Omdat ik het hypocriet vind om kinderen te nemen als er zoveel in een weeshuis zitten weg te rotten.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ook niet die van mij.
Waarom geadopteerd?
Hmm, vanuit vroeger herinner ik me dat als een heel leuk spel.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Koos ook zijn bijdrage leveren aan deze zakdoekje leggen sessie.
Die legt meteen een knoop in de zakdoek.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Koos ook zijn bijdrage leveren aan deze zakdoekje leggen sessie.
Misschien kan je ervoor zorgen dat die mensen in die vieze landen waar ze toch niet voor de kinderen kunnen zorgen en in weeshuizen belanden niemand meer bezwangeren en/of bezwangerd worden. Dan is het ook niet meer hypocriet. In jouw ogen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik het hypocriet vind om kinderen te nemen als er zoveel in een weeshuis zitten weg te rotten.
Ik heb het puur over Nederland.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien kan je ervoor zorgen dat die mensen in die vieze landen waar ze toch niet voor de kinderen kunnen zorgen en in weeshuizen belanden niemand meer bezwangeren en/of bezwangerd worden. Dan is het ook niet meer hypocriet. In jouw ogen.
Oke.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik het hypocriet vind om kinderen te nemen als er zoveel in een weeshuis zitten weg te rotten.
Zorg er dan voor dat aso's in Nederland geen kinderen meer nemen, wie weet is dat haalbaar. Overigens vind ik het we'll een rare reden.quote:
Ik vind het raar dat jij het meteen over aso's hebt. Naar mijn weten houden die ze meestal zelf thuis en zorgen ze door middel van misdaad en criminaliteit dat die jongeren niet uit huis worden geplaatst.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat aso's in Nederland geen kinderen meer nemen, wie weet is dat haalbaar. Overigens vind ik het we'll een rare reden.
Ach, wellicht komt er ooit een man die mij kan overtuigen van zijn gelijk.quote:
Neem jij lekker een zielig weesje, laat ik mij mooi bezwangeren in de toekomst. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij het meteen over aso's hebt. Naar mijn weten houden die ze meestal zelf thuis en zorgen ze door middel van misdaad en criminaliteit dat die jongeren niet uit huis worden geplaatst.
Ik neem voorlopig helemaal niks, en al helemaal geen striae en cellulitis.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Neem jij lekker een zielig weesje, laat ik mij mooi bezwangeren in de toekomst. Ieder zijn ding.
Haha, waarom?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:21 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het hypocriet om niet-gehandicapte kinderen te adopteren.
Oom Henk.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, wellicht komt er ooit een man die mij kan overtuigen van zijn gelijk.
Titus gelijk schijnt zeer overtuigend te zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, wellicht komt er ooit een man die mij kan overtuigen van zijn gelijk.
Krijg je ook wel zonder kinderen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik neem voorlopig helemaal niks, en al helemaal geen striae en cellulitis.
Zou ik ook zeggen.quote:
Interessant.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Titus gelijk schijnt zeer overtuigend te zijn
Ik heb er een neusje voor.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Titus gelijk schijnt zeer overtuigend te zijn
Ja hoor, op je 40ste misschien. Met kinderen al tussen je 20 en 30.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |