Nee, helaas was het maar een minuut of 5, sindsdien afwisselend zon en wolken en af en toe een buitjequote:Op donderdag 19 juli 2012 09:25 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Nog steeds? Hier is het een grauwe boel.
Soms zijn er echt grote verschillen tussen het zuiden en de rest van de provincie. Blijkbaar krijgt zuid vaak een staartje van slecht weer in de Ardennen/Hoge Venen.
Zat jij nou in Bulgarije?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Het went prima hoor. En heerlijk zwembadweer
Jep, hoezo?quote:
De verschillen tussen Zuid- en Noord-Nederland zijn juist veel groter imho. Juist de noordelijke provincies worden vaak het hardst getroffen door het slechte weer. Zoals gisteren en vandaag: waar het het in het Zuiden prima weer is, heeft het in het Noorden de hele dag geregendquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:25 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Soms zijn er echt grote verschillen tussen het zuiden en de rest van de provincie. Blijkbaar krijgt zuid vaak een staartje van slecht weer in de Ardennen/Hoge Venen.
Dan is het blauw afgezakt naar het zuiden, ik zie zowaar af en toe de zon! Niet te geloven. De wind is alleen vrij hard.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nee, helaas was het maar een minuut of 5, sindsdien afwisselend zon en wolken en af en toe een buitje
Troost je met de gedachte dat jullie 's winters vaker kunnen schaatsen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
De verschillen tussen Zuid- en Noord-Nederland zijn juist veel groter imho. Juist de noordelijke provincies worden vaak het hardst getroffen door het slechte weer. Zoals gisteren en vandaag: waar het het in het Zuiden prima weer is, heeft het in het Noorden de hele dag geregend
Gisteren was het echt kut met peren ja. Maar over het algemeen valt het trouwens wel mee hoor, het is hier ook vaak zat zonnig als het elders bewolkt is. Echter, het weerbericht voor het Noorden is eigenlijk altijd slechter dan het eigenlijke weer. Er wordt altijd meer bewolking voorspeld dan er daadwerkelijk is en temperaturen die worden genoemd zijn doorgaans enkel van toepassing op de kustgebieden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
De verschillen tussen Zuid- en Noord-Nederland zijn juist veel groter imho. Juist de noordelijke provincies worden vaak het hardst getroffen door het slechte weer. Zoals gisteren en vandaag: waar het het in het Zuiden prima weer is, heeft het in het Noorden de hele dag geregend
Owww... Ik zat daar nog wel een KM of 200 vandaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dacht ik aan toen ik hoorde van die bomaanslag op die bus
Karma is a bitchquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:46 schreef horned_reaper het volgende:
Het kan toch haast geen toeval meer zijn......
Zaterdag vertrek ik richting Italië (een weekje naar Toscane en dan nog een klein weekje naar Rome) om dit deprimerende Hollandse weer even te ontvluchten.
En is het dan geen enorme toeval dat juist in heel Toscane het de afgelopen weken onafgebroken 30 graden is geweest en droog en dat vanaf zaterdag avond de temperaturen flink dalen... (TOT ZELFS 13 GRADEN MAANDAG OVERDAG!) en er de hele freaking week regen gaat vallen. Dat komt bijna nooit voor daar in deze tijd.
En nog frustrerender is, als ik daar dan in de regen en de relatieve kou zit, is het hier in Nederland plotseling weer prachtig weer met weer met nog hogere temperaturen dan waar ik zit.
Het moge dus duidelijk zijn, ik trek slecht weer aan!
Kun je dan van 27 juli tot 10 aug ook weggaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:46 schreef horned_reaper het volgende:
Zaterdag vertrek ik richting Italië (een weekje naar Toscane en dan nog een klein weekje naar Rome) om dit deprimerende Hollandse weer even te ontvluchten.
En is het dan geen enorme toeval dat juist in heel Toscane het de afgelopen weken onafgebroken 30 graden is geweest en droog en dat vanaf zaterdag avond de temperaturen flink dalen... (TOT ZELFS 13 GRADEN MAANDAG OVERDAG!) en er de hele freaking week regen gaat vallen. Dat komt bijna nooit voor daar in deze tijd.
En nog frustrerender is, als ik daar dan in de regen en de relatieve kou zit, is het hier in Nederland plotseling weer prachtig weer met weer met nog hogere temperaturen dan waar ik zit.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Owww... Ik zat daar nog wel een KM of 200 vandaan
Gisteren heb je gelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je dan van 27 juli tot 10 aug ook weggaan?
Zoals de burgemeester van Londen al zei: het regent in Rome meer dan in Londen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:46 schreef horned_reaper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |