Wtfquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraag wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
quote:
Whutquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraagt wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
Zo'n idee had ik ookquote:
Watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lol @ de fag die me onbekend belt (ene Omar? met een kei Nederlands accent) die vraagt wat ik met Junamiii app, wie ik ben, iets met FOK!forum en whateverGet da fuck outta here son.
Ze heeft wel eens over hem verteld. Die boy is echt een fucking dwaas.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik ook. Gaat hij mij dus onbekend bellen vragen wat ik van d'r moest
_! Ik zei wel als een baws dat hij naar A'dam Oud-Zuid moest komen als hij tekst en uitleg omtrent mijn identiteit wil
.
Kans zit erin dat hij dit leest.
Vertel mij wat, ik weet waarschijnlijk meer over hem dan hij over mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens over hem verteld. Die boy is echt een fucking dwaas.
Ik kies Etha, Panzer en Krio voor de fatalityquote:Je weet iig waar je moet zijn voor de fernandesknokploeg.
KOMT IE MET DON OMARquote:
Z'n "neef" zeker. Net zoals Surinaamse "tantes"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KOMT IE MET DON OMAR!!!
Een Spaanse chick die bij mij in de klas zat in de 2e (middelbare school) is getrouwd met zijn neef in Puerto Rico.
Of Snoop Dogg z'n "nephews".quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:49 schreef jna het volgende:
[..]
Z'n "neef" zeker. Net zoals Surinaamse "tantes"
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Hhahahah wat de kanker is hier aan de hand
Hij klonk echt als een onzekere corky welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ja hij heeft dus alles van d'r gehackt. Total freakshow.
Als ik skaffa ben wil ik niet de 2 Omar's door elkaar halenquote:
Hahahaha the story continuesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef Chocolatebear het volgende:
Hhahahah wat de kanker is hier aan de hand
Omar een corky noemen, waar gaat het heenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij klonk echt als een onzekere corky wel.
[..]
Als ik skaffa ben wil ik niet de 2 Omar's door elkaar halen.
'W-w-wie b-b-ben je? W-w-wat moet je v-v-van der?'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij klonk echt als een onzekere corky wel.
[..]
Als ik skaffa ben wil ik niet de 2 Omar's door elkaar halen.
Ik klink niet als een onzekere corkyquote:
bwhehehequote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'W-w-wie b-b-ben je? W-w-wat moet je v-v-van der?'
Je moest eens weten Jumiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:57 schreef Juminelle het volgende:
Crazy people hindabuildingggggg.
Rare verhalen wel de laatste tijd
i-k-k-k-k-k-k pak je hom-m-m-m-oooquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
Lijkt me wel vervelend als je niet fatsoenlijk tegen vreemden kan praten trouwens![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Sinji het volgende:
Omar mocht je dit lezen, hier:
Topicreeks: De kunst van het loslaten van je ex
Geen dank
Hahahahaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Sinji het volgende:
Geen dank
Ja datquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
i-k-k-k-k-k-k pak je hom-m-m-m-ooo
Oooohhhh snap.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef Sinji het volgende:
Geen dank
Of zoiets met een nerdstemmetjequote:
Na zulke gesprekken heb ik achteraf meestal spijt dat ik het niet heb opgenomenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo was het dus ook echt. En dat zo iemand dan vraagt "wat moet je met mijn vriendin? wie ben jij?" aan me
. Ik zeg dat gaat je geen moer aan, en als wilt weten wie ik ben kom je naar Amsterdam Oud-Zuid.
BAM, heb ik opgehangen </hans teeuwen>
Ik ben te min fafi?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kies Etha, Panzer en Krio voor de fatality![]()
.
Ik wil niet dat jouw cutieface beschadigd raakt stoeipoesquote:
GEEF JE ADRES, IK KOM JE SLAAN!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik hou nu alleen maar meer van Yasmin.
Wij zullen nooit exen worden kroelbeertje van mequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik bij jou ga doen.
Fifa spelen met negersquote:
Kom je steken nigger. xoxoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jouw cutieface beschadigd raakt stoeipoes.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fifa spelen met negers![]()
![]()
!!!
Dat is al-tijd fucking luidruchtig, wild en kaolo grappig!
AAAAAAAAAAAAAAA (wijvengil) HAHAHA HENRY. HENRY NIGGA HENRY. *controller wegsmijt* *dansje doet*
Bij mij in de gym traint ene Omar, deels Egyptisch als ik het goed heb, fucking beest is het. (srs)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protip: fighterqueens Vasje en Jumi by your side at all times.
[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 18-07-2012 01:14:40 ]full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij mij in de gym traint ene Omar, deels Egyptisch als ik het goed heb, fucking beest is het. (srs)Ha mooi nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protip: fighterqueens Vasje en Jumi by your side at all times.
Zulke baasjes jaquote:
Zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zulke baasjes ja![]()
Gaan we rellen als Marokkanen op Mercator.
Echt niet gastquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef ThaTim het volgende:
Keek Pizzamaffia in de bus en die hoofdrolspeler is precies o.us
ik vond van wel!quote:
viel ook tijdens de film in slaap, lag misschien wel aan mijquote:
quote:
Welke studie abilan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Jajong het volgende:
1400 ekkies voor studieboeken aankomend jaar real talk.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Jajong het volgende:
Lkkr maximaal lenen tog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Jajong het volgende:
Daar niet neequote:
+2 voor UI.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef Panzermaus het volgende:
Hey DatWilZeggen_RuigeRijder, heb je nog wat van Omar gehoord?
[..]![]()
![]()
If onlyquote:
Haha hood whatevs yoquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedoel je niet hood? Crib lijkt me sterk.
Wanneer kom je een pizza (met hole) bezorgen bij mequote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha hood whatevs yomobiel fokken ftl. Ik was bij die nieuwe appie op de stadionweg.
Zo verras ik de mensen wel altijdquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer kom je een pizza (met hole) bezorgen bij me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo verras ik de mensen wel altijdAlleen dan tussen de bloemen.
Vleesetende plantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Laten we die in KPD maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Raad de Hoes #2
Ik dacht eerst NICE, helaas staat dit topic in MUZ.
quote:
Zolang je er niet op gaat zitten moet het goed komenquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:54 schreef Juminelle het volgende:
Deze avond doorbrengen door te passen op een chihuahua. Moe nie gekker worden nie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |