Zie je wel dat jullie dingen naar elkaar gooien, en jullie ruzien alsnog wel over de koffie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben een getekend contract dat we beiden evenveel koffie voor elkaar halen, maken elkaar aan het lachen en praten elkaar een minderwaardigheidscomplex aan.
daarnaast staan we voor elkaar klaar met een compliment indien nodig en gooien we dingen naar elkaar
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk. En ik heb de trappen al een paar keer omlaag en omhoog gerend.
quote:
Maar nog nooit in een lift.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niets persoonlijks hoor maar jou heb ik wel vaker
weet je hoe onhandig dat gaat worden met jouw lange benen enzo? jeumigquote:
Dan weet je wat je te doen staat, hoge hakken aantrekken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je hoe onhandig dat gaat worden met jouw lange benen enzo? jeumig
moet ik eerst nieuwen kopen speciale seks in de lift schoenenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat, hoge hakken aantrekken.
En dan doet de mogelijkheid zich een keer voor, en dan heb je seks-in-de-lift schoenen niet aan. En dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik eerst nieuwen kopen speciale seks in de lift schoenen
geen seksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan doet de mogelijkheid zich een keer voor, en dan heb je seks-in-de-lift schoenen niet aan. En dan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, een soort van twisted collegarelatie met haar overbuurman. Ze ruzieën voornamelijk over wie er koffie moet halen en gooien dingen naar elkaar.
Zoiets wil ik ook! Jammer dat we hier flexplekken hebben. Dat gaat nooit werken...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben een getekend contract dat we beiden evenveel koffie voor elkaar halen, maken elkaar aan het lachen en praten elkaar een minderwaardigheidscomplex aan.
daarnaast staan we voor elkaar klaar met een compliment indien nodig en gooien we dingen naar elkaar
Zoiets had ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
[..]
Zoiets wil ik ook! Jammer dat we hier flexplekken hebben. Dat gaat nooit werken...
Guitarist vond het wat minderquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niets persoonlijks hoor maar jou heb ik wel vaker
wij hebben ook flexplekken alleen houden wij stug onze vaste plek vast en zo gauw ik ergens anders moet zitten ben ik helemaal van slag..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
[..]
Zoiets wil ik ook! Jammer dat we hier flexplekken hebben. Dat gaat nooit werken...
Vers vlees voor de liftelijke avonturenquote:
Ik begin altijd te laat om een plek op te eisen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij hebben ook flexplekken alleen houden wij stug onze vaste plek vast en zo gauw ik ergens anders moet zitten ben ik helemaal van slag..
vorige week moest ik ineens naast mn man zitten ipv ertegenover.. dat werkte gewoon echt niet
En dan zegt er net niemand iets terug!quote:
Ik begin om half twaalf.. de rest om uiterlijk half 10.. toch weet iedereen dat ze van mijn plek af moeten blijven..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik begin altijd te laat om een plek op te eisen.
Wat een lammetakkenkantoor is dat daarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik begin om half twaalf.. de rest om uiterlijk half 10.. toch weet iedereen dat ze van mijn plek af moeten blijven..
ik lach heel liefquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat een lammetakkenkantoor is dat daar
Hoe heb jij je daar altijd gedragen dan jij dit privilege hebt?
Oké dat ga ik ook eens proberenquote:
Gebeurt overal wel eens he, dat krijg je met users die elkaar al kennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En dan zegt er net niemand iets terug!
Hoi!
Dat zou ik eng vindenquote:
Ik ken hier niemand IRL!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gebeurt overal wel eens he, dat krijg je met users die elkaar al kennen.
Ik had het ook niet over jouquote:
Het kan via positiviteit werken of via negativiteit. Als het maar werkt!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zou ik eng vindenEen man die lief lacht.
Wie had het over IRL?quote:
Het kan werken ja. Maar de uitkomst is toch wel verschillend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het kan via positiviteit werken of via negativiteit. Als het maar werkt!
Het gaat erom dat een bepaalde plek vrijkomt:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Het kan werken ja. Maar de uitkomst is toch wel verschillend.
die laatste optiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een bepaalde plek vrijkomt:
"Dat is het plekje van die aardige meneer, dat houd ik mooi vrij en ga er lekker dichtbij zitten"![]()
óf:
"Dat is dat plekje van die griezel. Dadelijk komtie weer zo eng staan lachen. Ik ga mooi ergens anders zitten."
oeh.. het grijze gebied.. vind ik dit eigenlijk wel leuk.. durf ik me los te maken met de wetenschap dat ik dat misschien niet wil..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Tally het volgende:
Ken je dat? Dat je maar niet los komt van iemand?
Dat je geeft om die persoon maar niet weet op welke manier.
Maar diegene je toch in zijn/haar greep heeft en je niet weet hoe je er van los kan komen.
En of je dat eigenlijk wel wil
Dagelijks... Oh wacht... Je had het niet over kinderenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Tally het volgende:
Ken je dat? Dat je maar niet los komt van iemand?
Dat je geeft om die persoon maar niet weet op welke manier.
Maar diegene je toch in zijn/haar greep heeft en je niet weet hoe je er van los kan komen.
En of je dat eigenlijk wel wil
Ik weet heel goed op welke manier ik om mijn dochter geefquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dagelijks... Oh wacht... Je had het niet over kinderen
Klaverjassen is cool! Met zijn 4tjes?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
Sterkte LL!
Ik krijg vanavond weer bezoek. We gaan klaverjassen.
Ik ben een grote voorstander ja.quote:
kan ook heel goed met zijn 2tjes ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben een grote voorstander ja.En nee we zijn met zijn 2en, maar hij zei dat het wel kon. Dus we gaan het zien.
Dankquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
Sterkte LL!
Ik krijg vanavond weer bezoek. We gaan klaverjassen.
Deeeeeenk het niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef piere het volgende:
[..]
kan ook heel goed met zijn 2tjes ja.
Stripklaverjassen?
Verkopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb kunst gemaakt.. dus.. wat zal ik nu eens gaan doen
Dat klopt.quote:
Hmm ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat klopt.Maar het is dan ook gewoon een vriend he.
Hahaha, ik speel het elke week.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm ja.
Zullen wij een keer klaverjassen? Ik kon het ooit wel, maar heb het al jaren niet meer gespeeld.
Wij speelden toendertijd Amsterdams.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, ik speel het elke week.Verzaken mag niet he.
Maar welke variant wil je?
Dat is een topic uit jaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:58 schreef JJH het volgende:
Was ff zoeken, maar dit topic.
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Iedere fokker behoort dat topic te kennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat is een topic uit jaar [ afbeelding ]
Oke, ik speel normaliter Rotterdams, maar das geen probleem.quote:
Dan neem ik nu gelijk afscheid!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Iedere fokker behoort dat topic te kennen.
Ik heb sowieso wel ff een opfriscursusje nodig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, ik speel normaliter Rotterdams, maar das geen probleem.
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:05 schreef Tamashii het volgende:
I love you, always forever! Anywhere, always together!
No problemo. Alleen volgens mij woon je best ver weg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel ff een opfriscursusje nodig.
Zwolle.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No problemo. Alleen volgens mij woon je best ver weg.
Wat voor kunst is het?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn kunst is veul meer waard dan een cheap ass niet lekker ijsje
kan op mn werk geen afbeeldingen openen anders had ik hem hier gepostquote:
Provincie Gelderland.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwolle.
Dus dat is helemaal niet ver weg. Ligt eraan hoe ver jij woont.
Gelderland is gelukkig niet heel groot.quote:
Dit bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan op mn werk geen afbeeldingen openen anders had ik hem hier gepost
Nee man veule mooier met hand getekend alles.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nee man veule mooier met hand getekend alles.
en 1 super intelligent stripje
uhm iets minder goed getekendquote:
Ik was altijd af zonder roze handschoenen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef Tamashii het volgende:
Zucht, afwassen zonder roze handschoenen. waar moet dit heen? Ik haat het.
Ik heb nog gele liggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:33 schreef Tamashii het volgende:
Zucht, afwassen zonder roze handschoenen. waar moet dit heen? Ik haat het.
Maakt mij geen reet uit waarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:34 schreef PretKroket het volgende:
Sex in de lift lijkt me nou helemaal niks
vaatwasser voor een 1 manshuishouden... 2 koffiebekers, 2 borden en 2 glazen en 2 x bestek ... dat is sneller afgewassen met de hand als dat ik het Mina laat doenquote:
ik gelukkig wel....quote:
* m1st1g krijgt leuke visioenenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik gelukkig wel....
En dan nu beentjes omhoog, koffie en foldertjes
Burgelijke trut die ik ben, kinderen liggen al op bed
Jouw huishouden jaagt er ook iets meer servies enzo door heen dan hier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik gelukkig wel....
En dan nu beentjes omhoog, koffie en foldertjes
Burgelijke trut die ik ben, kinderen liggen al op bed
Ja ik hou dan ook wat meer tijd over enzo... Alhoewel samen afwassen wel leuk isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw huishouden jaagt er ook iets meer servies enzo door heen dan hier.
Meestal valt het ook wel mee.
Lekker rustig toch.
Mama is toe aan vakantie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik hou dan ook wat meer tijd over enzo... Alhoewel samen afwassen wel leuk is
Rustig jaik was vandaag niet zo'n leuke mama
Hmmm dat is niet echt ontspannen hoor...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zal er wel een plaatje bij zoeken
[ afbeelding ]
heel misschien ga ik zondag de fokstok halen ...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
En als het nou gewoon eens een beetje zou zomeren...
Rijden om het rijden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heel misschien ga ik zondag de fokstok halen ...
Gewoon ff stuk rijden muziek aan etc
ja psies...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Rijden om het rijden.
Zo heerlijk rustgevend.
Ik nooit, ik haat afwassen met blote handen. Worden ze helemaal rood en mijn nagels breekbaar enzo. En het water is een stukje minder heet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was altijd af zonder roze handschoenen.
Nog maar één dagje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja psies...
Eerst morgen nog overleven![]()
Huismusje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik nooit, ik haat afwassen met blote handen. Worden ze helemaal rood en mijn nagels breekbaar enzo. En het water is een stukje minder heet.
En ja, een vaatwasser voor met zijn 2en, dat vind ik toch iets te veel en bij het afwassen heb je gelijk een sopje en doe ik heel het huisje soppen.
Wel een chille bank, maar als ik zo ga liggen is het in joggingsbroek en shirt en verder niks. Echt geen yogakleding voor mijn zondagochtend of zware avonden/nachten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zal er wel een plaatje bij zoeken
[ afbeelding ]
Mwah, meer dat het moet gebeuren en als ik toch niks te doen heb. Of tenminste... Niks te doen...quote:
Zo werkt het hier ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, meer dat het moet gebeuren en als ik toch niks te doen heb. Of tenminste... Niks te doen...Het moet gewoon en mijn vriend werkt dan, dus die brengt dan centjes binnen. Anders is het andersom.
Op sommige dagen is dat het ook.
Van de oudste of de jongste?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk 2
Morgen partijtje en donderdag werken
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog een thema of gewoon spelen en taart en pannenkoeken eten?
Oe leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]eerst thuis, daarna naar zwembad, en daarna patatjes eten enzulks...
niet echt bijzonder.
Speeltuin is niet leuk met slecht weer
Ja zoietsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe leuk.
Neem je zwemkleding mee, maar ik vertel niet wat we gaan doen.![]()
Dat zou ook wel een strakke actie zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zoiets
En dan naar de bios gaan ofzo
Whehe.quote:
Dat is leuk als je 16 bentquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Whehe.
Of, niemand zwemspullen mee laten nemen en dan tocht gaan zwemmen.![]()
Ik vind mezelf weer veel te grappig.
En dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Check ons zestien zijn.
En dan 's nachts, in een recreatieplas, met jongetjes en meisjes.
noh jonguhquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Check ons zestien zijn.
En dan 's nachts, in een recreatieplas, met jongetjes en meisjes.
Naakt?quote:
Tofquote:
Vertel jonge dame wat voor niet zo nette dingen heb je allemaal gedaan dan?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
dat ga ik echt niet neerplempen hier hoor
Ik ben cranky omdat het geen zomer isquote:
Ja maar dat is iets waar je NIKS aan kunt doen helaas dus get over it, deal with it, en maak er het beste vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben cranky omdat het geen zomer is
Koffie, lekker, doe er ook maar een scheut whisky in![]()
Hier doet WA het gewoon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen.
Mijn WA is naar de klote of gewoon mn hele mobiel.
Ja gister al niet echt.. kan dan zo boos worden.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gister al niet echt.. kan dan zo boos worden.
Nee HTC desire. En ik moet nog bijna een jaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is maar een stukje techniek.
Oud beestje al?
Ik heb een desire Z. Doet het nog prima.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee HTC desire. En ik moet nog bijna een jaar
Een harde reset? Dan moet ik zeker alles opnieuw installeren en al mijn foto's dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een desire Z. Doet het nog prima.
Misschien eens een harde reset?
Je kan toch wel een back-up maken?quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een harde reset? Dan moet ik zeker alles opnieuw installeren en al mijn foto's dan?![]()
![]()
N00b..
Ik weet dat soort dingen dus écht niet he.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet dat soort dingen dus écht niet he.
Ik moet meer om gaan met mannen die veel weten.
Batterij eruit terwijl ie aanstaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een harde reset? Dan moet ik zeker alles opnieuw installeren en al mijn foto's dan?![]()
![]()
N00b..
En wat betekent dat dan? Wat gebeurd er dan door die reset dat die anders zou gaan doen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Batterij eruit terwijl ie aanstaat.
Apps, foto's, alles blijft gewoon.
Spam, hoe dan, via je mail?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En wat betekent dat dan? Wat gebeurd er dan door die reset dat die anders zou gaan doen?Want ik krijg dus ook wel eens spam op mijn telefoon.
Nee, gewoon een soort van pop-up, maar dan bovenin links.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Spam, hoe dan, via je mail?
Maar dan begint ie weer vers zegmaar. Ik ben onvoldoende nerd om precies te weten wat er dan gebeurt.
Daar waar je ook je facebookmeldingen, wa'tjes, sms'jes en weet ik al niet wat ziet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, gewoon een soort van pop-up, maar dan bovenin links.
Ja ik heb een keer batterydinges geinstalleerd, die beloofde om je batterij dus beter te maken ofzo. Ja noob, ik weet het.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar waar je ook je facebookmeldingen, wa'tjes, sms'jes en weet ik al niet wat ziet?
Dan heb je vast ergens een keer per ongeluk iets geinstalleerd wat niet helemaal de bedoeling was.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik heb een keer batterydinges geinstalleerd, die beloofde om je batterij dus beter te maken ofzo. Ja noob, ik weet het.Maar dat had ik al verwijderd, en nog steeds doet ie het!
Oeh slim van jou. Daar moet ik maar eens kijken, want ik denk dat mijn mobiel het niet overleefd met mij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zal er toch nog wel ergens wat zijn.
Ik zou het zo ook niet weten.
In DIG loopt trouwens wel een algemeen Android topic, weten ze het vast.
Dat vind ik anders best slim.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh slim van jou. Daar moet ik maar eens kijken, want ik denk dat mijn mobiel het niet overleefd met mij.
Mijn vriend heeft trouwens iets stoms verzonnen. Super lekkere dingen meenemen die je niet in de winkel kan kopen en dan zeggen dat ik eerst mijn kleding moet opruimen... :/
Ja nou, hij had het eergister dus meegenomen. Alleen toen had ik al andere dingen gedaan en gister heb ik afgewassen en stofgezogen en daarna kreeg ik iemand op bezoek. Dus ik kijk er al dagen naar uit en nu heb ik écht geen zin.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet dat soort dingen dus écht niet he.
Ik moet meer om gaan met mannen die veel weten.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nou, hij had het eergister dus meegenomen. Alleen toen had ik al andere dingen gedaan en gister heb ik afgewassen en stofgezogen en daarna kreeg ik iemand op bezoek. Dus ik kijk er al dagen naar uit en nu heb ik écht geen zin.
Oh gosh, ik moet nog op jouw pm reageren.quote:
Damn groot stuk brownie uit restaurant. Wat ik never nooit zo lekker krijg.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Damn groot stuk brownie uit restaurant. Wat ik never nooit zo lekker krijg.
Oeeehhh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Zullen we het samen delen? Kom ik je helpen.
Ha, er moet niks hoor! Alles op z'n tijd. |o|quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh gosh, ik moet nog op jouw pm reageren.
Hee modje Tamashii, waarom doet die rastasmiley het wel in het fotoboek en niet hier???quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ha, er moet niks hoor! Alles op z'n tijd. |o|
Ik wil ook wel een stukjequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeeehhh.
Het is echt een caloriebom waar je u tegen zegt, dus dit vind ik een goed plan. Jij een stukje, ik een stukje en even kleding opruimen.
Deal. En wilde je dat dan vandaag of morgen doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeeehhh.
Het is echt een caloriebom waar je u tegen zegt, dus dit vind ik een goed plan. Jij een stukje, ik een stukje en even kleding opruimen.
Ik ben al zo vrij geweest.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ha, er moet niks hoor! Alles op z'n tijd. |o|
Weet ik niet. Misschien vragen aan Piranha?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hee modje Tamashii, waarom doet die rastasmiley het wel in het fotoboek en niet hier???
Die smiley paste zo ontzettend leuk bij mijn comment hierboven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien vragen aan Piranha?
Ik ben bang dat ik erge straf krijg als het vandaag niet gebeurd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Deal. En wilde je dat dan vandaag of morgen doen.
Geen brownie meer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik erge straf krijg als het vandaag niet gebeurd.
Hihi, er is echt heel veel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, hallo!
Zo blijft er minder voor ons over!
Meer dan dat.quote:
Daar wil ik ook wel mee helpenquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben bang dat ik erge straf krijg als het vandaag niet gebeurd.
Denk mijn dirty mind de goede kant op?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihi, er is echt heel veel.Ik heb overigens liever geen brownie dan straf.
[..]
Meer dan dat.
Ah, zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Begint met een J en het eindigd op een a.
Wel prima.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef Gellarboy het volgende:
Zo! Het duurt even maar dan heb je ook wat..
Hoe is het met iedereen?
Prima.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef Gellarboy het volgende:
Zo! Het duurt even maar dan heb je ook wat..
Hoe is het met iedereen?
Heul niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik moet toch even een hartig woordje met iemand dan gaan spreken.
Hoe weet je daaaaat nou weer.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef Gellarboy het volgende:
Filmreviews geschreven als mijn intelligente alter-ego: Het grote KLF's filmreview topic
Ik vind het gewoon moeilijk om normaal te typen nu..
.
ja ik vin et gewoon vetleuk om zulke verhale te type en om die films hele maal te ontlede dat mense kunne bepale of et ze leuk lijk om te kijke of neit!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef JJH het volgende:
Ik kom steeds weer nieuwe kanten van je tegen.
That's only part of the packagequote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het zien op de foto's.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
ja ik vin et gewoon vetleuk om zulke verhale te type en om die films hele maal te ontlede dat mense kunne bepale of et ze leuk lijk om te kijke of neit!!!!.
Hahaha oke, ja ik ben niet saai nee. Al kan ik wel slapen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef piere het volgende:
[..]
Tussen de regels doorlezen enzo enzo enzo
Dat doe je maar als we klaar met je zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:18 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha oke, ja ik ben niet saai nee. Al kan ik wel slapen.
Denk niet dat ik dan de kans zou krijgen om te slapen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat doe je maar als we klaar met je zijn.
Ik zeg; deze moet je zien!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
ja ik vin et gewoon vetleuk om zulke verhale te type en om die films hele maal te ontlede dat mense kunne bepale of et ze leuk lijk om te kijke of neit!!!!.
Wil je dat dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan de kans zou krijgen om te slapen.
Oh, die moet ik inderdaad nog zien!! Wel weer met zo'n neger!!!quote:
Dan vier je zeker ook geen sinterklaasquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, die moet ik inderdaad nog zien!! Wel weer met zo'n neger!!!.
Dat stukje dat ie danst, op die verjaardag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:37 schreef piere het volgende:
[..]
Dan vier je zeker ook geen sinterklaas
Ik heb lang niet meer zo hard gelachen als bij deze film.
De trailer is wel wat matjes...
Hahaha zo mooi ja!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat stukje dat ie danst, op die verjaardag.
Of dat allerlaatste stukje, met die date.
Ik ben er door mijn meisje heengesleept, en zat met "The Incredibles" in mijn hoofd. Werd dus compleet iets anders.
Jep, klopt helemaal.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:42 schreef piere het volgende:
[..]
Hahaha zo mooi ja!
Maar ook de droge humor! Sneeuwballen gooien, die grap met geen beneb geen snoep etc.
Het is zo'n lieve film waar je dubbel ligt van het lachen (vind ik)
Weer op het werk of thuis?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel me.. wie wil er een liedje voor me zingen?
Ik wil best wel een liedje zingen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel me.. wie wil er een liedje voor me zingen?
Dat maakt het des te leukerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik wil best wel een liedje zingen.
Alleen ik kan echt niet zingen.
werk.. en doe maar zingenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef piere het volgende:
[..]
Weer op het werk of thuis?
En zingen? Ik doe liever andere dingen
Nixx doe je ding!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat maakt het des te leuker
[..]
werk.. en doe maar zingen
hmm.. geen serenade?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:38 schreef piere het volgende:
[..]
Nixx doe je ding!
Ik zing liever niet in het openbaar
kan niet zit op t werk en geen balkon op de 8ste verdieping.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:44 schreef piere het volgende:
Die gaat mattie Nixx wel even doen.
Zet je deur maar open en ga vast op het balkon staan
Wat krijg ik ervoor terug?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan niet zit op t werk en geen balkon op de 8ste verdieping.
als hij nou ff op de snelweg gaat staan zingen dan ga ik op het terras op de 1ste verdieping wel ff sigaretje roken
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden vandaag.
De begin van de A28 is 164 km bij me vandaan.
Het eind 320 km
In wat voor gedrocht van een gehucht woon jij dan eigenlijk?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden vandaag.
De begin van de A28 is 164 km bij me vandaan.
Het eind 320 km
quote:
Tijdelijk te werk gesteld in Zuid Limburg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:21 schreef Mister1977 het volgende:
In wat voor gedrocht van een gehucht woon jij dan eigenlijk?
En straks de brownie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef Tamashii het volgende:
Ja das ook niks natuurlijk!
En ja hoor nou mag ik lekker opruimen terwijl meneer boodschappen gaat doen.
Als het straks opgeruimd is wellicht, maar ik ben boos dus ik zit op FOK!.quote:
Waar ben je dan boos over?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Tamashii het volgende:
Als het straks opgeruimd is wellicht, maar ik ben boos dus ik zit op FOK!.
Ja dat ik nu moet opruimen natuurlijk.quote:
Nou ik hou gewoon niet van opruimen, zeker niet als het zoveel is.quote:
like duhquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat ik nu moet opruimen natuurlijk.
Oh, wat prachtigquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Tijdelijk te werk gesteld in Zuid Limburg.
Vaker doen, dan is het ook niet zo veel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou ik hou gewoon niet van opruimen, zeker niet als het zoveel is.
Nee, ik deelde alleen je teleurgestelde emotie uit solidariteit.quote:
En het wordt alleen maar meer met iedere seconde die je wacht: de entropiewet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou ik hou gewoon niet van opruimen, zeker niet als het zoveel is.
In welk gehucht woon jij dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, wat prachtig![]()
Ik woon in Limburg.
wat liefquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee, ik deelde alleen je teleurgestelde emotie uit solidariteit.
Dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Vaker doen, dan is het ook niet zo veel.
Nee hoor, nu doe ik gewoon; om de 5 kledingstukken mag ik even op FOK! Dan heb ik toch wat gedaan, maar ben ik nog niet klaar (hoop ik) als hij terugkomt. Dan kan ik mooi door gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar meer met iedere seconde die je wacht: de entropiewet.
Ik heb meer met gesloten deuren die toch wel open gaan.quote:
Die heb ik soms ook wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb meer met gesloten deuren die toch wel open gaan.
Nice. Toch hou ik het meest van kledingkast deuren.quote:
Ik ga nog een uurtje door.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nog 2 uur doorbikkelen
waarom belt niemand mijik voel me zo ongewenst
Een middelgroot gehuchtquote:
Zo wat zijn als ik opeens uit die kast zou komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice. Toch hou ik het meest van kledingkast deuren.
Ligt eraan waarvoor en hoe je eruit ziet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo wat zijn als ik opeens uit die kast zou komen.
als je dan ondertussen mij belt dan wordt het voor mij ook leukerquote:
Zo ben ikquote:
Ik droeg vroeger meer pak dan tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor en hoe je eruit ziet.
Mannen in pak.
Nummer?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als je dan ondertussen mij belt dan wordt het voor mij ook leuker
Mestreech zekerquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb een appartement in een groot gehucht.
pas maar op straks krijg ik enge gevoelens ,doorgaans omschreven als genegenheid, voor jequote:
Tsja, het is ook niet goed om altijd over dressed te zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik droeg vroeger meer pak dan tegenwoordig.
Schijnt dat het mij wel goed staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |