quote:
Hoezo? Kan gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:24 schreef Skwish het volgende:
Klote zooi.Tijdens schoonmaken ben ik er achter gekomen dat de verflaag van mijn witte frame flink beschadigd is geraakt tijdens het transport van afgelopen weekend. Ik heb deze fiets pas een aantal maanden
Kan niet jammer genoegquote:Op maandag 16 juli 2012 16:45 schreef Gripper het volgende:
Shit, net te laat. Voor de eerstvolgende die een nieuwe OP maakt, deze er even bij zetten:
Op zaterdag 11 of 18 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (110-120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten.
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
al aangemeld:
Gripper
Patroon
Ik zie er iig geen verfbarsten inquote:
We hadden de fietsen op een kar gezet. Ze konden we met zijn allen in 1 auto. Die van mij aan de zijkant. Alles goed vast en met plastic beschermingsmateriaal. Op de heenweg niks aan de hand. Waarschijnlijk de laatste paar km op de terugweg gebeurd toen een aantal fietsen er af werden gehaald en zodoende de riemen niet voldoende hebben aangetrokken. Gevolg frame tegen de stalen constructie aan.quote:
Tsjah, das wel kut ja. Fietsendrager voor op 't dak/trekhaak kopenquote:Op maandag 16 juli 2012 18:01 schreef Skwish het volgende:
[..]
We hadden de fietsen op een kar gezet. Ze konden we met zijn allen in 1 auto. Die van mij aan de zijkant. Alles goed vast en met plastic beschermingsmateriaal. Op de heenweg niks aan de hand. Waarschijnlijk de laatste paar km op de terugweg gebeurd toen een aantal fietsen er af werden gehaald en zodoende de riemen niet voldoende hebben aangetrokken. Gevolg frame tegen de stalen constructie aan.
Nou na een godganse dag hoerenweer heb ik 't koud ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
Zo koud is 't toch niet? Had niet naar het weerbericht gekeken toen ik vanmorgen weg ging. Dus in kort kort met een craft korte mouwen terug door de regen
Ja, door dat pestpokkeweer van vandaag moest ik de climatecontrol ook een graadje hoger zetten.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou na een godganse dag hoerenweer heb ik 't koud ja.
Kort kort.. man hoe verzin je het...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef kanovinnie het volgende:
Zo koud is 't toch niet? Had niet naar het weerbericht gekeken toen ik vanmorgen weg ging. Dus in kort kort met een craft korte mouwen terug door de regen
Vanmorgen scheen de zon hier andersquote:
Net of dat genoeg is voor kort kort. Maar nee, nier weer die discussiequote:Op maandag 16 juli 2012 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanmorgen scheen de zon hier anders
Niet spotten met mijn toekomstige vrouwquote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, het is een geliefd gespreksonderwerp tussen ons 2. We lijken soms wel getrouwd.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, het is een geliefd gespreksonderwerp tussen ons 2. We lijken soms wel getrouwd.
Waarom heb je die losse plaatjes nodig dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm losse SPD plaatjes kosten ¤19,95 (ongeveer). Nieuwe pedalen SPD-SL (incl plaatjes) zijn ¤35. Heb ik er wel meteen nieuwe pedalen op zitten
Ja huidige pedalen zijn nog wel reselijk goed volgens mij. Klein roestplekje op eentje, maar dat maakt niet zo veel uit toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom heb je die losse plaatjes nodig dan?
En ik weet niet hoe je huidige pedalen er aan toe zijn. Ik heb denk nog wel wat plaatjes liggen hier denk ik.
Maar heb jij nu SPD schoenen of SPD SL? Of moet je nog schoenen kopen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ja huidige pedalen zijn nog wel reselijk goed volgens mij. Klein roestplekje op eentje, maar dat maakt niet zo veel uit toch?
Ik weet dat ze niet op elkaar passenMaar vroeg me af wat prettiger zou zijn. SPD plaatjes had die man niet meer over namelijk, dus die moet ik ff los erbij halen. Of Kano moet er over hebben
Je kan net zo goed de 520 nemen want ze gaan allemaal net zo hard naar de kl*te. En gepolijst worden ze ook vanzelf van het tegen de straat schrapen.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik had zelf al gekeken naar de 540 pedalen van Shimano. Met de 064-schoenen ofzo
Mja als kano plaatjes heeft, hoef ik alleen op zoek naar mooie schoentjesRijd ik eerst die pedalen wel gewoon helemaal op zegmaar
Tja, hangt er vanaf in welke omstandigheden je rijdt maar ik zou zeggen 5000 tot 10.000km.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Gaan die pedalen/plaatjes nog lang mee dan??!!
Ik persoonlijk koop schoenen bij de winkel omdat ze altijd anders zitten, maar dat moet je zelf weten.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Aah zo. Nja dan gebruik ik deze voorlopig nog even. Haal wel schoenen die beide kunnen, voor de zekerheid. Van de week ff kijken of de FM in de buurt deze heeft:
http://www.futurumshop.nl(...)n-zwart-zilver.phtml
Ja, tenzij je weet welke maat en model. Dan kan je op internet shoppen voor de laagste prijs.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk koop schoenen bij de winkel omdat ze altijd anders zitten, maar dat moet je zelf weten.
Precies.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, tenzij je weet welke maat en model. Dan kan je op internet shoppen voor de laagste prijs.
Ah, dacht online.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik ben ook van plan ze in de winkel/FM te halen hoorIk bedoelde meer dat ik naar die op zoek ga in de winkel/FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |