SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:18 schreef Mangostine het volgende:
Ik sloot hem, met het jubelbericht dat wij eindelijk de perfecte meisjesnaam hebben gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logi, uit jouw lijstje vind ik Isabel mooi (zonder -la), en Nora.
Pien staat er zo apart tussen
En voor een jongen Luca.
Wat vind je van Florian of Fabian?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:03 schreef Mangostine het volgende:
wij gaan voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logi, uit jouw lijstje vind ik Isabel mooi (zonder -la), en Nora.
Pien staat er zo apart tussen
En voor een jongen Luca.
Wat vind je van Florian of Fabian?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja sommige nl namen vind ik echt heel leuk, maar aangezien het bij een portugese naam moet passen zal pien het waarschijnlijk niet worden.
Florian vind ik er mooi maar ken een zwaar irritant kind dat D.orian heet
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Daar had mijn partner het idd ook al overquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:
Matteo hadden wij ook bij Matthias maar we waren bang dat het afgekort ging worden naar Teo!
lol Mattiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:10 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar ja aan de andere kant nu heet ie Matthias en zeggen we zelf Matty
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:08 schreef Logician78 het volgende:
[..]Dat is een compleet andere naam, Florians zijn gewoon hele leuke kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja sommige nl namen vind ik echt heel leuk, maar aangezien het bij een portugese naam moet passen zal pien het waarschijnlijk niet worden.
Florian vind ik er mooi maar ken een zwaar irritant kind dat D.orian heet![]()
Maxim zou ik zo graag willen, net als Morris, maar die namen heeft mijn stiefzus (die ik nooit zie) al ingepikt en misschien dat dat raar zou zijn..quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:12 schreef Leandra het volgende:
Floris is bij ons nooit een optie geweest, oa wegens te hockey en een redelijke kans dat hij ooit wel op het hockeyveld te vinden zal zijn. Een een achternaam met een S telde denk ik ook mee.... dat slist zo door.
Overigens liet ik mijn oudste de naam gokken toen we wisten dat het een jongetje zou zijn, en ik had gezegd dat het wel een beetje kak was, en z'n eerste gok was Floris-jan....
Toobinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:16 schreef Fee-nix het volgende:
Leuke naam Mangostine.
Logician ik zou voor Nora of Tobin gaan bij de namen die je al hebt. Maar wat is dat krulletje op de o van Tobin? Hoe wordt de uitspraak dan?
MeNicole ik ben zooooooo benieuwd wat jij krijgt!
Zit daar dan ook serieus aan te twijfelen, leuk voor mijn vader die die naam toen mijn stiefzus hem bekendmaakte heel stom vondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:15 schreef Leandra het volgende:
Mwah, bij een stiefzus die je nooit ziet zou ik me daar niet druk om maken.
Ik vind Maxim ook heel mooi in je rijtje passen
krulletje zou ik in praktijk idd ook weglatenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:24 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ah ok.... maar zo zou ik het zonder krulletje ook al uitspreken.
Hij is er nu iig al aan gewend, en nu is het een naam die zijn eigen kind gekozen heeftquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:23 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Zit daar dan ook serieus aan te twijfelen, leuk voor mijn vader die die naam toen mijn stiefzus hem bekendmaakte heel stom vond
Maar ik denk de hele tijd een meisjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MeNicole krijgt gewoon weer een jongen
True hij vindt alles van haar stomquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is er nu iig al aan gewend, en nu is het een naam die zijn eigen kind gekozen heeft
Een hond wordt geen 70, en als er een kind is dat Maxim heet noemen ze een volgende hond vast geen Max meer....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:28 schreef Logician78 het volgende:
Enige nadeel bij die naam is de afkorting, 3 honden in de schoonfam die Max heten.
Gelukkig is Tiago eruitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:59 schreef Logician78 het volgende:
Ons lijstje tot nu toe: (niet alles vind ik 100% en niet alles vind mijn partner 100%)
F
Aléxia
Dana
Diewertje
Eva
Isabella
Isabo
Lenthe
Maya
Maxine
Mia
Nora
Pien
Matilda
M
Ayani
Alecsandro
Joâquin
Jules
Loek
Luca
Mads
Matteo
Morris
Rijk
Romijn
Silvan
Tõbin
Die honden die Max heten boeien mij ook voor geen meter. Ik vind het een toffe naam voor mijn kind, een jochie met donkere krullen. Maxquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hond wordt geen 70, en als er een kind is dat Maxim heet noemen ze een volgende hond vast geen Max meer....
Tenzij je er zelf een associatie als hondennaam bij hebt zou ik me daar ook niet door laten weerhouden, voordeel is ook gelijk dat ze waarschijnlijk niet gaan afkorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |