Ben een beetje recalcitrant.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Inlognaam het volgende:
Rucky, jatmoos! Ireth zou de post moeten openen.
En het is een Haagsch hopje eigenlijk.
Inlognaam heeft morgen lekkere zoete Hollandse kwak![]()
kan nog meer bijquote:Op maandag 16 juli 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
knopjes bedoel jequote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef Djurres het volgende:
Ik houd alleen van haagse cake met verse kopjes.
Je heeft neg mji op ed ereste hupl gempet.quote:
Mooi, blijven liggen en wachten tot je naar de gipskamer mag!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je heeft neg mji op ed ereste hupl gempet.
Asfol ki wta naserd kna dna mien nues bweegne.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi, blijven liggen en wachten tot je naar de gipskamer mag!
Uit het raam hangen dan maar, regelrecht in hun bloembakken...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Inlognaam het volgende:
Last van klopgeesten hierzo. Mag van mn onderburen kennelijk niet naar het toilet :/
ja... tuurlijk.. met volle mond praten mag niet!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Asfol ki wta naserd kna dna mien nues bweegne.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Inlognaam het volgende:
Last van klopgeesten hierzo. Mag van mn onderburen kennelijk niet naar het toilet :/
of in hun brievenbus!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uit het raam hangen dan maar, regelrecht in hun bloembakken...
Wie moet zich nu gedragen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja... tuurlijk.. met volle mond praten mag niet!!!
ruck gedraag je!!
[/qu[quote]Op maandag 16 juli 2012 23:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
of in hun brievenbus!
ik praat niet met volle mond!!!quote:
en als ik dat wel zou doen, kreeg een dreun en geen kwak...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Als ik mijn mond helemaal vol heb dan heb ik geen eens tijd om te te praten
Ik denk dat ik nu maar weer eens beter mijn bek moet dicht houden.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik praat niet met volle mond!!!
moeilijk he.. quoten
nee, ik wacht wel op inlognaam... zoete kwakquote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu maar weer eens beter mijn bek moet dicht houden.![]()
Moet je een dreun?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
Franse Kwak ken ik niet, deze Kwak ken ik wel
[ afbeelding ]
geeft niet, die dreun kan ik ook nog niet in ontvangst nemenquote:
Dreun of eiwittenshot zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
geeft niet, die dreun kan ik ook nog niet in ontvangst nemen
feit.. maar aangezien Ruck vroeg of ik een dreun wilde, mag je hem afslaan met het oog op een beter aanbod toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dreun of eiwittenshot zijn 2 verschillende dingen
Grappig dat je met een vraag eindigt, heb ik je onder tafel geluld?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
feit.. maar aangezien Ruck vroeg of ik een dreun wilde, mag je hem afslaan met het oog op een beter aanbod toch?
nee, mij lul je niet onder de tafel... ligt lang zo lekker niet als een bed..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Grappig dat je met een vraag eindigt, heb ik je onder tafel geluld?
Maar idd, beter aanbod afwachten is altijd goed!
Zijn maar uitspraken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, mij lul je niet onder de tafel... ligt lang zo lekker niet als een bed..
grin..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:27 schreef dolfina-chica het volgende:
Voor de vrijgezellen onder ons, met name voor de vrouwen..
Albert Heijn heeft wat nieuws...
Uitgekeken op Hollandse kwak??
Koop dan nu:
[ afbeelding ]
Ben blij dat de hollandse kwak niet zo smaakt, anders zoog ik nooit weer
nog even langer genieten van de advertentie....
* DJMO proestquote:
Doe jij je mond es netjes afvegenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO proest
daar ging m'n koffie ...![]()
bijna over m'n witte broek heen
dan zit alles onder de lippen stiftquote:
was ie lekker?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:59 schreef Ehhe het volgende:
Goeiemorgen!
Na een verrotte nacht met bizarre dromen dacht ik lekker rustig wakker te kunnen worden... Staat er ineens een glazenwasser voor m'n ramen! Haha
Ik denk van wel want ze is al bijna een uur stil.quote:
Neequote:
Moest ff sportenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk van wel want ze is al bijna een uur stil.
Er kwamen geen kwakjes aan te pas. Gewoon netjes met water en zeepquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:17 schreef dolfina-chica het volgende:
ehhe... hij heeft toch wel de ramen gewassen met water en zeep he... niet met kwak
gelukkig, anders zag je nu niets meer door die ramen!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Er kwamen geen kwakjes aan te pas. Gewoon netjes met water en zeep
Vieze plakbende xDquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gelukkig, anders zag je nu niets meer door die ramen!!
Oi. Gauw tabletje innemen? Herinnert mij er aan dat ik nog neusspray moet hebben. Snot all over in m'n hoofdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:34 schreef Ireth het volgende:
Crisis.. of er is weer en of andere boom/plant in bloei uitgebarsten en ik heb een hooikoortsaanval, of ik ben gewoon strontverkouden aan het worden! Zit me het lazarus te niesen!
Inderdaad al tabletje ingenomen..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oi. Gauw tabletje innemen? Herinnert mij er aan dat ik nog neusspray moet hebben. Snot all over in m'n hoofd
Maak maar, ik kom wel proeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:55 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe kijkt eens naar de TT... Zou hopjescake ook lekker zijn?
Ik weet niet of het een substantie is wat smelt bij hitte? (Sterker nog, heb die dingen nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:18 schreef Ehhe het volgende:
Maar ik denk dat het daar te hard voor is, dat je je tanden kapot kauwt als je het opeet. Appelcake is ook wel erg lekker idd
. Eigenlijk kan je alles wel door je cakebeslag gooien volgens mij
Nee, weet ik ook niet. Denk het haast niet... Zijn wel lekkere snoepjes hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een substantie is wat smelt bij hitte? (Sterker nog, heb die dingen nog nooit gegeten)
Dat wel jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:31 schreef Ireth het volgende:
Als je ze zelf wilt maken heb je dit nodig:
-200 g suiker
-75 g stroop
-3/4 dl koffie extract
-50 g boter
-1/2 dl slagroom
Lijken me wel allemaal smeltbare dingen...
Klinkt erg lekkerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:33 schreef Ireth het volgende:
Dit is trouwens ook errug lekker!
Vanilleijs met Marssaus
Ingrediënten
2 Marsen (candybar)
8 bollen roomijs vanille (bak 1 liter)
Bereiden
1. Doe 2 el water en de Marsen in een steelpan en verwarm op middelhoog vuur. Roer met een garde in 2 min. tot een gladde saus. Zet het vuur uit en laat de saus 2 min. staan. 2. Schep ondertussen in elke ijscup 2 bollen ijs en verdeel de saus erover. Serveer direct.
[ afbeelding ]
Voedingswaarden (per eenpersoonsportie)
Energie: 230 kcal
Eiwit: 2 g
Vet: 10 g
Koolhydraten: 31 g
Wij hebben het ook geprobeerd met Snickers, maar das minder lekker.
franse kwak is geen aanraderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:18 schreef Ehhe het volgende:
Maar ik denk dat het daar te hard voor is, dat je je tanden kapot kauwt als je het opeet. Appelcake is ook wel erg lekker idd
. Eigenlijk kan je alles wel door je cakebeslag gooien volgens mij
kwaRkcake lijkt me lekkerder...quote:
O nu begrijp ik het waar jullie het over hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kwaRkcake lijkt me lekkerder...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
O nu begrijp ik het waar jullie het over hebben.
Haha nu al!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
O nu begrijp ik het waar jullie het over hebben.
dat is op tijd!!! moet ik hem nog een keer herhalen???quote:
Geen idee. Denk dat Rucky het nu wel snaptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is op tijd!!! moet ik hem nog een keer herhalen???
Begrijpen wel maar snappen niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Geen idee. Denk dat Rucky het nu wel snapt
Ik heb geen pyama.quote:
heb je ook niet nodig, gezien het feit dat je in je werkbroek woontquote:
in deze vorm, de eerste keerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:54 schreef vannelle het volgende:
* vannelle komt ook het topic binnensluipen
@DJMO: Heb je eerder opvoedkundige hulp gehad of wordt dit de 1e keer?
Ik snap hem niet maar ik moet er wel rekening mee houden dat ik nu op de begane grond woon. Als ik 's morgens wakker word dan kan ik niet meer zomaar in mijn blote kont door mijn huis dartelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je ook niet nodig, gezien het feit dat je in je werkbroek woont
Je hoeft mij dit keer niet op te pikken ik ga wel direkt uit mijn werk erheen.quote:
Hoewel normaal gesproken de deur voor een ieder wagenwijd openstaat, blijft ie vandaag even dichtquote:
In aluminiumfolie blijft ie ook wel even goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hoewel normaal gesproken de deur voor een ieder wagenwijd openstaat, blijft ie vandaag even dichtvoel me ff niet gastvrouw enzo
Het gaat niet door lees ik net.....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef Rucky het volgende:
Je hoeft mij dit keer niet op te pikken ik ga wel direkt uit mijn werk erheen.
Volgens mij is die taart te lekker dan om te delen.quote:
Kan prima. Als je je gordijnen maar dichthoudt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik snap hem niet maar ik moet er wel rekening mee houden dat ik nu op de begane grond woon. Als ik 's morgens wakker word dan kan ik niet meer zomaar in mijn blote kont door mijn huis dartelen.
[..]
Je hoeft mij dit keer niet op te pikken ik ga wel direkt uit mijn werk erheen.
Maar ik heb mijn gordijnen nooit dicht.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kan prima. Als je je gordijnen maar dichthoudt.
Dat zullen we nooit zeker weten....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij is die taart te lekker dan om te delen.
Ik maak nog wel een kans want ik zou haar nog eens komen helpen.quote:
Misschien wil ze hem wel bewaren. Dan is het een aaibare cake met zo'n zacht grijsgroen vachtjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef vannelle het volgende:
Wedden dat het dan niet dezelfde cake is?
Ik hoop van niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef vannelle het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien wil ze hem wel bewaren. Dan is het een aaibare cake met zo'n zacht grijsgroen vachtje
Misschien moet die tegen die tijd wel eerst gevangen worden voordat je kan proeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien wil ze hem wel bewaren. Dan is het een aaibare cake met zo'n zacht grijsgroen vachtje
Krijg je wel honger van als je er achteraan moet rennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien moet die tegen die tijd wel eerst gevangen worden voordat je kan proeven.
tuuk wel! Komt zelf aanlopen ook danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef vannelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
tuuk wel! Komt zelf aanlopen ook danAlleen maar makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zo es op FB kijken, nou wil ik het weten ook!
Rust maar lekker uit, ik bewaak de cake wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:27 schreef maffemuts het volgende:
Zo nu ff met de pootjes omhoog, ben gesloopt :-s
Staat je bad al?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:27 schreef maffemuts het volgende:
Zo nu ff met de pootjes omhoog, ben gesloopt :-s
kwamen bij het inventariseren een VVE-optelossen-probleem tegen, blij toe dat ik schoonvader en Rucky nog geen opdracht/groenlicht tot sloop van huidige situatie had gegeven anders mooi probleem. Zit een nare fout in de leidingen, mogen ze eerst oplossen, maar vloer komt iig van t weekend in huisquote:
Voor onze meter zit een verkeerde diameter over n stuk van 80cm + de 'hoofdkraan intern in de woning' werkt niet. (Ik bid op mn knietjes dat ik geen lekkage krijg om wat voor reden dan ook!) Terwijl deze wel functioneerde voor de laatste standleidingenreiniging! En dan nog n cv probleem maar dat is nog niet heel dringend, wel te doen voor winter (ook een verkeerd type leiding gebruikt t.o.v de rest waardoor er warmte verlies op kan treden volgens de klusjesman.quote:
Welke dus de VVE is ;-) (betalen een vast bedrag voor stoken/warm en koud water naast service kosten)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:14 schreef vannelle het volgende:
Vóór de meter? Is toch het probleem van de leverancier dan?
Rest van de dag was ook positief?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:28 schreef kahlie het volgende:
maffemuts - bah, leidingen-shit. Irritant hoor.
Ik zit hier van m'n kopje thee te genieten. En wat dingetjes te regelen. Achter mij wordt er een bed in elkaar gezet.
Eigenlijk zijn mijn dagen altijd wel positiefquote:
Dan had je even moeten zwaaien ik werk er tegen over. ?Dan hag ik terug gezwaaid.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef kahlie het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn mijn dagen altijd wel positiefVandaag lekker wat aangerommeld. Niet al teveel moeilijke dingen. Opruimen, administratie. Voor het eerst gesquasht en dat was erg leuk. Bij de IKEA gegeten.
Hoe was het bij jou?
Toch niet die in Delft ? Op dat bedrijventerrein daar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan had je even moeten zwaaien ik werk er tegen over. ?Dan hag ik terug gezwaaid.
Jep, vrijdags gaan we wel eens naar het IKEA restaurant.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef kahlie het volgende:
[..]
Toch niet die in Delft ? Op dat bedrijventerrein daar?
Oh, grappigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep, vrijdags gaan we wel eens naar het IKEA restaurant.
Nee met pijpen.quote:
Makkelijk dagje dus, ook wel es lekker.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:30 schreef kahlie het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn mijn dagen altijd wel positiefVandaag lekker wat aangerommeld. Niet al teveel moeilijke dingen. Opruimen, administratie. Voor het eerst gesquasht en dat was erg leuk. Bij de IKEA gegeten.
Hoe was het bij jou?
Oh, ik ben dol op pijpen!quote:
Goed naar je lijf luisteren hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Makkelijk dagje dus, ook wel es lekker.
Zelf zat ik vol goede plannen maar m'n lijf had er weer eens geen zin in.
Dan maar beetje internetten en zo en morgen nieuwe poging.
maar wel HOLLANDSE kwak!!quote:
Bij mijn pijpen eerder een zwarte stroom.quote:
oja... is ook zo...quote:
Mijn lijf kan vrij overtuigend zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:40 schreef kahlie het volgende:
Goed naar je lijf luisteren hoorEn goede plannen blijven morgen ook nog goed.
Nog wat leuks op het internet gezien?
Nee, tegeltjes zijn best lastig. Je ziet veel mensen die slechts een paar overhebben. Dat schiet meestal niet zo op. Tegenwoordig heb je ook veel goedkope zaken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mijn lijf kan vrij overtuigend zijn.
Op internet weinig interessants, gewoon gebruikelijke rondje gedaan alleen wat langer en vaker.
En tegeltjes gezocht voor de keuken maar dat schoot ook niet echt op. Kan ze net zo goed gewoon in de winkel halen ipv via marktplaats als ik zo die prijzen eens bekijk.
Loop ze! En wat lekkers gegeten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:53 schreef DJMO het volgende:
ben blij dat ik al gegeten heb![]()
zo lekker lopen
Ik heb nu een stuk minder trek, toch maar eens uitzoeken wie er over pijpen begon en een dreun geven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:53 schreef DJMO het volgende:
ben blij dat ik al gegeten heb![]()
zo lekker lopen
Van de badkamer heb ik er zelf ook wel een aantal over maar die vind ik veel te groot voor in de keuken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:55 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nee, tegeltjes zijn best lastig. Je ziet veel mensen die slechts een paar overhebben. Dat schiet meestal niet zo op. Tegenwoordig heb je ook veel goedkope zaken.
Geef jezelf maar een dreun dan, jij begon over pijpen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nu een stuk minder trek, toch maar eens uitzoeken wie er over pijpen begon en een dreun geven.![]()
Maak er een goede looptocht van.
Slim en netjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Van de badkamer heb ik er zelf ook wel een aantal over maar die vind ik veel te groot voor in de keuken.
Dan maak ik het voor die paar tientjes extra liever in 1x fatsoenlijk.
Ik zal nog eens over mijn werk praten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geef jezelf maar een dreun dan, jij begon over pijpen.
Gleuven vullen meer hoef je niet te kunnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Slim en netjes.Zeg... over dat voegen... wat moet je daar voor kunnen?
Nou, ik mag hopen dat ie dat nog wel kan. Zo oud is ie ook weer niet. En anders blauw pilletjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gleuven vullen meer hoef je niet te kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Als vrouw kan ik geen gleuven vullen - heb niet het juiste gereedschap daarvoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou, ik mag hopen dat ie dat nog wel kan. Zo oud is ie ook weer niet. En anders blauw pilletje
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:07 schreef dolfina-chica het volgende:
voegen kan iedereIedere randdebiel kan gleuven volkwakke maar je moet het wel netjes doen. Voorzichtjes bij de randjes en zeker niet over het randje heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Voor de vloertegels: op de knietjes en bukken. Werk zelf is makkelijk, alleen de houding niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Slim en netjes.Zeg... over dat voegen... wat moet je daar voor kunnen?
Daar heb je toch vingers voor?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Als vrouw kan ik geen gleuven vullen - heb niet het juiste gereedschap daarvoor
Wat moet je hebben? Tegels voor de vloer, of tegeltjes voor aan de wand?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mijn lijf kan vrij overtuigend zijn.
Op internet weinig interessants, gewoon gebruikelijke rondje gedaan alleen wat langer en vaker.
En tegeltjes gezocht voor de keuken maar dat schoot ook niet echt op. Kan ze net zo goed gewoon in de winkel halen ipv via marktplaats als ik zo die prijzen eens bekijk.
wat wel over het randje heen komt.. kan je altijd weer weglikken uuhh wegvegenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Iedere randdebiel kan gleuven volkwakke maar je moet het wel netjes doen. Voorzichtjes bij de randjes en zeker niet over het randje heen.
Met samenwerken en beetje liefde kun je anders binnen no-time een gevulde gleuf hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Als vrouw kan ik geen gleuven vullen - heb niet het juiste gereedschap daarvoor
Jaaaaa... dat is absoluut geen probleem hier in Delft nee... maar dan heb je het weer over samenwerken. En ik ben nogal pietluttig over met wie ik samenwerkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Met samenwerken en beetje liefde kun je anders binnen no-time een gevulde gleuf hebben.
Heb natuurlijk makkelijk praten, maar met een beetje wil moet het wel lukken. Ken iemand in een rolstoel (verlamd) die alle tegels zelf heeft gezet, gelegd en dat op zowel vloer als op de wand.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voor de vloertegels: op de knietjes en bukken. Werk zelf is makkelijk, alleen de houding niet.
Je kan het idd beter wegvegen want anders heb je zo'n speciesmaak in je mond.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wat wel over het randje heen komt.. kan je altijd weer weglikken uuhh wegvegen
Je hebt vaak ook nog een energie-probleem, wat je dan als verlamde weer niet hebt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heb natuurlijk makkelijk praten, maar met een beetje wil moet het wel lukken. Ken iemand in een rolstoel (verlamd) die alle tegels zelf heeft gezet, gelegd en dat op zowel vloer als op de wand.
Zittend op de grond kan je ook wel een voeg zetten op zich.
Dan doe je het toch in gedeelten? Voegen-rusten-voegen-rusten... Met wat geduld moet dat ook wel goedkomenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:15 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je hebt vaak ook nog een energie-probleem, wat je dan als verlamde weer niet hebt.
Anyways, als iedereen het kan, kan ik wel ff informeren of er nog tijd is dit weekend.
Is idd een beetje makkelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heb natuurlijk makkelijk praten, maar met een beetje wil moet het wel lukken. Ken iemand in een rolstoel (verlamd) die alle tegels zelf heeft gezet, gelegd en dat op zowel vloer als op de wand.
Zittend op de grond kan je ook wel een voeg zetten op zich.
Zo werkt dat niet met tegels voegen, het beste resultaat krijg je als je het hele oppervlak in 1x doet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dan doe je het toch in gedeelten? Voegen-rusten-voegen-rusten... Met wat geduld moet dat ook wel goedkomen
Oh, dat wist ik niet. Dan kan je het idd beter laten doen door iemand zonder energie-probleemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is idd een beetje makkelijk.
Als ik verlamd zou zijn zou ik ook geen pijn voelen. Lijkt me heerlijk trouwens.....
En waarom zou ik mezelf verder slopen zodat ook de klusjes die ik wél zelf kan blijven liggen?
[..]
Zo werkt dat niet met tegels voegen, het beste resultaat krijg je als je het hele oppervlak in 1x doet.
Nou.....zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:15 schreef kahlie het volgende:
Anyways, als iedereen het kan, kan ik wel ff informeren of er nog tijd is dit weekend.
je had het over gleuven vullen, dus mijn gedachte schoot naar 18+quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je kan het idd beter wegvegen want anders heb je zo'n speciesmaak in je mond.
En eerder ging het al over pijpen en kwakjes...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je had het over gleuven vullen, dus mijn gedachte schoot naar 18+
Volgens mij woon je best dichtbij... ergens onder R'dam toch? Hier Delft (of Vlaardingen).quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou.....zou fijn zijn!
Alleen niet te veel moeite doen hoor, geen uur gaan reizen of zo.
Nog 2 min dan ligt vannelle op bed en dan kunne we weer 18+gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je had het over gleuven vullen, dus mijn gedachte schoot naar 18+
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:29 schreef kahlie het volgende:
[..]
Volgens mij woon je best dichtbij... ergens onder R'dam toch? Hier Delft (of Vlaardingen).
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]
En eerder ging het al over pijpen en kwakjes...
Jij geen auto dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef Rucky het volgende:
[..]Als ik met je mee zou kunnen rijden zou wel handig zijn.
Kwarkjesquote:
En ook nog geen rijbewijs.quote:
Halsteren, bij Bergen op Zoom. 3 kwartier met de auto ongeveer dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:29 schreef kahlie het volgende:
[..]
Volgens mij woon je best dichtbij... ergens onder R'dam toch? Hier Delft (of Vlaardingen).
Had jij geen verjaardagen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:30 schreef Rucky het volgende:
[..]Als ik met je mee zou kunnen rijden zou wel handig zijn.
JUIST als ik op bed lig is het 18+ modus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog 2 min dan ligt vannelle op bed en dan kunne we weer 18+gaan.
De verjaardagen heb ik afgelopen weekend maar in één keer gevierd. Dan hoef ik daar voorlopig geen rekening mee te houden. Maar als je hulp genoeg hebt dan blijf ik grag thuis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Halsteren, bij Bergen op Zoom. 3 kwartier met de auto ongeveer dus.
[..]
Had jij geen verjaardagen?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kwarkjes
[..]
En ook nog geen rijbewijs.
Af en toe heb je ook tijd voor jezelf nodig, snap ik prima!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
De verjaardagen heb ik afgelopen weekend maar in één keer gevierd. Dan hoef ik daar voorlopig geen rekening mee te houden. Maar als je hulp genoeg hebt dan blijf ik grag thuis.
In je dromen dus, pas je op bij het wakker worden want dan kan je laken aan je buik kleven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
JUIST als ik op bed lig is het 18+ modus.
Alleen maar makkelijk, hoef ik me niet aan te kleden als ik ff naar de wc wilquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
In je dromen dus, pas je op bij het wakker worden want dan kan je laken aan je buik kleven.
Ik heb het wel eens op mijn werk gezegd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alleen maar makkelijk, hoef ik me niet aan te kleden als ik ff naar de wc wil
En de volgende dag iedereen te laat natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens op mijn werk gezegd.
-Waarom ben je te laat Rucky, wat voor een smoes heb je nu weer?
-Laken plakte aan mijn buik.
Dan wordt er verder niets meer gevraagd want iedereen ligt in een duik.
Nope ik was de enige op mijn werk die dat durfde te zeggen. Als er weer teveel over sex gepraat werd en ik was het zat dan wachte ik even af totdat ik de overtroevende stap kon zeggen. Daarna ging iedereen weer aan het werk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
En de volgende dag iedereen te laat natuurlijk.
welk niveau... jij weet vaak niet eens waarover we het hebben, dus dat zegt wel wat over jouw niveauquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Rucky het volgende:
Als een discussie niet meer op niveau meer is moet je hem afkappen.
Nee, ik hou wijselijk mijn bek dicht.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
welk niveau... jij weet vaak niet eens waarover we het hebben, dus dat zegt wel wat over jouw niveau
en weer uitgeluld... ook niets aan hier...quote:
Ik wil je wel even vol kwarken en aan je enkels over de voegen bij vannelles tegels trekken terwijl jij geen kleding aan hebt. Dan zitten die voegen wel dicht. 12 meter moet zeker lukken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en weer uitgeluld... ook niets aan hier...
Euhm....heb ik daar ook nog wat over te zeggen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil je wel even vol kwarken en aan je enkels over de voegen bij vannelles tegels trekken terwijl jij geen kleding aan hebt. Dan zitten die voegen wel dicht. 12 meter moet zeker lukken.
Wat ga je laten zetten en waar?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef Ehhe het volgende:
Oeh oeh oeh! Morgen over een week heb ik een tattoo erbij!. Zin in
Nee, als je hem opentrekt dan voeg ik die ook dicht.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Euhm....heb ik daar ook nog wat over te zeggen?
Een manga-achtig portret van een meisje, getekend door mn zusjequote:
Het ging niet over kwaRk, het ging over kwak!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil je wel even vol kwarken en aan je enkels over de voegen bij vannelles tegels trekken terwijl jij geen kleding aan hebt. Dan zitten die voegen wel dicht. 12 meter moet zeker lukken.
* Rucky mompelt iets met waardeloze opmerking zolang we geen plaatje zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Een manga-achtig portret van een meisje, getekend door mn zusje. Laat hem net boven m'n enkel zetten
. Heb er al 2, maar vind dit veul spannender!
Als 'ie gezet is laat ik een foto zienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky mompelt iets met waardeloze opmerking zolang we geen plaatje zien.
Met ander spul hopelijk? Anders:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, als je hem opentrekt dan voeg ik die ook dicht.
Best gevoelig plekje voor een tattoo geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Een manga-achtig portret van een meisje, getekend door mn zusje. Laat hem net boven m'n enkel zetten
. Heb er al 2, maar vind dit veul spannender!
O dat heb ik wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het ging niet over kwaRk, het ging over kwak!
Hij is gelukkig niet heel grootquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Best gevoelig plekje voor een tattoo geloof ik.
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
O dat heb ik wel.Maar met de FHF gedachte in mijn hoofd, moet ik wat opsturen want ik heb genoeg. Het is weer wat anders dan voetbalplaatjes in een envelop duwen.
Ach, het duurt niet voor eeuwig toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 in baalmodus is... Merlijn heeft geen wifi in hotel
ik voel een nieuwe "liefde is" spreuk opkomenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 in baalmodus is... Merlijn heeft geen wifi in hotel
Of liefde gaat ook door zonder wifi.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik voel een nieuwe "liefde is" spreuk opkomen![]()
Liefde is zo sterk als je wifi signaal
Maakt mij niet uit maar als ik mee kan rijden dan kom ik ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef kahlie het volgende:
Rucky, maar jij liever niet helpen dit weekend dus? Of juist wel als ik je rij?
Nou ja, als we met z'n drietjes zijn (partner ook) dan zijn we toch zo klaar met die voegenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit maar als ik mee kan rijden dan kom ik ook.
ja een weekje nog... maar ik vlieg morgenavond weer naar huis, smssen doen we wel niet te veel beetje duur haha.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ach, het duurt niet voor eeuwig toch?En sms/bellen kan toch wel zo nu en dan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit maar als ik mee kan rijden dan kom ik ook.
Geweldig weer!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:26 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nou ja, als we met z'n drietjes zijn (partner ook) dan zijn we toch zo klaar met die voegen
Ga ik wel op m'n knietjes
Heb je donderdag iig wat afleiding. Sms is wel dúúr ja... Ahjoh voor je 't weet is het alweer voorbij en kunnen jullie elkaar weer in de armen sluitenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ja een weekje nog... maar ik vlieg morgenavond weer naar huis, smssen doen we wel niet te veel beetje duur haha.
ga wel donderdag uit eten met mij ouders bij de griek
* Rucky rijdt met kahlie mee komende zondag.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Geweldig weer!!!!
* vannelle maakt diepe buiging
Yup, np. Regelen we ffquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky rijdt met kahlie mee komende zondag.![]()
* belle1608 niet kan wachten tot ze weer bij Merlijn kan zijn..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heb je donderdag iig wat afleiding. Sms is wel dúúr ja... Ahjoh voor je 't weet is het alweer voorbij en kunnen jullie elkaar weer in de armen sluiten
Zou lullig zijn als het andersom niet zo isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 niet kan wachten tot ze weer bij Merlijn kan zijn..
Gelukkig weet ik dat het wederzijds is
laat ik het zo zeggen dat we er allebei erg naar verlangen en erg balen dat wifi t niet doet..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als het andersom niet zo is
Snap ik. Maar het zou lullig zijn als jij hem heeeeel erg mist en hij jou totaal nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen dat we er allebei erg naar verlangen en erg balen dat wifi t niet doet..
Dat kan ik beamen, het straalde er gewoon van af.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 niet kan wachten tot ze weer bij Merlijn kan zijn..
Gelukkig weet ik dat het wederzijds is
Huis verkopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
wat wil je daarna nog gedaan hebben?
Gewoon cybercafe opzoeken, deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen dat we er allebei erg naar verlangen en erg balen dat wifi t niet doet..
spanend!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef Ehhe het volgende:
Oeh oeh oeh! Morgen over een week heb ik een tattoo erbij!. Zin in
jij mij vol kwakken??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
wat zij zegt!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het ging niet over kwaRk, het ging over kwak!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen, het straalde er gewoon van af.![]()
Cool! Wat voor krijg jij?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
spanend!!
ik in sept... verjaarskadootje
opruimenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huis verkopen.
Kleine klusjes nog denk ik, sowieso een hele grote opruimronde
Die hou ik in gedachten!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
opruimenals ik je kan helpen geef je maar een gil ik weet nu hoe ik moet rijden
* belle1608 er weer van door gaat tot morgen ergens ik lees terug
Dat is best langquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef kahlie het volgende:
Ik denk al een jaar of 15 na over de een tat en ik heb er nog steeds geen...
Ik weet nog steeds niet 100% zeker wat ik wil en ik kan zelf niet tekenen.quote:
een buddha.. ik zal zo ff plaatje uppen.. 10jarig vriendschap met vriendin, dus beide dezelfde tat... ik in mijn nek.. zij haar binnenkant enkelquote:
ik riep met mijn 5de al.. ik wil plaatjes.. heb er nu 3quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef kahlie het volgende:
Het lijkt wel weer op jouw topic ik geef één reaktie en ik krijg er 5 voor terug.quote:
men heeft het bij mij ook niet altijd door... lol...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet 100% zeker wat ik wil en ik kan zelf niet tekenen.
Plus, dat ik hem op een plek wil waar hij bedekt is en dat maakt het erg lastig.
Ik hoor altijd van mensen dat ik er niet uit zie als het 'type' dat tat's heeft/wil. Brrrr... vooroordelen!
Waarom niet 'het type'? Raar. Ik denk ook niet dat mensen het gelijk bij mij verwachten, maar ach. En er zijn toch genoeg plekken op je lijf die te bedekken zijn? Ik heb er 2 op mn schouderbladen, die zijn dus alleen te zien als ik iets aanheb zonder mouwen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet 100% zeker wat ik wil en ik kan zelf niet tekenen.
Plus, dat ik hem op een plek wil waar hij bedekt is en dat maakt het erg lastig.
Ik hoor altijd van mensen dat ik er niet uit zie als het 'type' dat tat's heeft/wil. Brrrr... vooroordelen!
Dat is wel mooi, een buddha ter ere van jullie 10-jarig jubileumquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
een buddha.. ik zal zo ff plaatje uppen.. 10jarig vriendschap met vriendin, dus beide dezelfde tat... ik in mijn nek.. zij haar binnenkant enkel
[..]
ik riep met mijn 5de al.. ik wil plaatjes.. heb er nu 3
Godver, dus ik had toch de kleren van je lijf moeten scheuren om wat van je te zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Waarom niet 'het type'? Raar. Ik denk ook niet dat mensen het gelijk bij mij verwachten, maar ach. En er zijn toch genoeg plekken op je lijf die te bedekken zijn? Ik heb er 2 op mn schouderbladen, die zijn dus alleen te zien als ik iets aanheb zonder mouwen...
Je had ook mogen vragenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Godver, dus ik had toch de kleren van je lijf moeten scheuren om wat van je te zien.
Ik zal er de volgende keer aan denken.quote:
Wat mooiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
en de lotus gaat 6 blaadjes krijgen...
1 voor dinnetje
1 voor haar dochter
1 voor haar zoon
1 voor voor haar sterrenkindje
1 voor mijn sterrenkindje
1 voor mij
Vind die symboliek bij tattoo's altijd wel mooi om te horen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
en de lotus gaat 6 blaadjes krijgen...
1 voor dinnetje
1 voor haar dochter
1 voor haar zoon
1 voor voor haar sterrenkindje
1 voor mijn sterrenkindje
1 voor mij
zo hebben al mijn tats een betekenis..quote:
quote:
dream onquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:09 schreef Rucky het volgende:
[..]Nog een zevende blaadje voor mij, gewoon omdat het kan.
Ik heb de mijne gewoon omdat ik ze mooi vindquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zo hebben al mijn tats een betekenis..
oja.. hier zit het oneindig teken in.. dat staat voor onze vriendschap
Oepsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
#handig...
zo'n zin hebben in chocomelk.. weten dat je darmen er niet tegen kunnen..
dus zo snel mogelijk een liter naar binnen gooien.. om straks een uur op de wc te zitten
quote:
Soja-choco drinken! (Of is het geen lactose probleem?)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
#handig...
zo'n zin hebben in chocomelk.. weten dat je darmen er niet tegen kunnen..
dus zo snel mogelijk een liter naar binnen gooien.. om straks een uur op de wc te zitten
Schouderbladen zie je bij mij vaak genoeg, dus dat zou ik niet snel doen... daarom... blijven denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Waarom niet 'het type'? Raar. Ik denk ook niet dat mensen het gelijk bij mij verwachten, maar ach. En er zijn toch genoeg plekken op je lijf die te bedekken zijn? Ik heb er 2 op mn schouderbladen, die zijn dus alleen te zien als ik iets aanheb zonder mouwen...
Op je heup, bil, voet, onderrug...Is allemaal toch wel vrij bedektquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Soja-choco drinken! (Of is het geen lactose probleem?)
[..]
Schouderbladen zie je bij mij vaak genoeg, dus dat zou ik niet snel doen... daarom... blijven denken.
Liefde is..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik voel een nieuwe "liefde is" spreuk opkomen![]()
Liefde is zo sterk als je wifi signaal
Ik voel me nu super sexyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op je heup, bil, voet, onderrug...Is allemaal toch wel vrij bedekt
Waarom wil je een tattoo om hem vervolgens te bedekken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op je heup, bil, voet, onderrug...Is allemaal toch wel vrij bedekt
Maar als je een bikini aanhebt is het toch niet heel erg dat je tattoo te zien is? En als je hem boven op je heup doet lijkt me dat het niet heel zichtbaar is met een hoog opgesneden rok/jurk...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik voel me nu super sexy
Voet - ik draag het liefst 4 maanden per jaar sandalen
Onderrug - ligt aan hoe diep gesneden jurk ik draag
Heup - ligt aan hoe hoog opgesneden rok ik draag
Bil - zou wel kunnen, en daar zat ik ook aan te denken, maar dan zit je weer met je bikini
Denk denk denk
Kahlie wil dat, ik nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom wil je een tattoo om hem vervolgens te bedekken?
Peanutsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Liefde is....
Een telefoonrekening van 180 euro
Dan doe je hem daar waar hij met een bikini net bedekt is, schaamstreek ofzo? Of hoe noem je dat..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik voel me nu super sexy
Voet - ik draag het liefst 4 maanden per jaar sandalen
Onderrug - ligt aan hoe diep gesneden jurk ik draag
Heup - ligt aan hoe hoog opgesneden rok ik draag
Bil - zou wel kunnen, en daar zat ik ook aan te denken, maar dan zit je weer met je bikini
Denk denk denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Liefde is....
Ik wil graag een tat die ik kan laten zien als ik dat wil en kan bedekken als ik dat wil... persoonlijk dingetje. Dus voorlopig blijft het bij denken en nog niet bij doen.quote:
Houden zoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef kahlie het volgende:
Maar dat kán toch ook? Als je hem op je schouder oid laat zetten bedek je het wanneer je 't niet wil laten zien en onbedekt wanneer je 'm wel wil laten zien?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:19 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik wil graag een tat die ik kan laten zien als ik dat wil en kan bedekken als ik dat wil... persoonlijk dingetje. Dus voorlopig blijft het bij denken en nog niet bij doen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Liefde is....
Dat zegt vriendlief ook.quote:
Tja, het punt is dat ik dus vaak voor gelegenheden jurken draag waarbij ik juist op die gelegenheden hem niet zou willen laten zien... en iets anders aantrekken is nog niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar dat kán toch ook? Als je hem op je schouder oid laat zetten bedek je het wanneer je 't niet wil laten zien en onbedekt wanneer je 'm wel wil laten zien?. Maar er alleen over denken is ook leuk
Irethquote:
Slaap lekker kahlie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef kahlie het volgende:
Dames, heren, het nieuwe bed staat, dus ik ga d'r in....
Tot morgen!
Mijn tattoo zit op een punt waar ik hem zou kunnen laten zien, maar ook zou kunnen bedekken.. Sommigen weten niet eens dat ik um heb, terwijl ik um al 10 jaar hebquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef kahlie het volgende:
Tja, het punt is dat ik dus vaak voor gelegenheden jurken draag waarbij ik juist op die gelegenheden hem niet zou willen laten zien... en iets anders aantrekken is nog niet zo makkelijk.
dus toch een betekenis...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gewoon omdat ik ze mooi vind. Zit geen speciale betekenis achter. Degene die ik binnenkort laat zetten is omdat ik trots ben op m'n zusje en dat op deze manier wil laten zien
sowieso een uurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oeps. Kan je dan niet beter gewoon een klein beetje drinken? Of zit je sowieso een uur op de wc?
rug?? bil...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Soja-choco drinken! (Of is het geen lactose probleem?)
[..]
Schouderbladen zie je bij mij vaak genoeg, dus dat zou ik niet snel doen... daarom... blijven denken.
Die laatste wel jaquote:
Hmja dan snap ik dat je gelijk een heel pak leegdrinkt.quote:
Misschien wordt de lactose dan wat meer afgebroken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
rug?? bil...
ik weet niet of het lactose is..
melk in pannekoek kan ik tegen.. maar een glas melk.. karnemelk, chocomelk.. gaat fout
Bestaat haar jurk ui 3 touwtjes? Ik had een andere jurk voor ogen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Misschien wordt de lactose dan wat meer afgebroken?
En rug/bil zijn bij kahlie niet altijd bedekt in een uitgesneden jurk
Die is wel coolquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Ireth het volgende:
En deze komt nog eens op mijn schouderblad of bovenarm te staan...
[ afbeelding ]
(maar dat roep ik al een jaar of 7...)
Tja, dat weet ik ook nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bestaat haar jurk ui 3 touwtjes? Ik had een andere jurk voor ogen.
thanks...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Die laatste wel ja. Die 2 die ik nu heb zijn betekenisloos
. Ik vind de betekenissen van jouw tattoo's wel leuk!
[..]
Hmja dan snap ik dat je gelijk een heel pak leegdrinkt.
Ohhh kutjepikandijvie. Misschien toch eens soja-choco proberen dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
thanks...
heb nog wat tekeningen klaar liggen, nu het geld nog![]()
maaruhh ja.. ik heb te lang gedaan over het pak, dus ben bang dat het langer gaat duren dan een uur..![]()
heb al 1 keer gerend... dus ik gok met een half uur weer...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ohhh kutjepikandijvie. Misschien toch eens soja-choco proberen dan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb al 1 keer gerend... dus ik gok met een half uur weer...
dan is het klaar en drink ik weer een jaar geen chocomelk
voor de beelddenkers:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je weet het in ieder geval levendig te vertellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dus toch een betekenis...
de mijne...
[ afbeelding ]
blauwe dolfijntje springt mijn lichaam in... staat voor al het goede wat mijn leven in komt
grijze dolfijntje sluipt mijn lichaam uit.. staat voor alle negatieve dingen die mijn leven uit gaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
you can be my best friend or my worst enemy... choose wisely
de chocomelk heeft al gekozen zie ikquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
thanks...
heb nog wat tekeningen klaar liggen, nu het geld nog![]()
maaruhh ja.. ik heb te lang gedaan over het pak, dus ben bang dat het langer gaat duren dan een uur..![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
voor de beelddenkers:Het is maar goed dat ik géén jellybean in mijn mond had!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
voor de beelddenkers:Sterkte dan maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die staat je goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef Ireth het volgende:
Ik heb deze dus op het midden van mijn rug staan. Kan wegvallen onder een normaal truitje/jurkje, iets lagere truitjes/jurkjes laten hem zien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik géén jellybean in mijn mond had!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Ireth het volgende:
Oja, even een cavia-update! Dacht ik vanmorgen nog dat het schimmeltje erger werd, vanavond was toch duidelijk te zien dat het minder werd!We smeren dus braaf door 3x per dag!
Waar smeer je die cavia op dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Ireth het volgende:
Oja, even een cavia-update! Dacht ik vanmorgen nog dat het schimmeltje erger werd, vanavond was toch duidelijk te zien dat het minder werd!We smeren dus braaf door 3x per dag!
Fijn om te horen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Ireth het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |