SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
jajajaja, ik moet nog een half jaartje en dan heb ik ook hele jaren vakantie.If not now, then when.![]()
OF gewoon kwaliteitstv kijken; millionaire matchmaker, rtl 5.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:58 schreef jna het volgende:
Nogmaals :
Bazendocumentaire over usain bolt op BBC 1![]()
nikssssss aan de fysioThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ondanks dat dit lied tyfus dom is blijft die beat echt sicccckk.
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.If not now, then when.![]()
Bubbling 2.0quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.![]()
Dat dit muziek word genoemdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Boaz moet gewoon house gaan produceren en money maken zoals Afrojack etc.![]()
![]()
Randstadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben ik ook G. Alleen heb Turkse woorden van Turkse vrienden geleerd.
Feyenoord Rotterdam![]()
Holy fucking shit. Is er internet daar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ergens in de Achterhoek vlakbij Doetinchem.Feyenoord Rotterdam![]()
Ja kerel, een fucking gat hier. Daarom wil ik z.s.m. weg hier. Ook geen reet te beleven, en alles wat er is ben ik al 1000x naartoe geweest.quote:If not now, then when.![]()
Je zou er goed aan doen om naar Rotterdam te komen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja kerel, een fucking gat hier. Daarom wil ik z.s.m. weg hier. Ook geen reet te beleven, en alles wat er is ben ik al 1000x naartoe geweest.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik was al van plan om volgend jaar op kamers in Nijmegen te gaan (lekker Jumi stalkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Je zou er goed aan doen om naar Rotterdam te komen.). Maar misschien ga ik ook wel ergens anders heen. Grotere steden lijken mij ook wel leuk ja.
Rotterdam zitten teveel buitenlanders G.If not now, then when.![]()
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlandersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:50 schreef JackieBrown het volgende:
Een Yugo die klaagt over buitenlanderstis wat he. Only in the Achterhoek.
![]()
![]()
Een kat? Ik wil wel meer met dit weer, dit is het perfecte filmkijk-in-bed-weer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:51 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Met zulk weer wil ik een kat.Gisteren Fight Club weer eens gekeken, blijft goed. Besefte me nu dat die film best wel wat weg heeft van Memento.
![]()
Door de loting heen van fysiotherapie
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Nou wat erg zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlandersFeyenoord Rotterdam![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil ook wel meer, maar een kat inderdaad. Lekker terwijl je een film kijkt dat beest op schoot, lekker aaien en kroelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een kat? Ik wil wel meer met dit weer, dit is het perfecte filmkijk-in-bed-weer.Gisteren Fight Club weer eens gekeken, blijft goed. Besefte me nu dat die film best wel wat weg heeft van Memento.
bij gebrek aan andersoortige beesten om te aaien en kroelen
![]()
Die twee hebben een gelijkenis, mijn voorkeur gaat uit naar Fight Club tho. Wij hadden pas ook beiden gekeken en American Psycho en American Beauty erbij, allen zeer vermakelijk.![]()
Beterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Feyenoord Rotterdam![]()
NICE!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Jawel, je keek.![]()
Wat ben je zelf dan? Donkerwit?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlandersJawel, je keek.![]()
Fuckoff, 9 van de 10 in dit topic is buitenlandsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nah hij heb gelijk wat betreft randstad, overal buitenlanders.
![]()
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VU
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VU
Feyenoord Rotterdam![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Door de loting heen van fysiotherapiequote:![]()
Topic is geen reflectie van het type buitenlanders in randstad waar ik mee te maken heb gehad. Tenzij iedereen in het topic als een allochtoon gedraagd die nederland maar shit vind ivm met land van herkomst en alleen maar klagen over nederland terwijl ze in land van herkomst veel slechter afzouden zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuckoff, 9 van de 10 in dit topic is buitenlands.
![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
gefeliciteerd
[..]![]()
[..]
Topic is geen reflectie van het type buitenlanders in randstad waar ik mee te maken heb gehad. Tenzij iedereen in het topic als een allochtoon gedraagd die nederland maar shit vind ivm met land van herkomst en alleen maar klagen over nederland terwijl ze in land van herkomst veel slechter afzouden zijn.Feyenoord Rotterdam![]()
Niceeequote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VUToch geneeskunde??
![]()
Nope, criminologie. Al begin ik psychobiologie opeens heel interessant te vindenquote:Zo gaar.
4, maar allemaal mini. Ik wacht op m'n (half)sleevequote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel tattoo's heb je nu al, Juminelle?
Ook al ga ik broke, ik doe alles wat je hartje begeertquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:44 schreef Juminelle het volgende:
dWc, maak mijn kamer klaar en stel je moeder op de hoogte. Toegelaten tot de VU. Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |