Ik weet niet wat jij onder 'dikke tetten' verstaat, maar ik kan prima spelen met de vrolijk bungelende 75B van Miss Tukkiewukkie als ik haar als een bronstige Duitse Herder neem.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:14 schreef MrBaas het volgende:
vrouwen moeten wel dikke tetten hebben zodat je ze vast kan houden als je der van achter neemt of ben ik de enige die zo denkt?
Och, kom hier schatje! Ik zal je troosten en je tietjes verafgoden...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nu voel ik mij zeer minderwaardig met mijn nog kleinere maat.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:07 schreef maickeltje het volgende:
Ja het moet niet zo zijn dat ze 2 ruggen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Of gewoon géén kut...shemale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De inhoud van de borsten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:30 schreef 2cv het volgende:
Voor lust: ja, het interesseert me.
Voor relatie: duidelijk minder belangrijk. Het gaat om de inhoud enzo.
Nee, de inhoud van het hoofd. In geval van lust speelt de inhoud van de borsten wel mee.quote:
Wat is dit nou weer voor negatief gedoe? Verder: zorg zelf voor je geld zodat je je partner zelf kunt kiezen i.p.v. afhankelijk te zijn van een sugar daddy.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik haat topics als deze.Ik moet altijd van die voorgevulde/puch-up bh's dragen om het nog iets te laten lijken. Hmm, ik krijg ineens een idee voor als eindelijk mijn zoektocht naar een sugar daddy geslaagd is.
![]()
Gr. Roos Tietloos
Dit dus. Mooie ronde heupenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan waar ze aan hangen. Een vroegere vriendin van me had ook 75B en die vond ik echt niet te klein. Ook vriendinnen gehad met cup A en die was verder ook nog heel dun, tja dan is er wel erg weinig om beet te pakken
Ik kijk meestal naar de heupen en daarna naar de kop en daarna pas naar de tieten, tenzij de tieten erg afleiden van de rest
Wat een eisen! Hangen benadrukt echtheid en grote tepels+stukje eromheen geeft extra gebiedje met reliëf om aan te frunniken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:43 schreef Dagkaart het volgende:
Ik zal ook nog een serieus antwoord geven. Grootte maakt niet uit, liefst b, c of d cup ( niet groter). Wat ze niet mogen: hangen en van die eierkoeken als tepels er op!
Mooi voorbeeld:
[ afbeelding ]
Voorbeeld van watquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:43 schreef Dagkaart het volgende:
Ik zal ook nog een serieus antwoord geven. Grootte maakt niet uit, liefst b, c of d cup ( niet groter). Wat ze niet mogen: hangen en van die eierkoeken als tepels er op!
Mooi voorbeeld:
[ afbeelding ]
Klopt helemaal, maar volgens mij krijg ik een note als ik hier blote tetten post?! Vond het gewoon een lekker wijf!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Voorbeeld van wat![]()
Hoe borsten eruit kunnen zien in een bikini? (je weet nog steeds niet of ze naar beneden zakken en hoe groot de tepels zijn....slecht voorbeeld, wel mooie borsten in een bikini!
een ban zelfsquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar volgens mij krijg ik een note als ik hier blote tetten post?! Vond het gewoon een lekker wijf!!
Blote tetten kunnen gewoon. Bij vaginakanalen kom je in de gevarenzone.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:54 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar volgens mij krijg ik een note als ik hier blote tetten post?! Vond het gewoon een lekker wijf!!
Die zijn er alquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, oké. Nu even straight to the point; wanneer volgen de pics?
Net zoals tieten buitenproportioneel groot kunnen zijn, kunnen heupen dat ook zijn. Dit is wel een goed voorbeeld daarvan. Of gesoept, of echt abnormale uitgezakte heupen/billen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:02 schreef Hedera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als de voorkant er zo uitziet, is de ze gelukkigste vrouw op aarde![]()
[ afbeelding ]
En dan Terpstra als Ava?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:43 schreef Dagkaart het volgende:
Mooi voorbeeld:
[ afbeelding ]
İk vind die meid een mooi figuurtje hebben hoor. Haar rondingen zitten meer aan de onderkant van der billen but who care's??:)quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Net zoals tieten buitenproportioneel groot kunnen zijn, kunnen heupen dat ook zijn. Dit is wel een goed voorbeeld daarvan. Of gesoept, of echt abnormale uitgezakte heupen/billen.
Onderste foto is wel.
Nee alleen de bh's.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus jij vertrouwt een Fokker je tiet Pics toe? Dat deed ijsmeis ook. Ze is nu een legende.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef 2cv het volgende:
Lege BH's zijn als alcoholvrij bier: het beste is er uit.
Eens is. Mijn chick heeft ook 75B maar ik klaag niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:30 schreef 2cv het volgende:
Voor lust: ja, het interesseert me.
Voor relatie: duidelijk minder belangrijk. Het gaat om de inhoud enzo.
Ik heb nog minder.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:11 schreef GlenSpey het volgende:
Mijn vriendin heeft heel weinig (kleine B) en vaak mis ik het toch wel een beetje; een hand vol![]()
Maar borstgrootte maken of breken een relatie bij mij in ieder geval niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |