Door je raam zeker?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:34 schreef Fredo55 het volgende:
Nu StormChasers op Discovery, wel een herhaling maar blijft leuk om te zien.
in de herfst kan je niet schaatsen toch? de winter is het enige seizoen dat de laatste jaren wel aan de norm houdtquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Correctie:
Zomer --> Herfst.
Herfst --> Lente.
Winter --> Herfst
Lente --> Herfst
Volgens mij was de winter van dit jaar ook maar 2-3 weekjes..quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
in de herfst kan je niet schaatsen toch? de winter is het enige seizoen dat de laatste jaren wel aan de norm houdt
Zou inderdaad al een vooruitgang zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:26 schreef computergirl het volgende:
ik zou best blij zijn met 2-3 weekjes echt zomer
Whahaha.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:24 schreef Adelante het volgende:
Godverse tyfus klote weer, net alles buiten in de verf hoost het er met bakken overheen![]()
![]()
Vakantie naar Portugal of Oost - Europa nemen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:26 schreef computergirl het volgende:
ik zou best blij zijn met 2-3 weekjes echt zomer
Mijn overbuurman heeft al twee weken een steiger rondom zijn huis staan, in afwachting van droog weer om de gevel te schilderenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:24 schreef Adelante het volgende:
Godverse tyfus klote weer, net alles buiten in de verf hoost het er met bakken overheen![]()
![]()
Ooit van Buienradar.nl gehoord?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:24 schreef Adelante het volgende:
![]()
Nee precies. Er zouden gisteren in het Noorden 'slechts een paar buitjes' komen.Man, volgens mij was het de slechtste dag van de week, hele middag geen seconde droog geweest!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:05 schreef Snowsquall het volgende:
Echt niet normaal die harde wind sinds vanmorgenDe bomen liggen af en toe plat.
Weerbericht heb je ècht he-le-maal niks aan want die verwachtingen kloppen nog geen dag vantevoren.....
Deze bui was duidelijk te zien.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:24 schreef Klonk het volgende:
Had iemand al gezegd dat het best hard waait?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |