Ik ga er vanuit dat het een spellingsvariant is van Denise, al dan niet ingegeven door een gebrek aan taalgevoel en/of oorsprong van namen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik zou zelf gokken dat je Denise uitspreekt als Deeniese en Denice als Deenies.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef bodpa09 het volgende:
Nou Poppejans, kom er maar in! Hoe spreek je het uit?
Je denkt dat het een jongensnaam is?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:24 schreef Mangostine het volgende:
Lijkt mij eerder een variant op Denis/z?
Zo heet ik! En ik heb in de bijna 29 jaar dat ik besta werkelijk nog nooit gehoord dat ook maar iemand dat een rare naam/raar gespelde naam vindtquote:
Nee joh, das een Turkse jongensnaam, en Deniz betekent dacht ik ''zee'' in het Turks ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:24 schreef Mangostine het volgende:
Lijkt mij eerder een variant op Denis/z?
Nummer drie meldt zich ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Poppejans het volgende:
En ik heb in de bijna 29 jaar dat ik besta werkelijk nog nooit gehoord dat ook maar iemand dat een rare naam/raar gespelde naam vindt![]()
Mijn naam spreek je uit als Denies, met de klemtoon op de ''de'', dus zeg maar hoe een Amerikaan
Hahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:50 schreef Principessa het volgende:
Nee, ik ken het ook niet. Als ik niet beter zou weten zou ik het uitspreken als De-Nais
quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:40 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier is van de week een buurjongentje geboren: M.a.c.k!
Reactie van mijn middelste: Oh lekker donnels eten![]()
Dankjequote:Op donderdag 19 juli 2012 12:10 schreef IsabellaCaramella het volgende:
@ Logician: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je kent mij via fb :-)
Ik vind Mathilde en Nora voor een meisje geweldig.
Voor een jongen vind ik Morris leuk bij de rest passen.
X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |