wat ik eerder schreef was dat de inzet van die dingen een 'politiek/marketing achtergrond heeft...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:32 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Alsof een terrorist zich eerder laat afschrikken door een typhoon ipv. een F16... lijkt me niet toch? Of bedoel je de internationale gemeenschap.
En dan noemen we het het ministerie van Vrede.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:33 schreef SicSicSics het volgende:
uiteindelijk dus ook de inwoners van G-B.
Toch gek dat je mijn nuanceringen Newspeak noemt. Dan heb je de essentie van Newspeak volgens mij niet helemaal begrepen, maar goed!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:35 schreef Luigi het volgende:
En dan noemen we het het ministerie van Vrede..
Wat een hoop potentiele Newspeak bij elkaar zeg.
Ik had het meer over het 'wij onderdrukken u voor uw eigen bestwil' (maw: deze militaire overmacht is voor u het beste!) effect wat in je post doorklonk. Het tegenstrijdige eraan dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Toch gek dat je mijn genuanceer Newspeak noemt. Dan heb je de essentie van Newspeak volgens mij niet helemaal begrepen, maar goed!
Dan lees je meer dubbele lagen in mijn reactie dan ik erin gelegd heb.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:37 schreef Luigi het volgende:
Ik had het meer over het 'wij onderdrukken u voor uw eigen bestwil' (maw: deze militaire overmacht is voor u het beste!) effect wat in je post doorklonk. Het tegenstrijdige eraan dus.
Ik zei toch ook potentieelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan lees je meer dubbele lagen in mijn reactie dan ik erin gelegd heb.
Als je al spijkers op zulk laag water loopt te zoeken kun je overal wel een Orwelliaanse voorspelling in zien!quote:
Ach er is de afgelopen 10 - 15 jaar al zoveel uitgekomen en gebeurd op dat vlak, ik kijk nergens meer van opquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je al spijkers op zulk laag water loopt te zoeken kun je overal wel een Orwelliaanse voorspelling in zien!
De wie?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach er is de afgelopen 10 - 15 jaar al zoveel uitgekomen en gebeurd op dat vlak, ik kijk nergens meer van op.
Je vergeet München 1972?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:51 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is toch nergens voor nodig inderdaad.De Olympische spelen hebben verder helemaal geen geschiedenis met terrorisme ofzo...
Neuh, ik was sarcastisch!quote:
Laten we het nog een beetje ontopic houden, maar dit topic is wel een aardig beginpunt: Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wet/voorstellen #2 . Daarnaast de hele hullie tegen zullie cultuur die de afgelopen 10 jaar aangewakkerd is om maar vooral oorlogje te kunnen spelen en dure spullen te kunnen kopen en verkopenquote:
Ok, bedankt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Laten we het nog een beetje ontopic houden, maar dit topic is wel een aardig beginpunt: Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wet/voorstellen #2 . Daarnaast de hele hullie tegen zullie cultuur die de afgelopen 10 jaar aangewakkerd is om maar vooral oorlogje te kunnen spelen en dure spullen te kunnen kopen en verkopen. Allemaal IMHO hoor
.
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef moussie het volgende:
[..]
Je vergeet München 1972?
Maar ja, als ik een terrorist zou zijn zou ik in een deuk liggen om al die veiligheidsmaatregelen. Je hoeft helemaal niets meer te doen in dat vak, je hoeft nog niet eens meer 'boe' te zeggen, zo goed zit de schrik erin.
Idd. Volgens mij staat iedereen daar zo gespannen daar dat bij de minste knal dat vliegdekschip al halve huizenblokken begint weg te blazenquote:
Is dat serieus gebeurd?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij staat iedereen daar zo gespannen daar dat bij de minste knal dat vliegdekschip al halve huizenblokken begint weg te blazen
Kan je je nog herinneren dat die gast in de londense metro 3 schoten door z'n kop geramd kreeg van de politie alleen maar omdat hij een dikke jas aanhad en naar de metro rende
"Ja het was warm weer, dus iemand met een dikke jas aan moet wel een terrorist zijn!"
Ja, zijn gigantische wikipedia pagina's aan gewijd, dus als je zin hebt om je erin te verdiepen:quote:
Ik kan me nog wel goed herinneren dat dit echt heel uitgebreid in het nieuws kwam, ook in Nederland maar inderdaad, de meeste mensen zijn dat toch vrij snel vergeten. Terwijl JUIST dit zo belangrijk is om het achterhoofd te houden wat er gebeurd als je je gek laat maken door angst en terrorisme. Het zal we weinig verbazen als zoiets deze zomer weer gebeurd, omdat iedereen zo gespannen is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wel typisch dat niemand zich dát meer kan herinneren. (Ik was het ook ff kwijt trouwens).
Heb het integraal gelezen, shocking...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wel typisch dat niemand zich dát meer kan herinneren. (Ik was het ook ff kwijt trouwens).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |