Ik snap je punt en je zal ook wel gelijk hebben, maar hier thuis krijg ik op 1 of andere manier 1001 associaties binnen die ik ook nog moet/kan doen. Elke scheet die de kat laat kan mij dan al afleiden, terwijl op de Excel cursus in Utrecht het mij echt geen moer kan schelen wat er om mij heen gebeurt en dan leer ik wel aan één stuk door.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:51 schreef Seam het volgende:
Wij kunnen je motivatie en inzet toch niet inschatten? Discipline kun je gewoon kweken en met voldoende inzet en motivatie lukt je dat. Tips kun je toch echt wel zelf verzinnen op zo'n leeftijd?
Dingen als iedere dag op een vast tijdstip minimaal 1 uur er aan werken, geen pauzes nemen, maak een studieplek thuis etc.
Een klassikale studie geen optie dan? Je geeft zelf het antwoord al wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik snap je punt en je zal ook wel gelijk hebben, maar hier thuis krijg ik op 1 of andere manier 1001 associaties binnen die ik ook nog moet/kan doen. Elke scheet die de kat laat kan mij dan al afleiden, terwijl op de Excel cursus in Utrecht het mij echt geen moer kan schelen wat er om mij heen gebeurt en dan leer ik wel aan één stuk door.
Dat is wel een stuk duurderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef WillieW het volgende:
[..]
Een klassikale studie geen optie dan? Je geeft zelf het antwoord al wat je nodig hebt.
Niet openbaar nee, maar heb nog nooit meegemaakt dat er gecontroleerd werdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef Meike26 het volgende:
@Sanger, dat ga ik even opzoeken morgenochtend, kan ik zomaar gebruik maken van een universiteits-bied ? Dat is toch niet openbaar ?
Universiteiten zijn nog altijd openbare gebouwen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef Meike26 het volgende:
@Sanger, dat ga ik even opzoeken morgenochtend, kan ik zomaar gebruik maken van een universiteits-bied ? Dat is toch niet openbaar ?
Dat klopt, gelukkig heb ik er buitenshuis geen last van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef WillieW het volgende:
Als je een thuisstudie gaat doen en je maakt deze niet af, dan is het ook een dure opleiding. Je zal hoe dan ook discipline moeten opbouwen om een opleiding succesvol af te ronden.
Ook wil je in de toekomst op kantoor werken en daar is het ook nooit stil. Als je nu aan je 'probleem' kan werken, heb je er later alleen maar profijt van.
Dat klopt, mijn docent is bijv ook planner en ex-chauffeur.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef Maanvis het volgende:
mmja ik was outsourcing planner terwijl ik een opleiding in de ICT had. niets met plannen gehad op m'n opleiding, en veel transportplanners komen zelf uit de vrachtwagen.
Als ik wil weten of een zelfberekende berekening klopt dan doe ik altijd een proefje met simpelere getallen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef Meike26 het volgende:
Bedankt voor de snelle service![]()
Eigenlijk ziet deze berekening er simpeler uit dan ik aanvankelijk dacht. Dank dank !
Nee want je moet rekening houden met je laadvloer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:12 schreef Maanvis het volgende:
Je vrachtwagen is 14 x 2,4 x 3m, dus 100,8 m3.
Je pallets zijn 1,2 x 0,8 x 1,3 = 1,248
x 30 = 37,44m3.
Je berekening om het percentage te berekenen is dan:
(37,44/100,8) x 100 = 37% beladingsgraad.
Dat wist ik maar ik dacht even aan TS' berekening voldoen. In de praktijk wordt gewerkt met meters in de vrachtwagen, ipv met kubieke meters of grondoppervlakquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:47 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Nee want je moet rekening houden met je laadvloer.
die 3meter hoog gebruik je nooit, kan je de pallets stapelen? hoeveel mogen/kunnen er op elkaar?
laadvloer van een standaard oplegger is trouwens geen 14m maar 13m60.
tja praktijk is iets anders dan gewoon rekenen.
Dat gaat best lekker zo, aan die cijfers te zien!quote:Op woensdag 12 september 2012 10:35 schreef Meike26 het volgende:
Tot nu toe studeer ik nog steeds thuis en gezien mijn cijferlijst tot nu toe, niet zonder succes:
[ afbeelding ]
Ben nu bezig met les 4, bijna weer toe aan volgende potje huiswerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |