Dan ga ik ze persoonlijk brengen. top spelers, waar ik een zwak voor heb. maar 34 miljoen euro vangen op dit moment, zou je dwaas zijn om te weigeren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie wat engelse twitters roepen dat Liverpool geboden heeft op Mertens maar afgewezen.
Edit: Fake zie ik![]()
27 miljoen pond voor Mertens en de Stroot![]()
Je weet het maar nooit met Liverpool. Ik denk dat elke penningmeester van blijdschap in zijn broek pist als die interesse hebben in een speler van je club.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie wat engelse twitters roepen dat Liverpool geboden heeft op Mertens maar afgewezen.
Edit: Fake zie ik![]()
27 miljoen pond voor Mertens en de Stroot![]()
Al die United en Liverpool fans schreeuwen om 3 spelers en dat is Strootman, Baines en Moutinhoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met Liverpool. Ik denk dat elke penningmeester van blijdschap in zijn broek pist als die interesse hebben in een speler van je club.
Zeer goed nieuws. Is begonnen met het bouwen aan iets goeds, waar we de komende jaren de vruchten van gaan plukken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
Goes blijft bij PSV volgens VI, dat is wel heel goed nieuws. Verkiest dus PSV boven het vele geld bij Anzhi.
ja opmerkelijk maar mooiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
Goes blijft bij PSV volgens VI, dat is wel heel goed nieuws. Verkiest dus PSV boven het vele geld bij Anzhi.
quote:'Ik verwijt Anzhi niets. Het waren serieuze gesprekken', vertelt Goes. 'Alleen wilden ze beginnen met een contract voor één jaar en dat zag ik niet zitten. Daarvoor geef ik niet op wat ik bij PSV aan het opbouwen ben.'
nou voor één jaar heb je ook niksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Oftewel hij wou meer geld zien.
Dat is voor niemand een reden om naar Rusland te gaan.. Weet niet of je Hiddinks praatje hebt gehoord over maatschappelijke projecten en blalbalbalabla?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou voor één jaar heb je ook niksiemand die een organisatie met inrichten en iets moet opbouwen een contract voor één jaar aanbieden
Waarschijnlijk kon hij daar in 1 jaar meer beuren dan zijn hele contract bij PSV. Maar ik kan heb geen ongelijk geven, 1 jaar, dafuq?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Oftewel hij wou meer geld zien.
Pcies bedoel ik dus te zeggen. Iedereen die naar Rusland gaat doet 't voor 't geld. Maar voor 1jaartje daar beetje aan je pik trekken kan je het ook met 2x de balkenende norm in NL doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kon hij daar in 1 jaar meer beuren dan zijn hele contract bij PSV. Maar ik kan heb geen ongelijk geven, 1 jaar, dafuq?
In 1 jaar een paar ziekenhuizen, voetbalscholen bouwen en geniale tactieken bedenken moet wel lukken he..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
Buiten dat is het gewoon van de gekke om zo iemand voor één jaar aan te stellen dus ik weet ook niet wat ze bij Anzhi nou precies dachten
Origineelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/219296/Interesse-219296Maher-wordt-219296concreet-.htm
Bod van PSV op Maher, jullie zijn weer lekker bezig
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/219296/Interesse-219296Maher-wordt-219296concreet-.htm
Bod van PSV op Maher, jullie zijn weer lekker bezig
Je weet dan dat ze het een volgende keer niet proberen. Verder hebben zij ook belang bij een transfersom voor Amrabat. Als ze hem nu niet verkopen, doen ze het later wel.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opkomen voor je rechten is zeker mooi. Maar niet als dat betekent dat je met lege zakken komt te staan. Maar het is een misselijk spelletje wat die Turken spelen, dat sowieso.
Snap je nu serieus niet wat het verschil is?quote:Die vastgelegde afkoopsommen staan niet zwart op wit wil je zeggen?![]()
En als Sporting als Barcelona voor de deur staat met die 25 miljoen 'voor haar rechten opkomt' en 'de poot stijf houdt' en 50 miljoen eist staan ze gewoon met lege handen, hoe hard ze ook in hun recht staan volgens dat contract. Dat willen ze niet dus gaan ze opschuiven, precies wat PSV nu heeft gedaan.
Ik las het ja. Maar boeit me geen fuck wat we zijn. Wel mooi populistisch gejoel al dat opleiden, maar dat is ook maar relatief. Iedereen wil resultaat, en als dat niet gaat met opleiden, dan koop je ze (vroeg of laat).quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:13 schreef Doublepain het volgende:
Morgen in ED over het beleid van PSV, waarom het geen koopclub is en dat het maar 5-10 miljoen heeft geïnvesteerd.
Ben benieuwd
Dank en Feyenoord had wel meer spelers van PSV goed kunnen gebruiken zelfs stiekem Wijnaldum jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima aankoop die Narsingh, gefeliciteerd. Die had Feyenoord ook goed kunnen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |