Het is daarna ook in rap tempo weer afgelopen zo te zien met het mooie weer...quote:Op zondag 22 juli 2012 11:10 schreef pinine het volgende:
buienradar gaat wel erg ver met op vrijdag 31 graden http://www.buienradar.nl/(...)px?lat=5.18&lon=52.1
Dat stond eerst al gepland na woensdag..nu is het al na vrijdag...dus wie weetquote:Op zondag 22 juli 2012 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is daarna ook in rap tempo weer afgelopen zo te zien met het mooie weer...
Waaron woon jij in Nederland?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:36 schreef 8Mile het volgende:
Pfff. Heb het nu alweer warm laat dit k*t weer maar snel voorbij zijn. Vrijdag gelukkig potentie voor zwaar onweer
Overijssel, Ik hou sowieso niet van 20+ en van een flinke bui kan ik meer genieten dan de zon. Vandaar....quote:Op zondag 22 juli 2012 17:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waaron woon jij in Nederland?
Het is hier namelijk altijd 'benauwd' of het regent en het onweert hier nooit.
Vandaag zeker niet. Lekker warm in de zon maar ook een fris windje, totaal niet benauwd.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waaron woon jij in Nederland?
Het is hier namelijk altijd 'benauwd' of het regent en het onweert hier nooit.
Ik vind dat weekend veel te druk, gebruik de doordeweekse dagen wel om naar buiten te gaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:36 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Vandaag zeker niet. Lekker warm in de zon maar ook een fris windje, totaal niet benauwd.
Ik ook, bijna het koudste stukje Europa...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:07 schreef Klonk het volgende:
Ik ben zondag in dat lichtgroene stukje Ardennen
neuh, was van plan richting de Ardennen te gaan om lekker te wandelen en gewoon genieten van het groen, maar ik bedenk me opeens, vandaag F1 in Duitsland dan is het komend weekend niet echt rustig in de Ardennenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ook, bijna het koudste stukje Europa...
Spa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |