loverboys. :D
  woensdag 18 juli 2012 @ 00:42:00 #48
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114344484
Misschien is het al gezegd (heb niet het hele topic gelezen) maar is het niks om eens af en toe met een singlereis mee te gaan? Je hebt ze voor verschillende doelgroepen. Dan tref je al in ieder geval geen gelovige punnikster. Oké het kost ook wat maar dan zie je ook wat van de wereld. Verder zijn er reizen in verschillende prijsklassen: Europa tot aan de andere kant van de wereld.

De focus ligt dan in ieder geval minder op het direct vinden van een partner. Je begeeft je gewoon onder andere singles waar je mee optrekt en je ziet wel wat ervan komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mister1977 op 18-07-2012 00:54:21 ]
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_114345543
Dit is toch niet te geloven, hiervoor kom ik op foks. Is this real life. :')

Je komt op mij over als een welbespraakte en intelligente gast en iedereen kan een aantrekkelijke profielfoto maken, daar kan het niet aan liggen. Hoe zit het met je humor, kun je eens een paar van die berichten posten? Hoe zelfverzekerd, interessant en 'sexy' kom je over in die babbels? Doe je wellicht teveel moeite en kom je over als 'wanhopig'? Ik ben benieuwd, post eens wat berichten en snippets van profielteksten, en dan krijg je een review. Als het 10 jaar lang fout gaat om dezelfde soort redenen dan zou dat er toch af moeten druipen, jij moet te helpen zijn. :)
  woensdag 18 juli 2012 @ 02:34:51 #50
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114347615
quote:

Ik wil je best geloven maar dit is natuurlijk jouw subjectieve mening, we hebben allemaal een blinde vlek, een bord voor onze kop voor onze eigen tekortkomingen, fouten die anderen wel zien en wijzelf niet.

Heb je wel eens wat vrienden (m/v) gevraagd om een objectieve mening gevraagd van wat je aanzelf zou kunnen verbeteren?

En waarom alleen datingsites?

Uit dit stukje haal ik al hele andere informatie over jou:
quote:
praktisch iedereen wees me af en dat met stomme redenen zoals 'hij straalt uit dat hij geen ervaring heeft', 'ik val niet op 'basisschoolleerkrachten' en het meest gehoord: 'hij is gewoon mijn type niet'. De vrouwen die ik afwees op basis van hun profiel, met goede gegronde redenen overigens, schenen volgens mijn contactpersoon van het bureau wél positief op mij gereageerd te hebben. Anderhalf jaar ging dat zo door: alle vrouwen waar ik graag contact mee wilde, wezen mij met stomme redenen af en die paar vrouwen die ik afwees, wilden mij zogenaamd wél zien. Op een gegeven moment vertrouwde ik het niet meer en besloot gewoon om voortaan altijd positief te gaan reageren. En wat gebeurde er? 8 afwijzingen op rij!
En dit zeg jij over jezelf:
quote:
Op verjaardagen en feestjes praat ik makkelijk met vreemde vrouwen en het is altijd gezellig en lachen
Hoe zit het met basiszaken zoals oogcontact, vrouwen durven aanraken, nonverbale positieve uitstraling? Of lichaamsverzorging, schone nette kleren, elke dag douchen, etc...

En wat zou jij doen op een eerste date met een vrouw? Naar de film, restaurant, wat wandelen en naar huis brengen? Het kan, maar ik denk dat je een betere indruk maakt als je eerste date terrasje pakken, drinken in je favoriete kroeg waar ze ziet dat je veel mensen kent (social proof), lekker dansen in een danscafe, wat eten en dan naar huis brengen is.
===========
tldr: vraag je vrienden om objectief advies wat je aan jezelf kan verbeteren want volgens mij zie je je eigen fouten niet.

[ Bericht 16% gewijzigd door slashdotter3 op 18-07-2012 03:03:03 ]
  woensdag 18 juli 2012 @ 02:38:44 #51
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114347662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef BeamofLight het volgende:
Ik wil je niet beledigen, maar 5 mailadressen in 10 jaar. Omg, die regel je binnen 24 uur....nee hier heb je toch echt iets niet goed aangepakt.
Sowieso is mailadressen regelen ouderwets. Tegenwoordig leer je mensen kennen bij het uitgaan/feesten, voeg je elkaar toe op Facebook en via je op deze manier steeds verder uitdijend social network leer je meer mensen, hun interesses en hun vrijgezelle familie/vrienden kennen.
  woensdag 18 juli 2012 @ 03:58:20 #52
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_114348414
Hey TJ,

Weet je wat het probleem is voor ons mede-Fokkers? Wij hebben jouw foto niet voor ons, we weten niet hoe jij precies reageert en al helemaal niet wat er precies in jouw profiel staat.

En je hebt gelijk dat je dit niet allemaal hier post, want lang niet iedereen zit hier met de bedoeling je het helpen. Dit relaties en psychologie forum doet (volgens mij) goed z'n best om de reacties van trollen er uit te halen... maar als je alle gegevens online gooit, kan er ook via andere manier misbruik van gemaakt worden.

Goed dit gezegd hebbende

Het eerste dat je moet weten over online dating is dat ook bij online dating iedereen voor de hoofdprijs gaat.
Alleen bij online dating is het begrip "de hoofdprijs" soms anders dan in het normale leven.

Kortom probeer niet net zo te zijn als de meeste mannen online; het uitsluiten dingen wat de meeste vrouwen in een man zoeken levert doorgaans veel meer op, dan te vermelden wat de meeste vrouwen in een man zoeken.

Ik heb het eenmaal gedaan (bij Lexa voor jouw informatie)... met expliciet genoemd dat ik niet rijk ben, noch van plan was ooit te worden (in iets beter geformuleerde bewoordingen dan)... en dat ik niet op zoek was naar een vrouw met veel kinderen, omdat ik zelf ook kinderen wilde (dat ik over een al bestaand kind trouwens niet zou vallen).

En wat denk je? 12 reacties in de eerste 2 weken. Goed, een paar hadden niet goed gelezen en hadden er al een stuk of 3 of 4... anderen vielen af na hun foto gezien te hebben... of juist vooral omdat ze geen foto hadden geplaatst... Bij sommige anderen had ik gewoon na e-mail contact het gevoel dat het emotioneel of qua intellect niet zou werken (daar moet je ook eerlijk in zijn)...

Maar ik heb met eentje een afspraak gemaakt, het klikte vrij goed... we zijn ook al snel in bed beland, En ja echt een leuke meid, Maar gewoon niet het type waarmee ik echt oud mee dacht te worden.... meer het type; gewone vriendin/ (stap)maatje... en dat vond zij weer wat te schamel.

Maar terug naar jou; ik denk persoonlijk dat jij nog te jong bent voor de datingsites.
De meeste vrouwen die een goede vent waarderen zijn doorgaans de vrouwen die genoeg aan slechte ervaringen hebben gehad... en dat zijn meestal vrouwen van over de 35 jaar.
Je zou het pas over een jaartje of vijf a zeven weer moeten proberen op deze manier.
Want echt, er is wel een markt voor goede (soms zelfs wat saaie) mannen... maar de meeste vrouwen waarderen dit pas na een of enkele probleemrelaties.

Oh ja, en humor... heel belangrijk.

Maar een betere tip; begin een weblog, Een weblog met een mengeling van humor, eerlijke gevoelens, en licht ontdeugende teksten (zonder expliciet seksistisch te worden) en soms af en toe een sarcastische tekst waarin je jouw lezerstype af en toe flink in de zeik neemt...(vooral carriere vrouwen met klapperende eierstokken zijn goed materiaal, zolang ze zich hierin herkennen).

Daarmee heb ik zelf ook behoorlijk wat interesse gewekt van alle kanten.

Maar gezien jouw leeftijd kun je beter in een leuke kroeg met jouw vrienden feest gaan vieren, en straal uit dat je het naar je zin hebt. Want dan benaderen ze jou als je geluk hebt en dan heb je altijd een streepje voor. ;)

Lange tekst... ik weet het. Maar hey, er zitten goede tips bij... in elk geval voor zover ik kan overzien zonder dat jij het achterste van jouw tong laat zien.
Dat is het enige dat ik nu voor je kan doen! ;) ....
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_114349068
quote:
Blijkbaar wel want het resulteert niet in datgene wat jij graag zou willen....
Dus in plaats van alles te pareren met "Maar ik doe het toch al goed?" moet je mischien de reacties eens lezen en kijken of je er wat van op kunt steken.
  woensdag 18 juli 2012 @ 07:38:02 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_114349331
Je komt over alsof het je niet uitmaakt wie het is, als je maar een keer een date hebt. En dat hebben vrouwen meestal heel goed door. Waarom zouden ze dan met je daten, als het toch niet uitmaakt dat zij het zijn? Ik snap dat je gefrustreerd raakt maar doe iets aan je eigen houding. Dat is het enige waar je iets aan kunt veranderen.
pi_114349984
Ik heb soortgelijke ervaringen met dating-sites.

6 jaar op verschillende dating sites, waarbij ik regelmatig originele en persoonlijke berichten stuurde naar vrouwen. De resultaten:

• 2 dates: één daarvan had een neppe foto erop gezet, omdat ze zelf extreem dik was. De andere is nooit op komen dagen bij de afgesproken date.
• 2 echte contacten, maar daar heb ik nu ook al geen contact meer mee, aangezien zij nooit een gesprek startte of interesse meer toonde.
• 150 gestuurde berichten naar allerlei vrouwen, waarbij 90% niet eens iets terugstuurde.

Conclusie: Als man een dating site gebruiken is als naar een casino gaan, als je veel geluk hebt win je iets maar meestal kom je na een bezoek met verlies terug. Vrouwen kunnen net als eerder gezegd is, kiezen uit een snoepkraam met mannen.

Overigens ben ik zelf gestopt met dating sites en ben ik aan mezelf gaan werken. Dat leverde veel meer resultaat. Dus ik zou zeggen, mooi aan jezelf gaan werken en leuke dingen doen in plaats van je tijd verdoen op deze - naar mijn mening - waardeloze sites ;)
pi_114350848
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2012 01:16 schreef Panzermaus het volgende:
knip

Hoe zelfverzekerd, interessant en 'sexy' kom je over in die babbels?

knip
quote:

[..]

Knip

Op verjaardagen en feestjes praat ik makkelijk met vreemde vrouwen en het is altijd gezellig en lachen. Dat heeft enkele keren tot zeer goede en hechte vriendschappen geleid,
Knip
Zie hier uw probleem. Je hebt waarschijnlijk een matig uiterlijk (no offence) maar veel belangrijker is dat jij die lieve, aardige jongen bent. Wake up! Daar vallen vrouwen niet voor! Een foute man is het andere uiterste, maar jij belandt steevast bij vrouwen in de friendzone. Daarnaast kom je waarschijnlijk wat terughoudend over op een eerste date door je ervaringen dus het is inmiddels een self fulfilling prophecy geworden. Mijn enige advies is dat je die cirkel moet doorbreken en meer zelfvertrouwen moet kweken en dat ook moet uitstralen. Je moet voorkomen dat jij "die lieve aardige jongen" bent. Niet door een enorme eikel uit te hangen, maar man-up! Straal zelfvertrouwen uit, make a move, flirt, laat zien dat je er niet voor vriendschap bent, maar meer wil! Wees een vent!
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:36:42 #57
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114350912
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Maak er dan geen 10 jaar dating ervaring topic van.
En je raakt nogal van streek van mijn reactie, zo gevoelig zijn helpt ook niet bij de vrouwtjes.
Kap eens met uitlokken en trollen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_114351603
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

[..]

Zie hier uw probleem. Je hebt waarschijnlijk een matig uiterlijk (no offence) maar veel belangrijker is dat jij die lieve, aardige jongen bent. Wake up! Daar vallen vrouwen niet voor! Een foute man is het andere uiterste, maar jij belandt steevast bij vrouwen in de friendzone. Daarnaast kom je waarschijnlijk wat terughoudend over op een eerste date door je ervaringen dus het is inmiddels een self fulfilling prophecy geworden. Mijn enige advies is dat je die cirkel moet doorbreken en meer zelfvertrouwen moet kweken en dat ook moet uitstralen. Je moet voorkomen dat jij "die lieve aardige jongen" bent. Niet door een enorme eikel uit te hangen, maar man-up! Straal zelfvertrouwen uit, make a move, flirt, laat zien dat je er niet voor vriendschap bent, maar meer wil! Wees een vent!
Groot gelijk, maar als dat nou zijn karakter is (een lieve aardige jongen) dan kom je er echt niet met je cliche "man up" en wees eens een vent opmerkingen. Dan moet hij een rol gaan spelen wat hij niet is. Dat gedrag leer je niet zomaar als het echt niet in je zit. Dan worden het PUA trucjes, een soort toneelspel. Niet iedereen houd ervan om mensen veel aan te raken in een gesprek, of kan oprecht flirterige opmerkingen maken. Zijn kans ligt bij vrouwen die zijn karakter waarderen en aantrekkelijk vinden en dat zal een redelijk kleine groep zijn. Uitdaging zit dus in het in contact komen met dit soort vrouwen en dat gaat denk ik het beste in een hobby/sport/reis setting; zie de tips hierboven..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_114351800
Het is toch duidelijk waar het aan ligt TS?

De vrouwen zeggen het je zelf: "Je bent aardig." Dus stop met aardig zijn, wees gewoon jezelf en oprecht.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_114351839
Je moet niet zo netjes zijn, dat willen vrouwen helemaal niet.

Jij wil toch ook een gek lekker wijf ipv 1 of andere bloemetjesjurk?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')