Nummer drie meldt zich ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Poppejans het volgende:
En ik heb in de bijna 29 jaar dat ik besta werkelijk nog nooit gehoord dat ook maar iemand dat een rare naam/raar gespelde naam vindt![]()
Mijn naam spreek je uit als Denies, met de klemtoon op de ''de'', dus zeg maar hoe een Amerikaan
Hahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:50 schreef Principessa het volgende:
Nee, ik ken het ook niet. Als ik niet beter zou weten zou ik het uitspreken als De-Nais
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:40 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier is van de week een buurjongentje geboren: M.a.c.k!
Reactie van mijn middelste: Oh lekker donnels eten![]()
Dankjequote:Op donderdag 19 juli 2012 12:10 schreef IsabellaCaramella het volgende:
@ Logician: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je kent mij via fb :-)
Ik vind Mathilde en Nora voor een meisje geweldig.
Voor een jongen vind ik Morris leuk bij de rest passen.
X
e()naam nog.
Ik wou t net zeggen!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Leandra het volgende:
Leuk, kan moeder ze in een keer roepen, klinkt het als fender bender
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:40 schreef Grunsfan het volgende:
Vanochtend in de krant: Bender (M).![]()
![]()
Arm, arm kind..., echt te hopen dat hij nooit internationale ambities krijgt. Overigens broertje van Fenne (ok..) Seger en ...Mikke. Oh, en neef van Spencer, Miller en Cooper...
quote:
Isabeau dus. Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:37 schreef Mangostine het volgende:
Isabel vinden we allebei wel mooi, maar ik raak er net niet van in jubelstemming. Ergens heb ik het idee dat we een mooiere naam aan ons voorbij laten gaan.
Minke?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:37 schreef Mangostine het volgende:
Wij waren eindelijk uit de meisjesnaam dacht ik, maar kennelijk toch weer niet. Mijn man heeft er wat nachtjes over geslapen en vindt de naam ineens "toch wat minder".![]()
Hulp nodig dus. Onze voorkeuren liggen nogal uit elkaar.
Hij houdt van klinkende (in mijn ogen ietwat conventionele) namen zoals Laura, Vera, Eline, Sabine.
Ik ga meer voor korte namen die wat minder "lief" klinken: Anne, Saar, Noor, Sam. En stiekem vind ik franse namen wel heel mooi klinken (Rubine, Julie, Amelie), maar te lief en te lang.
Isabel vinden we allebei wel mooi, maar ik raak er net niet van in jubelstemming. Ergens heb ik het idee dat we een mooiere naam aan ons voorbij laten gaan.
Restricties: geen -ei of -ij klank en niet beginnend met een D.
Any ideas?
Mee eens! I <3 Hockeynamen... Ik ben ook nog steeds verliefd op de naam Teun, Ties of Taeke en overweeg die serieus mochten wij een jongetje maken nog.. Ben alleen bang dat ik het er thuis niet door krijg.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar daar zit je met Jasmijn toch ook al aan?
Beter twee hockeyers dan een hockey en een tokkie!
Deze vind ik mooi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor Mango:
Evi
Fleur
Floor
Imme![]()
Puck![]()
Jet
Rosa Roos
Lena
Lis
Lotte
Lola
Voor een jochie?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:27 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wat voor naam hebben jullie keshet? Vind E namelijk ook heel leuk!
twee maanden te lang als hij zijn veto over Isabeau uitspreekt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik ben koud 2 maanden getrouwdIk moet toch eruit halen wat erin zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |