Ik weet niet wat jij onder 'dikke tetten' verstaat, maar ik kan prima spelen met de vrolijk bungelende 75B van Miss Tukkiewukkie als ik haar als een bronstige Duitse Herder neem.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:14 schreef MrBaas het volgende:
vrouwen moeten wel dikke tetten hebben zodat je ze vast kan houden als je der van achter neemt of ben ik de enige die zo denkt?
Och, kom hier schatje! Ik zal je troosten en je tietjes verafgoden...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nu voel ik mij zeer minderwaardig met mijn nog kleinere maat.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:07 schreef maickeltje het volgende:
Ja het moet niet zo zijn dat ze 2 ruggen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Of gewoon géén kut...shemale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De inhoud van de borsten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:30 schreef 2cv het volgende:
Voor lust: ja, het interesseert me.
Voor relatie: duidelijk minder belangrijk. Het gaat om de inhoud enzo.
Nee, de inhoud van het hoofd. In geval van lust speelt de inhoud van de borsten wel mee.quote:
Wat is dit nou weer voor negatief gedoe? Verder: zorg zelf voor je geld zodat je je partner zelf kunt kiezen i.p.v. afhankelijk te zijn van een sugar daddy.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik haat topics als deze.Ik moet altijd van die voorgevulde/puch-up bh's dragen om het nog iets te laten lijken. Hmm, ik krijg ineens een idee voor als eindelijk mijn zoektocht naar een sugar daddy geslaagd is.
![]()
Gr. Roos Tietloos
Dit dus. Mooie ronde heupenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan waar ze aan hangen. Een vroegere vriendin van me had ook 75B en die vond ik echt niet te klein. Ook vriendinnen gehad met cup A en die was verder ook nog heel dun, tja dan is er wel erg weinig om beet te pakken
Ik kijk meestal naar de heupen en daarna naar de kop en daarna pas naar de tieten, tenzij de tieten erg afleiden van de rest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |