Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:58 schreef Disavowed het volgende:
Aangenomen.
In elk geval zes maanden verzekerd van inkomen dat 50% meer betaalt dan wat ik nu krijg en het geeft geruststelling.
Je moet wel voor een X-aantal maanden voor hun aan het werk, let daar wel op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:01 schreef vencodark het volgende:
Ik ben dus sinds 1 maart afgestudeerd als maatschappelijk werker. Heb sinds 2 jaar parttime werk in de catering (fulltime) is niet mogelijk. Dit werk is, gezien het onvoorspelbare rooster, lastig met iets anders te combineren. Werk in mijn sector nog niet gevonden en omdat ik toch fulltime wil werken, wil ik stoppen in de catering.
Nu zie ik dat ze bij het UWV hier om de hoek (letterlijk) nog helpdeskmedewerkers nodig hebben. Je krijgt een training van 6 weken + 8 weken proefdraaien ofzo. Je moet bereid zijn een mbo 3 opleiding te willen volgen.
Het is voor 32-40 uur p/w.
Ik heb mijn hbo diploma maar zou het de moeite zijn hier op te solliciteren? Stel dat het doorgaat, in hoeverre kunnen ze mij verplicht stellen die mbo opleiding te doen of is deze vacature meer tijd verspilling voor me (en voor hen)?
Aan 1 kant denk ik, zolang ik niets in mijn sector heb, komt dit wel meer in de richting dan die halve dagen catering.
Graag een mening.
quote:Wilt u in uw Werkm@p uw cv aanpassen? Lukt dit niet en worden de aanpassingen niet opgeslagen? Dan kan dit komen door een tijdelijke vertraging in de site. Wij raden u aan het later nog een keer te proberen.
Blijft u het probleem houden? Dan is er helaas sprake van een storing in uw Werkm@p. Onze excuses hiervoor. Wij werken aan een oplossing. Maar het is nog niet bekend wanneer dit probleem zal zijn opgelost.
Kun je me wat meer informatie over die functies geven? Ik ben zelf niet op zoek, maar via mijn studie ken ik redelijk wat mensen die richting geo information science afstuderen / afgestudeerd zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:34 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb er nu 3 weken op zitten bij mijn nieuwe baan! Ik begin er een beetje in te komen. In het begin vond ik het echt wel moeilijk.
Maar zitten hier nog universitaire mensen op zoek naar werk? Ze zoeken bij ons nog 2 docenten met een Msc degree (geoinformatica).
Je hebt een DM!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:59 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Kun je me wat meer informatie over die functies geven? Ik ben zelf niet op zoek, maar via mijn studie ken ik redelijk wat mensen die richting geo information science afstuderen / afgestudeerd zijn.
Ik dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef agentstarling het volgende:
nog andere mensen op zoek naar werk in het juridische veld (ben zelf WO afgestudeerd)
En een redacteurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze kunnen idd wel een webdesigner gebruiken zotezien
http://www.mediafacilitygroup.com/nl/Franchising/
oh..
Salaris: afhankelijk van ervaring en vaardigheden tussen ¤1.600,- en ¤2.200,-
nog slavendrijvers ook.
8 jaar uit de roulatie vanwege een burn out?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hier iemand die tegen de 50 loopt, met twee academische opleidingen (drs. biochemie en Mr. in de rechten) maar door omstandigheden (acht jaar eruit geweest wegens overspannen) helaas een enorm gat in het cv...
Kansloos, merk ik.![]()
Dus toch maar gewoon interen op het spaargeld en wat bijbeunen met een gammel eenmans adviesbedrijf.
Shit.
Dat kan, ik ken iemand die was 12 jaar uit de roulatie. Hij had zich helemaal suf gewerkt, maar op het einde kreeg hij alcoholische problemen en is toen helemaal kapot gegaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
8 jaar uit de roulatie vanwege een burn out?
Op de vorige pagina...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:20 schreef AnneX het volgende:
Via Linkedin kreeg ik het volgende bericht door.
Misschien dat iemand van jullie er iets aan heeft ?
..Ik ben met spoed op zoek naar milieu toezichthouders/ handhavers in de randstad. Je komt in dienst bij Exsin en hebt bij voorkeur medior niveau (ong. 4 jaar werkervaring). Interesse? Bel of mail (a.fijen@via-exsin.nl)...
succes.
Dat is de verkorte versie van mijn 'verhaal'. Ga het echt niet helemaal uit de doeken doen hier, stel je voor dat er een potentiële werkgever meeleest!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:14 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
8 jaar uit de roulatie vanwege een burn out?
Als je het geld hebt wel ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:36 schreef Disavowed het volgende:
Godverdomme!
Callcenter beroept zich op een maand opzegtermijn. Kan ik dit afkopen?
Ik heb nog een contract voor 1 maand. Dus ik ga uit dat de kosten niet hoger zijn dan 1 maandsalaris?quote:
Hoe lang heb je dat werk volgehouden?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:36 schreef Disavowed het volgende:
Godverdomme!
Callcenter beroept zich op een maand opzegtermijn. Kan ik dit afkopen?
Opzegtermijn is geldig. Verder loopt mijn contract over een maand af.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:47 schreef agentstarling het volgende:
ja klopt. Wat voor contract heb je dan, je weet zeker dat deze opzegtermijn wel geldig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |