Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlandersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:50 schreef JackieBrown het volgende:
Een Yugo die klaagt over buitenlanderstis wat he. Only in the Achterhoek.
Een kat? Ik wil wel meer met dit weer, dit is het perfecte filmkijk-in-bed-weer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:51 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Met zulk weer wil ik een kat.
Nou wat erg zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlanders
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Door de loting heen van fysiotherapie
Ik wil ook wel meer, maar een kat inderdaad. Lekker terwijl je een film kijkt dat beest op schoot, lekker aaien en kroelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een kat? Ik wil wel meer met dit weer, dit is het perfecte filmkijk-in-bed-weer.Gisteren Fight Club weer eens gekeken, blijft goed. Besefte me nu dat die film best wel wat weg heeft van Memento.
Beterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
NICE!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat ben je zelf dan? Donkerwit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Fuckoff, 9 van de 10 in dit topic is buitenlandsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VU
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:
Topic is geen reflectie van het type buitenlanders in randstad waar ik mee te maken heb gehad. Tenzij iedereen in het topic als een allochtoon gedraagd die nederland maar shit vind ivm met land van herkomst en alleen maar klagen over nederland terwijl ze in land van herkomst veel slechter afzouden zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuckoff, 9 van de 10 in dit topic is buitenlands.
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
gefeliciteerd
[..]![]()
[..]
Topic is geen reflectie van het type buitenlanders in randstad waar ik mee te maken heb gehad. Tenzij iedereen in het topic als een allochtoon gedraagd die nederland maar shit vind ivm met land van herkomst en alleen maar klagen over nederland terwijl ze in land van herkomst veel slechter afzouden zijn.
Niceeequote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
Nope, criminologie. Al begin ik psychobiologie opeens heel interessant te vindenquote:
4, maar allemaal mini. Ik wacht op m'n (half)sleevequote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel tattoo's heb je nu al, Juminelle?
Ook al ga ik broke, ik doe alles wat je hartje begeertquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |