Niet? Ik moet zeggen, no offence, dat ik het verhaal nogal vlak en saai vind.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Ik kon daar in eerste instantie niet echt iets uithalen, maar het is wel erg gedetailleerd en erg lang.
Er zijn ook heel veel saaie vrouwenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet? Ik moet zeggen, no offence, dat ik het verhaal nogal vlak en saai vind.
Misschien dat je houding gewoon niet goed is en dat je niet boeiend overkomt.
Sorry hoor, maar dat is echt een flutreactie. Ik kom hier alleen maar mijn verhaal vertellen om te weten te komen of er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Ook zoek ik naar tips die me eventueel wat kunnen bij brengen.Ik ben hier niet gekomen om de grond ingestampt en afgekraakt te worden Ik wens het je daarom ook graag toe dat jij zelf op je 33e ook nog alleen bent terwijl al je vrienden lang en breed getrouwd zijn met kinderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het is weer uit hetzelfde laken een pak; standaard gezeur over dat het niet lukt met meisjes.
Ik dacht een mooi verhaal te lezen over 10 jaar date ervaring maar het is alleen een slachtoffer jank verhaal. Erg teleurstellend en niks indrukwekkends aan.
En dat spreekt boekdelen over hoe hij contact met meisjes aangegaan zou zijn.
Maak er dan geen 10 jaar dating ervaring topic van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is echt een flutreactie. Ik kom hier alleen maar mijn verhaal vertellen om te weten te komen of er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Ook zoek ik naar tips die me eventueel wat kunnen bij brengen.Ik ben hier niet gekomen om de grond ingestampt en afgekraakt te worden Ik wens het je daarom ook graag toe dat jij zelf op je 33e ook nog alleen bent terwijl al je vrienden lang en breed getrouwd zijn met kinderen.
FYI: ik leg in het dagelijks leven best makkelijk contact met vrouwen. Op verjaardagen en feestjes praat ik makkelijk met vreemde vrouwen en het is altijd gezellig en lachen. Dat heeft enkele keren tot zeer goede en hechte vriendschappen geleid, maar het einde was steeds hetzelfde: bij haar waren er nooit gevoelens. Ik ben namelijk geen stille muis maar ik laat mijzelf graag horen en laat de rest graag eens goed lachen. Ik doe graag sociale dingen, houd van stappen en ben zeker geen muurplakker. In mijn eerste berichten (die altijd kort en bondig zijn!) op datingsites reageer ik op leuke dingen die ik gezien heb op haar profiel, hetzij een leuke foto of een leuke hobby/interessante baan. Dat zijn altijd respectvolle reacties met gemeende interesse. Als het kan voeg ik een flinke dosis humor toe en nodig haar dan uit om mijn profiel te komen bezoeken.
Daar is toch niks mis mee?
get lost!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef Coco98 het volgende:
Geen enkele vrouw is duizenden euro's waard
Jij bent gewoon aardig. Maar voor de rest ben je niet interessant. Vat ik het zo goed samen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
FYI: ik leg in het dagelijks leven best makkelijk contact met vrouwen. .... einde was steeds hetzelfde: bij haar waren er nooit gevoelens.
....
Hoe hard het ook klinkt...that must be the case!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef Kwamo het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar. Tien jaar en niemand weten te scoren. Dan ben je of graflelijk of je spelt als een dyslectische.
Shhh hij is al door mij overstuur.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:29 schreef Kwamo het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar. Tien jaar en niemand weten te scoren. Dan ben je of graflelijk of je spelt als een dyslectische.
Ik wil je best geloven maar dit is natuurlijk jouw subjectieve mening, we hebben allemaal een blinde vlek, een bord voor onze kop voor onze eigen tekortkomingen, fouten die anderen wel zien en wijzelf niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef TJ_79 het volgende:
FYI: ik leg in het dagelijks leven best makkelijk contact met vrouwen. Op verjaardagen en feestjes praat ik makkelijk met vreemde vrouwen en het is altijd gezellig en lachen. Dat heeft enkele keren tot zeer goede en hechte vriendschappen geleid, maar het einde was steeds hetzelfde: bij haar waren er nooit gevoelens. Ik ben namelijk geen stille muis maar ik laat mijzelf graag horen en laat de rest graag eens goed lachen. Ik doe graag sociale dingen, houd van stappen en ben zeker geen muurplakker. In mijn eerste berichten (die altijd kort en bondig zijn!) op datingsites reageer ik op leuke dingen die ik gezien heb op haar profiel, hetzij een leuke foto of een leuke hobby/interessante baan. Dat zijn altijd respectvolle reacties met gemeende interesse. Als het kan voeg ik een flinke dosis humor toe en nodig haar dan uit om mijn profiel te komen bezoeken.
En dit zeg jij over jezelf:quote:praktisch iedereen wees me af en dat met stomme redenen zoals 'hij straalt uit dat hij geen ervaring heeft', 'ik val niet op 'basisschoolleerkrachten' en het meest gehoord: 'hij is gewoon mijn type niet'. De vrouwen die ik afwees op basis van hun profiel, met goede gegronde redenen overigens, schenen volgens mijn contactpersoon van het bureau wél positief op mij gereageerd te hebben. Anderhalf jaar ging dat zo door: alle vrouwen waar ik graag contact mee wilde, wezen mij met stomme redenen af en die paar vrouwen die ik afwees, wilden mij zogenaamd wél zien. Op een gegeven moment vertrouwde ik het niet meer en besloot gewoon om voortaan altijd positief te gaan reageren. En wat gebeurde er? 8 afwijzingen op rij!
Hoe zit het met basiszaken zoals oogcontact, vrouwen durven aanraken, nonverbale positieve uitstraling? Of lichaamsverzorging, schone nette kleren, elke dag douchen, etc...quote:Op verjaardagen en feestjes praat ik makkelijk met vreemde vrouwen en het is altijd gezellig en lachen
Sowieso is mailadressen regelen ouderwets. Tegenwoordig leer je mensen kennen bij het uitgaan/feesten, voeg je elkaar toe op Facebook en via je op deze manier steeds verder uitdijend social network leer je meer mensen, hun interesses en hun vrijgezelle familie/vrienden kennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef BeamofLight het volgende:
Ik wil je niet beledigen, maar 5 mailadressen in 10 jaar. Omg, die regel je binnen 24 uur....nee hier heb je toch echt iets niet goed aangepakt.
Blijkbaar wel want het resulteert niet in datgene wat jij graag zou willen....quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:16 schreef Panzermaus het volgende:
knip
Hoe zelfverzekerd, interessant en 'sexy' kom je over in die babbels?
knip
Zie hier uw probleem. Je hebt waarschijnlijk een matig uiterlijk (no offence) maar veel belangrijker is dat jij die lieve, aardige jongen bent. Wake up! Daar vallen vrouwen niet voor! Een foute man is het andere uiterste, maar jij belandt steevast bij vrouwen in de friendzone. Daarnaast kom je waarschijnlijk wat terughoudend over op een eerste date door je ervaringen dus het is inmiddels een self fulfilling prophecy geworden. Mijn enige advies is dat je die cirkel moet doorbreken en meer zelfvertrouwen moet kweken en dat ook moet uitstralen. Je moet voorkomen dat jij "die lieve aardige jongen" bent. Niet door een enorme eikel uit te hangen, maar man-up! Straal zelfvertrouwen uit, make a move, flirt, laat zien dat je er niet voor vriendschap bent, maar meer wil! Wees een vent!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Knip
Op verjaardagen en feestjes praat ik makkelijk met vreemde vrouwen en het is altijd gezellig en lachen. Dat heeft enkele keren tot zeer goede en hechte vriendschappen geleid,
Knip
Kap eens met uitlokken en trollen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maak er dan geen 10 jaar dating ervaring topic van.
En je raakt nogal van streek van mijn reactie, zo gevoelig zijn helpt ook niet bij de vrouwtjes.
Groot gelijk, maar als dat nou zijn karakter is (een lieve aardige jongen) dan kom je er echt niet met je cliche "man up" en wees eens een vent opmerkingen. Dan moet hij een rol gaan spelen wat hij niet is. Dat gedrag leer je niet zomaar als het echt niet in je zit. Dan worden het PUA trucjes, een soort toneelspel. Niet iedereen houd ervan om mensen veel aan te raken in een gesprek, of kan oprecht flirterige opmerkingen maken. Zijn kans ligt bij vrouwen die zijn karakter waarderen en aantrekkelijk vinden en dat zal een redelijk kleine groep zijn. Uitdaging zit dus in het in contact komen met dit soort vrouwen en dat gaat denk ik het beste in een hobby/sport/reis setting; zie de tips hierboven..quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Zie hier uw probleem. Je hebt waarschijnlijk een matig uiterlijk (no offence) maar veel belangrijker is dat jij die lieve, aardige jongen bent. Wake up! Daar vallen vrouwen niet voor! Een foute man is het andere uiterste, maar jij belandt steevast bij vrouwen in de friendzone. Daarnaast kom je waarschijnlijk wat terughoudend over op een eerste date door je ervaringen dus het is inmiddels een self fulfilling prophecy geworden. Mijn enige advies is dat je die cirkel moet doorbreken en meer zelfvertrouwen moet kweken en dat ook moet uitstralen. Je moet voorkomen dat jij "die lieve aardige jongen" bent. Niet door een enorme eikel uit te hangen, maar man-up! Straal zelfvertrouwen uit, make a move, flirt, laat zien dat je er niet voor vriendschap bent, maar meer wil! Wees een vent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |