SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
jajajaja, ik moet nog een half jaartje en dan heb ik ook hele jaren vakantie.If not now, then when.![]()
OF gewoon kwaliteitstv kijken; millionaire matchmaker, rtl 5.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef jna het volgende:
Nogmaals :
Bazendocumentaire over usain bolt op BBC 1![]()
nikssssss aan de fysioThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ondanks dat dit lied tyfus dom is blijft die beat echt sicccckk.
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.If not now, then when.![]()
Bubbling 2.0quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.![]()
Dat dit muziek word genoemdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.![]()
![]()
Randstadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben ik ook G. Alleen heb Turkse woorden van Turkse vrienden geleerd.
Feyenoord Rotterdam![]()
Holy fucking shit. Is er internet daar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ergens in de Achterhoek vlakbij Doetinchem.Feyenoord Rotterdam![]()
Ja kerel, een fucking gat hier. Daarom wil ik z.s.m. weg hier. Ook geen reet te beleven, en alles wat er is ben ik al 1000x naartoe geweest.quote:If not now, then when.![]()
Je zou er goed aan doen om naar Rotterdam te komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja kerel, een fucking gat hier. Daarom wil ik z.s.m. weg hier. Ook geen reet te beleven, en alles wat er is ben ik al 1000x naartoe geweest.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik was al van plan om volgend jaar op kamers in Nijmegen te gaan (lekker Jumi stalkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Je zou er goed aan doen om naar Rotterdam te komen.). Maar misschien ga ik ook wel ergens anders heen. Grotere steden lijken mij ook wel leuk ja.
Rotterdam zitten teveel buitenlanders G.If not now, then when.![]()
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlandersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:50 schreef JackieBrown het volgende:
Een Yugo die klaagt over buitenlanderstis wat he. Only in the Achterhoek.
![]()
![]()
Een kat? Ik wil wel meer met dit weer, dit is het perfecte filmkijk-in-bed-weer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:51 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Met zulk weer wil ik een kat.Gisteren Fight Club weer eens gekeken, blijft goed. Besefte me nu dat die film best wel wat weg heeft van Memento.
![]()
Door de loting heen van fysiotherapie
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nou wat erg zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlandersFeyenoord Rotterdam![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil ook wel meer, maar een kat inderdaad. Lekker terwijl je een film kijkt dat beest op schoot, lekker aaien en kroelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een kat? Ik wil wel meer met dit weer, dit is het perfecte filmkijk-in-bed-weer.Gisteren Fight Club weer eens gekeken, blijft goed. Besefte me nu dat die film best wel wat weg heeft van Memento.
bij gebrek aan andersoortige beesten om te aaien en kroelen
![]()
Die twee hebben een gelijkenis, mijn voorkeur gaat uit naar Fight Club tho. Wij hadden pas ook beiden gekeken en American Psycho en American Beauty erbij, allen zeer vermakelijk.![]()
Beterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
NICE!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Jawel, je keek.![]()
Wat ben je zelf dan? Donkerwit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlandersJawel, je keek.![]()
Fuckoff, 9 van de 10 in dit topic is buitenlandsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlanders.
![]()
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VU
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VU
Feyenoord Rotterdam![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Door de loting heen van fysiotherapiequote:![]()
Topic is geen reflectie van het type buitenlanders in randstad waar ik mee te maken heb gehad. Tenzij iedereen in het topic als een allochtoon gedraagd die nederland maar shit vind ivm met land van herkomst en alleen maar klagen over nederland terwijl ze in land van herkomst veel slechter afzouden zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuckoff, 9 van de 10 in dit topic is buitenlands.
![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
gefeliciteerd
[..]![]()
[..]
Topic is geen reflectie van het type buitenlanders in randstad waar ik mee te maken heb gehad. Tenzij iedereen in het topic als een allochtoon gedraagd die nederland maar shit vind ivm met land van herkomst en alleen maar klagen over nederland terwijl ze in land van herkomst veel slechter afzouden zijn.Feyenoord Rotterdam![]()
Niceeequote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VUToch geneeskunde??
![]()
Nope, criminologie. Al begin ik psychobiologie opeens heel interessant te vindenquote:Zo gaar.
4, maar allemaal mini. Ik wacht op m'n (half)sleevequote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel tattoo's heb je nu al, Juminelle?
Ook al ga ik broke, ik doe alles wat je hartje begeertquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VU. Gefeliciteerd!
![]()
Hahaha, thanksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook al ga ik broke, ik doe alles wat je hartje begeert. Gefeliciteerd!
!
Die skullquote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
All good things are wild and free.![]()
Nachtmagazijn knallen ja?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Na je werk ontbijten met hotwings tuesday. Like every nigga supposed to.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
No man, gewoon ochtend/middag-shiftjequote:. Zou me wel relaxt lijken, m'n ritme is toch fucked + nachttoeslag
.
![]()
Ja, die is echt prachtig! Die bovenste sleeve ookquote:![]()
Heb je al een afspraak inmiddels?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Stronger en Flashing Lights op Kanye West's VH1 Storytellers zijn imo de beste live-optredens van die tracks
Feyenoord Rotterdam![]()
Ochtendwerkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No man, gewoon ochtend/middag-shiftje. Zou me wel relaxt lijken, m'n ritme is toch fucked + nachttoeslag
.
11 Uur begonnenquote:. Heerlijk met je brakke kop een vrachtwagen uitladen en die zooi uitsplitsen, geniaal
.
![]()
Avond/nachtwerkquote:
Als een luie neger uitslapen tot 3 uur en dan werken.
[ Bericht 4% gewijzigd door o.us op 17-07-2012 15:18:27 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Je moet wel met mij eens zijn dat avond-/nachtwerk chill is. Elke dag uitslapen en dan ook gewoon nog stacks makenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik neem het terug, ik zie een paar lekkere zina's als ik Google Image op 'kahba'.
. Het kan nog anno 2012.
Feyenoord Rotterdam![]()
Exact. Gewoon gelijk na werk mn nest in, werkt veel beter.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Avond/nachtwerk
Als een luie neger uitslapen tot 3 uur en dan werken.
Als ik van half 9 tot 5 werk ga ik pas om 3 uur 's nachts weer slapen.Shit werkt niet.
Nog nooit gedaan, maar ik zou het zo doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moet wel met mij eens zijn dat avond-/nachtwerk chill is. Elke dag uitslapen en dan ook gewoon nog stacks maken. Het kan nog anno 2012.
.
Alhoewel, dan moet ik overdag gaan smoken en tappen @ chillings, dat is crack en niet praktisch.
![]()
Gewoon een baan nemen waarbij je kan tappen. Problem solved.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pics van de link?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wejema, site gevonden met allemaal nudepics enzo gesorteerd op land (uit het Midden-Oosten).
Feyenoord Rotterdam![]()
Bierproeverquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Gewoon een baan nemen waarbij je kan tappen. Problem solved..
![]()
Bierproever annex matrassentester.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wou heel flauw daadwerkelijk een pic van de link maken maar geen zin inquote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten wel een paar te chubby chicks tussen (die arabs houden daar ook wel van, zeg eerlijk).
Shirtjes 2 be printed:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bierproever annex matrassentester.
Abject & Infaam
Erudiet & Eloquent
Bierproever annex matrassentester.![]()
Lez do it.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shirtjes 2 be printed:
Abject & Infaam
Erudiet & Eloquent
Bierproever annex matrassentester.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Studielink is echt een zaadsysteem.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dit jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Studielink is echt een zaadsysteem.gewoon sommige studies onder een heel andere naam erop zetten
Jawel, je keek.![]()
Waar kan je fatsoenlijk shirtjes printen? Moet wel gewassen + gedrogen kunnen worden, niet verkleuren, geen sweat-snitch zijn, kwalitatieve stof, enz etcquote:.
Vroegâh toch? Tegenwoordig kan je bijna alles met 2 muisklikken regelen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Studielink is echt een zaadsysteem.Mijn jaarlijkse herinschrijving nam aan het begin een half uur in beslag, laatst deed ik het met 3x klikken
.
![]()
Ik kan het ook niet handelen. Gare site.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Studielink is echt een zaadsysteem.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Of vliegtickets aan het boekenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
O.us is een zíeke pagga aan het slaan.Jawel, je keek.![]()
Begrijpelijkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begrijpelijk* gaat snel naar vliegtickets.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
![]()
Wat is dit nou weer voor een gephotoshopt lichaam?
Godverdomme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door yvonne op 17-07-2012 16:52:49 ]![]()
gewoon veel squattenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:41 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme.
wanneer vertrekken weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door yvonne op 17-07-2012 16:53:07 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh, jij bent er zo één. Die bij films helemaal gaat uitleggen dat het niet kan en yadiyadiyaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:41 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
.
Mijn fallus is al vertrokkenquote:.
![]()
Whehe, maar dit ziet er gewoon niet uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo één. Die bij films helemaal gaat uitleggen dat het niet kan en yadiyadiya.
So so oppervlakkig jullie.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Godverdomme.
Geen bloot mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Nee eerst even mijn loon afwachten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, die is echt prachtig! Die bovenste sleeve ook![]()
Heb je al een afspraak inmiddels?Daarna direct afspraak maken.
Das wahr ein befehlquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Pineapplebrah hindabuilding.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
Mirin' headwear?
[ afbeelding ]
Werd vanochtend ook wakker met een sloot opgedroogd bloed op mijn gezicht.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou heel flauw daadwerkelijk een pic van de link maken maar geen zin in.
9hab1, hoe komen ze er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten wel een paar te chubby chicks tussen (die arabs houden daar ook wel van, zeg eerlijk).
[..]
Shirtjes 2 be printed:
Abject & Infaam
Erudiet & Eloquent
Bierproever annex matrassentester.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
Mirin' headwear?
[ afbeelding ]
Werd vanochtend ook wakker met een sloot opgedroogd bloed op mijn gezicht.
![]()
![]()
Welkom broeder.
Deathlift or Die.![]()
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraagt wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
![]()
Wtfquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraag wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
Jawel, je keek.![]()
quote:Inderdaad! Zegt dat hij d'r vriend is/was, voor zover ik weet had zij geen vriend, en anders: he got tricked the shit outta 'em. Ik snap er iig geen balzak van
#soap #swag #ciroc
A bitch gone be a bitch
A hoe gone be a hoe
A killer gone be a killer
that's all you need to know![]()
Whutquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraagt wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
!? Ik vraag me ergens toch wel af wat er aan de hand is.
Zo'n idee had ik ookquote:. Gaat hij mij dus onbekend bellen vragen wat ik van d'r moest
_! Ik zei wel als een baws dat hij naar A'dam Oud-Zuid moest komen als hij tekst en uitleg omtrent mijn identiteit wil
.
Kans zit erin dat hij dit leest.
![]()
Watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze heeft wel eens over hem verteld. Die boy is echt een fucking dwaas.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook. Gaat hij mij dus onbekend bellen vragen wat ik van d'r moest
_! Ik zei wel als een baws dat hij naar A'dam Oud-Zuid moest komen als hij tekst en uitleg omtrent mijn identiteit wil
.
Kans zit erin dat hij dit leest.
Je weet iig waar je moet zijn voor de fernandesknokploeg.
Deathlift or Die.![]()
Vertel mij wat, ik weet waarschijnlijk meer over hem dan hij over mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens over hem verteld. Die boy is echt een fucking dwaas..
Ik kies Etha, Panzer en Krio voor de fatalityquote:Je weet iig waar je moet zijn voor de fernandesknokploeg.![]()
.
![]()
KOMT IE MET DON OMARquote:!!!
Een Spaanse chick die bij mij in de klas zat in de 2e (middelbare school) is getrouwd met zijn neef in Puerto Rico.
![]()
Z'n "neef" zeker. Net zoals Surinaamse "tantes"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KOMT IE MET DON OMAR!!!
Een Spaanse chick die bij mij in de klas zat in de 2e (middelbare school) is getrouwd met zijn neef in Puerto Rico.
Jawel, je keek.![]()
Of Snoop Dogg z'n "nephews".quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef jna het volgende:
[..]
Z'n "neef" zeker. Net zoals Surinaamse "tantes"![]()
Hhahahah wat de kanker is hier aan de hand
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
Hij klonk echt als een onzekere corky welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ja hij heeft dus alles van d'r gehackt. Total freakshow..
Als ik skaffa ben wil ik niet de 2 Omar's door elkaar halenquote:.
![]()
Hahahaha the story continuesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Jawel, je keek.![]()
sorry mike dat was ik
kom je slaan coñoThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Omar een corky noemen, waar gaat het heenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij klonk echt als een onzekere corky wel.
[..]
Als ik skaffa ben wil ik niet de 2 Omar's door elkaar halen.
Feyenoord Rotterdam![]()
'W-w-wie b-b-ben je? W-w-wat moet je v-v-van der?'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij klonk echt als een onzekere corky wel.
[..]
Als ik skaffa ben wil ik niet de 2 Omar's door elkaar halen.
Deathlift or Die.![]()
Ik klink niet als een onzekere corkyquote:bwhehehequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'W-w-wie b-b-ben je? W-w-wat moet je v-v-van der?'The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Crazy people hindabuildingggggg.
Rare verhalen wel de laatste tijd
Je moest eens weten Jumiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:57 schreef Juminelle het volgende:
Crazy people hindabuildingggggg.
Rare verhalen wel de laatste tijd
Feyenoord Rotterdam![]()
i-k-k-k-k-k-k pak je hom-m-m-m-oooquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
Lijkt me wel vervelend als je niet fatsoenlijk tegen vreemden kan praten trouwens
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Sinji het volgende:
Omar mocht je dit lezen, hier:
Topicreeks: De kunst van het loslaten van je ex
Geen dank![]()
![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Sinji het volgende:
Geen dank
Ja datquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
i-k-k-k-k-k-k pak je hom-m-m-m-ooo
Gewoon complete stilte ofzo
Deathlift or Die.![]()
Oooohhhh snap.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Sinji het volgende:
Geen dankThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Of zoiets met een nerdstemmetjequote:
"Je moet echt normaal doen. Ja, ik meen het! Doe normaal! Gek!"
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 17-07-2012 20:04:48 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Zo was het dus ook echt. En dat zo iemand dan vraagt "wat moet je met mijn vriendin? wie ben jij?" aan me
. Ik zeg dat gaat je geen moer aan, en als wilt weten wie ik ben kom je naar Amsterdam Oud-Zuid.
BAM, heb ik opgehangen </hans teeuwen>![]()
Na zulke gesprekken heb ik achteraf meestal spijt dat ik het niet heb opgenomenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo was het dus ook echt. En dat zo iemand dan vraagt "wat moet je met mijn vriendin? wie ben jij?" aan me
. Ik zeg dat gaat je geen moer aan, en als wilt weten wie ik ben kom je naar Amsterdam Oud-Zuid.
BAM, heb ik opgehangen </hans teeuwen>.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ben te min fafi?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kies Etha, Panzer en Krio voor de fatality![]()
.
Ik hou nu alleen maar meer van Yasmin.
Ik wil niet dat jouw cutieface beschadigd raakt stoeipoesquote:.
![]()
GEEF JE ADRES, IK KOM JE SLAAN!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik hou nu alleen maar meer van Yasmin.
xoxo Omar.Jawel, je keek.![]()
Wij zullen nooit exen worden kroelbeertje van mequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik bij jou ga doen..
![]()
Fifa spelen met negersquote:![]()
![]()
!!!
Dat is al-tijd fucking luidruchtig, wild en kaolo grappig!
AAAAAAAAAAAAAAA (wijvengil) HAHAHA HENRY. HENRY NIGGA HENRY. *controller wegsmijt* *dansje doet*![]()
Kom je steken nigger. xoxoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jouw cutieface beschadigd raakt stoeipoes.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fifa spelen met negers![]()
![]()
!!!
Dat is al-tijd fucking luidruchtig, wild en kaolo grappig!
AAAAAAAAAAAAAAA (wijvengil) HAHAHA HENRY. HENRY NIGGA HENRY. *controller wegsmijt* *dansje doet*Je moet ons horen als ik Yuri weer eens pakkie geef
Deathlift or Die.![]()
Bij mij in de gym traint ene Omar, deels Egyptisch als ik het goed heb, fucking beest is het. (srs)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protip: fighterqueens Vasje en Jumi by your side at all times.
[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 18-07-2012 01:14:40 ]full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij mij in de gym traint ene Omar, deels Egyptisch als ik het goed heb, fucking beest is het. (srs)Ha mooi nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protip: fighterqueens Vasje en Jumi by your side at all times.![]()
Ik neem m'n relmaluku's mee. RMS-vlaggen op onze rug binden en gaan strijden, allusz.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik had gedroomd dat ik €10.000 cash had gewonnen met 1e worden met ik weet nieteens meer wat. Zulks een deceptie.
![]()
Zulke baasjes jaquote:![]()
Gaan we rellen als Marokkanen op Mercator.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Kneuzenvolkeen oom van me zit bij een rivaliserende motorclub, wtf man, ga gewoon lekker op je brommer rijden ipv mensen neerschieten
[ Bericht 27% gewijzigd door Ethanolic op 18-07-2012 13:31:09 ]Deathlift or Die.![]()
YoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zojuist wedergekeerd van vakantie, gesloopt nuI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Malgrat
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zulke baasjes ja![]()
Gaan we rellen als Marokkanen op Mercator.Feyenoord Rotterdam![]()
Keek Pizzamaffia in de bus en die hoofdrolspeler is precies o.us
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Echt niet gastquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef ThaTim het volgende:
Keek Pizzamaffia in de bus en die hoofdrolspeler is precies o.us
Feyenoord Rotterdam![]()
ik vond van wel!quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
viel ook tijdens de film in slaap, lag misschien wel aan mijquote:
quote:
1400 ekkies voor studieboeken aankomend jaar real talk.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Welke studie abilan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Jajong het volgende:
1400 ekkies voor studieboeken aankomend jaar real talk.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Fysiotherapie brah[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hey DatWilZeggen_RuigeRijder, heb je nog wat van Omar gehoord?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Jajong het volgende:
1400 ekkies voor studieboeken aankomend jaar real talk.![]()
![]()
![]()
Lkkr maximaal lenen tog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Jajong het volgende:
1400 ekkies voor studieboeken aankomend jaar real talk.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Daar niet neequote:.
+2 voor UI.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
Hey DatWilZeggen_RuigeRijder, heb je nog wat van Omar gehoord?
[..]![]()
If onlyquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Haha hood whatevs yoquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedoel je niet hood? Crib lijkt me sterk.
mobiel fokken ftl. Ik was bij die nieuwe appie op de stadionweg.
Deathlift or Die.![]()
Wanneer kom je een pizza (met hole) bezorgen bij mequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha hood whatevs yomobiel fokken ftl. Ik was bij die nieuwe appie op de stadionweg.
.
![]()
Zo verras ik de mensen wel altijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer kom je een pizza (met hole) bezorgen bij me.
Alleen dan tussen de bloemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo verras ik de mensen wel altijdAlleen dan tussen de bloemen.
Vleesetende plantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Deze avond doorbrengen door te passen op een chihuahua. Moe nie gekker worden nie.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Laten we die in KPD maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Raad de Hoes #2
Ik dacht eerst NICE, helaas staat dit topic in MUZ.
Deathlift or Die.![]()
Bah, ik wil dit stomme megaverband van mijn kop trekken en jullie zusjes playen met die aesthetics-boost, en weer naar de gym, en weer mijn haar doen, alles. Toch wil ik niet eens zien hoe mijn oren eruit zien nu, als ik het goed begrijp zijn ze nu 2x zo dik en helemaal bont en blauw.![]()
En it itches.
quote:![]()
![]()
Als je alpha was zou je in je boxer naar buiten gaan, grommend het verband van je kop trekken. Daarna trommelen op je borst als een echte tarzan.
Oja, mijn zusje is te oud voor je (14).Deathlift or Die.![]()
Zolang je er niet op gaat zitten moet het goed komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Juminelle het volgende:
Deze avond doorbrengen door te passen op een chihuahua. Moe nie gekker worden nie.![]()
What? Iemand geklapt met uitsluitend je hoofd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:10 schreef Panzermaus het volgende:
Bah, ik wil dit stomme megaverband van mijn kop trekken en jullie zusjes playen met die aesthetics-boost, en weer naar de gym, en weer mijn haar doen, alles. Toch wil ik niet eens zien hoe mijn oren eruit zien nu, als ik het goed begrijp zijn ze nu 2x zo dik en helemaal bont en blauw.![]()
En it itches.
[..]![]()
Ik dacht eerst dat je alleen honden kon couperen, blijkbaar kan het met mensen ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
What? Iemand geklapt met uitsluitend je hoofd?![]()
Probeer je me soms iets te vertellen, Sinji?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang je er niet op gaat zitten moet het goed komenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Inderdaad, beter ga je op mij zittenquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Probeer je me soms iets te vertellen, Sinji?![]()
Helaas ben ik maar een zielige beta. En dat klopt, ze is te jong. Mijn grens is nu 16/17.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:15 schreef Ethanolic het volgende:
Als je alpha was zou je in je boxer naar buiten gaan, grommend het verband van je kop trekken. Daarna trommelen op je borst als een echte tarzan.
Oja, mijn zusje is te oud voor je (14).Wel sick, ik heb nu battlescars van prikkeldraad, een hoekkast, bodybuilding en bilateral otoplasty. ALL NATURAL.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je alleen honden kon couperen, blijkbaar kan het met mensen ook.![]()
![]()
Whehe, was het maar zoquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist niet dat Jumi die halve sleeve al had gezet.Goede tats ook.
quote:
Nu pas er achter komen dat er Dark Knight marathons in arena en tuschinski zullen draaienThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tha fuck is wrong with ppl these days?!
Vanochtend alles prima in orde aan mijn auto, ga samen met me pa klussen bij een matti van em. Kom net thuis heeft er iemand mijn fucking voor bumper er af getrokken, waarschijnlijk met een trekhaak.![]()
Doe je niets aan, kan gebeuren. RIP bumper.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef Ishimaru het volgende:
Vanochtend alles prima in orde aan mijn auto, ga samen met me pa klussen bij een matti van em. Kom net thuis heeft er iemand mijn fucking voor bumper er af getrokken, waarschijnlijk met een trekhaak.![]()
Wauw fucked up dit man.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef Ishimaru het volgende:
Vanochtend alles prima in orde aan mijn auto, ga samen met me pa klussen bij een matti van em. Kom net thuis heeft er iemand mijn fucking voor bumper er af getrokken, waarschijnlijk met een trekhaak.Deathlift or Die.![]()
Dat het kan gebeuren snap ik, bij een klein beetje schade, zoals een deukje ofzo, had ik het niet erg gevonden. Laat op zijn minst ff je naam en telefoonnummer achter als je flinke schade toebrengt. Daarvoor heb je verzekering als bestuurder, nu mag ik alles uit eigen zak gaan betalenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe je niets aan, kan gebeuren. RIP bumper.![]()
![]()
En Omar heeft niet eens een briefje achtergelaten?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:12 schreef Ishimaru het volgende:
Vanochtend alles prima in orde aan mijn auto, ga samen met me pa klussen bij een matti van em. Kom net thuis heeft er iemand mijn fucking voor bumper er af getrokken, waarschijnlijk met een trekhaak.
Jawel, je keek.![]()
Who tha fuq is Omarquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
En Omar heeft niet eens een briefje achtergelaten?![]()
![]()
Die Omar
Same here, schrok me net de touwtyfus van een zieke donderslag en nu kan ik niet meer slapenquote:.
Hier, een goed KLB painttopic@ [Paint] Lekkere chick bij de visboer
![]()
Dittoquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here, schrok me net de touwtyfus van een zieke donderslag en nu kan ik niet meer slapen.
Kan niet wachten totdat ik zaterdag vertrek, 28 graden bij aankomst in Bulgarije
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Verder slapen was me toch geluktquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here, schrok me net de touwtyfus van een zieke donderslag en nu kan ik niet meer slapen.
. Zieke paintskills, ik kom niet verder dan een poppetje bestaande uit bolletjes en lijntjes
![]()
![]()
Nice, geef mij wat van je motivatiequote:Op donderdag 19 juli 2012 10:28 schreef jna het volgende:
Zo, eerste versie van scriptie af en opgestuurd. Now we wait![]()
![]()
Jezelf in de bieb neerplanten elke dag. Alleen zo lukt het bij mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, geef mij wat van je motivatie
Jawel, je keek.![]()
Ik werd ook al rond een uur of 9:00 wakker, het was zo random.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:36 schreef Ethanolic het volgende:
Zo vroeg wakker zijn op je vrije dagfml
Schrok ergens (?) wakker van en in een reflex ofzo rukte ik dat hele verband van mijn hoofd.
Geen idee waarom. Ik dacht WAT NEE, maar voelde voorzichtig en er was geen bloed ofzo. Naar de spiegel gerend en keihard lopen 'miren, ondanks dat ze gezwollen en bruised waren. Zag er goed uit (+ perfect symmetry), hebben ze mooi gedaan.
Meteen ook pet op enzo (that's right), ik had al morningwood (natuurlijk) maar nu was het helemaal compleet, wat een feest.
Daarna nieuw verband aangelegd, can't wait tot ze helemaal genezen zijn.![]()
![]()
Onweer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik werd ook al rond een uur of 9:00 wakker, het was zo random.Schrok ergens (?) wakker van en in een reflex ofzo rukte ik dat hele verband van mijn hoofd.
Geen idee waarom. Ik dacht WAT NEE, maar voelde voorzichtig en er was geen bloed ofzo. Naar de spiegel gerend en keihard lopen 'miren, ondanks dat ze gezwollen en bruised waren. Zag er goed uit (+ perfect symmetry), hebben ze mooi gedaan.
Meteen ook pet op enzo (that's rihgt), ik had al morningwood (natuurlijk) maar nu was het helemaal compleet, wat een feest.
Daarna nieuw verband aangelegd, can't wait tot ze helemaal genezen zijn.![]()
Najj, het regende hier, maar geen onweer. Ik heb dat wel vaker tegenwoordig, dat ik wakker schrik.quote:Het slaapt zo fijn tegenwoordig hè, met al die regen enzo.
![]()
![]()
Wel een nadeel dat je niet meer kan vliegen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik werd ook al rond een uur of 9:00 wakker, het was zo random.Schrok ergens (?) wakker van en in een reflex ofzo rukte ik dat hele verband van mijn hoofd.
Meteen ook pet op enzo (that's right), ik had al morningwood (natuurlijk) maar nu was het helemaal compleet, wat een feest.
Daarna nieuw verband aangelegd, can't wait tot ze helemaal genezen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Ik schaam me voor Amsterdam nuquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:57 schreef Chocolatebear het volgende:
http://m.at5.nl/artikelen/84184/protestmars-tegen-slecht-weer
tevens goedemorgen![]()
![]()
![]()
O.us, gefeliciteerd met 104e verjaardagI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Mijn bed uitstappen om pandancake te makenHard knock life.
ruilen tegen crash bandicootquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:02 schreef Juminelle het volgende:
Mijn bed uitstappen om pandancake te makenHard knock life.
waar ga je heenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:59 schreef o.us het volgende:
Waarom ga ik pas in augustus op vakantie, ik word kkgek door die regen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
lkr sletjus neukequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Last minute naar Albufeira of Lloret waarschijnlijk.Deathlift or Die.![]()
swsquote:
Cultuurvakanties komen pas als ik de leeftijd heb bereikt dat ik niet meer kan neuken.Feyenoord Rotterdam![]()
wat is dat cultuur :S is dat een disco ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:20 schreef o.us het volgende:
[..]
sws
Cultuurvakanties komen pas als ik de leeftijd heb bereikt dat ik niet meer kan neuken.Deathlift or Die.![]()
is een soort spaans gerecht :$quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat is dat cultuur :S is dat een disco ofzo
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 19-07-2012 14:24:12 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wel een nadeel dat je niet meer kan vliegen.Haha thanks, zo waren ze gelukkig niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze zijn zeker mooier nu.
En nope, 18 bankjes uit eigen pocket.![]()
![]()
Albufeira is leuk, OusDoe de groetjes aan de barman van de Garage Bar van me xoxo
I'm inquote:
Mij ook. Na 2 fucking uurquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Verder slapen was me toch gelukt.
.
![]()
Classy.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Last minute naar Albufeira of Lloret waarschijnlijk.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Niet als die vriendin de kostwinner is LOLquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is goedkoper dan een vriendin.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Schijt aan dat, ik heb zon, zand en zee nodig.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door o.us op 19-07-2012 15:14:46 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ja die zijn natuurlijk alleen te vinden in zo'n trashy toeristenoord.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Schijt aan dat, ik heb zon, zand en zee nodig.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik wil het op zijn minst 1x mee maken tussen al die verre reizen die ik buiten de zomer maak. Niets mis mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja die zijn natuurlijk alleen te vinden in zo'n trashy toeristenoord.Feyenoord Rotterdam![]()
Kouwe kermis brahquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wil het op zijn minst 1x mee maken tussen al die verre reizen die ik buiten de zomer maak. Niets mis mee.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Best vermakelijk voor één keertje.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nee. Die shit is beneath me. Als ik met allemaal boerse Nederlanders wil hossen ga ik wil naar een tent in een dorp in Noord Groningen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want jij bent nooit naar zo een oord geweest?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb werkelijk nog nooit met 'boerse Nederlanders gehost' op een zon, zee en uitgaansvakantie. Just sayin'.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee. Die shit is beneath me. Als ik met allemaal boerse Nederlanders wil hossen ga ik wil naar een tent in een dorp in Noord Groningen.Deathlift or Die.![]()
Cool story bro. Misschien heb je 't niet door omdat je er zelf 1 van bent Looooool.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ze noemen je Pac-Man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ja ik ben echt een boerse Nederlander. Keep tryin' brah.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Real. Ik heb net een broodje Hamburger speciaal en 2 saucijzenbroodjes op kill. Summerbulk, long hair don't care.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb gewoon honger man. Hard cuttin' is hard.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hoeveel % zit je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Real. Ik heb net een broodje Hamburger speciaal en 2 saucijzenbroodjes op kill. Summerbulk, long hair don't care.Deathlift or Die.![]()
Geen idee. Tussen de 15 en 20 denk ik. Ik ga na m'n operatie eind zomer wel cutten LoL.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jajong wanneer ga je mij opleiden tot vechtbwoi. oh meester Splinter.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kom in Groningen fysio doen dan. Toch beste best.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Jajong wanneer ga je mij opleiden tot vechtbwoi. oh meester Splinter.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
shoutout namens mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens even shout-out naar m'n Mechelse herder, wordt morgen gecastreerdI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kutleven manquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens even shout-out naar m'n Mechelse herder, wordt morgen gecastreerd
Jawel, je keek.![]()
Off with his balls!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens even shout-out naar m'n Mechelse herder, wordt morgen gecastreerd![]()
Fucked up, ik heb dit geshared op Facebook om de castratie tegen te houden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens even shout-out naar m'n Mechelse herder, wordt morgen gecastreerd
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 19-07-2012 15:46:49 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Thanks voor het medeleven vriendjusNog 1 keer zo stoer doen en ik gooi je andere konijn ook uit het raamquote:
Deathlift or Die.![]()
Ik houd niet van koeien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kom in Groningen fysio doen dan. Toch beste best.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Relaxt, alles van m'n PC is kaduuk behalve de nieuw gekochte hardeschijf. Meteen even nieuwe onderdelen bestellen zodat ze een nieuwe voor me in elkaar kunnen knutselen. #mycashstretchlongerthangiraffenecks
![]()
Dronken gewillige studentjes ook niet? Als zij jou zien zullen ze massaal hun benen voor je spreiden broeder.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Wel grappig eigenlijk, dat je over een jaar of 25 tegen de pubers van dan kan opscheppen hoe hard je hun moeders hebt geneuktquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Dronken gewillige studentjes ook niet? Als zij jou zien zullen ze massaal hun benen voor je spreiden broeder..
![]()
Ik ben meer van de Dubsluts.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Dronken gewillige studentjes ook niet? Als zij jou zien zullen ze massaal hun benen voor je spreiden broeder.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Toch niet zo geeky als ik dacht. Valt me van je tegen dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Relaxt, alles van m'n PC is kaduuk behalve de nieuw gekochte hardeschijf. Meteen even nieuwe onderdelen bestellen zodat ze een nieuwe voor me in elkaar kunnen knutselen. #mycashstretchlongerthangiraffenecks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yummy in my tummy.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef Juminelle het volgende:
Net zelf gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yummy in my tummy.
Ik wou hierop ingaan, ware het niet dat ik m'n tas moet inpakken voor wiskunde zomerkamp.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toch niet zo geeky als ik dacht. Valt me van je tegen dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef Juminelle het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yummy in my tummy.!
![]()
Nee, eten van de moeder van een vriend van mequote:
Wie had ook alweer die wiskunde zomerkamp papis in zijn Fobo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou hierop ingaan, ware het niet dat ik m'n tas moet inpakken voor wiskunde zomerkamp.
Hiquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie had ook alweer die wiskunde zomerkamp papis in zijn Fobo?Feyenoord Rotterdam![]()
Woutertjequote:
Nee. Kankergare muzieksmaak.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kunnen we Vas inwisselen voor deze sma? Fotoboek van MoneditaThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
waarom niet allebei :squote:Op donderdag 19 juli 2012 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kunnen we Vas inwisselen voor deze sma? Fotoboek van MoneditaI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat?quote:
Muziek
Ed Sheeran
Blues Brothers
Toto
U2
Bryan Adams
Marvin Gaye
Gary Moore
Luis Miguel del Amargue
Aventura
The Wanted
Don Omar
Limp Bizkit
Anouk
No Doubt
Eros Ramazotti
House muziek
1000x beter dan die hardstyle of punk of weet ik veel wat van Vas.
And, she looks like she can suck a mean dick.
![]()
U2quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?
Muziek
Ed Sheeran
Blues Brothers
Toto
U2
Bryan Adams
Marvin Gaye
Gary Moore
Luis Miguel del Amargue
Aventura
The Wanted
Don Omar
Limp Bizkit
Anouk
No Doubt
Eros Ramazotti
House muziek
![]()
hehe daar zit idd aids tussenquote:
Pleasequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat?
Muziek
Ed Sheeran
Blues Brothers
Toto
U2
Bryan Adams
Marvin Gaye
Gary Moore
Luis Miguel del Amargue
Aventura
The Wanted
Don Omar
Limp Bizkit
Anouk
No Doubt
Eros Ramazotti
House muziek
U2, Ed Sheeran, The Wanted..
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: