quote:
In de tweede serie van We zijn er bijna! reist Martine van Os mee met 49 mensen naar Spanje. Met caravan of camper reist de groep meer dan 5000 kilometer door de binnenlanden van Spanje met bestemming Andalusië.
De laatste reisdag was donderdag 31 mei 2012. Martine: 'Het waren rijke dagen, het was een afwisselende reis, vol cultuur en natuur steden en strand. We gingen van vorst aan de grond naar 44 graden. En ik heb weer veel leuke en interessante mensen ontmoet. De tranen waren vooral vanwege het lachen en soms van ontroering.'
De groep kampeerders bestaat uit 24 echtparen en 1 weduwnaar. De meeste van hen maken meerdere reizen per jaar en komen elkaar tijdens de verschillende vakanties weer tegen.
Voor Martine zijn er ook een paar oude bekenden van vorig jaar zoals Arie & Dikky de Graaf. Dit jaar komt hun zoon met de kleinkinderen langs op de camping.
Zijn er hier nog meer mensen die naar in programma kijken? Ondank dat ik niet de doelgroep ben kom ik helemaal tot rust bij het zien van deze groep bejaarden die met de caravan Spanje rond toeren.
En met mij schijnbaar 1.500.000 mensen. Hoewel ik vermoed dat het merendeel geen internet gebruikt.
http://www.omroepmax.nl/t(...)ver-we-zijn-er-bijnaNog meer kijkers van deze serie, het best te omschrijven als Oh Oh Cherso voor bejaarden?
Ik lig in ieder geval tot mezelf te komen...