De plek waar je staat in de kledingwinkel.quote:
Bent u bijziend?quote:
Ik ben altijd grappig.quote:
Het houdt inderdaad niet op, dat blijft nog maanden zo doorgaan. Zelfs als ik weg ben. Blijft gek.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:55 schreef eriksd het volgende:
Wie is erin geslaagd de gemoederen binnen no-time zo bezig te houden als Ziba? Php? V_P?
Het is maar wat je als een feit ziet als hij beweerd dat je net zo ver komt als zijn geslachtsdeel en alle inseminaties.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het was niet bedoeld als een tegenaanval natuurlijk maar als een feit :p
Met een -t. Verder: inseminaties?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is maar wat je als een feit ziet als hij beweerd dat je net zo ver komt als zijn geslachtsdeel en alle inseminaties.
Je begon al over inseminaties inderdaad.quote:
Inseminaties?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is maar wat je als een feit ziet als hij beweerd dat je net zo ver komt als zijn geslachtsdeel en alle inseminaties.
Misschien moet je lezen over wat ik specifiek als feit bestempel en wat niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh tis weer goed zo, slecht weer en inseminaties...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien moet je lezen over wat ik specifiek als feit bestempel en wat niet.
Nouja, als zijn tieten bij zijn geslachtsdeel hangen zit je nu met een probleem.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien moet je lezen over wat ik specifiek als feit bestempel en wat niet.
Eerder als zijn tieten groter zijn dan die van haar.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, als zijn tieten bij zijn geslachtsdelen hangen zit je nu met een probleem.
Ok. Maar het is dus geen feit dat ik tot aan zijn lul kom maar tot zijn tieten. Ik ben geen lilliputter ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh tis weer goed zo, slecht weer en inseminaties...
Wil je eigenlijk kinderen?
Het zijn niet mijn woorden.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ok. Maar het is dus geen feit dat ik tot aan zijn lul kom maar tot zijn tieten. Ik ben geen lilliputter ofzo.
Ja, jij?
Ook niet die van mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden.
Nee. Hooguit geadopteerd.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerder als zijn tieten groter zijn dan die van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |