Ik weet niet wat jij onder 'dikke tetten' verstaat, maar ik kan prima spelen met de vrolijk bungelende 75B van Miss Tukkiewukkie als ik haar als een bronstige Duitse Herder neem.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:14 schreef MrBaas het volgende:
vrouwen moeten wel dikke tetten hebben zodat je ze vast kan houden als je der van achter neemt of ben ik de enige die zo denkt?
Och, kom hier schatje! Ik zal je troosten en je tietjes verafgoden...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nu voel ik mij zeer minderwaardig met mijn nog kleinere maat.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:07 schreef maickeltje het volgende:
Ja het moet niet zo zijn dat ze 2 ruggen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Of gewoon géén kut...shemale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De inhoud van de borsten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:30 schreef 2cv het volgende:
Voor lust: ja, het interesseert me.
Voor relatie: duidelijk minder belangrijk. Het gaat om de inhoud enzo.
Nee, de inhoud van het hoofd. In geval van lust speelt de inhoud van de borsten wel mee.quote:
Wat is dit nou weer voor negatief gedoe? Verder: zorg zelf voor je geld zodat je je partner zelf kunt kiezen i.p.v. afhankelijk te zijn van een sugar daddy.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik haat topics als deze.Ik moet altijd van die voorgevulde/puch-up bh's dragen om het nog iets te laten lijken. Hmm, ik krijg ineens een idee voor als eindelijk mijn zoektocht naar een sugar daddy geslaagd is.
![]()
Gr. Roos Tietloos
Dit dus. Mooie ronde heupenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan waar ze aan hangen. Een vroegere vriendin van me had ook 75B en die vond ik echt niet te klein. Ook vriendinnen gehad met cup A en die was verder ook nog heel dun, tja dan is er wel erg weinig om beet te pakken
Ik kijk meestal naar de heupen en daarna naar de kop en daarna pas naar de tieten, tenzij de tieten erg afleiden van de rest
Wat een eisen! Hangen benadrukt echtheid en grote tepels+stukje eromheen geeft extra gebiedje met reliëf om aan te frunniken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:43 schreef Dagkaart het volgende:
Ik zal ook nog een serieus antwoord geven. Grootte maakt niet uit, liefst b, c of d cup ( niet groter). Wat ze niet mogen: hangen en van die eierkoeken als tepels er op!
Mooi voorbeeld:
[ afbeelding ]
Voorbeeld van watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:43 schreef Dagkaart het volgende:
Ik zal ook nog een serieus antwoord geven. Grootte maakt niet uit, liefst b, c of d cup ( niet groter). Wat ze niet mogen: hangen en van die eierkoeken als tepels er op!
Mooi voorbeeld:
[ afbeelding ]
Klopt helemaal, maar volgens mij krijg ik een note als ik hier blote tetten post?! Vond het gewoon een lekker wijf!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Voorbeeld van wat![]()
Hoe borsten eruit kunnen zien in een bikini? (je weet nog steeds niet of ze naar beneden zakken en hoe groot de tepels zijn....slecht voorbeeld, wel mooie borsten in een bikini!
een ban zelfsquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar volgens mij krijg ik een note als ik hier blote tetten post?! Vond het gewoon een lekker wijf!!
Blote tetten kunnen gewoon. Bij vaginakanalen kom je in de gevarenzone.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar volgens mij krijg ik een note als ik hier blote tetten post?! Vond het gewoon een lekker wijf!!
Die zijn er alquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, oké. Nu even straight to the point; wanneer volgen de pics?
Net zoals tieten buitenproportioneel groot kunnen zijn, kunnen heupen dat ook zijn. Dit is wel een goed voorbeeld daarvan. Of gesoept, of echt abnormale uitgezakte heupen/billen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef Hedera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als de voorkant er zo uitziet, is de ze gelukkigste vrouw op aarde![]()
[ afbeelding ]
En dan Terpstra als Ava?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:43 schreef Dagkaart het volgende:
Mooi voorbeeld:
[ afbeelding ]
İk vind die meid een mooi figuurtje hebben hoor. Haar rondingen zitten meer aan de onderkant van der billen but who care's??:)quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Net zoals tieten buitenproportioneel groot kunnen zijn, kunnen heupen dat ook zijn. Dit is wel een goed voorbeeld daarvan. Of gesoept, of echt abnormale uitgezakte heupen/billen.
Onderste foto is wel.
Nee alleen de bh's.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus jij vertrouwt een Fokker je tiet Pics toe? Dat deed ijsmeis ook. Ze is nu een legende.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef 2cv het volgende:
Lege BH's zijn als alcoholvrij bier: het beste is er uit.
Eens is. Mijn chick heeft ook 75B maar ik klaag niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:30 schreef 2cv het volgende:
Ik heb nog minder.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:11 schreef GlenSpey het volgende:
Mijn vriendin heeft heel weinig (kleine B) en vaak mis ik het toch wel een beetje; een hand vol![]()
Maar borstgrootte maken of breken een relatie bij mij in ieder geval niet
Dat weten we nu welquote:
Als je een leuk smoeltje hebt en een mooi figuur komt het wel goed.quote:
Er zijn heel veel vrouwen die minder hebben. Er zijn er vast ook die nóg minder dan jij hebbenquote:
Beetje kort door de bocht, maar idd!quote:Op maandag 23 juli 2012 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je een leuk smoeltje hebt en een mooi figuur komt het wel goed.
Dit.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat weten we nu welDoe er wat aan of houd op met zeuren.
En het probleem is?quote:
Je bedoelt dat jij last hebt van je rug en dat je vriend het maar al te leuk/lekker vindt dat jij grote borsten hebt?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Groter dan gemiddeld, vind het zelf veel vervelender dan hij. Achja.. Shit happens ;')
Hij geeft er niet zo om hoe groot of klein ze zijn, meer een billenman. Had ze zelf idd iets kleiner gehad jaquote:Op maandag 23 juli 2012 13:51 schreef M1979 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij last hebt van je rug en dat je vriend het maar al te leuk/lekker vindt dat jij grote borsten hebt?
Je denkt toch niet dat kleine tieten niet gaan hangen als "ze" ouder worden?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef postsomething het volgende:
[..]
En het probleem is?
Er zijn genoeg mannen (inclusief mijzelf) die datvinden.
Verder krijgen grote tieten vroeger of later last van de zwaartekracht; dat probleem krijg jij niet/minder.
Jij hebt ervaring aangezien je uit 1900 komt?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:56 schreef Hedera het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat kleine tieten niet gaan hangen als "ze" ouder worden?
Helaas krijgt elke vrouw, met grote of kleine borsten, te maken met slappe theezakjes....
U got me there!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring aangezien je uit 1900 komt?
Geen papa dusquote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring aangezien je uit 1900 komt?
Zo denk ik er ook over. Toch wel lekker om iets vast te hebben maar het gaat niet alleen om de borsten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:30 schreef 2cv het volgende:
Ja, het kan altijd wat gaan hangen. Maar wat ik zie is dat grote tieten daar duidelijk meer last van hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:56 schreef Hedera het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat kleine tieten niet gaan hangen als "ze" ouder worden?
Helaas krijgt elke vrouw, met grote of kleine borsten, te maken met slappe theezakjes....
Als je er echt last van hebt kan je er wat aan laten doen natuurlijk:-) Scheelt een hoop pijn in the end..quote:Op maandag 23 juli 2012 16:24 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
[..]
Hij geeft er niet zo om hoe groot of klein ze zijn, meer een billenman. Had ze zelf idd iets kleiner gehad ja
Kleine tieten gaan net zo snel hangen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Interesseert me zeker, en dan eerder een voorkeur voor wat kleiner (mooie B) dan erg groot (D+).
Het moet allemaal niet gaan hangen
Als je weet dat je een ban krijgt als je blote tieten post waarom toch doen? (er werd je verteld dat je een ban krijgt als je het doet).quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Tenzij je extreem veel geluk hebt of je aan je borsten hebt laten sleutelen, heeft het overgrote deel van de grote(re) borsten van nature al een klein beetje iets hangerigs, zelfs als je nog 16 bent. Bij kleinere borsten is dat veel minder vaak zo, wat voor mij één van de vele redenen is dat ik kleinere borsten vaak mooier vind.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:19 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kleine tieten gaan net zo snel hangen.
Dank u, scheelt mij uitleggenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tenzij je extreem veel geluk hebt of je aan je borsten hebt laten sleutelen, heeft het overgrote deel van de grote(re) borsten van nature al een klein beetje iets hangerigs, zelfs als je nog 16 bent. Bij kleinere borsten is dat veel minder vaak zo, wat voor mij één van de vele redenen is dat ik kleinere borsten vaak mooier vind.
Tja dat komt door de zwaartekracht he. De tweeling heeft dan zijn beste tijd gehad helaas....:)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef postsomething het volgende:
[..]
Ja, het kan altijd wat gaan hangen. Maar wat ik zie is dat grote tieten daar duidelijk meer last van hebben.
Ja tuurlijk hebben ze altijd al wat meer hangerigs, aangezien tieten niet recht vooruit groeien. Echter, slappe theezakjesvorming vindt net zo snel plaats bij kleinere borsten, vergis je niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tenzij je extreem veel geluk hebt of je aan je borsten hebt laten sleutelen, heeft het overgrote deel van de grote(re) borsten van nature al een klein beetje iets hangerigs, zelfs als je nog 16 bent. Bij kleinere borsten is dat veel minder vaak zo, wat voor mij één van de vele redenen is dat ik kleinere borsten vaak mooier vind.
Prachtig juist, een slanke taille met grotere borsten. Mooiste wat er is als je het mij vraagt.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Toch wel lekker om iets vast te hebben maar het gaat niet alleen om de borsten.
Ik vind het totaal plaatje veel belangrijker. Het moet geen klein meisje zijn met een smal taille en gigantische borsten erop.. Alles in proportie
Het gaat ook niet om de grote maar om de stevigheid. Ik heb genoeg vrouwen gezien, ook op veel oudere leeftijd met zowel grote als kleine borsten die nog fier rechtop staan. En genoeg jonge vrouwen bij wie het allemaal hangt, groot of klein.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk hebben ze altijd al wat meer hangerigs, aangezien tieten niet recht vooruit groeien. Echter, slappe theezakjesvorming vindt net zo snel plaats bij kleinere borsten, vergis je niet.
Vind ik ook. Vind 't altijd sexy als de borsten nèt iets groter zijn dan je bij iemand met zo'n taille verwacht, dat ze je gelijk opvallen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Prachtig juist, een slanke taille met grotere borsten. Mooiste wat er is als je het mij vraagt.
Sowieso.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Niets mis met grote borsten die een klein beetje 'hangen'.
[ afbeelding ]
Mooie borsten. En hangen? Ach bij jullie heren bungelt er ook iets tussen de benen en dat ziet er ook niet uitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Niets mis met grote borsten die een klein beetje 'hangen'.
[ afbeelding ]
hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Hedera het volgende:
[..]
Mooie borsten. En hangen? Ach bij jullie heren bungelt er ook iets tussen de benen en dat ziet er ook niet uit
echte borstenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vind 't altijd sexy als de borsten nèt iets groter zijn dan je bij iemand met zo'n taille verwacht, dat ze je gelijk opvallen.
[..]
Sowieso.![]()
Als ze niet zouden hangen, zou je ze (waarschijnlijk terecht) associëren met neptieten.
Ken je die niet? Kate Upton. Google haar maarquote:
Ooh, is dat dus Kate Upton? Zij is toch die internethype of niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ken je die niet? Kate Upton. Google haar maar
Ja, klopt. En ook bekend als Sports Illustrated model.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ooh, is dat dus Kate Upton? Zij is toch die internethype of niet?
wwaar op internet kom je haar dan tegen? ik alleen als ik ernaar googlequote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ooh, is dat dus Kate Upton? Zij is toch die internethype of niet?
Kolere zeg, ze is zelfs jonger dan ik.
Nja iets van haar was een viral op het internet. Zal vast wel op wiki staan ergens ook. Dumpert heeft haar in NL helemaal tot in het oneindige gehyped, geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
wwaar op internet kom je haar dan tegen? ik alleen als ik ernaar google
oohquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nja iets van haar was een viral op het internet. Zal vast wel op wiki staan ergens ook. Dumpert heeft haar in NL helemaal tot in het oneindige gehyped, geloof ik.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:20 schreef Febo_kroketje het volgende:
Zoiets als dit is wel leuk
[ afbeelding ]
Hint: dat is in scene gezet.quote:
Beetje standaard post. Het woord 'te' impliceert namelijk al dat het niet mooi staat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:19 schreef Rainymood het volgende:
Moeten bij het lijf passen. Zelf heb ik liever kleiner maar mijn vriendin heeft nu wel redelijke. Is wel doodlekker zacht om er op te liggen en gewoon lekker mee te frunneken.
Zoals ik al zei: moet bij het lijf passen en niet té groot (of klein!)
Homo's, kinderen tussen borstvoeding en de pubertijd, pedofielen en aseksuelen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bestaan er eigenlijk ook mannen die zich niet direct in tieten interesseren?
Beetje malle vraag. Als we er niet zo om gaven, dan zijn we geen echte mannen meer imho? Iedereen interesseert het, maar de 1 laat het overduidelijk merken door ernaar te staren en anderen kijken er pas vluchtig naar als je wegkijkt. Hangt ook beetje vanaf of je een wollen coltrui aan hebt of een topje. De 1 vind C/D een eis, de ander heeft andere prioriteiten, zoals hoe leuk ze in het geheel is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
+1quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:14 schreef discy het volgende:
als ik een meisje zie met grote tieten trekt ze wel m'n aandacht. en schuddende tieten tijdens sex zijn wel geil. dus als ze groot zijn dan interesseert het me wel.
maar als ze klein zijn boeit het me niets. ik zou er nooit een meisje voor afwijzen of niet op haar afstappen. en ook geen kleinere kans op een relatie ofzo.
voor mij is de norm dat ze knijpbaar moeten zijn.
Zo is het. Mooie tieten zijn van staatsbelang voor het psychologisch welzijn van man en vrouw. Ik vind dat de staat subsidies moet uitkeren voor borstvergrotingen. We worden er allemaal vrolijker van.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:14 schreef discy het volgende:
als ik een meisje zie met grote tieten trekt ze wel m'n aandacht. en schuddende tieten tijdens sex zijn wel geil. dus als ze groot zijn dan interesseert het me wel.
maar als ze klein zijn boeit het me niets. ik zou er nooit een meisje voor afwijzen of niet op haar afstappen. en ook geen kleinere kans op een relatie ofzo.
voor mij is de norm dat ze knijpbaar moeten zijn.
Het verschil is duidelijk te zien en als je weet dat het nep is, is het gewoon niet echt opwindend meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie het verschil nooit zo tussen echte en neppe tieten. Dus ik snap niet hoe sommige mensen neptieten zo lelijk kunnen vinden (tenzij ze buiten proportie groot zijn geopereerd natuurlijk).
Wat is dan precies het verschil in hoe het eruit ziet?quote:Op zondag 29 juli 2012 06:16 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het verschil is duidelijk te zien en als je weet dat het nep is, is het gewoon niet echt opwindend meer.
Lijkt me vrij duidelijk toch? Veel te rond, te ver naar boven opgetrokken, relatief kleine en hoge liggende tepels, een duidelijke 'vouw' aan de onderkant als overblijfsel van het litteken etc.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is dan precies het verschil in hoe het eruit ziet?
Dat is allang achterhaald. Die opliggenede neppers zijn de oudere/goedkopere. Als een vrouw besluit om voor kwaliteit te gaan, wat belangrijk is als het over je voorgevel gaat, dan zijn de neppers gewoon mooier dan echte.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk toch? Veel te rond, te ver naar boven opgetrokken, relatief kleine en hoge liggende tepels, een duidelijke 'vouw' aan de onderkant als overblijfsel van het litteken etc.
quote:
Je weet dat je jezelf hier dus keihard tegenspreekt hè?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:56 schreef blek het volgende:
Vakkennis, creativiteit, ervaring en passie voor borsten maken die mannen ware meesters in het creeren van hyperrealistische borsten.
Veel te rond, kan me er niet heel veel bij voorstellen. Dacht altijd dat mensen dat aantrekkelijk vonden, ronde borsten.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk toch? Veel te rond, te ver naar boven opgetrokken, relatief kleine en hoge liggende tepels, een duidelijke 'vouw' aan de onderkant als overblijfsel van het litteken etc.
Ja maar het punt is dus, dat als je daardoor weet dat ze nep zijn, het een afknapper is. Voor mij althans.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel te rond, kan me er niet heel veel bij voorstellen. Dacht altijd dat mensen dat aantrekkelijk vonden, ronde borsten.
Wat je zegt is onzin. Als je mij 100 foto's laat zien van vrouwen met echte en neppe borsten, kan ik je in 90% van de gevallen vertellen welke de nepperts zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:56 schreef blek het volgende:
[..]
Dat is allang achterhaald. Die opliggenede neppers zijn de oudere/goedkopere. Als een vrouw besluit om voor kwaliteit te gaan, wat belangrijk is als het over je voorgevel gaat, dan zijn de neppers gewoon mooier dan echte.
Een goede chirurg is een ware kunstenaar die zijn vak verstaat en in staat is om het vrouwenlichaam te vervolmaken. Vergelijk het maar met die gasten die die custombikes maken op discovery. Vakkennis, creativiteit, ervaring en passie voor borsten maken die mannen ware meesters in het creeren van hyperrealistische borsten.
Geloof ik niks van.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat je zegt is onzin. Als je mij 100 foto's laat zien van vrouwen met echte en neppe borsten, kan ik je in 90% van de gevallen vertellen welke de nepperts zijn.
Smaken verschillen. De ene vindt dat mooi, de andere niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel te rond, kan me er niet heel veel bij voorstellen. Dacht altijd dat mensen dat aantrekkelijk vonden, ronde borsten.
Twee van mijn nichten hebben van die zogenaamde 'betere modellen'. De allernieuwste die er op de markt zijn, niet meer van die harde. Je voelt het niet, maar ziet het wel degelijk als ze gaan liggen als ze bewegen. Ik spot ze makkelijk die neppe tieten.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:00 schreef blek het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
De wat oudere zijn wel herkenbaar maar van de betere modellen kan je zelfs niet voelen dat het geen echte zijn. Wat wel kan is dat de vrouwen de verkeerde borsten kiezen, dus eigenlijk te groot of dat hun lichaam niet mooi genoeg is voor die borsten.
Jij hebt aan de tieten van je nichten gezeten?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Twee van mijn nichten hebben van die zogenaamde 'betere modellen'. De allernieuwste die er op de markt zijn, niet meer van die harde. Je voelt het niet, maar ziet het wel degelijk als ze gaan liggen als ze bewegen. Ik spot ze makkelijk die neppe tieten.
alles over hebben voor de wetenschapquote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt aan de tieten van je nichten gezeten?
Jepquote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt aan de tieten van je nichten gezeten?
Je herkent ze wel ja. Met name als er beweging in zit.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Twee van mijn nichten hebben van die zogenaamde 'betere modellen'. De allernieuwste die er op de markt zijn, niet meer van die harde. Je voelt het niet, maar ziet het wel degelijk als ze gaan liggen als ze bewegen. Ik spot ze makkelijk die neppe tieten.
Soms wou ik dat ik ook een vrouw wasquote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
JepOok aan die van een vriendin voor de grap.
Een A is nog kleiner, hoe kan B dan perfect zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kleiner hoe fijner. Een B is perfect.
Technisch gezien is 70B kleiner dan 85A.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een A is nog kleiner, hoe kan B dan perfect zijn
Technisch gezien is een 70A kleiner dan een 70B.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Technisch gezien is 70B kleiner dan 85A.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of deze spoiler mag...zo niet dan graag verwijderen en mijn excuses![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:17 schreef Sekhmet het volgende:
Aangezien vorm voor veel mensen ook belangrijk is vraag ik mij af welke vorm (en daarbij dus ook een beetje grootte) het mooist gevonden wordt?!Dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of deze spoiler mag...zo niet dan graag verwijderen en mijn excuses![]()
Aangezien vorm voor veel mensen ook belangrijk is vraag ik mij af welke vorm (en daarbij dus ook een beetje grootte) het mooist gevonden wordt?!Hier ben ik ook wel benieuwd naar, wat 'het best in de markt ligt' enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of deze spoiler mag...zo niet dan graag verwijderen en mijn excuses![]()
![]()
Oranges en grapefruits vermoed ik :-)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, wat 'het best in de markt ligt' enzo
Waar blijven die pics in US dan, als je toch zo trots bent?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:57 schreef evarulesz het volgende:
wat ben ik trots op mn donkere bolle kont , smalle taille en cup b![]()
![]()
![]()
De borsten of de vrouw? Die van haar zijn wel erg klein, iets groter mag ook wel, maar het valt mee. Verder vind ik het maar een vies mens eigenlijk. Lang/mager, nepnagels, navelpiercing, duimring en dat kruis om dr nek.quote:
Hij heeft toch wel een punt dat ze best wel klein zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:23 schreef Iwanius het volgende:
Gast..je hebt zelf geen smaak als ik je afkeur zo hoor.
Meeste meiden van nu mochten willen dat ze er zo uitzagen.
Btw dit is niet zo maar iemand.
Jij vindt dat mens serieus mooi? Ze ziet er zo onnatuurlijk uit als maar kan, het enige wat nog mist zijn neptieten. Nee, ik vind dat niet bepaald mooi. Ik zou haar wel doen hoor, maar dat zegt niet zoveel aangezien mijn piemel een stuk minder kieskeurig is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:23 schreef Iwanius het volgende:
Gast..je hebt zelf geen smaak als ik je afkeur zo hoor.
Meeste meiden van nu mochten willen dat ze er zo uitzagen.
Btw dit is niet zo maar iemand.
Ze zijn inderdaad echt, net zoals Pamela Anderson echte tieten heeft. Ze zijn alleen niet natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:15 schreef Brannagh het volgende:
Bah, een vriend van mij is gestoord van Denise Milani, ongelofelijk dat die dingen echt zijn.
Nee? Oke, ik weet er niks vanaf, maar op boobpedia staat dat ze wel natuurlijk zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad echt, net zoals Pamela Anderson echte tieten heeft. Ze zijn alleen niet natuurlijk.
Help me even herinneren dat ik eens wat plaatjes zoek die het bewijzen.
Ik vind al die borsten daar zo vreselijk lelijk....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:00 schreef 2cv het volgende:
Weet je, je kan ook zelf zoeken. www.theperfectboobs.net
Er is een apart topic voor Denise Milani. Jordan Carver heeft vergelijkbare borsten en die zijn ook nep.
Even voor de duidelijkheid: men vindt daar dat perfecte boobs overduidelijk chirurgisch vergroot zijn, dus niet lopen miepen dat je al die borsten daar zo lelijk vindt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:00 schreef 2cv het volgende:
Weet je, je kan ook zelf zoeken. www.theperfectboobs.net
Er is een apart topic voor Denise Milani. Jordan Carver heeft vergelijkbare borsten en die zijn ook nep.
Even voor de duidelijkheid: men vindt daar dat perfecte boobs overduidelijk chirurgisch vergroot zijn, dus niet lopen miepen dat je al die borsten daar zo lelijk vindt.
De foto is ook weg, maar ik heb gevraagd of iemand hem opnieuw wil plaatsen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:46 schreef Brannagh het volgende:
Ik heb geen zin om daar een account voor aan te maken xD
Maar wat ik zelf op andere sites kan vinden, is dat ze wel natuurlijk zijn, maar dat ze al behoorlijk vroeg enorm groot werden en eigenlijk niet stopten met groeien of iets dergelijks.
In before 'I would not hit that, knees are too sharp' plaatje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
De borsten of de vrouw? Die van haar zijn wel erg klein, iets groter mag ook wel, maar het valt mee. Verder vind ik het maar een vies mens eigenlijk. Lang/mager, nepnagels, navelpiercing, duimring en dat kruis om dr nek.Ze zal wel Amerikaans zijn.
Maar kom op, een duimringquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
In before 'I would not hit that, knees are too sharp' plaatje.
Man, zeur niet, 't is een lekker wijf.
Oja, ik was even vergeten dat een ring om een vinger inderdaad zware afbreuk kan doen aan je fysieke voorkomen.quote:
Dat soort details doet wel afbreuk aan het oordeel van mensen over haar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oja, ik was even vergeten dat een ring om een vinger inderdaad zware afbreuk kan doen aan je fysieke voorkomen.
Zelf heb ik liever een chick met mooi heupen en goede kanonnen, maar ik zou haar nog steeds lachend doen. En geilen op een levend skelet..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef Brannagh het volgende:
Dat mens is eng mager joh. Dan geil je in feite op een levend skelet.
Ieder zn eigen mening, maar ik vond haar inderdaad niet mooi. Veel vrouwelijks is het niet.
Over haar? Als persoon? Jij kan over haar oordelen door een stukje metaal?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort details doet wel afbreuk aan het oordeel van mensen over haar.
Je meent het.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zelf heb ik liever een chick met mooi heupen en goede kanonnen, maar ik zou haar nog steeds lachend doen. En geilen op een levend skelet..Wat een jaloerse reactie.
Nee, maar ik ben oppervlakkig en het staat nogal trashy.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:54 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Over haar? Als persoon? Jij kan over haar oordelen door een stukje metaal?![]()
Ach, ik vind 't een beetje overdreven om het 'eng mager' en een 'levend skelet' te noemen. Daarmee lijkt het in ieder geval op jaloezie. Maargoed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:55 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Je meent het.
Hoezo is dat jaloers? Ik vind zulke dunne meiden echt niet mooi. Dan liever een fatsoenlijk getrainde buik, volle borsten en wat rondere heupen.
Ik vind van welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:19 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach, ik vind 't een beetje overdreven om het 'eng mager' en een 'levend skelet' te noemen. Daarmee lijkt het in ieder geval op jaloezie. Maargoed.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:20 schreef Brannagh het volgende:
behalve op mensen die goed pannenkoeken kunnen bakken. Daar kan ik écht niet tegen op.
Weet je hoe moeilijk dat is? Die van mij zijn óf zwart, of niet gaar. Respect voor alle goede pannenkoekenbakkersquote:
Kom maar eens pannekoeken bij mij eten dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:44 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk dat is? Die van mij zijn óf zwart, of niet gaar. Respect voor alle goede pannenkoekenbakkers
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kom maar eens pannekoeken bij mij eten dan.
Wat is er precies lekker aan haar dan? Het enige goede wat ik kan bedenken is dat ze niet dik is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Strak buikje en bovenbenen, sexy blik, mooie borstjes. Ik vind atletisch uitziende meisjes sowieso erg aantrekkelijk, dus het doet misschien meer voor mij dan voor jou, maar het stigma dat flinke tieten en een fikse reet vereisten zijn om lekker te zijn vind ik zo intens afgezaagd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:48 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
Wat is er precies lekker aan haar dan? Het enige goede wat ik kan bedenken is dat ze niet dik is.Maar daar is ook alles mee gezegd eigenlijk.
Geen punt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenNeem ik wel mn eigen stroop mee.
Ik herken dit er totaal niet in. Buikje en benen zijn strak maar dat is logisch, ze is mager. Verder vind ik een zacht (maar niet dik) buikje een stuk lekkerder eigenlijk. Sexy blik? Domme blik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Strak buikje en bovenbenen, sexy blik, mooie borstjes. Ik vind atletisch uitziende meisjes sowieso erg aantrekkelijk, dus het doet misschien meer voor mij dan voor jou, maar het stigma dat flinke tieten en een fikse reet vereisten zijn om lekker te zijn vind ik zo intens afgezaagd.
Je klinkt echt verre van iemand die voor rede vatbaar is, het neigt naar frustratie. Als een magere vrouw jouw doet denken aan een klein joch, dan heb je zelf serieuze issues die je verder niet hoeft te projecteren op mijn mening. Ik laat het hierbij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:58 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
Ik herken dit er totaal niet in. Buikje en benen zijn strak maar dat is logisch, ze is mager. Verder vind ik een zacht (maar niet dik) buikje een stuk lekkerder eigenlijk. Sexy blik? Domme blik.Echt zo'n "kijk-mij-eens-neukvlees-wezen" blik, met haar mond open. Dat vind ik niet echt aantrekkelijk. Met haar kleine borsten en haar magere figuur doet ze denken aan het lichaam van een klein jongetje. Vreemd genoeg vind ik kleine borsten minder erg als een vrouw niet zo mager is.
Of je hebt gewoon geen smaak. Ik ben niet degene die gaat kwijlen van een vrouw waar weinig vrouwelijks aan is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:03 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je klinkt echt verre van iemand die voor rede vatbaar is, het neigt naar frustratie. Als een magere vrouw jouw doet denken aan een klein joch, dan heb je zelf serieuze issues die je verder niet hoeft te projecteren op mijn mening. Ik laat het hierbij.
t/m. Maar gewoon cliché, moet in verhouding zijn. D's op 1.60 (no-fatty) kan ook leuk zijn, dat wel. Meeste vrouwen maken zich veel te veel zorgen over hun boobs, kut is dat. Alsof ze het allemaal naar een ideaalbeeld willen trekken terwijl het juist mooi is dat er zoveel verschil tussen zit. Heb als vrouw gewoon B-D zonder rare uitsteeksels ofzo, wees goed in shape en zelfverzekerd erover, en mij heb je gelukkig.quote:
Hehe, grappig dat de meeste mannen dat denken. Kleine borstjes blijven ook niet eeuwig overeind staan hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:31 schreef mariusjunior het volgende:
De grootte van de tieten interesseren me zeker...
Hoe kleiner hoe beter. Des te minder gaat dan hangen later.
Dit is lelijk zeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:37 schreef Iwanius het volgende:
Nicky Whelan is gewoon een heerlijke en mooie vrouw om te zien
die men mocht willen in bed aan te treffen. Maar ik begrijp dat de
meesten op onderstaand type vallen.
[ afbeelding ]
Zijn jullie allemaal negers?
ik vind haar ook niet mooi. mooie koppie maar het lichaam vind ik maar zo-zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Is ook wel zo... en dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hehe, grappig dat de meeste mannen dat denken. Kleine borstjes blijven ook niet eeuwig overeind staan hoor.
nee... ken je nog beter homo worden... ;-)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:33 schreef AppelCake het volgende:
Nee, als ze maar geen rug van voren hebben.
Bij jou komt er zeker ook of ijs of kokend water uit de kraan, of niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:47 schreef mariusjunior het volgende:
[..]
Is ook wel zo... en dat weet ik ook wel.
Maar dan nog heb ik liever theezakjes dan Ex-D tieten die tot onder de navel gaan hangen.
hee.. zowel mijn sterrenbeeld als mijn ascendant is schorpioen. Ik denk alleen in extremen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Bij jou komt er zeker ook of ijs of kokend water uit de kraan, of niet?
wat een ordinair wijf is dat toch. vreselijkquote:
Ik heb 70E en ik pronk daar niet mee hoor. maar in de zomer draag ik weleens iets laag uitgesneden topjes jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben een appel-konten man dus de borsten boeien mij niet echt. Vrouwen die vaak grote borsten hebben pronken er teveel mee waardoor ze ordinair as fuck zijn, en daar houd ik niet van.
Maar ieder z'n smaak tochhhhhhhhh.
Ik zeg ook niet dat alle vrouwen dat doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik heb 70E en ik pronk daar niet mee hoor. maar in de zomer draag ik weleens iets laag uitgesneden topjes ja
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben een appel-konten man dus de borsten boeien mij niet echt. Vrouwen die vaak grote borsten hebben pronken er teveel mee waardoor ze ordinair as fuck zijn, en daar houd ik niet van.
Maar ieder z'n smaak tochhhhhhhhh.
M'n zin klopt inderdaad niet maar ik vond het al te laat om hem aan te passen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:09 schreef soklos het volgende:
[..]
Jazeker, maar vrouwen die vaak grote borsten hebben denk ik ook.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
M'n zin klopt inderdaad niet maar ik vond het al te laat om hem aan te passen.
Maar in handen past prima een C- of D-cup.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:14 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook al die mensen die lopen te pronken dat ze op dikke memmen
vallen die hebben niet door dat je maar 2 handen hebt en die dan al snel
vol geraken.
Minimaal G anders zeggen we nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar in handen past prima een C- of D-cup.
Ik heb 70E en kan die bijna (dus net niet) in mijn handen houden. Ik heb nogal kleine handjes dus in een mannenhand zouden ze zeker moeten passen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:14 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook al die mensen die lopen te pronken dat ze op dikke memmen
vallen die hebben niet door dat je maar 2 handen hebt en die dan al snel
vol geraken.
Geile dikke tietenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
wat een ordinair wijf is dat toch. vreselijk
quote:
Apart wijf inderdaad. Goede jetsers zeker, maar niet echt mijn droommeisje ofzo.quote:
Maar wel lekker en geilquote:
Een lekker en geil wijf is hoeft ook geen droommeisje te zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Apart wijf inderdaad. Goede jetsers zeker, maar niet echt mijn droommeisje ofzo.
geil? mwao.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef BzP het volgende:
[..]
Maar wel lekker en geil
[..]
Een lekker en geil wijf is hoeft ook geen droommeisje te zijn.
Over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
geil? mwao.
dikke tieten that's all. zijn zat mooiere/lekkerdere dames op youtube te vinden (die ook goede tieten hebben)
Droommeisje moet je ook niet al te letterlijk nemen. Ze is gewoon geil. Niet mooi.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef BzP het volgende:
[..]
Maar wel lekker en geil
[..]
Een lekker en geil wijf is hoeft ook geen droommeisje te zijn.
Aangezien vorm voor veel mensen ook belangrijk is vraag ik mij af welke vorm (en daarbij dus ook een beetje grootte) het mooist gevonden wordt?!Zolang ze niet enorm hangen of nep zijn, interesseert het me echt vrij weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of deze spoiler mag...zo niet dan graag verwijderen en mijn excuses
Extremistisch gematigd.
Dat zeg ik ook lekker en geil, niks andersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Droommeisje moet je ook niet al te letterlijk nemen. Ze is gewoon geil. Niet mooi.
Denk je met deze vragen 1 duidelijk antwoord te krijgen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef WarmZaad het volgende:
een klein vraagje tussendoor omdat ik denk dat het teveel is om hiervoor een heel topic te openen, en er zijn al vast heel veel topic's over geopend dus daarom maar even hier
vinden vrouwen de grootte van een penis belangrijk?
of gaat het er meer om of de man lekker gespierd is?
of vind jij het weer belangrijker als hij een gouden tong heeft?
ik hoop hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:40 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Denk je met deze vragen 1 duidelijk antwoord te krijgen?
Neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef WarmZaad het volgende:
een klein vraagje tussendoor omdat ik denk dat het teveel is om hiervoor een heel topic te openen, en er zijn al vast heel veel topic's over geopend dus daarom maar even hier
vinden vrouwen de grootte van een penis belangrijk?
of gaat het er meer om of de man lekker gespierd is?
of vind jij het weer belangrijker als hij een gouden tong heeft?
wat moet een man doen om jou op je gemak te stellen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Nee
Nee
Criterium is dat ik me bij hem op mijn gemak voel en hij lief voor me is
Jongens, het topic gaat over grote tieten.. Open anders zelf een topic.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wat moet een man doen om jou op je gemak te stellen?
lief zijn en je nemen zoals je bent?
en trouwens, ookal voel je je op je gemak en is hij lief, na een jaar slechte seks ga je toch echt bij hem weg of vreemd
of nouja.. je gaat dan niet oud met hem worden
dan krijg ik weer gezeur dat er al zoveel topic's over zijn geopend en dat ik de zoekfuctie moet gaan gebruikenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:42 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jongens, het topic gaat over grote tieten.. Open anders zelf een topic.
Dus moet je wel een bestaand topic overnemen? Open je eigen topic gewoon en als 't niet goed is wordt 't wel gesloten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:43 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dan krijg ik weer gezeur dat er al zoveel topic's over zijn geopend en dat ik de zoekfuctie moet gaan gebruiken
Goede seks heeft niet te maken met een lange penis of een gespierd bovenlichaam, maar met hoe je elkaars behoeften aanvoelt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
wat moet een man doen om jou op je gemak te stellen?
lief zijn en je nemen zoals je bent?
en trouwens, ookal voel je je op je gemak en is hij lief, na een jaar slechte seks ga je toch echt bij hem weg of vreemd
of nouja.. je gaat dan niet oud met hem worden
Onzin, ik word absoluut niet geil van zo'n homp vlees met een dikke pannenkoek er op die m'n veters aan 't bekijken zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:30 schreef VeX- het volgende:
Mannen die zeggen dat de grootte van borsten er niet toedoen liegen.
hoezo roze?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Onzin, ik word absoluut niet geil van zo'n homp vlees met een dikke pannenkoek er op die m'n veters aan 't bekijken zijn.
Terwijl een prompte B die me aankijkt met lieve zachte roze dopjes me meteen in de stemming krijgt.
voor mij is de vorm vele malen belangrijker dan pure massa.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik heb 70E en ik pronk daar niet mee hoor.
Baby, we weten het.quote:
Weet niet, voorkeur. Heb iets met blondjes/redheads, en die hebben (althans degene die ik gehad heb) vaak van mooie roze tepeltjesquote:
ooh, okay. vreemd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Weet niet, voorkeur. Heb iets met blondjes/redheads, en die hebben (althans degene die ik gehad heb) vaak van mooie roze tepeltjes
Vreemd? Een bepaalde voorkeur is 'vreemd'?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ooh, okay. vreemd.
Compleet met deze man eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik hou absoluut niet van vrouwen met geen borsten, dan hebben ze gewoon bijna een jongenslichaam, maar met grotere tepels. Geef mij maar een mooie, ronde C- of D. Maar het gaat niet om grootte, het gaat om vorm. Maar aangezien ik borstenman ben kijk ik wel een beetje kritisch. Niets mooier dan een goed paar tieten.
Inderdaad. Een jongen uit mijn klas valt ook op meiden zonder tieten en met van die kleine kontjes. Ben je dan wel hetero? Het gaat toch grotendeels om de rondingen, qua lichaam?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:25 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon geen smaak. Ik ben niet degene die gaat kwijlen van een vrouw waar weinig vrouwelijks aan is.
[ afbeelding ]
Dit ziet er al een stuk vrouwelijker uit. Daar wil ik wel graag mijn zaad in deponeren.![]()
Zij is vreemdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Vreemd? Een bepaalde voorkeur is 'vreemd'?
Het is ook nog eens de meest courante voorkeur. Maar voor iemand met zogenaamd 70E heeft YCLYHO een aardig tietencomplex.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Vreemd? Een bepaalde voorkeur is 'vreemd'?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is ook nog eens de meest courante voorkeur. Maar voor iemand met zogenaamd 70E heeft YCLYHO een aardig tietencomplex.
Mwao, valt wel mee hoor, Speknek. Tietencomplex? Niet meer dan jouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is ook nog eens de meest courante voorkeur. Maar voor iemand met zogenaamd 70E heeft YCLYHO een aardig tietencomplex.
Dat vind ik wel een intense afknapper bij een man als ik dat ooit te weten zou komenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef kilozout het volgende:
[..]
Compleet met deze man eens.
Genoeg lelijke wijven geneukt omdat ze fantastische tieten hadden. Vaak zijn tieten doorslaggevend voor een avond.
Dus jij bent een mormel met mooie tieten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een intense afknapper bij een man als ik dat ooit te weten zou komen
Waarom vraag je dit?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Dus jij bent een mormel met mooie tieten?
Wat dan bruine spiegeleieren tepels?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mwao, valt wel mee hoor, Speknek. Tietencomplex? Niet meer dan jou
donkerpaars, en ze beginnen bij mijn schouders en lopen tot mijn dijbenenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat dan bruine spiegeleieren tepels?
Dus je denkt dat dat de meest courante voorkeur bij mannen is?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
donkerpaars, en ze beginnen bij mijn schouders en lopen tot mijn dijbenen
nee, ik denk paarsgeel, met witte spikkeltjes, beginnend bij de grote teen en eindigend bij de bovenlip.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Dus je denkt dat dat de meest courante voorkeur bij mannen is?
ja dat heb ik ook. Met 70e kan ik nog net terecht bij de hünkemoller (af en toe) maar 75 lijkt me best moeilijk te vinden in de reguliere winkels.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:17 schreef erica90 het volgende:
voor de meiden die het jammer vinden dat ze weinig hebben. te groot is ook niks. heb zelf cup 75 f (puur natuur) en confectie maat 38 (ze hangen gelukkig niet en ook geen grote tepels) maar altijd gezeur met bh's kopen want blijkbaar denken ze dat alleen dikkere vrouwen grote maten hebben...... en vaak last van rug
Gewoon twee emmers en een stuk touw.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook. Met 70e kan ik nog net terecht bij de hünkemoller (af en toe) maar 75 lijkt me best moeilijk te vinden in de reguliere winkels.
Klopt, bij mij is het blijkbaar andersom. Ik ging met vriendinnen shoppen en ik zag een leuk setje, dus ik vroeg of ze die ook nog hadden in 70A. En zowel de medewerkster van de winkel als m'n vriendinnen waren verbaasd en dachten voor mij eerder aan een C.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:10 schreef oLexie het volgende:
Ik heb 75D maar ze zien er niet groot uit. Maat is dan ook overrated.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |