Natuurlijk niet. Nu met Narsingh moet je Matavz zeker houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:34 schreef Lemming22 het volgende:
Ah De Jong is verkocht voor 15 miljoen daar in Enschede. Laat die euro's maar deze kant op rollen voor Matavz!
(Ja, dat gaat vast niet gebeuren inderdaad, maar hopen mag altijd)
Dat geld gaat naar Inter.(Maar goed ook)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:34 schreef Lemming22 het volgende:
Ah De Jong is verkocht voor 15 miljoen daar in Enschede. Laat die euro's maar deze kant op rollen voor Matavz!
Voor 10 mag hij ook vast wel vertrekken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:34 schreef Lemming22 het volgende:
En als Mattie dan nog steeds niet boven de middelmaat uitsteekt is het gewoon weer Mertens zijn schuldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Nu met Narsingh moet je Matavz zeker houden.
En als hij er bij Twente dan 20+ inschiet dan zitten wij zonder spits. Dus gewoon nog jaartje aankijken. No Problemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als Mattie dan nog steeds niet boven de middelmaat uitsteekt is het gewoon weer Mertens zijn schuld
Ik heb nergens gezegd dat Marcelo een goede verdediger vind. Ik vind alleen dat hij beter geworden is en dat hij afgelopen jaar zeker wel goede wedstrijden gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij presteerde constant matig ja.
En over Marcelo, blijkbaar heeft de helft van het topic letterlijk stront in de ogen. De man kan alleen koppen en that's it. Ontelbare keren schuld aan tegendoelpunten en bijna tegendoelpunten. Hij dekt niet, hij kan geen ballen aannemen, hij kan niet omgaan met tegenstanders die druk op hem zetten, hij kan niet tackelen, verliest tegen zelfs de meest matige spitsen hopen één op één duels en grijpt vaak niet in op cruciale momenten waar een simpele schouderduw of tackle een aanval had kunnen stoppen, hij loopt dan vrolijk mee achteruit totdat er of gescoord is of de tegenstander de kans verprutst.
Marcelo![]()
Mensen die Marcelo een goede verdediger vinden [ afbeelding ]
Maar wie weet, Faber was ook rampzalig totdat Advocaat trainer werd, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Dan lijkt het al snel heel wat ja. Maar de man is ook gewoon middelmaat. Zit niet voor niks al 2 jaar lang vooral veel op de bank.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat Marcelo een goede verdediger vind. Ik vind alleen dat hij beter geworden is en dat hij afgelopen jaar zeker wel goede wedstrijden gespeeld heeft.
En over Hutchinson. Kijk nog maar eens de beelden terug van het seizoen 2010/2011. Hij speelde gewoon goed. En misschien was het wel omdat de rest zo bagger speelde. Maar hij was de enige die nog niveau haalde.
Voor 10 miljoen kun je vast wel een andere spits kopen, een betere.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En als hij er bij Twente dan 20+ inschiet dan zitten wij zonder spits. Dus gewoon nog jaartje aankijken. No Problem
Tsja, als die nou klaar stond. PSV kennende zal dat een last minute paniekaankoop worden. Nee, wacht maar gewoon een jaartje en kijk hoe het gelopen is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen kun je vast wel een andere spits kopen, een betere.
Waarom zou het 10 miljoen worden? Denk je niet dat het het aankoopbedrag wordt met dan extra premies?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen kun je vast wel een andere spits kopen, een betere.
Vooral op de bank? Hij heeft in 2010/2011 33 wedstrijden gespeeld, vorig jaar maar 14, maar dat kwam ook omdat hij geblesseerd was... weet jij uberhaupt wel iets over psv of lul je gewoon maar wat..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan lijkt het al snel heel wat ja. Maar de man is ook gewoon middelmaat. Zit niet voor niks al 2 jaar lang vooral veel op de bank.
Matavz is de beste spits op dit moment in de Eredivisie die ga je toch niet aan je concurrent verkopen met de kennis dat die ook nog Tadic hebben rondlopen dan ben je debiel als je dat wilt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:34 schreef Lemming22 het volgende:
Ik schat Bony en een 100% fitte Sigthorsson iets hoger in, vooral omdat ze completer zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Matavz is de beste spits op dit moment in de Eredivisie die ga je toch niet aan je concurrent verkopen met de kennis dat die ook nog Tadic hebben rondlopen dan ben je debiel als je dat wilt.
Maar ja, sigthorsson is nooit 100% fit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik schat Bony en een 100% fitte Sigthorsson iets hoger in, vooral omdat ze completer zijn.
Bony is de beste spits.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik schat Bony en een 100% fitte Sigthorsson iets hoger in, vooral omdat ze completer zijn.
Ik ben niet overtuigd van het slagen van Matavz bij PSV. Heeft zich vorig jaar nog niet bewezen als echte killer. Liet aardige dingen zien, maar was ook heel veel afwezig en heeft ook behoorlijk wat kansen gemist. Hij werd niet voor niets verdrongen uit de basis voor Lens aan het einde van het seizoen. Waarschijnlijk zal hij nu meer panklare ballen krijgen van Narsingh, dus ook meer scoren. Maar hij moet ook echt nog wel effectiever omgaan met zijn kansen om betiteld te worden als de beste spits van de eredivisie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Matavz is de beste spits op dit moment in de Eredivisie die ga je toch niet aan je concurrent verkopen met de kennis dat die ook nog Tadic hebben rondlopen dan ben je debiel als je dat wilt.
Ik niet, maar in ieder geval een van de betere spitsen, en aangezien ik Lens geen echte goede spits vind (want waar heb je Narsingh dan toch voor) moet je het gewoon met Matavz proberen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij zich niet bewezen, hij had alleen maar individuen om zich heen, maar de kansen die hij kreeg daar deed hij redelijk goede dingen mee. Het was ook vrij logisch dat Lens op een gegeven moment zijn plek zou innemen, Lens is veel meer een individu en minder afhankelijk van voorzetten, PSV wist wie het in huis haalde met Matavz en Narsingh is daar een goede aanvulling op.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van het slagen van Matavz bij PSV. Heeft zich vorig jaar nog niet bewezen als echte killer. Liet aardige dingen zien, maar was ook heel veel afwezig en heeft ook behoorlijk wat kansen gemist. Hij werd niet voor niets verdrongen uit de basis voor Lens aan het einde van het seizoen. Waarschijnlijk zal hij nu meer panklare ballen krijgen van Narsingh, dus ook meer scoren. Maar hij moet ook echt nog wel effectiever omgaan met zijn kansen om betiteld te worden als de beste spits van de eredivisie.
33 competitiewedstrijden? Dat is meer dan ik dacht ja. Kan je nagaan hoe weinig indruk hij gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Vooral op de bank? Hij heeft in 2010/2011 33 wedstrijden gespeeld, vorig jaar maar 14, maar dat kwam ook omdat hij geblesseerd was... weet jij uberhaupt wel iets over psv of lul je gewoon maar wat..
Zoals Matavz bedoel je? Dat was idd een last minute paniekje. Perfect voorbeeld van hoe het niet moet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tsja, als die nou klaar stond. PSV kennende zal dat een last minute paniekaankoop worden. Nee, wacht maar gewoon een jaartje en kijk hoe het gelopen is.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals Matavz bedoel je? Dat was idd een last minute paniekje. Perfect voorbeeld van hoe het niet moet.
Ah joh, dan is het hem waarschijnlijk niet opgevallen. Zo lult Grrrrrr alles recht wat krom is...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]De interesse en onderhandelingen waren er allang. Dat hij pas op het laatst gekocht werd heeft daar dus niks mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |