Ja daar stond dag het van 10-14 uur droog was, kuuken!!!quote:
Dat had je gewoon kunnen wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:24 schreef Adelante het volgende:
Godverse tyfus klote weer, net alles buiten in de verf hoost het er met bakken overheen![]()
![]()
Citaat van Omroep GLD:quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja daar stond dag het van 10-14 uur droog was, kuuken!!!
Een enkele bui ja, da's niet de hele middag keiharde pleurisregenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Citaat van Omroep GLD:
Vanmiddag breekt zo nu en dan de zon door, maar er valt ook een enkele bui, mogelijk met onweer.
Uilskuiken
Vooral op zo'n dag als vandaag wanneer je het absoluut niet verwacht zeker....quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:03 schreef Skwish het volgende:
[..]
Buien ontstaan soms ook vanuit het niets...
Die vooruit/verwacht radar is een gimmick, hij schuift alleen de huidige buien op en laat ze heel soms uitregenen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:50 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat had je gewoon kunnen weten
buienradar is overigens in veel gevallen ook vrij onvoorspelbaar met die vooruitradar (die nieuwe buien, andere koers van regengebieden of aangroei niet mee kan nemen) van ze.
Voortaan maar op je gevoel af gaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja daar stond dag het van 10-14 uur droog was, kuuken!!!
Of teletekst lezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Voortaan maar op je gevoel af gaan?
Dan heb je slechts een enkele bui gehad, niet klagenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee precies. Er zouden gisteren in het Noorden 'slechts een paar buitjes' komen.Man, volgens mij was het de slechtste dag van de week, hele middag geen seconde droog geweest!
En regen en windquote:
Ga de kerstboom maar vast optuigenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
En regen en windBijna tijd voor pepernoten
Mijn zomerse winterdepressie was ook vrij kort dit jaar....quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:12 schreef yvonne het volgende:
Ik laat van de week m'n schaatsen al slijpen, en de winterbanden vast bestellen
Mag het Elfstedensubforum vast weer open?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:12 schreef yvonne het volgende:
De chocomel is in de bonus bij AHquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:12 schreef yvonne het volgende:
Dat is nog eens meedenkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |