en dat kan ook in 12.04quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:00 schreef Wells.p het volgende:
[..]
weet dat het werk maar maar die web app mogelijkheid ziet erg gelikt uit
Godver, ga 12.04 maar opnieuw installeren. Kan ik gewoon cd er in doen en verder klikken? Back up hoeft niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:04 schreef wdn het volgende:
[..]
en dat kan ook in 12.04
http://www.omgubuntu.co.u(...)new-web-apps-feature
Het is geen windows he (waar je bij elke nieuwe release ook nieuwe andere software nodig hebt).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Godver, ga 12.04 maar opnieuw installeren.
Jeap, ben nieuw.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is geen windows he (waar je bij elke nieuwe release ook nieuwe andere software nodig hebt).
12.10 heeft als basis 12.04 welke als basis 11.10 welke als basis 11.04 had. Dat wil zeggen dat bijna alle software backwards compatible is 1 release lager en is het meestal even wachten op iemand die een PPA maakt. Alleen als er echt een nieuwe basis is (zoals toen gnome 2 naar Unity/gnome3 ging) gaat dat niet op.
Klopt, RTL gebruikt DRM voor alle uitzendinggemist-filmpjes waardoor het praktisch alleen op windows werkt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef koelants het volgende:
Sinds een paar maandjes trots bezitter van Ubuntu 12.04
In het begin nog erg wennen, gebruik nu alleen nog maar windows om RTLXL te kunnen bekijken.
Ik heb dan voor chrome wel een silverlight plugin gevonden (Rndr) maar alleen op de site van RTL werkt die dus niet
Waren we ooit allemaalquote:
You can't "own" free software, man!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef koelants het volgende:
Sinds een paar maandjes trots bezitter van Ubuntu 12.04
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:46 schreef Farenji het volgende:
[..]
You can't "own" free software, man!
1 | NETDOWN=no |
1 | up ethtool -s eth0 wol g |
Maar de CLI 'steelt' de show.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Tuurlijk wel, Gnome pwnt KDE big time!
Oh ideen zat maar die hebben allemaal met realtek te maken en niet met intelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:46 schreef Quickslick het volgende:
[..]
Niemand een idee? Heb ik de technische kennis van de FOK!ers toch te hoog ingeschat...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef wdn het volgende:
= "Vind het zelf echter netter om dit in de /etc/network/interfaces file op te lossen."
Is dat niet het probleem? Ik zou het verwachten in /etc/rc.local namelijk.
= ACPI testen is simpel: start met `acpi=off` (Grub; F6; achteraan toevoegen)
= 64 of 32 bit versie Ubuntu? 64 bit kan ook het probleem zijn
Ik zou een vraag stellen op askubuntu.com
Hier staan een hoop opmerkingen van pogingen: http://askubuntu.com/ques(...)3-times-then-no-more
Ja, in die zin dat ik opmerkingen ben tegengekomen dat je soms de 32 bits versie nodig hebt van een package (kwam het ergens tegen in een discussie over realtek en WOL maar vind het niet meer terug).quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef Quickslick het volgende:
64 bits Ubuntu draai ik. Zit hier een bekende bug in dan die impact heeft op WOL?
[..]
Ja het is gelukt, werkt toch wel prettigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Waren we ooit allemaal![]()
Is het gelukt?
eensch!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef KomtTijd... het volgende:
mja ik gebruik sinds een maandje ofzo ook weer 11.04. Op zich doet 12.04 het ook prima hoor, maar toch voelt het echt als een verlichting na bijna een jaar unity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |