Isabeau dus. Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:37 schreef Mangostine het volgende:
Isabel vinden we allebei wel mooi, maar ik raak er net niet van in jubelstemming. Ergens heb ik het idee dat we een mooiere naam aan ons voorbij laten gaan.
Minke?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:37 schreef Mangostine het volgende:
Wij waren eindelijk uit de meisjesnaam dacht ik, maar kennelijk toch weer niet. Mijn man heeft er wat nachtjes over geslapen en vindt de naam ineens "toch wat minder".![]()
Hulp nodig dus. Onze voorkeuren liggen nogal uit elkaar.
Hij houdt van klinkende (in mijn ogen ietwat conventionele) namen zoals Laura, Vera, Eline, Sabine.
Ik ga meer voor korte namen die wat minder "lief" klinken: Anne, Saar, Noor, Sam. En stiekem vind ik franse namen wel heel mooi klinken (Rubine, Julie, Amelie), maar te lief en te lang.
Isabel vinden we allebei wel mooi, maar ik raak er net niet van in jubelstemming. Ergens heb ik het idee dat we een mooiere naam aan ons voorbij laten gaan.
Restricties: geen -ei of -ij klank en niet beginnend met een D.
Any ideas?
Mee eens! I <3 Hockeynamen... Ik ben ook nog steeds verliefd op de naam Teun, Ties of Taeke en overweeg die serieus mochten wij een jongetje maken nog.. Ben alleen bang dat ik het er thuis niet door krijg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar daar zit je met Jasmijn toch ook al aan?
Beter twee hockeyers dan een hockey en een tokkie!
Deze vind ik mooi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor Mango:
Evi
Fleur
Floor
Imme![]()
Puck![]()
Jet
Rosa Roos
Lena
Lis
Lotte
Lola
Voor een jochie?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:27 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wat voor naam hebben jullie keshet? Vind E namelijk ook heel leuk!
twee maanden te lang als hij zijn veto over Isabeau uitspreekt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik ben koud 2 maanden getrouwdIk moet toch eruit halen wat erin zit?
Of een gouden eikelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nou dan moet hij wel een héél grote piemel hebben!
Ik wil ook niet dat je hem verklapt hoor maar inderdaad welke richting jullie denken. Geen top3 dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:31 schreef Keshet het volgende:
[..]
Voor een jochie?
Ik verklap hem liever nog niet maar het is deze keer geen top3 naam. De vorige keer ook niet bewust trouwens.
Jep, de neefjes stonden ook in de advertentie. Net als opa en oma, en ik geloof ook nog een hond.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]Whut? Stonden die neefjes ook bij de advertentie? Of las je het in een gewoon krantenartikel?
Ik vind al die namen precies hetzelfde klinken, doet me aan de C as S am en M ats denken van een vriendin van me, beetje beperkt of zo
Isabo / Isabeau?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:37 schreef Mangostine het volgende:
Wij waren eindelijk uit de meisjesnaam dacht ik, maar kennelijk toch weer niet. Mijn man heeft er wat nachtjes over geslapen en vindt de naam ineens "toch wat minder".![]()
Hulp nodig dus. Onze voorkeuren liggen nogal uit elkaar.
Hij houdt van klinkende (in mijn ogen ietwat conventionele) namen zoals Laura, Vera, Eline, Sabine.
Ik ga meer voor korte namen die wat minder "lief" klinken: Anne, Saar, Noor, Sam. En stiekem vind ik franse namen wel heel mooi klinken (Rubine, Julie, Amelie), maar te lief en te lang.
Restricties: geen -ei of -ij klank en niet beginnend met een D.
Any ideas?
M ats en S am zijn ook een tweeling, C as is de oudere broer...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:23 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Jep, de neefjes stonden ook in de advertentie. Net als opa en oma, en ik geloof ook nog een hond.
Cas, Mats Sam is inderdaad ook niet erg inventief nee. Ik ken ook 2 broers Sam en Max, maar dat is een tweeling...
Ik vind t een goeie combinatiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:07 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Goede vrienden hebben al een Olivier, dus die valt af. Jonathan is niet helemaal onze smaak.
Floris vind ikmaar beetje bang voor het hoge hockeygehalte..
Haha, dat dacht ik ook heel even te lezenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nee das hier niet de combinatie
Maar vind t wel goed bij elkaar passen
wat ben jij obstinaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:12 schreef Sorbootje het volgende:
Je man hoeft heus geen inspraak hoor. Jij baart, jij bepaalt.
Biene klinkt mij net weer iets te hip ofzo... maar ik hou wel van de -iene klank. Niene vind ik mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |