SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste onderdelen
• De etappe van vandaag
• Groep die de Alpe d’Huez beklimt
• De rondemiss
• Live schakeling naar Erik & Wytse
• Culinaire tips van de Rabo kok
• Gert komt uit de kas
• Tour du Sofa klassement
• Muzikale bijdrage van Danny Vera & Dries Roelvink
• Elke maandag en vrijdag voetbalnieuws van Johan Derksen.
Vragen stellen?
Je kunt vragen stellen door te mailen naar kijkersvragen@tourdujour.nl of door te twitteren met #tourdujour.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de mp4 die je kunt vinden op SigaarSnor. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
Tour du Sofa
Verder is er dit jaar een soort spel, daarmee kun je tijdens de etappe allemaal dingen voorspellen en dergelijke. Meer informatie vind je op Tour du Sofa
NummersSPOILER: Danny Vera, Gertje Jakobs & Mooi Wark en Dries RoelvinkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GastenlijstSPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekkurquote:Op maandag 16 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]Al zou ik liever een bord patat met mayo eten nu.
![]()
Met 2 frikandellen speciaalquote:Op maandag 16 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Tankink is een baasOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
waz met jou?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:13 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Al kreeg ik 100 euro, ik zou hier niet aan beginnen. Als enige vermoed ik.
En je bent niet de enige, ik zou het ook niet doen.. (wel voor 100euro btw, maar niet als het gratis was)![]()
volgens mij stapt elke nederlander eruitnu denken ze een excuus te hebben. zwakkelingen.
There are only 151 Pokémon.![]()
Dat heeft die persoon zelf gemaakt denk ikquote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..].
Welke snackbar is dat? Hoef ik daar niet naartoe.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
De Tank, wat een ontzettende eindbaas
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Frikandel mwoah. uitjes .. mwoah.., mayo.. NASTYquote:Op maandag 16 juli 2012 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
waz met jou?
En je bent niet de enige, ik zou het ook niet doen.. (wel voor 100euro btw, maar niet als het gratis was)![]()
![]()
Allemaal users met overgewicht op dit forumOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:quote:Op maandag 16 juli 2012 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die Dijkinga erger ik me ook mateloos aan...![]()
![]()
Nopequote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Allemaal users met overgewicht op dit forum![]()
![]()
Integendeel hier..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Allemaal users met overgewicht op dit forumMovistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
40 kilo overgewicht maar joh. Daar past nog wel een bordje patat en snacks bij.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Allemaal users met overgewicht op dit forum![]()
dat valt reuze mee hier,quote:Op maandag 16 juli 2012 23:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Allemaal users met overgewicht op dit forum
ben in ieder geval goed in conditie ,
minimaal 4x per week lekker goed mountainbiken, helpt hoor![]()
Ik at het eerste 3/4 keer per week lol maar geen overgewicht.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
DatIk eet misschien 1x in de maand patat of misschien nog minder vaak.
![]()
3x per jaar hier. En dat is nog een ruim geschat.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
DatIk eet misschien 1x in de maand patat of misschien nog minder vaak.
![]()
![]()
![]()
Dit ja. Friettent om de hoek, smiddags supertje, 's avonds wat de pot schaftquote:Op maandag 16 juli 2012 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik at het eerste 3/4 keer per week lol maar geen overgewicht..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Als het over voetbal gaat ja. Bij het wielrennen is hij een Fok-troll 2.0.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Oppakken en ophangen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
Oppakken en aanklagen voor poging tot doodslag die mensen![]()
Hahaha Diekstra gaat stiekem naar zijn wagenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Supertjequote:Op maandag 16 juli 2012 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dit ja. Friettent om de hoek, smiddags supertje, 's avonds wat de pot schaft.
![]()
![]()
![]()
Hahaha aangevallen door gemaskerde mannenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
![]()
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
31 maart ofzeauquote:Op maandag 16 juli 2012 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Dragon mother, wanneer begint de serie weer?Ik ben te lui om het op te zoeken.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Ik zit eens uit verveling naar die Tour du Jour te kijken, maar wat een slappe Van der Gijp - imitatie zit die Gert Jacobs op te voeren![]()
En die Danny Nelissen is lekker afgetraind, kan me niet voorstellen dat die ooit wielrenner was![]()
![]()
heywoodu
![]()
Goede vraag
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Vroeger hadden ze bij de lidl van die pizzabroodjes. Main, dat was pas lekker.quote:![]()
6 van die halve broden weg werken.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Niet, en dat was Danny wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zit eens uit verveling naar die Tour du Jour te kijken, maar wat een slappe Van der Gijp - imitatie zit die Gert Jacobs op te voeren![]()
En die Danny Nelissen is lekker afgetraind, kan me niet voorstellen dat die ooit wielrenner was
Nou doei
Californication tuneOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Fragiele jongen, die TerpstraOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
![]()
Beetje kansloos dat die wraps zo klein zijn, maar dit smaakt echt lekker
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Wie kijkt er nog TdJ met al die snacks hierquote:Op maandag 16 juli 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
Programma is zeker niet interessant vandaag.
Als dat geen bijgeloof is, wat is bijgeloof dan welOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat moeten we dan doen, eten?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wie kijkt er nog TdJ met al die snacks hierCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wie kijkt er nog TdJ met al die snacks hier
Hier, een lekker groot stuk vlees voor in je mond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2012 23:30:24 ]![]()
Ja en Smirnoff sletjes die leuk proberen te doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef Djokotron het volgende:
xxl frikandel hebben ze heir. Paardelul van 40 cm, alleen moffen vreten dat.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Nice.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja en Smirnoff sletjes die leuk proberen te doen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
hahahah wtfquote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer een gezonde post van mij.![]()
Holy shitquote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer een gezonde post van mij.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Verantwoord!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe toch niks verderquote:Op maandag 16 juli 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Netjes binnen de regels Karina, doe maar rustig.![]()
![]()
Weet jij waarom ze bij komkommers dat plastic erom heen doen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha troll derksenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
spoiler was toepasselijk geweest...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Netjes binnen de regels Karina, doe maar rustig.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
het is zeker een notoire domoorquote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Gaat nou die vrouw een beetje schijtlollig doen?There are only 151 Pokémon.![]()
Wtf...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Een keer een gezonde post van mij.Beneath the gold, the bitter steel![]()
gewoon een gummy wormquote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat een Aziatische snack, gefrituurd en al?
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Dit artikel sla ik sowieso over. Hoe kan zo'n man het presteren om die hele minuut te vullen met schijtlolligheden en non-informatie? Het gaat niet meer over het beantwoorden van de vraag, maar alleen over Gert die camerageil is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2012 23:38:25 ]![]()
Gisteren Zomergasten gezien? Was nog erger...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
het woord vagina op tvhet is nog niet eens 12.00 verdomme.
![]()
L De Jong op #1.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Topshowtje. Ben benieuwd naar de voetbalnieuwtjes van Derksen![]()
Chillie gel, dat is toch gewoon voor gore wijven die hun flamoes niet wassen?Maar waarom zouden ze dan wel opeens hun flamoes gaan insmeren..
![]()
Daar kijken geen kinderen naar.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren Zomergasten gezien? Was nog erger...
In tegenstelling tot dit wat een echte familieshow is.![]()
Kinderen moeten allang in bed liggen nu.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar kijken geen kinderen naar.
In tegenstelling tot dit wat een echte familieshow is.![]()
Net als Sierd. KOEKOEK GOL ATLETIquote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Dit artikel sla ik sowieso over. Hoe kan zo'n man het presteren om die hele minuut te vullen met schijtlolligheden en non-informatie? Het gaat niet meer over het beantwoorden van de vraag, maar alleen over Gert die camerageil is.![]()
Oe dat vind ik ook lekker, alleen zonder de champignons.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Maver24 het volgende:
Het eten wat ik het lekkerst vind
[ afbeelding ]
kippenlevertjes met uitjes en champignons![]()
Allemaal met hun foef in de soda.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Chillie gel, dat is toch gewoon voor gore wijven die hun flamoes niet wassen?Maar waarom zouden ze dan wel opeens hun flamoes gaan insmeren..
![]()
BOEM KNAL RAAK SOOOOWWW GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ATLETI FALCAOOOquote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Net als Sierd. KOEKOEK GOL ATLETI![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
KOEKOEKquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
BOEM KNAL RAAK SOOOOWWW GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ATLETI FALCAOOO![]()
Dat lijkt me nou echt gewoon een grote scam, kutgel..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal met hun foef in de soda.![]()
![]()
Kutgelquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt gewoon een grote scam, kutgel..Ik moest lachen.
![]()
Als je gewoon wast met water is er niks aan de hand. Snap al die uberreiniging dingen ook niet. Meestal levert dat juist schimmel en ontstekingen op. Gewoon water is genoeg.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt gewoon een grote scam, kutgel..Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik vind dit zo ontzettend lekkerquote:Op maandag 16 juli 2012 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dat vind ik ook lekker, alleen zonder de champignons.
ik ben er alleen 1x ontzettend ziek van geworden, althans, de volgende dag merkte ik het toen ik wakker werd, echt pijn in me buik en kotsmisselijk
Weet niet of het van die dingen zijn geweest maar het zou heel goed kunnen
Niet helemaal goed klaargemaakt denk ik![]()
En als het gaat schimmelen gewoon er over heen pissen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Als je gewoon wast met water is er niks aan de hand. Snap al die uberreiniging dingen ook niet. Meestal levert dat juist schimmel en ontstekingen op. Gewoon water is genoeg.![]()
![]()
Wie is Ben?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had Ben het net ook niet over gel dat 2 bananen moest voorstellen?![]()
En dan voor de rest van je leven vermijdenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo ontzettend lekker
ik ben er alleen 1x ontzettend ziek van geworden, althans, de volgende dag merkte ik het toen ik wakker werd, echt pijn in me buik en kotsmisselijk
Weet niet of het van die dingen zijn geweest maar het zou heel goed kunnen
Niet helemaal goed klaargemaakt denk ikdoe ik ook.
![]()
heywoodu
![]()
hihi leuk filmpjeVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Als er iemand is die weet hoe zwaar de Tour is ben ik het, want ik rij elke ochtend op de dijk met wind tegen.
Hij zegt het echt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ach, hij is toch al weg bij de FCquote:Op maandag 16 juli 2012 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag wel eens wat beter zijn best gaan doen.![]()
Fietsen in het algemeen had ie het over toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:47 schreef marcodej het volgende:
Als er iemand is die weet hoe zwaar de Tour is ben ik het, want ik rij elke ochtend op de dijk met wind tegen.
Hij zegt het echt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Hou toch eens op met dat negatieve gejank van je.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wij gaan zo met een kut selectie het seizoen in![]()
Morgen presenteren ze de nieuwe Atoubaquote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Andere beleid
Niet meer de hoofdprijs betalen![]()
![]()
Kan Nellissen geen wielernieuws doen in VI, zo af en toe? Dan blijven mensen op de hoogte van de wielerwereld en is de overgang naar Tour du Jour vloeiender. Mensen weten dan ook wat meer van de renners die een beetje gepresteerd hebben af.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Nee maar toch een last minute bod doen en dan daarna zeggen dat hij te duur was omdat dat ze verlies gingen maken met zijn salarisquote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Andere beleid
Niet meer de hoofdprijs betalen![]()
Ajax![]()
![]()
Zeikerd.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wij gaan zo met een kut selectie het seizoen inValt reuze mee.
![]()
He onderschat atouba niet hequote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen presenteren ze de nieuwe Atouba![]()
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Kan Nellissen geen wielernieuws doen in VI, zo af en toe? Dan blijven mensen op de hoogte van de wielerwereld en is de overgang naar Tour du Jour vloeiender. Mensen weten dan ook wat meer van de renners die een beetje gepresteerd hebben af.![]()
Zou ik helemaal niet erg vinden. Danny had wat mij betreft ook wel 's bij VI Oranje mogen zitten.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Kan Nellissen geen wielernieuws doen in VI, zo af en toe? Dan blijven mensen op de hoogte van de wielerwereld en is de overgang naar Tour du Jour vloeiender. Mensen weten dan ook wat meer van de renners die een beetje gepresteerd hebben af.![]()
Durf het gewoon te schallen man. Ajax wordt voor de 32e keer landskampioen. Frank weet wat hij doetquote:Op maandag 16 juli 2012 23:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja alles gaat weg en er komt niemand bij . lekker naar Blind enz kijken![]()
![]()
Stuur het in en dan komt hij naar de kasquote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Hadden jullie wel een 2e rustdag, Gert?![]()
Ik werk niet in een kasquote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur het in en dan komt hij naar de kas![]()
![]()
Alles gaat weg?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja alles gaat weg en er komt niemand bij . lekker naar Blind enz kijkenVertonghen is weg en die noemde je vorig seizoen nog een slappe Belg. Oh en opa Ooijer is er ook niet meer.
![]()
Ik hoop het van harte want ik hou mn hart vast als er niks bijkomt .quote:Op maandag 16 juli 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durf het gewoon te schallen man. Ajax wordt voor de 32e keer landskampioen. Frank weet wat hij doet![]()
hij was ook slapquote:Op maandag 16 juli 2012 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alles gaat weg?Vertonghen is weg en die noemde je vorig seizoen nog een slappe Belg. Oh en opa Ooijer is er ook niet meer.
![]()
Marianne Vos een juffrouw noemen.. als je hermafrodiet op zoekt in het woordenboek zie je haar foto.
![]()
Waarom loop je dan te janken dat iedereen weg gaat en er niemand bij komt? Zo'n slappe speler en die opa kunnen we toch wel missen of niet?quote:![]()
Ik ben nog altijd aan het ontdekken wat Dries nou werkelijk zingt, versta alleen ' De tour de france , de tijd van mn levuuuuh'![]()
Epische reactie van Danny VeraOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: