Als ik het me goed herinner was Matavz nou niet bepaald eerste keus en moest er behoorlijk gehaast worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]De interesse en onderhandelingen waren er allang. Dat hij pas op het laatst gekocht werd heeft daar dus niks mee te maken.
Geef ik toe dat ik ergens fout zit en zelfs dáár moet je dan over gaan zeiken?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ah joh, dan is het hem waarschijnlijk niet opgevallen. Zo lult Grrrrrr alles recht wat krom is...
Als Toivonen niet vertrekt zie ik hem vooral veel op de bank zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:06 schreef ZaZoe het volgende:
Verwacht dit seizoen wel veel van Wijnaldum op 10.
Met Strootman en van Bommel in zijn rug mag ie lekker veel aanvallend spelen. En met Narsingh op rechts zie ik hem straks veel voor de afvallende bal komen.
Nee, Michael Ball is het perfecte voorbeeld van een last-minute paniek aankoopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals Matavz bedoel je? Dat was idd een last minute paniekje. Perfect voorbeeld van hoe het niet moet.
quote:PSV heeft met Galatasaray, mede namens Kayserispor, een overeenkomst bereikt over de betaling aan de Eindhovense club met betrekking tot Nordin Amrabat. De aanvaller maakte deze week voor vijf miljoen euro de binnenlandse overstap. De 25-jarige Amrabat, die tweeënhalf seizoen voor PSV speelde, betaalt circa drie miljoen euro aan Kayserispor ter afkoop van image rights.
PSV krijgt een commissie van twintig procent over de transfersom van vijf miljoen minus de door Kayserispor aan PSV betaalde transfer, zo maakt de Eindhovense club dinsdagmiddag via de officiële kanalen bekend. Na aftrek van kosten en overige verplichtingen, rest netto een bedrag van circa zes ton voor PSV.
PSV en Galatasaray komen elkaar in de nabije toekomst weer tegen, maar dan binnen de lijnen. De clubs hebben afgesproken binnen drie jaar een oefenwedstrijd te spelen om de goede betrekkingen te onderstrepen.
quote:
Wil ik wel een passe partoutje voor kopenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV, Galatasaray, Barcelona, en dan nog een europese topclub a.u.b.
Voor 10 miljoen krijgen ze een foto met een handtekening.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Mocht er 10 miljoen voor Strootman worden geboden zouden jullie hem dan aan Valencia verkocht willen zien worden? Ik denk dat als hij zich nog 1 seizoen zo bewijst hij direct naar Real Madrid kan doorstromen en zie hem dus liever nog een seizoen blijven.
Sinds wanneer heeft Madrid een G-team dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Mocht er 10 miljoen voor Strootman worden geboden zouden jullie hem dan aan Valencia verkocht willen zien worden? Ik denk dat als hij zich nog 1 seizoen zo bewijst hij direct naar Real Madrid kan doorstromen en zie hem dus liever nog een seizoen blijven.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Juist wel nu het nog kan.. door de hype van vorig seizoen mocht hij nog mee naar het EK.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Weet ook niet of hij wereldtop gaat worden, maar 10 miljoen moet je op dit moment nog niet accepteren denk ik
Die clubs mogen in hun handen gaan knijpen als ze ooit zo´n talent kunnen halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]Schei toch uit. Is absoluut geen wereldtopper, mag z'n handen dichtknijpen als ie bij een club van het niveau Atletico Madrid of Liverpool terecht komt.
mant...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Juist wel nu het nog kan.. door de hype van vorig seizoen mocht hij nog mee naar het EK.
Voor een speler die bij de EK selectie zit willen clubs nog wel eens zulke bedragen betalen..
Nu hij straks door de mant valt krijg je er nooit meer zoveel voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |