Ben een beetje recalcitrant.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:54 schreef Inlognaam het volgende:
Rucky, jatmoos! Ireth zou de post moeten openen.
En het is een Haagsch hopje eigenlijk.
Inlognaam heeft morgen lekkere zoete Hollandse kwak![]()
kan nog meer bijquote:Op maandag 16 juli 2012 22:55 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
knopjes bedoel jequote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef Djurres het volgende:
Ik houd alleen van haagse cake met verse kopjes.
Je heeft neg mji op ed ereste hupl gempet.quote:
Mooi, blijven liggen en wachten tot je naar de gipskamer mag!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je heeft neg mji op ed ereste hupl gempet.
Asfol ki wta naserd kna dna mien nues bweegne.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi, blijven liggen en wachten tot je naar de gipskamer mag!
Uit het raam hangen dan maar, regelrecht in hun bloembakken...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Inlognaam het volgende:
Last van klopgeesten hierzo. Mag van mn onderburen kennelijk niet naar het toilet :/
ja... tuurlijk.. met volle mond praten mag niet!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Asfol ki wta naserd kna dna mien nues bweegne.
quote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Inlognaam het volgende:
Last van klopgeesten hierzo. Mag van mn onderburen kennelijk niet naar het toilet :/
of in hun brievenbus!quote:Op maandag 16 juli 2012 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uit het raam hangen dan maar, regelrecht in hun bloembakken...
Wie moet zich nu gedragen.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja... tuurlijk.. met volle mond praten mag niet!!!
ruck gedraag je!!
[/qu[quote]Op maandag 16 juli 2012 23:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
of in hun brievenbus!
ik praat niet met volle mond!!!quote:
en als ik dat wel zou doen, kreeg een dreun en geen kwak...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Als ik mijn mond helemaal vol heb dan heb ik geen eens tijd om te te praten
Ik denk dat ik nu maar weer eens beter mijn bek moet dicht houden.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik praat niet met volle mond!!!
moeilijk he.. quoten
nee, ik wacht wel op inlognaam... zoete kwakquote:Op maandag 16 juli 2012 23:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu maar weer eens beter mijn bek moet dicht houden.![]()
Moet je een dreun?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
Franse Kwak ken ik niet, deze Kwak ken ik wel
[ afbeelding ]
geeft niet, die dreun kan ik ook nog niet in ontvangst nemenquote:
Dreun of eiwittenshot zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
geeft niet, die dreun kan ik ook nog niet in ontvangst nemen
feit.. maar aangezien Ruck vroeg of ik een dreun wilde, mag je hem afslaan met het oog op een beter aanbod toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dreun of eiwittenshot zijn 2 verschillende dingen
Grappig dat je met een vraag eindigt, heb ik je onder tafel geluld?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
feit.. maar aangezien Ruck vroeg of ik een dreun wilde, mag je hem afslaan met het oog op een beter aanbod toch?
nee, mij lul je niet onder de tafel... ligt lang zo lekker niet als een bed..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Grappig dat je met een vraag eindigt, heb ik je onder tafel geluld?
Maar idd, beter aanbod afwachten is altijd goed!
Zijn maar uitspraken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, mij lul je niet onder de tafel... ligt lang zo lekker niet als een bed..
grin..quote:Op maandag 16 juli 2012 23:27 schreef dolfina-chica het volgende:
Voor de vrijgezellen onder ons, met name voor de vrouwen..
Albert Heijn heeft wat nieuws...
Uitgekeken op Hollandse kwak??
Koop dan nu:
[ afbeelding ]
Ben blij dat de hollandse kwak niet zo smaakt, anders zoog ik nooit weer
nog even langer genieten van de advertentie....
* DJMO proestquote:
Doe jij je mond es netjes afvegenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO proest
daar ging m'n koffie ...![]()
bijna over m'n witte broek heen
dan zit alles onder de lippen stiftquote:
was ie lekker?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 08:59 schreef Ehhe het volgende:
Goeiemorgen!
Na een verrotte nacht met bizarre dromen dacht ik lekker rustig wakker te kunnen worden... Staat er ineens een glazenwasser voor m'n ramen! Haha
Ik denk van wel want ze is al bijna een uur stil.quote:
Neequote:
Moest ff sportenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk van wel want ze is al bijna een uur stil.
Er kwamen geen kwakjes aan te pas. Gewoon netjes met water en zeepquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:17 schreef dolfina-chica het volgende:
ehhe... hij heeft toch wel de ramen gewassen met water en zeep he... niet met kwak
gelukkig, anders zag je nu niets meer door die ramen!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:18 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Er kwamen geen kwakjes aan te pas. Gewoon netjes met water en zeep
Vieze plakbende xDquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gelukkig, anders zag je nu niets meer door die ramen!!
Oi. Gauw tabletje innemen? Herinnert mij er aan dat ik nog neusspray moet hebben. Snot all over in m'n hoofdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:34 schreef Ireth het volgende:
Crisis.. of er is weer en of andere boom/plant in bloei uitgebarsten en ik heb een hooikoortsaanval, of ik ben gewoon strontverkouden aan het worden! Zit me het lazarus te niesen!
Inderdaad al tabletje ingenomen..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oi. Gauw tabletje innemen? Herinnert mij er aan dat ik nog neusspray moet hebben. Snot all over in m'n hoofd
Maak maar, ik kom wel proeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:55 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe kijkt eens naar de TT... Zou hopjescake ook lekker zijn?
Ik weet niet of het een substantie is wat smelt bij hitte? (Sterker nog, heb die dingen nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:18 schreef Ehhe het volgende:
Maar ik denk dat het daar te hard voor is, dat je je tanden kapot kauwt als je het opeet. Appelcake is ook wel erg lekker idd
. Eigenlijk kan je alles wel door je cakebeslag gooien volgens mij
Nee, weet ik ook niet. Denk het haast niet... Zijn wel lekkere snoepjes hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een substantie is wat smelt bij hitte? (Sterker nog, heb die dingen nog nooit gegeten)
Dat wel jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:31 schreef Ireth het volgende:
Als je ze zelf wilt maken heb je dit nodig:
-200 g suiker
-75 g stroop
-3/4 dl koffie extract
-50 g boter
-1/2 dl slagroom
Lijken me wel allemaal smeltbare dingen...
Klinkt erg lekkerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:33 schreef Ireth het volgende:
Dit is trouwens ook errug lekker!
Vanilleijs met Marssaus
Ingrediënten
2 Marsen (candybar)
8 bollen roomijs vanille (bak 1 liter)
Bereiden
1. Doe 2 el water en de Marsen in een steelpan en verwarm op middelhoog vuur. Roer met een garde in 2 min. tot een gladde saus. Zet het vuur uit en laat de saus 2 min. staan. 2. Schep ondertussen in elke ijscup 2 bollen ijs en verdeel de saus erover. Serveer direct.
[ afbeelding ]
Voedingswaarden (per eenpersoonsportie)
Energie: 230 kcal
Eiwit: 2 g
Vet: 10 g
Koolhydraten: 31 g
Wij hebben het ook geprobeerd met Snickers, maar das minder lekker.
franse kwak is geen aanraderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:18 schreef Ehhe het volgende:
Maar ik denk dat het daar te hard voor is, dat je je tanden kapot kauwt als je het opeet. Appelcake is ook wel erg lekker idd
. Eigenlijk kan je alles wel door je cakebeslag gooien volgens mij
kwaRkcake lijkt me lekkerder...quote:
O nu begrijp ik het waar jullie het over hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kwaRkcake lijkt me lekkerder...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
O nu begrijp ik het waar jullie het over hebben.
Haha nu al!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
O nu begrijp ik het waar jullie het over hebben.
dat is op tijd!!! moet ik hem nog een keer herhalen???quote:
Geen idee. Denk dat Rucky het nu wel snaptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is op tijd!!! moet ik hem nog een keer herhalen???
Begrijpen wel maar snappen niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Geen idee. Denk dat Rucky het nu wel snapt
Ik heb geen pyama.quote:
heb je ook niet nodig, gezien het feit dat je in je werkbroek woontquote:
in deze vorm, de eerste keerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:54 schreef vannelle het volgende:
* vannelle komt ook het topic binnensluipen
@DJMO: Heb je eerder opvoedkundige hulp gehad of wordt dit de 1e keer?
Ik snap hem niet maar ik moet er wel rekening mee houden dat ik nu op de begane grond woon. Als ik 's morgens wakker word dan kan ik niet meer zomaar in mijn blote kont door mijn huis dartelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je ook niet nodig, gezien het feit dat je in je werkbroek woont
Je hoeft mij dit keer niet op te pikken ik ga wel direkt uit mijn werk erheen.quote:
Hoewel normaal gesproken de deur voor een ieder wagenwijd openstaat, blijft ie vandaag even dichtquote:
In aluminiumfolie blijft ie ook wel even goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hoewel normaal gesproken de deur voor een ieder wagenwijd openstaat, blijft ie vandaag even dichtvoel me ff niet gastvrouw enzo
Het gaat niet door lees ik net.....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef Rucky het volgende:
Je hoeft mij dit keer niet op te pikken ik ga wel direkt uit mijn werk erheen.
Volgens mij is die taart te lekker dan om te delen.quote:
Kan prima. Als je je gordijnen maar dichthoudt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik snap hem niet maar ik moet er wel rekening mee houden dat ik nu op de begane grond woon. Als ik 's morgens wakker word dan kan ik niet meer zomaar in mijn blote kont door mijn huis dartelen.
[..]
Je hoeft mij dit keer niet op te pikken ik ga wel direkt uit mijn werk erheen.
Maar ik heb mijn gordijnen nooit dicht.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kan prima. Als je je gordijnen maar dichthoudt.
Dat zullen we nooit zeker weten....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij is die taart te lekker dan om te delen.
Ik maak nog wel een kans want ik zou haar nog eens komen helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |