Hoe kunnen de "verwachtingen" zo uit elkaar lopen, KNMI heeft het over afkoeling op die dag, of is dit gewoon een ietwat optimistische run van het GFS?quote:
Ik vond het niet te koud hoor, was dik tevreden de afgelopen wekenquote:
hmjah, voor t dagelijkse leven is t prima idd, zat toch op mn werk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het niet te koud hoor, was dik tevreden de afgelopen weken
Precies, en laat ik nog een maand moeten werken tot mijn vakantie. Het zou mij prima uitkomen als het zo druilerig bleefquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah, voor t dagelijkse leven is t prima idd, zat toch op mn werk.
maar bij zomer hoort zon en warmte, geen druilerige regen. dat doet t de rest van t jaar al
Me tooquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dat uitkomt, ga ik onwijs lopen mekkeren
Gezellig! Misschien willen er nog wel meer mensen meemekkeren, gaan we een kudde vormenquote:
dat kan best nog iets lager.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dat we dan best een protestmars mogen houden!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dat uitkomt, ga ik onwijs lopen mekkeren
Lijkt me een enorm strak plan! Ik zeg; volgende week zondag, op de Damquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat we dan best een protestmars mogen houden!
Doen we! Alle hittegolfhaters verzamelen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me een enorm strak plan! Ik zeg; volgende week zondag, op de Dam
Ik ben alleen van de partij als het niet te warm wordt...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doen we! Alle hittegolfhaters verzamelen!
Vorige week was OK, deze week t/m donderdag erg jammer, of eigenlijk rampzalig. Ben nauwelijks buiten geweest, alleen voor eten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Je weet dat het in die hoek héél veel regent? Zoek maar eens naar het klimaat van San Sebastian.quote:
Geen andere mogelijkheid? Wat is dat voor bedrijf?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:44 schreef MissHobje het volgende:
OMG ik ga het zo leuk hebben komende week aan zee
de grap is dat ik komende week kreeg toegewezen omdat er geen andere mogelijkheid tot vrij zou zijnown ik ze gewoon ff terug
!
Ik hoefde amper naar buiten, alleen voor m'n werk. En volgens mij viel het in deze regio best mee met rotweerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vorige week was OK, deze week t/m donderdag erg jammer, of eigenlijk rampzalig. Ben nauwelijks buiten geweest, alleen voor eten.
Hopelijk valt dat mee volgend weekend..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:22 schreef Fredo55 het volgende:
Gewoon een zomerse week voor de boeg met veel zonuren en nauwelijks neerslag.
Wat er na volgend weekend gebeurd zien we dan wel.
[ afbeelding ]
Geniet er maar ff van volgende week snak je er naarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:53 schreef Revolution-NL het volgende:
gvd zou het een mooie dag worden.............. en ja hoor.......... kom me bed uit wat zie ik....... donkere WOLKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het is frisjes buiten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:53 schreef Revolution-NL het volgende:
gvd zou het een mooie dag worden.............. en ja hoor.......... kom me bed uit wat zie ik....... donkere WOLKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij 25c - 35c met zon zal jij mij nooit horen klagen hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geniet er maar ff van volgende week snak je er naar!
geneuzel altijd ...
Gewoon lekker gaan, dikke trui aan en straks komt vast de zonquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Bij 25c - 35c met zon zal jij mij nooit horen klagen hoor.
Maar dit is gewoon weer jammer, ik zou gaan varen.... iets wat dus weer niet doorgaat.
Kaaskoppen in het Buitenlandquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:11 schreef Dven het volgende:
Blij dat we hier gewoon een steady 37 graden hebben
Zo behandel je een oude DASOO-vriend nietquote:
Vanmorgen nog heerlijk gefietst met een koel windje op de kop en een heerlijk zonnetje, is nu bewolkt aan het raken...quote:
DAASOO?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo behandel je een oude DASOO-vriend niet
Idem hier!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:57 schreef Klonk het volgende:
Ik geniet nog even van de koelte als jullie het goed vinden, ff energie tanken om goed te gaan zeiken over het warme benauwde warme weer wat er aan komt
Goh. We willen warmte en een wat drogere lucht, ipv van die gore klamme zooi.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:10 schreef Fredo55 het volgende:
Het is ook nooit goed in Nederland he; als het regent lopen we te zeiken dat het bagger weer is, en dan is het eindelijk goed weer en dan lopen we te zeiken dat het benauwd is.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:10 schreef Fredo55 het volgende:
Het is ook nooit goed in Nederland he; als het regent lopen we te zeiken dat het bagger weer is, en dan is het eindelijk goed weer en dan lopen we te zeiken dat het benauwd is.
Dat is vrijwel onmogelijk in dit land, gaat altijd gepaard met dat benauwde..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:12 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Goh. We willen warmte en een wat drogere lucht, ipv van die gore klamme zooi.
De Atmosfeer Staat Op Ontploffenquote:
Heerlijk toch? Mensen kunnen me niet genoeg zeveren over het weer, ik geniet daarvanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:10 schreef Fredo55 het volgende:
Is ook leuk, zeker als je een beetje baalt van het weer en dan anderen ziet vloeken en tieren online.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Mensen kunnen me niet genoeg zeveren over het weer, ik geniet daarvan
Om 6 uur was ik nog op en zag een mooie oranje lucht. Nu...niet. Wolken inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:53 schreef Revolution-NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er wel iets over gehoord op het nieuws, er hadden zich zo'n 500 mensen opgegevenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:40 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Is ook leuk, zeker als je een beetje baalt van het weer en dan anderen ziet vloeken en tieren online.
Is het slechtweer protest doorgegaan?
Schrijffoutje van tomaatquote:
Doordeweeks zomers en volgend weekend gewoon weer kut weerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:25 schreef Narasan het volgende:
Komende week volop zomer
De zomer tot nu toe stelde niet erg veel voor. Vooral juli verloopt aanzienlijk natter dan normaal. Het is dan ook geen verrassing dat met al die regendagen de temperatuur erg laag blijft. Toch is er sinds gisteren een verbetering ingezet. We kunnen ons eindelijk opmaken voor zeker een volle week op en top zomerweer. En dat nog in de vakantieperiode ook!
[ afbeelding ]
Vandaag valt het op een aantal plaatsen nog erg tegen, al zijn de temperaturen al wel wat aangenamer dan de afgelopen tijd. De hoeveelheid zon neemt in de loop van de middag alleen maar verder toe en dat is een aanzet tot een relatief heldere nacht. Doordat Nederland zich nu nog in een koude luchtsoort bevind en de wind volledig wegvalt, koelt het flink af. In het oosten kan het lokaal afkoelen naar een graad of 3 met risico op een graadje vorst aan de grond.
Morgen stroomt geleidelijk warme lucht over het land uit en komen de middagtemperaturen op de meeste plaatsen boven de 20 graden uit. Alleen in de kustgebieden blijft het kwik iets achter. Verder schijnt de zon uitbundig, maar ontstaan in de loop van de dag stapelwolken.
Zomer gaat los
Vanaf maandag gaat de zomer pas echt goed los, de temperaturen bereiken waarden rond 25 graden en het is zonnig. Dinsdag, woensdag en donderdag wordt de atmosfeer door de felle zon nog wat verder opgewarmd en komen de thermometers in de zuidoosthoek van het land in de buurt van de tropische 30 graden.
Er staat wel een noordenwind, al is deze over het algemeen zwak tot matig. Desondanks wordt het ook op de stranden aangenaam met maxima tot een graad of 26. De Wadden moeten het doen met middagtemperaturen omstreeks 23 graden
[ afbeelding ]
Toenemende buienkans
Vrijdag wordt vanuit het zuiden de atmosfeer geleidelijk vochtiger en ontsabieler. We bevinden ons nog altijd in de warme lucht waardoor met het oplopen van de temperatuur al snel buien gaan ontstaan. De zwaartse worden in het zuiden en oosten verwacht met kans op zwaar onweer, hagel en windstoten.
Ook het weekend verloopt zomers warm, maar de kans op buien blijft bestaan. Toch zijn er zat plaatsen waar het droog blijft en dus voor het idee niks te merken is van de buien die elders huishouden. De stranden van Noord- en Zuid-Holland hebben de beste papieren!
Bron: Onlineweather
Dat zeg ik, wat doet de 'vakantieperiode' in dit artikel? Het gros van de mensen gaat weer klagen dat het in het weekend slecht is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Doordeweeks zomers en volgend weekend gewoon weer kut weer![]()
![]()
![]()
Het is toch niet te geloven![]()
Gaat niet zo makkelijk als je in een land woont dat tegen de zee aan ligtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:12 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Goh. We willen warmte en een wat drogere lucht, ipv van die gore klamme zooi.
Het is daarna ook in rap tempo weer afgelopen zo te zien met het mooie weer...quote:Op zondag 22 juli 2012 11:10 schreef pinine het volgende:
buienradar gaat wel erg ver met op vrijdag 31 graden http://www.buienradar.nl/(...)px?lat=5.18&lon=52.1
Dat stond eerst al gepland na woensdag..nu is het al na vrijdag...dus wie weetquote:Op zondag 22 juli 2012 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is daarna ook in rap tempo weer afgelopen zo te zien met het mooie weer...
Waaron woon jij in Nederland?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:36 schreef 8Mile het volgende:
Pfff. Heb het nu alweer warm laat dit k*t weer maar snel voorbij zijn. Vrijdag gelukkig potentie voor zwaar onweer
Overijssel, Ik hou sowieso niet van 20+ en van een flinke bui kan ik meer genieten dan de zon. Vandaar....quote:Op zondag 22 juli 2012 17:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waaron woon jij in Nederland?
Het is hier namelijk altijd 'benauwd' of het regent en het onweert hier nooit.
Vandaag zeker niet. Lekker warm in de zon maar ook een fris windje, totaal niet benauwd.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waaron woon jij in Nederland?
Het is hier namelijk altijd 'benauwd' of het regent en het onweert hier nooit.
Ik vind dat weekend veel te druk, gebruik de doordeweekse dagen wel om naar buiten te gaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:36 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Vandaag zeker niet. Lekker warm in de zon maar ook een fris windje, totaal niet benauwd.
Ik ook, bijna het koudste stukje Europa...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Klonk het volgende:
Ik ben zondag in dat lichtgroene stukje Ardennen
neuh, was van plan richting de Ardennen te gaan om lekker te wandelen en gewoon genieten van het groen, maar ik bedenk me opeens, vandaag F1 in Duitsland dan is het komend weekend niet echt rustig in de Ardennenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ook, bijna het koudste stukje Europa...
Spa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |