Zie je wel dat jullie dingen naar elkaar gooien, en jullie ruzien alsnog wel over de koffie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben een getekend contract dat we beiden evenveel koffie voor elkaar halen, maken elkaar aan het lachen en praten elkaar een minderwaardigheidscomplex aan.
daarnaast staan we voor elkaar klaar met een compliment indien nodig en gooien we dingen naar elkaar
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk. En ik heb de trappen al een paar keer omlaag en omhoog gerend.
quote:
Maar nog nooit in een lift.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niets persoonlijks hoor maar jou heb ik wel vaker
weet je hoe onhandig dat gaat worden met jouw lange benen enzo? jeumigquote:
Dan weet je wat je te doen staat, hoge hakken aantrekken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je hoe onhandig dat gaat worden met jouw lange benen enzo? jeumig
moet ik eerst nieuwen kopen speciale seks in de lift schoenenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat, hoge hakken aantrekken.
En dan doet de mogelijkheid zich een keer voor, en dan heb je seks-in-de-lift schoenen niet aan. En dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik eerst nieuwen kopen speciale seks in de lift schoenen
geen seksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan doet de mogelijkheid zich een keer voor, en dan heb je seks-in-de-lift schoenen niet aan. En dan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, een soort van twisted collegarelatie met haar overbuurman. Ze ruzieën voornamelijk over wie er koffie moet halen en gooien dingen naar elkaar.
Zoiets wil ik ook! Jammer dat we hier flexplekken hebben. Dat gaat nooit werken...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hebben een getekend contract dat we beiden evenveel koffie voor elkaar halen, maken elkaar aan het lachen en praten elkaar een minderwaardigheidscomplex aan.
daarnaast staan we voor elkaar klaar met een compliment indien nodig en gooien we dingen naar elkaar
Zoiets had ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
[..]
Zoiets wil ik ook! Jammer dat we hier flexplekken hebben. Dat gaat nooit werken...
Guitarist vond het wat minderquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niets persoonlijks hoor maar jou heb ik wel vaker
wij hebben ook flexplekken alleen houden wij stug onze vaste plek vast en zo gauw ik ergens anders moet zitten ben ik helemaal van slag..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
[..]
Zoiets wil ik ook! Jammer dat we hier flexplekken hebben. Dat gaat nooit werken...
Vers vlees voor de liftelijke avonturenquote:
Ik begin altijd te laat om een plek op te eisen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij hebben ook flexplekken alleen houden wij stug onze vaste plek vast en zo gauw ik ergens anders moet zitten ben ik helemaal van slag..
vorige week moest ik ineens naast mn man zitten ipv ertegenover.. dat werkte gewoon echt niet
En dan zegt er net niemand iets terug!quote:
Ik begin om half twaalf.. de rest om uiterlijk half 10.. toch weet iedereen dat ze van mijn plek af moeten blijven..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik begin altijd te laat om een plek op te eisen.
Wat een lammetakkenkantoor is dat daarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik begin om half twaalf.. de rest om uiterlijk half 10.. toch weet iedereen dat ze van mijn plek af moeten blijven..
ik lach heel liefquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat een lammetakkenkantoor is dat daar
Hoe heb jij je daar altijd gedragen dan jij dit privilege hebt?
Oké dat ga ik ook eens proberenquote:
Gebeurt overal wel eens he, dat krijg je met users die elkaar al kennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En dan zegt er net niemand iets terug!
Hoi!
Dat zou ik eng vindenquote:
Ik ken hier niemand IRL!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gebeurt overal wel eens he, dat krijg je met users die elkaar al kennen.
Ik had het ook niet over jouquote:
Het kan via positiviteit werken of via negativiteit. Als het maar werkt!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zou ik eng vindenEen man die lief lacht.
Wie had het over IRL?quote:
Het kan werken ja. Maar de uitkomst is toch wel verschillend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het kan via positiviteit werken of via negativiteit. Als het maar werkt!
Het gaat erom dat een bepaalde plek vrijkomt:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Het kan werken ja. Maar de uitkomst is toch wel verschillend.
die laatste optiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een bepaalde plek vrijkomt:
"Dat is het plekje van die aardige meneer, dat houd ik mooi vrij en ga er lekker dichtbij zitten"![]()
óf:
"Dat is dat plekje van die griezel. Dadelijk komtie weer zo eng staan lachen. Ik ga mooi ergens anders zitten."
oeh.. het grijze gebied.. vind ik dit eigenlijk wel leuk.. durf ik me los te maken met de wetenschap dat ik dat misschien niet wil..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Tally het volgende:
Ken je dat? Dat je maar niet los komt van iemand?
Dat je geeft om die persoon maar niet weet op welke manier.
Maar diegene je toch in zijn/haar greep heeft en je niet weet hoe je er van los kan komen.
En of je dat eigenlijk wel wil
Dagelijks... Oh wacht... Je had het niet over kinderenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:29 schreef Tally het volgende:
Ken je dat? Dat je maar niet los komt van iemand?
Dat je geeft om die persoon maar niet weet op welke manier.
Maar diegene je toch in zijn/haar greep heeft en je niet weet hoe je er van los kan komen.
En of je dat eigenlijk wel wil
Ik weet heel goed op welke manier ik om mijn dochter geefquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dagelijks... Oh wacht... Je had het niet over kinderen
Klaverjassen is cool! Met zijn 4tjes?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
Sterkte LL!
Ik krijg vanavond weer bezoek. We gaan klaverjassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |