In 1x goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
1.6 ghz zegt niks. Een intel Atom 1.6 ghz is traag.
Gewoon xubuntu eens proberen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:02 schreef Starman89 het volgende:
[..]
In 1x goedIs idd een Intel Atom N270 1,6ghz
Belangrijkste is dat Spotify er redelijk op draait. Verder beetje surfen, en af en toe een documentje openen (liefst met OpenOffice / LibreOffice)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
12.10 is nog niet 1x gecrashed.
Enige wat niet werkt op dit moment: speakers op mijn externe display.
Daarnaast valt me de battery een beetje tegen (ben 15 min kwijtgeraakt tov. 12.04).
Ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Eh.
Ik wacht wel op de final
Ik heb dan ook fatsoenlijke hardwarequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 01:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Eh.
Ik wacht wel op de final
Ik heb dit apparaat er anders behoorlijk op uitgezocht. Intel chipset, Nvidia GPU... heb er verder eigenlijk nooit problemen mee gehad.quote:
En daar heb ik geen problemen met een AMD Radeon 6650quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb dit apparaat er anders behoorlijk op uitgezocht. Intel chipset, Nvidia GPU... heb er verder eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Ik vraag me vooral af waar dat plaatje vandaan komt. Het lijkt wel een soort google-maps afbeelding on LSD. Hoe de fuck komt dat in het bootproces?
(ik krijg dit ongeveer op het punt dat je je login scherm (of keuzescherm of je een live-sessie wilt starten of gelijk wilt installeren) verwacht, het bekende "padoempadoem"-geluidje wordt wel afgespeeld)
Sja dit ding is al 3 jaar oud, dus toen speelde dat wel flink mee. Denk dat ik nu ook voor AMD zou gaan. (als ik nu een computer zou kopen zou het denk ik een llano systeem worden)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:22 schreef wdn het volgende:
[..]
En daar heb ik geen problemen met een AMD Radeon 6650
Oh hoe anders was dat 5 jaar geleden
HDA wordt enkel voor IDE gebruikt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
wel apart dat de installer mijn harde schijf SDA noemt. Dat ding spint toch echt als een malle hoor.
Dan doe je toch iets foutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Jesse_ het volgende:
Bluh, net de update naar 12.10 gedaan.
Kan ik weer alle programma's op het juiste bureaublad laten plaatsen.
Dat gaat alleen goed als je binnen dezelfde versie blijft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon je /home partitie blijven recyclen
Gaat bij mij al een jaar of 4 prima hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat gaat alleen goed als je binnen dezelfde versie blijft.
Ik format mijn /home partitie en symlink de (niet hidden) directories (rest van /home wordt dus altijd verwijderd; bookmarks worden gesynched met google+).
Pff het duurde hier een uur, ruim.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:28 schreef wdn het volgende:
ssdinderdaad
12.10 is binnen 10 minuten geinstalleerd
[..]
Dan doe je toch iets fout
Ik doe na installatie mijn desktop symlinken naar mijn 2de schijf en na 1x F5 op mijn bureaublad zijn al mijn iconen terug
ssd ftwquote:
wep apps zijn launcher icoontjes die een lijst erbij hebben waardoor je heel snel bij dingen kunt komen voor die wep app. Google mail bijvoorbeeld geeft je een link naar 'een nieuwe mail maken' enzo. Of bij twitter dat je rechstreeks naar een twitter account kan gaan vanuit de launcher (waardoor in dash ook een link komt naar dat twitter account).quote:Ik snap de web apps in unity alleen niet
Helemaal niet juist. Ik heb echt het idee dat het veel stabieler is dan 4, 5 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. Het kwalitatieve goede van Ubuntu is de laatste tijd toch wel afgenomen. Na elke update heb ik gekloot en gedoe van dingen die het niet meer doen of niet willen installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |