abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:54:04 #1
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114324188
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Het zou leuk zijn als we vermelden welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al.

Vorige deel:

Werkzoekend # 46!

De OP vind je hier.

Veel succes iedereen met het vinden van een baan. ^O^

Misschien een leuk idee om mensen hier toe te voegen die werk zoeken. Dan kunnen we wellicht elkaar een beetje helpen met het vinden van werk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_114324959
hey waar is de vorige topic gebleven?

Net een afwijzing gekregen op de baan die bij me paste. International Management Assistent, ik heb zelf International Management gestudeerd aan de HES. Krijg ik een mail dat mijn profiel niet bij de job past. Ik weet hoeveel meer mijn profiel moet passen om te werken, wanneer de studie in de naam van de baan zit. Net afgestudeerd van de HBO maar dan wel 3 jaar ervaring hebben in de functie. Tuurlijk joh, misschien dat ik ook nog de Nobelprijs moet hebben gewonnen en leven op Mars heb ontdekt.

Verdomme de eisen van bedrijven beginnen me toch echt de spuigaten uit te lopen! Normaal ga ik gewoon verder kijken maar vandaag sta ik toch een beetje te koken van woede.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:19:00 #3
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114325079
Topic was vol :).

Werkzoekend # 47!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:19:35 #4
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_114325096
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef Kholdstrike het volgende:

Net een afwijzing gekregen op de baan die bij me paste. International Management Assistent, ik heb zelf International Management gestudeerd aan de HES. Krijg ik een mail dat mijn profiel niet bij de job past. Ik weet hoeveel meer mijn profiel moet passen om te werken, wanneer de studie in de naam van de baan zit. Net afgestudeerd van de HBO maar dan wel 3 jaar ervaring hebben in de functie. Tuurlijk joh, misschien dat ik ook nog de Nobelprijs moet hebben gewonnen en leven op Mars heb ontdekt.

Verdomme de eisen van bedrijven beginnen me toch echt de spuigaten uit te lopen! Normaal ga ik gewoon verder kijken maar vandaag sta ik toch een beetje te koken van woede.
Ik ben nog zeker 2 jaar bezig met mijn studie (Aan de HES Rotterdam of RBS zoals die nu heet) en ik hoor altijd van mijn begeleider dat de meeste afgestuurde binnen 2-3 maanden een baan op niveau hebben maar weet niet of ik dat nu nog moet geloven met alle mensen die nu op de stomste redenen worden afgewezen
pi_114325612
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:19 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Ik ben nog zeker 2 jaar bezig met mijn studie (Aan de HES Rotterdam of RBS zoals die nu heet) en ik hoor altijd van mijn begeleider dat de meeste afgestuurde binnen 2-3 maanden een baan op niveau hebben maar weet niet of ik dat nu nog moet geloven met alle mensen die nu op de stomste redenen worden afgewezen
Geloof mij maar, dat is lulkoek van de bovenste plank om jouw gewoon door te laten gaan met studeren, krijgen zij lekker centjes. Vooral nu in deze tijd, met wilt ervaring hier, ervaring daar, en dat heb je gewoon niet.

Ik heb 3 stages gedaan. Een bij een Nederlandse autobedrijf, een adviesbureau, en Azië. Telkens een half jaar. Komt er zo'n tuthola vragen of ik werkervaring heb, ik zeg ja, bij mijn stages. Ja zegt ze, dat is geen werkervaring, dat moest je doen van je school, ik bedoel werkervaring dat je uit je zelf heb gedaan. Ik zeg tegen haar dat ik ook bijbanen heb gehad. Zegt ze daarop, dat ze zoiets niet bedoeld, ze bedoeld toch echt professionele ervaring.

Ik zweer het je, het is dat moord illegaal is, maar ik stond toch echt op het punt om over de tafel heen te vliegen en haar te wurgen. Vooral omdat ze zo'n psychologe gezicht had, van "ik begrijp je probleem en leef met je mee, maar niet heus".

En effe terugkomen op onze studie. Een aantal bekende van me werken al. De een in de supermarkt, de ander als kippeboer op de markt, en een ander als receptionist.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:58:13 #6
339756 AAB
Lives life
pi_114326539
Haha kom net een vacature tegen voor klantadviseur en dit staat er serieus bij:

- No offence, maar als je een saaie gast of dame bent, pas je niet bij ons
- Als je privé leven “je alles” is en je werk maar “voor erbij “
- Als je niet openstaat voor veranderingen
- Als je gebreide truien of geitenwollen sokken draagt
- Als je niet past binnen de gemiddelde leeftijd van ons team
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:59:50 #7
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_114326599
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef AAB het volgende:

Klinkt meer als een studentenhuis dat een nieuwe huisgenoot zoekt :')
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:00:15 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114326613
quote:

da's discriminatie, moeten ze mee opletten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:00:54 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114326637
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:15 schreef Kholdstrike het volgende:

nabellen dan!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_114326687
Wel verfrissend om zoiets te zien tussen al die standaard vacatures.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:03:17 #11
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_114326717
Ik heb trouwens 4 jaar ervaring als vakkenvuller en een jaar bij het gemeentehuis als baliemedewerker. Ik heb het gevoel dat als ik dat eerste weglaat dat ze me dan serieuzer nemen want heb na 8 sollicitaties 1 afwijzing en voor de rest niks gehoord. Gaat dan wel om een baan voor 20 uur
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:05:10 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114326789
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb trouwens 4 jaar ervaring als vakkenvuller en een jaar bij het gemeentehuis als baliemedewerker. Ik heb het gevoel dat als ik dat eerste weglaat dat ze me dan serieuzer nemen want heb na 8 sollicitaties 1 afwijzing en voor de rest niks gehoord. Gaat dan wel om een baan voor 20 uur
nee, ik heb ook gewoon bij 't gemeentehuis gewerkt met alleen magazijn en supermarktervaring toentertijd.
Anyway, aangezien je zegt dat je 7x niets gehoord hebt geeft dat wel aan dat je zelf een beetje lui bent. Iemand die echt een baan wil belt even na hoe het staat :).
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:05:45 #13
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_114326813
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wel verfrissend om zoiets te zien tussen al die standaard vacatures.
Als ik nog een keer jong en dynamisch bedrijf, geen 9 tot 5 mentaliteit , echte teamplayer en flexibel zie staan... :')

Die persoon die die termen in elke vacature verwerkt mogen ze ook afschieten
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:07:07 #14
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_114326874
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee, ik heb ook gewoon bij 't gemeentehuis gewerkt met alleen magazijn en supermarktervaring toentertijd.
Anyway, aangezien je zegt dat je 7x niets gehoord hebt geeft dat wel aan dat je zelf een beetje lui bent. Iemand die echt een baan wil belt even na hoe het staat :).
Deed ik eerst wel, dan word je vaak via de telefoon afgewezen of ze zijn nog bezig met beslissen en wordt je alsnog schriftelijk afgewezen.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 19:08:13 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114326922
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 19:07 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Deed ik eerst wel, dan word je vaak via de telefoon afgewezen of ze zijn nog bezig met beslissen en wordt je alsnog schriftelijk afgewezen.
Met zo'n houding red je het niet in het bedrijfsleven, daar wordt ook van je verwacht dat je alles nabelt etc ;). Misschien bij de gemeente niet zo maar hoe dan ook kun je alvast oefenen.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:28:41 #16
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_114331094
quote:

Nou de CEO van dat bedrijf staat er ''Lekkertjes" bij heur :')
-weg-
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:32:44 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114331343
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:28 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Nou de CEO van dat bedrijf staat er ''Lekkertjes" bij heur :')
Ze kunnen idd wel een webdesigner gebruiken zotezien ;)
http://www.mediafacilitygroup.com/nl/Franchising/ :D
oh..
Salaris: afhankelijk van ervaring en vaardigheden tussen ¤1.600,- en ¤2.200,-
nog slavendrijvers ook.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:37:17 #18
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_114331584
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

oh..
nog slavendrijvers ook
.
Maar da's toch "Lekkertjes" _O- Dat "Lekkertjes" heb ik van zijn twitteraccount trouwens :')
-weg-
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 juli 2012 @ 20:44:16 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_114332000
Zo, vandaag de laatste handtekening onder mijn oude werk gezet en 3 uur later een sollicitatiegesprek. Volgende week horen we meer.

Ow en ww aangevraagd. Wat een beproeving :')
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:45:23 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114332066
Waarom een beproeving? bij mij was het binnen 5 minuten geregeld, effe digiD inkloppen en hoppa meteen al mijn oude werk kwam er te staan, en binnen een paar minuten had ik de aanvraag ingediend.
Een gedicht over Maanvis
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 juli 2012 @ 20:52:24 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_114332446
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:45 schreef Maanvis het volgende:
Waarom een beproeving? bij mij was het binnen 5 minuten geregeld, effe digiD inkloppen en hoppa meteen al mijn oude werk kwam er te staan, en binnen een paar minuten had ik de aanvraag ingediend.
Ja bij mij stond mijn werkervaring er maar tot 8 jaar geleden in. Dus alles daarvoor moest ik invullen. Opleidingen stonden er niet in, moest ik allemaal invullen.

Uiteindelijk alles ingevuld, ga ik die ww aanvraag in, krijg ik onder andere op een gegeven moment de vraag hoeveel uur ik per dag werk NA mijn ontslag... eh, wtf? En bij mijn arbeidsverleden ontbreekt opeens 2001. Dat had ik net allemaal in zitten vullen.

Vraagstelling was sowieso "vaag" bij een aantal vragen.

Anyway, het is verstuurt.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:07:44 #22
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114333257
Met dat zeggende het is wel één sociale rommel die website. Kut website.

Swets wat zeg je ervan. Eigenlijk moet jij dat gaan fixen bro 8-)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:45:14 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114335119
Sowieso is er een groooooooot tekort aan webdevelopers heb ik het idee. Bij mij op het werk (omg. den Bosch) zoeken we er ook nog 2.. Interessant? Stuur mij dan maar een PM :).
Een gedicht over Maanvis
pi_114338059
Nieuw project gevonden. De komende 6 maanden ben ik onder dak bij een verzekeraar. Niet optimaal, maar veel beter dan dat lullige callcenterbaantje.

Nog even afwachten voordat alles definitief is, maar ik verwacht geen problemen bij de screening.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disavowed op 17-07-2012 22:49:07 ]
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_114355371
zijn er consequenties aan verbonden als je te laat aankomt voor de 3-maanden-werkeloos-zijn bijeenkomst ? :@ mij is alleen verteld dat ik een nieuwe brief opgestuurd krijg met een nieuwe datum.
pi_114357282
En wéér gesolliciteerd naar een vacature "..die er nog opstond maar er eigenlijk al niet meer op had moeten staan." Godverdomme.
  woensdag 18 juli 2012 @ 12:59:15 #27
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114357745
quote:
13s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:47 schreef Disorder het volgende:
En wéér gesolliciteerd naar een vacature "..die er nog opstond maar er eigenlijk al niet meer op had moeten staan." Godverdomme.
Op werk.nl?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114358085
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Op werk.nl?
Nee, lokale krant. Maar ook op websites kom ik het wel eens tegen.
pi_114358530
Via Linkedin kreeg ik het volgende bericht door.
Misschien dat iemand van jullie er iets aan heeft ?

..Ik ben met spoed op zoek naar milieu toezichthouders/ handhavers in de randstad. Je komt in dienst bij Exsin en hebt bij voorkeur medior niveau (ong. 4 jaar werkervaring). Interesse? Bel of mail (a.fijen@via-exsin.nl)...

succes.
pi_114358705
Ik zag net op werk.nl dat er twee dagen geleden een brief met mij gedeeld is...
Ik hoop dat die een dezer dagen ook met de post komt, stel dat ik em niet had gezien...
pi_114376705
Ben uiteindelijk 2 weken op zoek geweest naar een baan, direct bij de eerste de beste aangenomen met een contract voor onbepaalde tijd. En dan had ik ook nog niet eens mijn scriptie af :{ Soms moet je ook gewoon ff geluk hebben in het leven.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 juli 2012 @ 21:54:30 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_114386640
Ook mooi, werk.nl werkt niet in chrome op OSX, maar wél op Safari... beide webkit browsers :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:48:23 #33
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_114390626
werk.nl is drama!

Volgens mij ben ik de enige die via een vacature op werk.nl aan een baan is gekomen, hahaha...

Overigens nog steeds op zoek naar een 8 tot 16 uurs baan (admistratief, MEAO) omdat ik bij mijn huidige werkgever weinig uren maak en dus tijd over heb (en loon tekort kom >:) ).
8 contracturen en in de vakantie 1 of 2 dagen per week extra.
Kan verandering in komen maar dat is allemaal onzeker op dit moment.

De afgelopen maand ben ik in mijn omgeving (drenthe, overijssel) welgeteld 2 vacatures tegengekomen en op 1 daarvan zijn 300+ reacties binnengekomen!
Heb werkervaring in de specifieke branche, opleiding is perfect, ervaring met alle werkzaamheden en software progamma's en dan nog krijg ik een afwijzing 'omdat ze reacties hebben gehad van mensen die beter in het profiel passen'. WTF.
Uurloon stond ook al vast (9 euro nog wat :') ) dus ook de leeftijd kan het niet zijn toch?
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_114404075
Aangenomen.

In elk geval zes maanden verzekerd van inkomen dat 50% meer betaalt dan wat ik nu krijg en het geeft geruststelling.
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:43:20 #35
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114405377
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:58 schreef Disavowed het volgende:
Aangenomen.

In elk geval zes maanden verzekerd van inkomen dat 50% meer betaalt dan wat ik nu krijg en het geeft geruststelling.
Gefeliciteerd :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114407538
Als het nou een beetje mooi weer buiten was dan hadden we tenminste nog iets, maar dat hoerenweer maakt me alleen maar depressiever.
pi_114412814
Ik ben dus sinds 1 maart afgestudeerd als maatschappelijk werker. Heb sinds 2 jaar parttime werk in de catering (fulltime) is niet mogelijk. Dit werk is, gezien het onvoorspelbare rooster, lastig met iets anders te combineren. Werk in mijn sector nog niet gevonden en omdat ik toch fulltime wil werken, wil ik stoppen in de catering.
Nu zie ik dat ze bij het UWV hier om de hoek (letterlijk) nog helpdeskmedewerkers nodig hebben. Je krijgt een training van 6 weken + 8 weken proefdraaien ofzo. Je moet bereid zijn een mbo 3 opleiding te willen volgen.
Het is voor 32-40 uur p/w.
Ik heb mijn hbo diploma maar zou het de moeite zijn hier op te solliciteren? Stel dat het doorgaat, in hoeverre kunnen ze mij verplicht stellen die mbo opleiding te doen of is deze vacature meer tijd verspilling voor me (en voor hen)?
Aan 1 kant denk ik, zolang ik niets in mijn sector heb, komt dit wel meer in de richting dan die halve dagen catering.
Graag een mening. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door vencodark op 19-07-2012 14:14:07 ]
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:31:07 #38
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114419606
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:01 schreef vencodark het volgende:
Ik ben dus sinds 1 maart afgestudeerd als maatschappelijk werker. Heb sinds 2 jaar parttime werk in de catering (fulltime) is niet mogelijk. Dit werk is, gezien het onvoorspelbare rooster, lastig met iets anders te combineren. Werk in mijn sector nog niet gevonden en omdat ik toch fulltime wil werken, wil ik stoppen in de catering.
Nu zie ik dat ze bij het UWV hier om de hoek (letterlijk) nog helpdeskmedewerkers nodig hebben. Je krijgt een training van 6 weken + 8 weken proefdraaien ofzo. Je moet bereid zijn een mbo 3 opleiding te willen volgen.
Het is voor 32-40 uur p/w.
Ik heb mijn hbo diploma maar zou het de moeite zijn hier op te solliciteren? Stel dat het doorgaat, in hoeverre kunnen ze mij verplicht stellen die mbo opleiding te doen of is deze vacature meer tijd verspilling voor me (en voor hen)?
Aan 1 kant denk ik, zolang ik niets in mijn sector heb, komt dit wel meer in de richting dan die halve dagen catering.
Graag een mening. :)

Je moet wel voor een X-aantal maanden voor hun aan het werk, let daar wel op.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2012 @ 18:47:25 #39
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_114425906
Ow Mijn Neukende God...

quote:
Wilt u in uw Werkm@p uw cv aanpassen? Lukt dit niet en worden de aanpassingen niet opgeslagen? Dan kan dit komen door een tijdelijke vertraging in de site. Wij raden u aan het later nog een keer te proberen.

Blijft u het probleem houden? Dan is er helaas sprake van een storing in uw Werkm@p. Onze excuses hiervoor. Wij werken aan een oplossing. Maar het is nog niet bekend wanneer dit probleem zal zijn opgelost.
:')
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:56:03 #40
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_114426200
Zijn hier mensen uit de regio Limburg-Noord?
All she wants and needs is just a little taste..
  FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2012 @ 20:34:49 #41
148247 taxibabe
pi_114430909
Ik heb er nu 3 weken op zitten bij mijn nieuwe baan! Ik begin er een beetje in te komen. In het begin vond ik het echt wel moeilijk.

Maar zitten hier nog universitaire mensen op zoek naar werk? Ze zoeken bij ons nog 2 docenten met een Msc degree (geoinformatica).
pi_114431686
Al mensen gehoord dat er een nieuwe CAO is voor uitzendkrachten? Althans het is af, maar moet nog goedgekeurd worden.

Het belangrijkste wat er in is afgesproken dat uitzendkrachten het zelfde zouden gaan verdienen als hun collega's met een vaste baan. Hoeverre dit gecontroleerd wordt en uitzendbureaus zich er aan zullen houden dan moet ik dan nog maar zien.

Afwachten hoe het gaat uitpakken voor alle iedereen, inclusief mezelf.
pi_114432308
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:34 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb er nu 3 weken op zitten bij mijn nieuwe baan! Ik begin er een beetje in te komen. In het begin vond ik het echt wel moeilijk.

Maar zitten hier nog universitaire mensen op zoek naar werk? Ze zoeken bij ons nog 2 docenten met een Msc degree (geoinformatica).
Kun je me wat meer informatie over die functies geven? Ik ben zelf niet op zoek, maar via mijn studie ken ik redelijk wat mensen die richting geo information science afstuderen / afgestudeerd zijn.
  FOK!fotograaf donderdag 19 juli 2012 @ 21:12:31 #44
148247 taxibabe
pi_114433068
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef dakpan90 het volgende:

[..]

Kun je me wat meer informatie over die functies geven? Ik ben zelf niet op zoek, maar via mijn studie ken ik redelijk wat mensen die richting geo information science afstuderen / afgestudeerd zijn.
Je hebt een DM!
pi_114433126
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Je hebt een DM!
right back at you
pi_114436073
nog andere mensen op zoek naar werk in het juridische veld (ben zelf WO afgestudeerd)
pi_114459646
Iemand tips voor een baantje vanaf nu t/m eind augustus? September ga ik op vakantie, en in oktober/november is de kans groot dat ik voor vast ergens aan de slag kan. Horeca lijkt de beste mogelijkheid, maar daar heb ik geen ervaring in, wat dus lastig wordt.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:56:33 #48
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_114460222
Hier iemand die tegen de 50 loopt, met twee academische opleidingen (drs. biochemie en Mr. in de rechten) maar door omstandigheden (acht jaar eruit geweest wegens overspannen) helaas een enorm gat in het cv...

Kansloos, merk ik. :'(
Dus toch maar gewoon interen op het spaargeld en wat bijbeunen met een gammel eenmans adviesbedrijf.

Shit.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:58:06 #49
323439 HetKlusKonijn
pi_114460283
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef agentstarling het volgende:
nog andere mensen op zoek naar werk in het juridische veld (ben zelf WO afgestudeerd)
Ik dus.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:01:11 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114460411
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

oh..
nog slavendrijvers ook.
En een redacteur :')

Waar staat die CEO ergens?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:14:31 #51
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_114460949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hier iemand die tegen de 50 loopt, met twee academische opleidingen (drs. biochemie en Mr. in de rechten) maar door omstandigheden (acht jaar eruit geweest wegens overspannen) helaas een enorm gat in het cv...

Kansloos, merk ik. :'(
Dus toch maar gewoon interen op het spaargeld en wat bijbeunen met een gammel eenmans adviesbedrijf.

Shit.
8 jaar uit de roulatie vanwege een burn out?
-weg-
pi_114462149
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:14 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Dat kan, ik ken iemand die was 12 jaar uit de roulatie. Hij had zich helemaal suf gewerkt, maar op het einde kreeg hij alcoholische problemen en is toen helemaal kapot gegaan.
------------------------------
Even wat anders, las net in de krant dat de werkeloosheidscijfers weer gestegen waren. Jeugdwerkloosheid (onder 25) ligt al op 12% en stijgend. Dat is nog niet zo erg als in Spanje waar het 1 op de 2 is die thuis zit, maar toch. De economie trekt dan wel aan maar deze cijfers maken het er echt niet beter op.
pi_114463052
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef AnneX het volgende:
Via Linkedin kreeg ik het volgende bericht door.
Misschien dat iemand van jullie er iets aan heeft ?

..Ik ben met spoed op zoek naar milieu toezichthouders/ handhavers in de randstad. Je komt in dienst bij Exsin en hebt bij voorkeur medior niveau (ong. 4 jaar werkervaring). Interesse? Bel of mail (a.fijen@via-exsin.nl)...

succes.
Op de vorige pagina...
Kijk even op de site of het iets is voor hbo / uni mensen juridisch geschoold.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:31:47 #54
323439 HetKlusKonijn
pi_114464206
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:14 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Dat is de verkorte versie van mijn 'verhaal'. Ga het echt niet helemaal uit de doeken doen hier, stel je voor dat er een potentiële werkgever meeleest! ;)
pi_114491629
Godverdomme!

Callcenter beroept zich op een maand opzegtermijn :(. Kan ik dit afkopen?
  zaterdag 21 juli 2012 @ 11:40:07 #56
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_114491713
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:36 schreef Disavowed het volgende:
Godverdomme!

Als je het geld hebt wel ja.
-weg-
pi_114491796
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:40 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Als je het geld hebt wel ja.
Ik heb nog een contract voor 1 maand. Dus ik ga uit dat de kosten niet hoger zijn dan 1 maandsalaris?
pi_114495094
ja klopt. Wat voor contract heb je dan, je weet zeker dat deze opzegtermijn wel geldig is?
pi_114496352
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:36 schreef Disavowed het volgende:
Godverdomme!

Hoe lang heb je dat werk volgehouden?
pi_114504508
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:47 schreef agentstarling het volgende:
ja klopt. Wat voor contract heb je dan, je weet zeker dat deze opzegtermijn wel geldig is?
Opzegtermijn is geldig. Verder loopt mijn contract over een maand af.

Vandaag heb ik gesproken met de leidinggevende. Maandag overleg met PZ. Ik moest mijn weekend er niet door laten verpesten. Als het echt niet gaat, koop ik het contract gewoon af.
pi_114504535
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:30 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Hoe lang heb je dat werk volgehouden?
Tien weken :').
pi_114504681
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:23 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Tien weken :').
Knap! :)

Ik snap dat je blij moet zijn met werk, maar dat soort werk is echt niks volgens mij. Was het echt outbound bellen?
pi_114518117
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:29 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Knap! :)

Ik snap dat je blij moet zijn met werk, maar dat soort werk is echt niks volgens mij. Was het echt outbound bellen?
Inbound. Outbound heb ik twee dagen volgehouden.
pi_114529392
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef Kholdstrike het volgende:

[..]

Dat kan, ik ken iemand die was 12 jaar uit de roulatie. Hij had zich helemaal suf gewerkt, maar op het einde kreeg hij alcoholische problemen en is toen helemaal kapot gegaan.
------------------------------
Even wat anders, las net in de krant dat de werkeloosheidscijfers weer gestegen waren. Jeugdwerkloosheid (onder 25) ligt al op 12% en stijgend. Dat is nog niet zo erg als in Spanje waar het 1 op de 2 is die thuis zit, maar toch. De economie trekt dan wel aan maar deze cijfers maken het er echt niet beter op.
Gebaseerd op geregisteerde werkloosheid. Mensen waarvan de WW-uitkering is gestopt, niet in de bijstand kunnen/mogen of niet eens recht hebben op een WW- of bijstandsuitkering zijn meestal niet in dit soort cijfers opgenomen.

Ik ben benieuwd hoe hoog het cijfer in werkelijkheid is.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:37:30 #65
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_114544738
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:25 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Gebaseerd op geregisteerde werkloosheid. Mensen waarvan de WW-uitkering is gestopt, niet in de bijstand kunnen/mogen of niet eens recht hebben op een WW- of bijstandsuitkering zijn meestal niet in dit soort cijfers opgenomen.

Ik ben benieuwd hoe hoog het cijfer in werkelijkheid is.
En tel de groep mee met een 0-urencontract. In sommige gevallen scheelt het bijna niks met werkloosheid. De ene week 0 uur, dan 3 uurtjes, 5 uurtjes, 3 uurtjes... Daar is ook de huur niet van te betalen.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_114558245
Goedendag zeg. Bekijk ik mijn sollicitatie van 4 weken geleden, staat er als jaartal 2011 op. :') Had die brief wel 20 keer gelezen, alles gecheckt, 2 mensen laten lezen maar dat jaartal is niemand opgevallen. _O- Zo zie je maar, het meest simpele zie je over het hoofd.
pi_114558253
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 01:10 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Inbound. Outbound heb ik twee dagen volgehouden.
Wat is het verschil?
pi_114558269
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:02 schreef vencodark het volgende:
Goedendag zeg. Bekijk ik mijn sollicitatie van 4 weken geleden, staat er als jaartal 2011 op. :') Had die brief wel 20 keer gelezen, alles gecheckt, 2 mensen laten lezen maar dat jaartal is niemand opgevallen. _O- Zo zie je maar, het meest simpele zie je over het hoofd.
En ben je nu met terugwerkende kracht aangenomen en al een jaar in dienst?
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 10:03:56 #69
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_114558276
ik heb zowaar vorige week een sollicitatie verzonden :o
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_114558348
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:03 schreef dakpan90 het volgende:

[..]

En ben je nu met terugwerkende kracht aangenomen en al een jaar in dienst?
Was het maar zo'n feest. Wel een mailtje terug gehad waarin ze verwijzen naar een nieuwe vacature. Dus blijkbaar was dat jaartal niet het probleem. ;)

Nu eens echt gaan solliciteren want 1 open sollicitatie sinds mijn diploma is niet zoveel hč. :@
  maandag 23 juli 2012 @ 10:43:37 #71
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_114558983
4 sollicitaties de deur uit gedaan, helaas alle 4 negatief antwoordt.

Wel demotiverend als je reacties ontvangt dat je niet aan de wensen voldoet, of dat ze al iemand anders hebben.
A man's got to do what a man's got to do
  maandag 23 juli 2012 @ 10:48:14 #72
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_114559097
Overigens ben ik opzoek naar een functie als Account Manager, Service Level Manager.

Ben nu 2,5 jaar Service Level Manager.
Ik ben opzoek omdat over 4 weken mijn contract afloopt, en mijn werk mij hier tot op vandaag nog geen duidelijkheid over kan geven....
En ik wil graag zekerheid.

Mochten mensen wat zoeken / weten mijn CV ligt klaar en ik sta open voor andere ideeen!
pi_114559100
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:43 schreef Olle. het volgende:
4 sollicitaties de deur uit gedaan, helaas alle 4 negatief antwoordt.

Wel demotiverend als je reacties ontvangt dat je niet aan de wensen voldoet, of dat ze al iemand anders hebben.
Iig wel goed dat je solliciteert. Ik weet zelf amper waar ik naar moet solliciteren. In Zeeland valt het tegen qua werk en niet alles interesseert mij ook. Dan moet je toch ook eerlijk naar jezelf zijn.
Zal ook richting Brabant moeten kijken.
  maandag 23 juli 2012 @ 10:50:00 #74
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_114559133
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Iig wel goed dat je solliciteert. Ik weet zelf amper waar ik naar moet solliciteren. In Zeeland valt het tegen qua werk en niet alles interesseert mij ook. Dan moet je toch ook eerlijk naar jezelf zijn.
Zal ook richting Brabant moeten kijken.
Ik zit omgeving Zwolle, ik heb het er voorover om wel een stuk te rijden.
Alleen is Zwolle ook niet altijd even makkelijk, net iets te ver van de randstad :)

Maar goed ik ben zeker bereid om dingen te doen / ondernemen.
pi_114559706
Zoals het er naar uitziet, is er een goede toekomst perspectief in de zorg dus heb ik gister besloten om volgend jaar een gooi te doen naar de opleiding verpleegkundige 4.

Nooit mijn eerste keus geweest, maar mijn moeder werkt nu in de zorg en zo slecht is het uiteindelijk niet. Salaris is ook niet verkeerd en wellicht heb ik als een man een klein voordeeltje :P

De opleiding die ik wil doen is speciaal voor 21 jaar en ouder. Start helaas in september en voor dit jaar te laat uiteraard. Eerst 10 weken naar school en daarna begint de BBL gedeelte in een ziekenhuis in de buurt.

Kies voor de functie van verpleegkundige omdat ik geen verzorgende of helpende wil worden, wil meer dan dat. Hiervoor al eens MBO niveau 4 systeembeheer gedaan en HBO, dus opnieuw een MBO opleiding zou geen probleem moeten wezen.

Misschien komt het dan toch nog goed met mij, na de verkeerde keuzes die ik in het verleden heb behaald.
  maandag 23 juli 2012 @ 11:36:15 #76
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114560136
Hoe oud ben je nu? Zorg is echt geen maneschijn en rozengeur.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114560230
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe oud ben je nu? Zorg is echt geen maneschijn en rozengeur.
Ben nu 27. Als ik begin 28.

Nee maar wel beroep is nou wel rozengeur en manenschijn? directeur waarschijnlijk. Elk beroep heeft zo zijn leuke en vervelende kanten.
pi_114560657
Zo irritant. Hoe verder ik zoek, hoe meer ik nadenk, hoe minder ik weet wat ik wil, waar ik goed in ben en hoe meer ik twijfel dat ik het allemaal niet kan. :')
Studie, zo slecht was het nog niet. :{
  maandag 23 juli 2012 @ 12:38:27 #79
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114561917
Ik ben al doodleuk door 4 á 5 uitzendbureaus geweigerd. Ze willen mij niet inschrijven als werkzoekende. Ik zeg dat ik probeer alles aan te pakken maar er komt volgens hun sporadisch weinig werk binnen met bijvoorbeeld tijdelijke contracten voor 4 uur per week. Er blijft geen fysiek uitzendbureau over om mij in te laten schrijven. Ik moet er minimaal 6 uitzendbureaus hebben.

Wordt online zoals vacaturebank om een voorbeeld te noemen ook als 'uitzendbureau' gezien? Hoe nu verder?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114562023
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben al doodleuk door 4 á 5 uitzendbureaus geweigerd. Ze willen mij niet inschrijven als werkzoekende. Ik zeg dat ik probeer alles aan te pakken maar er komt volgens hun sporadisch weinig werk binnen met bijvoorbeeld tijdelijke contracten voor 4 uur per week. Er blijft geen fysiek uitzendbureau over om mij in te laten schrijven. Ik moet er minimaal 6 uitzendbureaus hebben.

Wordt online zoals vacaturebank om een voorbeeld te noemen ook als 'uitzendbureau' gezien? Hoe nu verder?
Ik wist niet dat uitzendbureaus ook mensen weigerden? Dacht dat iedereen zich altijd in mocht laten schrijven.
  maandag 23 juli 2012 @ 12:43:12 #81
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114562065
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik wist niet dat uitzendbureaus ook mensen weigerden? Dacht dat iedereen zich altijd in mocht laten schrijven.
Ik wilde mij ondanks dat ook laten inschrijven maar dat weigeren ze gewoon..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114562079
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef CantFazeMe het volgende:

niet zeggen dat het maar voor 4 uur per week is als het alleen om de inschrijving gaat ?
wrk aanbieden zullen ze sowieso niet want er is erg weinig werk in de zomer voor 25plus
  maandag 23 juli 2012 @ 12:46:19 #83
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114562159
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:43 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

niet zeggen dat het maar voor 4 uur per week is als het alleen om de inschrijving gaat ?
wrk aanbieden zullen ze sowieso niet want er is erg weinig werk in de zomer voor 25plus
Dat dus en ben al 25 (straks 26).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114562252
Horeca is voor 25 plus toch wel beschikbaar?
  maandag 23 juli 2012 @ 12:54:05 #85
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114562427
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef vencodark het volgende:
Ik zie geen vacatures daar iedergeval.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114562508
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:54 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik zie geen vacatures daar iedergeval.
Tja, ik weet niet waar jij zit natuurlijk maar hier in Zeeland is aardig wat te krijgen.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:01:26 #87
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114562631
Het is gewoon puur ruk tijd om werk te zoeken :N. Ik probeer van alles!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 23 juli 2012 @ 13:10:17 #88
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_114562866
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Het is gewoon puur ruk tijd om werk te zoeken :N. Ik probeer van alles!
wat heb je voor achtergrond?
  maandag 23 juli 2012 @ 13:13:11 #89
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114562939
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:10 schreef Olle. het volgende:

[..]

wat heb je voor achtergrond?
Grafisch.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 23 juli 2012 @ 13:16:58 #90
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_114563032
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:13 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Grafisch.
in de trand van ontwerper? Mode? Architect?
pi_114563224
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:13 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Grafisch.
Grafisch is een ramp. Bij iedere sollicitatie duiken er meteen tientallen afgestudeerde vormgevers op en dan pikken ze iemand met veel werkervaring.

Het is een idee om verder te kijken: repro bijvoorbeeld. Of werken in een drukkerij, uitgeverij. Als je bekend bent met webdesign heb je vaak een voordeeltje en anders een opleiding webdesign volgen. Dan laat je nu ook merken dat je bezig blijft jezelf te ontwikkelen en ook dat kan je een voordeel geven bij sollicitaties.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_114563253
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef vencodark het volgende:
Ja hoor.

Ook al wil ik er zelf echt niet meer in verder, maar toch kan ik nog zat vinden. Ik moet wel omdat ik voor de rest geen andere werkervaringen heb. Maar ik wil wel weer naar school toe, en daarbij is een bijbaan in de horeca dan wel echt ideaal. :)

Zou zeggen zoek gewoon een parttime baan in de Horeca. Ik werk nu ook parttime in een hotel, en kan daar gewoon blijven als ik naar school wil. :Y
pi_114563274
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:25 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ja hoor.

Ook al wil ik er zelf echt niet meer in verder, maar toch kan ik nog zat vinden. Ik moet wel omdat ik voor de rest geen andere werkervaringen heb. Maar ik wil wel weer naar school toe, en daarbij is een bijbaan in de horeca dan wel echt ideaal. :)

Zou zeggen zoek gewoon een parttime baan in de Horeca.
Soms overweeg ik ook wel weer horeca want ik heb het ruim anderhalf jaar met veel plezier gedaan. Ik zie het echter niet zitten in de weekenden te werken.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:28:42 #94
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114563328
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Grafisch is een ramp. Bij iedere sollicitatie duiken er meteen tientallen afgestudeerde vormgevers op en dan pikken ze iemand met veel werkervaring.

Het is een idee om verder te kijken: repro bijvoorbeeld. Of werken in een drukkerij, uitgeverij. Als je bekend bent met webdesign heb je vaak een voordeeltje en anders een opleiding webdesign volgen. Dan laat je nu ook merken dat je bezig blijft jezelf te ontwikkelen en ook dat kan je een voordeel geven bij sollicitaties.
Thanks, zak eens kijken...

In het kort:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114566063
Slim zeg! Sollicitatiebrief gestuurd naar een middelbare school...tijdens de zomervakantie. _O- En dat bedenk ik natuurlijk pas net nadat ik op 'verzend' heb geklikt. |:(
  maandag 23 juli 2012 @ 14:56:43 #96
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114566080
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:56 schreef vencodark het volgende:
Slim zeg! Sollicitatiebrief gestuurd naar een middelbare school...tijdens de zomervakantie. _O- En dat bedenk ik natuurlijk pas net nadat ik op 'verzend' heb geklikt. |:(
Aan het dagdromen vandaag? :P
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114566183
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:56 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Aan het dagdromen vandaag? :P
Nee, ik sta er simpelweg niet bij stil dat het alláng zomervakantie is. Ik heb tenslotte geen vakantie en ben al zolang van school af (sinds februari) dat ik er geen seconde bij stil gestaan heb.
Waarom dan ook nét nadat ik op verzend had gedrukt en niet 1 minuut eerder. Ach, ik las dat ze er over een week of 3 vast weer zijn. :P
pi_114574810
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, ik sta er simpelweg niet bij stil dat het alláng zomervakantie is. Ik heb tenslotte geen vakantie en ben al zolang van school af (sinds februari) dat ik er geen seconde bij stil gestaan heb.
Waarom dan ook nét nadat ik op verzend had gedrukt en niet 1 minuut eerder. Ach, ik las dat ze er over een week of 3 vast weer zijn. :P
Dat besef van wanneer het vakantie is ben ik ook helemaal kwijt. :')

Ik denk niet dat het uitmaakt dat je nu je brief hebt verstuurd. Het kan goed zijn dat er gedurende de hele vakantie minimaal één persoon belast is het met verwerken van de e-mails. Bovendien kun je er beter vroeg bij zijn, dan dat je brief binnenkomt als de procedure al gestart is.
pi_114574870
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:56 schreef vencodark het volgende:
Net of dat middelbare scholen compleet gesloten zijn tijdens de vakantie :')
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_114574967
Ik zou met dit weer wel een weekje werkloos willen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')